abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55821890
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:47 schreef Verida het volgende:
Ze heeft toch ook al aangegeven dat ze vertrekt als blijkt dat het met haar moeder niet goed is.
Zou Lieke dan ook een camera kapot moeten slaan zodat de redaktie alsnog een vervanger er in kan gooien?
pi_55821898
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:46 schreef coldstar het volgende:

[..]

Het feit alleen al dat je liegen erger vind als al die bagger die Napoleon uithaalt, zegt voor mij al genoeg. Dat Huub de waarheid spreekt, spreek ik tegen. Hij liegt en bedriegt de hele boel bij elkaar. De eene leugen heeft hij nog niet geuit, of de andere spreek hij al weer uit. Zodra hij er oop gewezen wordt, geeft hij er weer een draai aan, zodat het gelijk weer aan hem kant staat. Weg met die vuilnisbak
Ik lig in een deuk om Huub ,want ik zie alles als een spel en tv maken.En dat kan Huub nou eenmaal goed.Lieke is door Huub binnengekomen en toen wist ze al hoe hij was.Maar Mevrouw zeik dacht ik kan Huub wel temmen.
pi_55821918
Huub zal ongetwijfeld weer op 1 staan, daarvoor is het verschil te groot. Ik hoop alleen dat zijn percentage flink zakt zodat ie misschien weer eens na gaat denken.
pi_55821966
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef Carlaa het volgende:
Huub zal ongetwijfeld weer op 1 staan, daarvoor is het verschil te groot. Ik hoop alleen dat zijn percentage flink zakt zodat ie misschien weer eens na gaat denken.
2 polls terug verloor ie ook 20% en dat heeft niets uitgehaald. En nu zit ie weer aan de alcohol, dus van nadenken komt zowiezo niets terecht bij hem...
pi_55821996
wanneer is de volgende popupoll en vanaf wanneer kan er dan weer gesmst worden?
het gedrag van alle miljonairs veranderd nog wel eens wanneer ze weten dat er weer sms-jes verstuurd kunnen worden.....
pi_55822026
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef carloe34 het volgende:

[..]

BQ bedankt
Ik ben er bijna zeker van.Vanaf het begin wist ik dat ik hem ergens van kende.Hij is ergens ooit al op TV geweest.Maar bekijk het zo,dit is geen zwerver want hij leeft in een huis alsof hij er al jaren woont.Dit is echt geen kerel die op de straat leeft.

Wat zei hij trouwens een paar weken terug?Na de eerste week van Januari zou er wat gaan gebeuren?

Trouwens waar is de spreuk op TV gebleven.Oneindig leven in luxe is vervangen voor de enige echte soap van Nederland.
Van luxe is toch helemaal geen sprake meer. Als ik miljonair in het echt was (dat ben ik dus niet), zou ik me kapot schamen om met dit schorem vergeleken te worden. Mischien zijn er echte miljonairs geweest die geklaagd hebben
  zondag 6 januari 2008 @ 13:57:59 #182
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55822100
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:49 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Zou Lieke dan ook een camera kapot moeten slaan zodat de redaktie alsnog een vervanger er in kan gooien?
Nee hoor, er is vast wel een clausule waarin staat wat te doen als er dringende zaken in de familie gebeuren, dan is het ook vast iets als een vrijwillige exit zonder straf, dus dat ze haar borg in dat geval wel terugkrijgt.
In dat geval kan de FEBO vast wel weer een uitzondering bedenken zodat ze er een neiuwe in kunnen gooien.
be nice or go away
pi_55822161
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:57 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nee hoor, er is vast wel een clausule waarin staat wat te doen als er dringende zaken in de familie gebeuren, dan is het ook vast iets als een vrijwillige exit zonder straf, dus dat ze haar borg in dat geval wel terugkrijgt.
In dat geval kan de FEBO vast wel weer een uitzondering bedenken zodat ze er een neiuwe in kunnen gooien.
gisteren zei Huub dat iedereen die nog in zijn eerste jaar zit, zonder opgave van redenen, vervangen kan worden

Dus dit zou bij Lieke zomaar kunnen gebeuren.
  zondag 6 januari 2008 @ 14:02:37 #184
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55822219
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:00 schreef Desii het volgende:

[..]

gisteren zei Huub dat iedereen die nog in zijn eerste jaar zit, zonder opgave van redenen, vervangen kan worden

Dus dit zou bij Lieke zomaar kunnen gebeuren.
Okay, dankjewel, als het dus slecht blijkt te zijn met de moeder van Lieke dan kan ze zonder meer vervangen worden, duidelijk.
be nice or go away
pi_55822248
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:49 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik lig in een deuk om Huub ,want ik zie alles als een spel en tv maken.En dat kan Huub nou eenmaal goed.Lieke is door Huub binnengekomen en toen wist ze al hoe hij was.Maar Mevrouw zeik dacht ik kan Huub wel temmen.
Je geeft tot nu toe nog steeds geen inhoudelijk antwoord op mijn schrijven. Je veranderd steeds van onderwerp. Dat jij in een deuk ligt om huub is jou goed recht. Gek is dan wel, dat ik je later weer eens zie schrijven, dat je het zo erg vind dat deze wereld zo door draait. Dan ineens begrijp je niet wat voor een rare mensen er op deze wereld rondlopen. Daar ben ik het dus volledig mee eens met je, daar is Huub er n.l. een van. Alles met de mantel der liefde bedekken door steeds maar weer te zeggen dat het een spel is, vind ik zwak.
pi_55822305
Claire is de private aan het opruimen en op de achtergrond is Mikey muziek aan het draaien, Stay another Day
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55822350
van dat gebuffer word ik schijtziek..ik wil wat gaan doen in mijn huis met de streams op de achtergrond aan..maar dat kan dus niet met dat gebuffer van geluid..hoe irritant..

Claire ruimt de private op..er ligt glas..een gebroken vaas?..bloemen die stuk zijn..
Gooi en smijtwerk tussen Huub en Lieke gisternacht?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55822355
Mikey gaat nu meehelpen met opruimen, ff de handjes uit de mouwen voor kost en inwoning is niet zo gek
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55822411
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef Carlaa het volgende:
Lieve Carlaa, Huub zal altijd op 1 blijven staan. Er zijn mensen die zo verschrikkelijk veel keer smsen voor hem. Ik heb al bedragen gehoord van 300 euro. Ook Nowlive doet hier aan mee. Mensen worden daar met e-mails lastig gevallen om geld te sturen. Daarom stelt die hele popu poul helemaal niets voor. Dit is alleen maar zakken vullen van de producent. Kennelijk hebben die mensen dit nog steeds niet door. ik heb het al eens vaker geschreven een voorbeeld, 30 mensen die 10 x voor huub smsen, of 200 honderd mensen die 1 x voor een andere bewoner smsen. Nummer 1 is dan wel de populaiste, terwijl voor nummer 2 veel meer mensen gebeld hebben En bij RTL liggen ze in een deuk van het lachen.
pi_55822484
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef coldstar het volgende:

[..]

Lieve Carlaa, Huub zal altijd op 1 blijven staan. Er zijn mensen die zo verschrikkelijk veel keer smsen voor hem. Ik heb al bedragen gehoord van 300 euro. Ook Nowlive doet hier aan mee. Mensen worden daar met e-mails lastig gevallen om geld te sturen. Daarom stelt die hele popu poul helemaal niets voor. Dit is alleen maar zakken vullen van de producent. Kennelijk hebben die mensen dit nog steeds niet door. ik heb het al eens vaker geschreven een voorbeeld, 30 mensen die 10 x voor huub smsen, of 200 honderd mensen die 1 x voor een andere bewoner smsen. Nummer 1 is dan wel de populaiste, terwijl voor nummer 2 veel meer mensen gebeld hebben En bij RTL liggen ze in een deuk van het lachen.
Ik ben daar nog nooit lastig gevallen met emails om geld te sturen, en als je op nowlive leest zijn daar ook genoeg tegenstanders van Huub en die posten nog gewoon.
Goedemorgen :W
pi_55822494
quote:

[..]

Bron? Ben al behoorlijk lang lid daar, vanaf dat de topics op Talpa zijn gestopt maar heb 1 keer een mail ontvangen van nowlive en dat waren "beste wensen voor 2008"
pi_55822504
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:44 schreef Desii het volgende:
Maar een vraag, is er gisteravond nog gemept????
Wat er precie gebeurd is, weet niemand. De streams zijn weer weg gehaakld las ik. Lieke zat vanmorgen wel te vertellen dat Huub haar geprobeerd heeft de villa uit te zetten. Dit is niet zacht zinnig gebeurd begreep ik. De beveiliging moest er aan te pas komen. Dus we hebben nu toch echt twee vrouwen mishandelaars in dat hok zitten
pi_55822558
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Bron? Ben al behoorlijk lang lid daar, vanaf dat de topics op Talpa zijn gestopt maar heb 1 keer een mail ontvangen van nowlive en dat waren "beste wensen voor 2008"
coldstar is zwaar aangetast door het HOS virus
pi_55822561
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef Margo37 het volgende:

[..]

ik ook en geen extra vermelding om geld voor kadootjes naar Huub te sturen
Goedemorgen :W
pi_55822616
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik ben daar nog nooit lastig gevallen met emails om geld te sturen, en als je op nowlive leest zijn daar ook genoeg tegenstanders van Huub en die posten nog gewoon.
klopt hoor, ik heb ook nog nooit een email ontvangen
pi_55822619
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:17 schreef Meganog1 het volgende:
coldstar is zwaar aangetast door het HOS virus
"Dus we hebben nu toch echt twee vrouwen mishandelaars in dat hok zitten"

Ze geeft in ieder geval toe dat Brian OOK vrouwen mishandeld, dat is in ieder geval beter dan Huub-fans die alles van Huub goedpraten, en Brian-fans die alles van Brian goedpraten
pi_55822646
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef blomst het volgende:

[..]

ik heb gehoord van iemand die vaak op Nowlive aanwezig is dat ze daar e-mail versturen waarin ze om
geld vragen, om enige dingen te bewerkstelligen. Je bent niet verplicht hieraan mee te doen .
pi_55822669
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:15 schreef coldstar het volgende:

[..]

Wat er precie gebeurd is, weet niemand. De streams zijn weer weg gehaakld las ik. Lieke zat vanmorgen wel te vertellen dat Huub haar geprobeerd heeft de villa uit te zetten. Dit is niet zacht zinnig gebeurd begreep ik. De beveiliging moest er aan te pas komen. Dus we hebben nu toch echt twee vrouwen mishandelaars in dat hok zitten
daarom ben ik fan van jaap, de enige die nooit geweld gebruikt maar wel veel humor!
pi_55822671
quote:

[..]

Dit soort uitspraken vind ik dus echt raar..welke idioot stemt nu voor 300 euro?...ziek zou dat zijn en ik geloof er geen bal van...ik zelf stuur gemiddeld 6x een smsje voor Huub..
En misschien dat er mensen zijn die 30 euro of 60 euro versmsen?..moeten zij weten..maar het is niet gezegd dat alleen het soort mensen die voor Huub zijn dat doen..Brianfans doen dat ook en Amandafans ook enzovoort..dat zij laag in de poll staan komt gewoon omdat er minder Brian etc. fans zijn dan Huub fans..dat zijn er gewoon erg veel..dat is natuurlijk niet te begrijpen voor mensen die een hekel aan Huub hebben..dat begrijp ik best...
Maar het is gewoon zo!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55822678
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Anita de huispsycholoog noemt dat passieve agressie en ik kan me daar wel in vinden. Ze haalt bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan.
Veel mensen kunnen niet tegen een sterk persoon..een persoon die niet met de massa meeloopt en niet luistert naar opdrachten van de groep.
De professionaliteit van de huispsycholoog Anita is ronduit belabberd...passieve agressie...die vrouw is echt niet goed bij haar hoofd..Lieke zou de molestatie zelf uitgelokt hebben door haar uitstraling van passieve agressie....
Dat je gewoon rechtop op de bank blijft zitten en geen duimbreed toegeeft en mensen maant rustig te blijven en nog op een rustige manier op mensen weet in te praten verdient geen pluim volgens de huispsycholoog Anita....alles wat Lieke overkomt...het molesteren...het schoppen het slaan..het haar niet gunnen van dingen....het haar het licht in de ogen niet gunnen komt allemaal door het uitstralen van haar passieve agressie.
Dat ze op geen enkele manier het onderspit delft en rennend en huilend de poort uitloopt is zo moeilijk te verteren voor mensen dat het dan maar gegooid wordt op de passieve agressie die Lieke uitstraalt...zelfs bij Beequeen het bloed onder de nagels vandaan halen komt daardoor...Lieke krijgt dat zelfs nog door het computerscherm voor elkaar......
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')