En of Lieke ook agressie in zich heeft. Die heb ik ook hele rare dingen horen zeggen en zien doen. Doordat zij zoveel praat over haar oprecht zijn, heeft zij een aura van goedheid om zich heen weten te creëren. De agressie gooit zij nu op het spel, haar zgn keiharde spel maar het zit er in of het zit er niet in. Ook zij heeft het in zich.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:29 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je de ongebreidelde agressie richting Lieke gedurende haar periode in dgk bekijkt zit daar toch wel een verband lijkt me.
Helemaal omdat ze op het eerste gezicht beschaafd, niet agressief en intelligent overkomt. Wat lokt dan die agressie uit?
Napoleon...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:28 schreef coldstar het volgende:
Zo, ik ga nu eerst even op mijn vrije dag, proper wezen. Als Napoleon zijn bed weer uit is, kijk ik wel weer even.
Heel eenvoudig, ze is sterk en men kan verbaal niet tegen haar op.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:29 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je de ongebreidelde agressie richting Lieke gedurende haar periode in dgk bekijkt zit daar toch wel een verband lijkt me.
Helemaal omdat ze op het eerste gezicht beschaafd, niet agressief en intelligent overkomt. Wat lokt dan die agressie uit?
De uitspraak is niks mis mee alleen het moment van de uitspraak wel, namelijk na de 6-2 situatie, dat moment was erg slecht gekozen door Anita.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Goh, ik herinner me nog dat bijna iedereen hier het een idiote uitspraak vond van die Anita.![]()
En nu heeft die nep psycholoog opeens gelijk.![]()
Toendertijd vond ik het ook inderdaad een rare uitspraak van Anita. Want ik zag alleen de agressie van Natasia en Amanda, hun geschreeuw en gescheld. En Lieke bleef rustig praten en schold niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Goh, ik herinner me nog dat bijna iedereen hier het een idiote uitspraak vond van die Anita.![]()
En nu heeft die nep psycholoog opeens gelijk.![]()
Het slachtoffer moest zich schuldig voelen,eigen schuld, uitlokking.
Dat is net zo iets als : Moet je maar geen minirok dragen dan vraag je erom om verkracht te worden.
Goed verhaalquote:Op zondag 6 januari 2008 12:45 schreef carloe34 het volgende:
Wat mij ook opviel was dat Micky erg bekend voorkwam.Na een opmerking hier over Keith Richards viel het muntje waar ik deze knakker van ken.Hij is de Nederlandse dubbelganger van de rolling stone.Zwerver my ass.
Zo,dat moet ik even kwijt.Iedereen trouwens alsnog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar gewenst!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:45 schreef carloe34 het volgende:
.
Eigenlijk is het helemaal niet moeilijk om af te kicken op de kooi.Ik lees ook al veel minder de berichten in de cos en ben schijnbaar niet de enige.Waar is de tijd dat er om de 5 a 10 minuten een nieuwe cos werd geopend?
Zo,dat moet ik even kwijt.Iedereen trouwens alsnog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Dat is de datum die Jaap ook altijd noemt. Hij zei dan vaak dat dan de situatie tussen Huub en Lieke wel zou normaliseren. Waarom weet ik ook niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:57 schreef Rotterdammert het volgende:
Van VOL:
"Huub vertelt Lieke dat ze flink oliebollen hebben gescoord, er waren veel kijkers. Dat kwam door de ruzie, die heeft uitzending gehaald. Lieke lijkt tevreden, maar zegt:
Lieke: "Ga lekker agressief tegen een boom aan rammen, maar niet tegen mij."
Huub: "Maar het scoort anders als de tering."
Huub zegt: "Ach, 7 januari zullen we zien!" Blijkbaar mag dat niet gezegd worden, want Lieke zegt: "Pas op nu he." "
wat is er 7 januari?
Okee..maar kan je je voorstellen dat iemand met woorden je het bloed onder de nagels vandaan kan halen?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Heel eenvoudig, ze is sterk en men kan verbaal niet tegen haar op.![]()
Dan wordt men maar agressief.
Ik denk dat ze dan een bonus krijgen uitbetaald.quote:
Dan ben ik jarig.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:57 schreef Rotterdammert het volgende:
Van VOL:
"Huub vertelt Lieke dat ze flink oliebollen hebben gescoord, er waren veel kijkers. Dat kwam door de ruzie, die heeft uitzending gehaald. Lieke lijkt tevreden, maar zegt:
Lieke: "Ga lekker agressief tegen een boom aan rammen, maar niet tegen mij."
Huub: "Maar het scoort anders als de tering."
Huub zegt: "Ach, 7 januari zullen we zien!" Blijkbaar mag dat niet gezegd worden, want Lieke zegt: "Pas op nu he." "
wat is er 7 januari?
houden zo:)quote:Op zondag 6 januari 2008 12:50 schreef blomst het volgende:
Claire kan de kapsalon niet vinden.
Ik denk het einde van het oliebollenaccoord . Ook is het opvallend dat het ook de datum is van de operatie van Lieke's moeder. Lieke zegt dat haar moeder wrs dezelfde dag nog de uitslag van het onderzoek krijgt. Mijn verwachting is dat Lieke dan haar koffers gaat pakken. Begrijp me goed, ik hoop dat alles goed is met haar moeder maar ik verwacht het niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de datum die Jaap ook altijd noemt. Hij zei dan vaak dat dan de situatie tussen Huub en Lieke wel zou normaliseren. Waarom weet ik ook niet.
Ha! Jij kent Claire toch?quote:
Ze zit er ondertussen al, en is lekker aan het föhnen, gelukkig heeft ze geen stijltang nodig.quote:
Ik vind Lieke helemaal niet zo sterk. Als ze met gelijke munt wordt terugbetaald gaat ze smerig doen door te spugen. Ze gebruikt ook een hoop woorden, maar feitelijk zegt ze niets. Ze draait om iets heen. Ze zal niet durven toe te geven dat ze ergens fout zit.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Okee..maar kan je je voorstellen dat iemand met woorden je het bloed onder de nagels vandaan kan halen?
Je noemt Lieke verbaal sterk maar als je haar woorden en zinnen letterlijk zou uittypen en terug lezen stelt het inhoudelijk niks voor..ze draait en verdraaid..loopinglieke noem ik haar...je komt er nauwelijks tussen en als dat eindelijk een keer lukt begint ze over wat anders..
*mental note maakt*quote:
Nee, dat denk ik ook niet. De uitspraken van haar moeder lieten weinig te raden over.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het einde van het oliebollenaccoord . Ook is het opvallend dat het ook de datum is van de operatie van Lieke's moeder. Lieke zegt dat haar moeder wrs dezelfde dag nog de uitslag van het onderzoek krijgt. Mijn verwachting is dat Lieke dan haar koffers gaat pakken. Begrijp me goed, ik hoop dat alles goed is met haar moeder maar ik verwacht het niet.
Maar dat is voor haar toch the place to be gezien haar hobby's?quote:
Steenbok.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
ooooooo........euh........wat is je sterrenbeeld?Middag allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |