Volgens mij was dat wel waar, Huub legt net iets te veel de nadruk op zo werkt het hier niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:27 schreef BarryK het volgende:
Even reagerend op leugen van Huub dat hij 2500e zou krijgen voor het seksen met Nadia. Vind het begrijpelijk dat Huub zoiets bedacht om te zorgen dat Lieke zou toestemmen... (ik zou het zelf bedacht kunnen hebben).
Dat gerucht over dat Stijn terug zou zijn, is dat alleen gevoed door acties in het huis?
Hier een stukje uit een streamverslag van VOL...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:16 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ik heb ook al lopen zoeken; omdat ik graag de context en de manier waarop het gezegd is wil horen.
Ik begreep dat Brian helemaal niet meer zou optreden en Huub nog een aantal optredens had. Maar ik heb het zelf niet gezien, dus het is mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:27 schreef blomst het volgende:
[..]
dat was al eerder beslist, dat Huub gisteren samen met Jaap zou optreden.
Lieke gaat 11 januarie mee met Jaap.
Dit waren gewoon nieuwe boekingen.
Dit toont weer dat St. Brian alleen maar heilig is als hij er zelf de credits voor kan opstrijken, hij zou toch blij moeten zijn dat het geld naar dat goede doel gaat?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian was gisteren wel even boos. Huub en Jaap gingen weg voor een optreden en Lieke en Brian bleven staan op het bordes. Brian baalde dat het geld van het optreden van Jaap ook naar Brian's goede doel zou gaan. Het goede doel die Huub en Brian hadden verzonnen. Het was allemaal niet eerlijk. Hij vond ook dat er mensen werden voorgetrokken. Dat is het enige wat ik weet.
Lieke begreep hem helemaal en daarna mocht Brian naar achteren en kwam vrolijk weer terug.
ik denk zelf dat dat geen leugen is........quote:Op zondag 6 januari 2008 13:27 schreef BarryK het volgende:
Even reagerend op leugen van Huub dat hij 2500e zou krijgen voor het seksen met Nadia. Vind het begrijpelijk dat Huub zoiets bedacht om te zorgen dat Lieke zou toestemmen... (ik zou het zelf bedacht kunnen hebben).
Dat gerucht over dat Stijn terug zou zijn, is dat alleen gevoed door acties in het huis?
ik weet wel zeker...ik vond het al zo vreemd dat hij toenadering met nadia ging zoeken, terwijl hij haar helemaal niet mocht.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:32 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk zelf dat dat geen leugen is........
Je vraag was weliswaar niet voor mij bedoeld, maar ik geef je er ook graag even antwoord op. Inderdaad kan je mensen uit lokken tot agressie.....zoals K hoer, exceemkop, tering hoer, nsber, nsber hoer enz,enz. Ik zou zeggen, probeer deze uitspraken eens uit, bijvoorbeeld tegen je familie, of op je werk, op straat, misschien tegen de bakker,slager, of weet ik veel wat tegen wie. Ik denk dat je inderdaad gelijk geconfronteerd word met hetgeen jij oppert.....agressie. Laat ff weten of je nog leeft danquote:Op zondag 6 januari 2008 12:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Toendertijd vond ik het ook inderdaad een rare uitspraak van Anita. Want ik zag alleen de agressie van Natasia en Amanda, hun geschreeuw en gescheld. En Lieke bleef rustig praten en schold niet.
Dus ja..hoezo is Lieke agressief dacht ik toen. Ik zag het niet....nu wel..
Je kan mensen ook uitlokken tot agressie...uitlokking is dan ook strafbaar..
De kat op het spek binden......
Bedankt!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 13:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hier een stukje uit een streamverslag van VOL...
-------------------------------------
streamverslag 6 jan. 8.50 uur door Fleur
""..........Huub vindt het wel hard in DGK en noemt de begrafenis van zijn honkbalcoach. Die stemming om de begrafenis bij te wonen, kreeg hij niet. Vooral de uitspraak van Brian dat hij tijdens zijn 8 uur maar even langs het graf moest lopen, greep Huub aan. "Zo hard is het hier", zegt Huub. Huub hoopt dat Lieke vertrekt (net als alle anderen, zegt hij). En over Lieke: "Ik hoop dat haar moeder ziek wordt en dat ze naar huis moet!". Hij lijkt te schrikken van zijn eigen uitspraak en zegt meteen dat hij niet echt wil dat ze ziek wordt. Huub: "Ik zeg dat om aan te geven dat er wat moet gebeuren om keuzes te maken over weggaan of blijven.""
--------------------------------
Lees dit commentaar van dgk007. Of het allemaal waar is weet ik natuurlijk niet maar het is wel heel opvallend dat deze persoon spreekt over dingen die wij beetje bij beetje ook te horen krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:32 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk zelf dat dat geen leugen is........
Liegen vind ik erger.Huub zei gewoon de waarheidquote:Op zondag 6 januari 2008 13:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je vraag was weliswaar niet voor mij bedoeld, maar ik geef je er ook graag even antwoord op. Inderdaad kan je mensen uit lokken tot agressie.....zoals K hoer, exceemkop, tering hoer, nsber, nsber hoer enz,enz. Ik zou zeggen, probeer deze uitspraken eens uit, bijvoorbeeld tegen je familie, of op je werk, op straat, misschien tegen de bakker,slager, of weet ik veel wat tegen wie. Ik denk dat je inderdaad gelijk geconfronteerd word met hetgeen jij oppert.....agressie. Laat ff weten of je nog leeft dan
was om dennis over de zeik te krijgen...... dus wat dat te gaat, begreep ik het wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ik weet wel zeker...ik vond het al zo vreemd dat hij toenadering met nadia ging zoeken, terwijl hij haar helemaal niet mocht.
