abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55820215
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:29 schreef Meganog1 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als je de ongebreidelde agressie richting Lieke gedurende haar periode in dgk bekijkt zit daar toch wel een verband lijkt me.
Helemaal omdat ze op het eerste gezicht beschaafd, niet agressief en intelligent overkomt. Wat lokt dan die agressie uit?
En of Lieke ook agressie in zich heeft. Die heb ik ook hele rare dingen horen zeggen en zien doen. Doordat zij zoveel praat over haar oprecht zijn, heeft zij een aura van goedheid om zich heen weten te creëren. De agressie gooit zij nu op het spel, haar zgn keiharde spel maar het zit er in of het zit er niet in. Ook zij heeft het in zich.
Sylvia (ja, saai) had het niet. Zij kon dat ook gewoon echt niet. Dat zat er gewoon niet in bij haar. Dan mag je praten over oprecht zijn of niet. Bij Lieke is het toch een balk/splinter verhaal.
Go hard or go home
pi_55820218
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:28 schreef coldstar het volgende:
Zo, ik ga nu eerst even op mijn vrije dag, proper wezen. Als Napoleon zijn bed weer uit is, kijk ik wel weer even.
Napoleon...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55820243
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:29 schreef Meganog1 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als je de ongebreidelde agressie richting Lieke gedurende haar periode in dgk bekijkt zit daar toch wel een verband lijkt me.
Helemaal omdat ze op het eerste gezicht beschaafd, niet agressief en intelligent overkomt. Wat lokt dan die agressie uit?
Heel eenvoudig, ze is sterk en men kan verbaal niet tegen haar op.
Dan wordt men maar agressief.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 12:38:58 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_55820257
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:35 schreef neehe het volgende:

[..]

Goh, ik herinner me nog dat bijna iedereen hier het een idiote uitspraak vond van die Anita.
En nu heeft die nep psycholoog opeens gelijk.
De uitspraak is niks mis mee alleen het moment van de uitspraak wel, namelijk na de 6-2 situatie, dat moment was erg slecht gekozen door Anita.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 6 januari 2008 @ 12:45:00 #105
192866 carloe34
Niets is wat het lijkt
pi_55820388
Ik kan het toch niet nalaten om weer eens wat neer te zetten.Na 2 maanden streamen ben ik er alweer mee opgehouden want het trekt nergens naar.Wanhopig probeert men de kooi te rekken door iedere keer een nieuwe speler erin te gooien.men speelt in op de reakties van de forums.Dennis deed heel stoer maar het "snode"plan van Dennis is natuurlijk van de febo zelf afgekomen.Enkel en alleen om de balans te behouden.Ik vraag mijzelf af hoelang het duurt voordat we er hier achterkomen dat Claire ook weer gezamelijke kennissen heeft.Allemaal doorgestoken kaart dus.Valt mij op dat de laatste tijd veel mensen uit de buurt van Tilburg komen.

Wat mij ook opviel was dat Micky erg bekend voorkwam.Na een opmerking hier over Keith Richards viel het muntje waar ik deze knakker van ken.Hij is de Nederlandse dubbelganger van de rolling stone.Zwerver my ass.

Brian is een gebed zonder end.Ik ben het met iedereen eens dat hem de hand boven het hoofd wordt gehouden.Ik snap dat niet want wat brengt hij nou eigenlijk voor meerwaarde aan de kooi?Alles wat hij onderneemt loopt uit op een mislukking.Dat was trouwens al vanaf zijn geboorte.Dat was op zich al een mislukking.Toen hebben ze het kindje weggegooit en de nageboorte gehouden volgens mij.De aktie met Lieke en mannie is ook weer een gevolg van jaloezie omdat meneer niet mee mocht.Narcisme alom bij dit stuk vreten.Hij heeft al alles maar ziet alleen hetgeen wat hij niet krijgt.

Volgens mij wist iedereen al dat Claire zou komen want de dag ervoor las ik hier dat iedereen opeens naar het hokje moest.Wij speculeren dan maar als je 1+1 optelt kun je uiteindelijk het verhaaltje invullen.

Ik ben trouwens een echte Huub fan maar hoe hij nu weer over de moeder van Lieke praat vind ik ronduit smerig.Maar er zijn meer momenten geweest dat meerdere mensen hem niet meer moesten.
Lieke moet daarnaast niet vergeten dat hij letterlijk voor haar heeft gevochten.

Eigenlijk is het helemaal niet moeilijk om af te kicken op de kooi.Ik lees ook al veel minder de berichten in de cos en ben schijnbaar niet de enige.Waar is de tijd dat er om de 5 a 10 minuten een nieuwe cos werd geopend?

Zo,dat moet ik even kwijt.Iedereen trouwens alsnog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
pi_55820492
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:35 schreef neehe het volgende:

[..]

Goh, ik herinner me nog dat bijna iedereen hier het een idiote uitspraak vond van die Anita.
En nu heeft die nep psycholoog opeens gelijk.
Het slachtoffer moest zich schuldig voelen,eigen schuld, uitlokking.
Dat is net zo iets als : Moet je maar geen minirok dragen dan vraag je erom om verkracht te worden.
Toendertijd vond ik het ook inderdaad een rare uitspraak van Anita. Want ik zag alleen de agressie van Natasia en Amanda, hun geschreeuw en gescheld. En Lieke bleef rustig praten en schold niet.
Dus ja..hoezo is Lieke agressief dacht ik toen. Ik zag het niet....nu wel..

Je kan mensen ook uitlokken tot agressie...uitlokking is dan ook strafbaar..

De kat op het spek binden......
--Einstein
pi_55820517
Claire kan de kapsalon niet vinden.
Goedemorgen :W
pi_55820623
Zo de Cossen nagelezen......
en Huub heeft weer de gemoederen aardig bezig gehouden... beetje minder alchohol zou beter voor hem zijn

Maar wat betreft de opmerking van de ma van Lieke.... moet ik eerlijk bekennen dat het ook door mijn gedachten geschoten is (niet dat ik haar dood wens........... kom op zeg, absoluut niet!!!)
Maar omdat de situatie tussen die 2 nooit meer goed gaat komen er moet er gewoon één uit.... dit zou de makkelijkste weg zijn.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 12:55:27 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_55820633
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:45 schreef carloe34 het volgende:

Wat mij ook opviel was dat Micky erg bekend voorkwam.Na een opmerking hier over Keith Richards viel het muntje waar ik deze knakker van ken.Hij is de Nederlandse dubbelganger van de rolling stone.Zwerver my ass.

Zo,dat moet ik even kwijt.Iedereen trouwens alsnog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Goed verhaal
Dat van Mickey, weet je dat zeker of denk je dat?

Voor jou ook een Gelukkig Nieuwjaar.
― Mark Twain
pi_55820650
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:45 schreef carloe34 het volgende:
.

Eigenlijk is het helemaal niet moeilijk om af te kicken op de kooi.Ik lees ook al veel minder de berichten in de cos en ben schijnbaar niet de enige.Waar is de tijd dat er om de 5 a 10 minuten een nieuwe cos werd geopend?

Jij ook een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Een 5 of 10 minuten cos komt eigenlijk alleen maar voor tijdens enorme rellen of ontslagrondes.
De laatste tijd gaat het ook nog maar om één ding. Het wordt toch een same old, same old story.
Ik durf te wedden dat als Brian eens aangepakt wordt, de cos binnen no time vol is.
Go hard or go home
pi_55820669
Van VOL:

"Huub vertelt Lieke dat ze flink oliebollen hebben gescoord, er waren veel kijkers. Dat kwam door de ruzie, die heeft uitzending gehaald. Lieke lijkt tevreden, maar zegt:
Lieke: "Ga lekker agressief tegen een boom aan rammen, maar niet tegen mij."
Huub: "Maar het scoort anders als de tering."
Huub zegt: "Ach, 7 januari zullen we zien!" Blijkbaar mag dat niet gezegd worden, want Lieke zegt: "Pas op nu he." "

wat is er 7 januari?
pi_55820707
Dan zullen ze wel uitbetaald krijgen voor de goede kijkcijfers (Oliebollen enzo!)
pi_55820713
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:57 schreef Rotterdammert het volgende:
Van VOL:

"Huub vertelt Lieke dat ze flink oliebollen hebben gescoord, er waren veel kijkers. Dat kwam door de ruzie, die heeft uitzending gehaald. Lieke lijkt tevreden, maar zegt:
Huub zegt: "Ach, 7 januari zullen we zien!" Blijkbaar mag dat niet gezegd worden, want Lieke zegt: "Pas op nu he." "

wat is er 7 januari?
Dat is de datum die Jaap ook altijd noemt. Hij zei dan vaak dat dan de situatie tussen Huub en Lieke wel zou normaliseren. Waarom weet ik ook niet.
Go hard or go home
pi_55820718
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:38 schreef neehe het volgende:

[..]

Heel eenvoudig, ze is sterk en men kan verbaal niet tegen haar op.
Dan wordt men maar agressief.
Okee..maar kan je je voorstellen dat iemand met woorden je het bloed onder de nagels vandaan kan halen?
Je noemt Lieke verbaal sterk maar als je haar woorden en zinnen letterlijk zou uittypen en terug lezen stelt het inhoudelijk niks voor..ze draait en verdraaid..loopinglieke noem ik haar...je komt er nauwelijks tussen en als dat eindelijk een keer lukt begint ze over wat anders..
--Einstein
  zondag 6 januari 2008 @ 12:59:11 #115
16715 Mylene
*schatje*
pi_55820734
quote:
Van VOL:

wat is er 7 januari?
Ik denk dat ze dan een bonus krijgen uitbetaald.

Er zijn maar 2 mensen die echt televisie hebben geleverd, dat zijn Huub en Lieke. Brian en Amanda waren gewoon vakantie aan het vieren.
  zondag 6 januari 2008 @ 12:59:12 #116
130755 Kinga
versier hier
pi_55820735
quote:
Van VOL:

wat is er 7 januari?
Dan ben ik jarig.
  zondag 6 januari 2008 @ 13:00:32 #117
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_55820770
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:50 schreef blomst het volgende:
Claire kan de kapsalon niet vinden.
houden zo:)
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 13:01:31 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_55820795
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat is de datum die Jaap ook altijd noemt. Hij zei dan vaak dat dan de situatie tussen Huub en Lieke wel zou normaliseren. Waarom weet ik ook niet.
Ik denk het einde van het oliebollenaccoord . Ook is het opvallend dat het ook de datum is van de operatie van Lieke's moeder. Lieke zegt dat haar moeder wrs dezelfde dag nog de uitslag van het onderzoek krijgt. Mijn verwachting is dat Lieke dan haar koffers gaat pakken. Begrijp me goed, ik hoop dat alles goed is met haar moeder maar ik verwacht het niet.
― Mark Twain
  zondag 6 januari 2008 @ 13:01:46 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55820799
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:00 schreef dieenebart het volgende:

Ha! Jij kent Claire toch?
Naar wie zou ze eerder trekken, denk jij? Huub en Jaap of Amanda, Brian en Lieke?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 januari 2008 @ 13:01:49 #120
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_55820800
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:59 schreef Kinga het volgende:

[..]

Dan ben ik jarig.
ooooooo........euh........wat is je sterrenbeeld? Middag allemaal
pi_55820803
quote:

[..]

Ze zit er ondertussen al, en is lekker aan het föhnen, gelukkig heeft ze geen stijltang nodig.
Goedemorgen :W
  zondag 6 januari 2008 @ 13:02:12 #122
16715 Mylene
*schatje*
pi_55820812
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:58 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Okee..maar kan je je voorstellen dat iemand met woorden je het bloed onder de nagels vandaan kan halen?
Je noemt Lieke verbaal sterk maar als je haar woorden en zinnen letterlijk zou uittypen en terug lezen stelt het inhoudelijk niks voor..ze draait en verdraaid..loopinglieke noem ik haar...je komt er nauwelijks tussen en als dat eindelijk een keer lukt begint ze over wat anders..
Ik vind Lieke helemaal niet zo sterk. Als ze met gelijke munt wordt terugbetaald gaat ze smerig doen door te spugen. Ze gebruikt ook een hoop woorden, maar feitelijk zegt ze niets. Ze draait om iets heen. Ze zal niet durven toe te geven dat ze ergens fout zit.
pi_55820833
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:59 schreef Kinga het volgende:

[..]

Dan ben ik jarig.
*mental note maakt*
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk het einde van het oliebollenaccoord . Ook is het opvallend dat het ook de datum is van de operatie van Lieke's moeder. Lieke zegt dat haar moeder wrs dezelfde dag nog de uitslag van het onderzoek krijgt. Mijn verwachting is dat Lieke dan haar koffers gaat pakken. Begrijp me goed, ik hoop dat alles goed is met haar moeder maar ik verwacht het niet.
Nee, dat denk ik ook niet. De uitspraken van haar moeder lieten weinig te raden over.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 13:03:19 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_55820843
quote:

[..]

Maar dat is voor haar toch the place to be gezien haar hobby's?
Hoe doet ze het tot nu toe in jouw ogen?
― Mark Twain
  zondag 6 januari 2008 @ 13:03:28 #125
130755 Kinga
versier hier
pi_55820847
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef Sporti het volgende:

[..]

ooooooo........euh........wat is je sterrenbeeld? Middag allemaal
Steenbok.