12 junuarie staan ze nog in leeuwarden volgens hun agendaquote:Op zondag 6 januari 2008 13:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik begreep dat Brian helemaal niet meer zou optreden en Huub nog een aantal optredens had. Maar ik heb het zelf niet gezien, dus het is mij ook niet helemaal duidelijk.
Vind het zelf al belachelijk dat Lieke daar blijft.Is de derde keer al dat die moeder het heeft.Zou geen jaar opgesloten willen zitten als me moeder dat kreeg elke keer.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Bedankt!!!!dat is al een stuk duidelijker dan.... want ik kan me goed voorstellen, dat Huub hoopt dat Lieke vertrekt........ hij trekt deze situatie slecht zijn gevoelens stuiteren heen en weer tussen machteloosheid, haat en liefde
En dit is Huub ten voeten uit........ hij spreekt uit wat er in zijn gedachten rondspookt
Het gaat Brian dan ook niet om het goede doel, maar meer om het beeld dat hij de tv kijkers probeert te tonen. Alsof iemand zoals Brian ook meer een cent over zou hebben voor een goed doelquote:Op zondag 6 januari 2008 13:32 schreef kahaarin het volgende:
Heel tekenend dat hij zelfs de donaties voor een goed doel alleen goed vind als hij ze zelf doet, Jaap ziet hij niet als onderdeel van de overeenlomst dus mag die het goede doel van Brian niet steunen, nog even en Brian beschuldigt Jaap van het stelen van zijn goede doel.
Huub en Brian hebben nog 2 optredens volgens de boekingen, 12 januari en nog 1.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik begreep dat Brian helemaal niet meer zou optreden en Huub nog een aantal optredens had. Maar ik heb het zelf niet gezien, dus het is mij ook niet helemaal duidelijk.
Brian en Huub hebben ook nog een paar optreden samenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Precies, dat zeg ik, als je echt betrokken bent en dat goede doel steunt dan ben je blij als er geld naar toe gaat ook al doe je dat zelf niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het gaat Brian dan ook niet om het goede doel, maar meer om het beeld dat hij de tv kijkers probeert te tonen. Alsof iemand zoals Brian ook meer een cent over zou hebben voor een goed doel
Het feit alleen al dat je liegen erger vind als al die bagger die Napoleon uithaalt, zegt voor mij al genoeg. Dat Huub de waarheid spreekt, spreek ik tegen. Hij liegt en bedriegt de hele boel bij elkaar. De eene leugen heeft hij nog niet geuit, of de andere spreek hij al weer uit. Zodra hij er oop gewezen wordt, geeft hij er weer een draai aan, zodat het gelijk weer aan hem kant staat. Weg met die vuilnisbakquote:Op zondag 6 januari 2008 13:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Liegen vind ik erger.Huub zei gewoon de waarheid
Hoop Claire op de derde plek.En Huub en Jaap op 1 en 2quote:Op zondag 6 januari 2008 13:45 schreef Carlaa het volgende:
Nou, de filmpjes van vannacht waren weer "leuk". Huub wordt triester en triester.. ben benieuwd naar de komende popo.
Lieke had NOOIT dit over der moeder op TV moeten brengen. en Huub bedoelt dat Lieke zelf dat op TV brengt! en wie kaats kan de bal verwachten. (Ik vindt het Te HARD maar zo gaat het in die Zooi)quote:Op zondag 6 januari 2008 13:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hier een stukje uit een streamverslag van VOL...
-------------------------------------
streamverslag 6 jan. 8.50 uur door Fleur
""..........Huub vindt het wel hard in DGK en noemt de begrafenis van zijn honkbalcoach. Die stemming om de begrafenis bij te wonen, kreeg hij niet. Vooral de uitspraak van Brian dat hij tijdens zijn 8 uur maar even langs het graf moest lopen, greep Huub aan. "Zo hard is het hier", zegt Huub. Huub hoopt dat Lieke vertrekt (net als alle anderen, zegt hij). En over Lieke: "Ik hoop dat haar moeder ziek wordt en dat ze naar huis moet!". Hij lijkt te schrikken van zijn eigen uitspraak en zegt meteen dat hij niet echt wil dat ze ziek wordt. Huub: "Ik zeg dat om aan te geven dat er wat moet gebeuren om keuzes te maken over weggaan of blijven.""
--------------------------------
Me too.... maar dan Jaap op 1, Huub op 2 en Claire op 3quote:Op zondag 6 januari 2008 13:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop Claire op de derde plek.En Huub en Jaap op 1 en 2
Er is nergens gezegd dat het de derde keer was terwijl Lieke in dgk zit. Voor het zelfde geld heeft daar gewoon een langere periode tussen gezeten.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het zelf al belachelijk dat Lieke daar blijft.Is de derde keer al dat die moeder het heeft.Zou geen jaar opgesloten willen zitten als me moeder dat kreeg elke keer.
Ik hoop dat Claire op de eerste plek staat met 60%, zij is tot nu toe de enige normale. Uiteraard zal ze net zo erg zijn als de andere 5, maar daar hebben wij nog niets van gezienquote:Op zondag 6 januari 2008 13:46 schreef rooie3 het volgende:
Hoop Claire op de derde plek.En Huub en Jaap op 1 en 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |