Is er alweer een stijltang voor Amanda?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zit er ondertussen al, en is lekker aan het föhnen, gelukkig heeft ze geen stijltang nodig.
Het is dan nog even afwachten wat ze gaat doen, ze zei tegen Huub dat ze dan moest besluiten wat ze gaat doen, Huub zei toen ik weet wel wat je besluit dan is, en toen werd er past gezegd dat ze dan haar koffers ging pakken.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het einde van het oliebollenaccoord . Ook is het opvallend dat het ook de datum is van de operatie van Lieke's moeder. Lieke zegt dat haar moeder wrs dezelfde dag nog de uitslag van het onderzoek krijgt. Mijn verwachting is dat Lieke dan haar koffers gaat pakken. Begrijp me goed, ik hoop dat alles goed is met haar moeder maar ik verwacht het niet.
Of misschien is dat de datum waarop beslist gaat worden of het programma door gaat..wellicht is dat afhankelijk van de kijkcijfers..veel ruzie, veel sex, liefdesperikelen..dat scoort blijkbaar...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een bonus krijgen uitbetaald.
Er zijn maar 2 mensen die echt televisie hebben geleverd, dat zijn Huub en Lieke. Brian en Amanda waren gewoon vakantie aan het vieren.
Amanda heeft weing te tangen, dat korte pruikje zit nog steeds onder haar haarstukken .:)quote:Op zondag 6 januari 2008 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is er alweer een stijltang voor Amanda?
Selene had die van haar toch weer meegenomen?
1 van de eerste dingen die ze deed was toch serum in de pruik en tangen maar?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda heeft weing te tangen, dat korte pruikje zit nog steeds onder haar haarstukken .:)
Dan kunnen ze op Jaap na allemaal de lul zijn, of Lieke moet opeens Brian en Amanda ook dekking gaan geven.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Of misschien is dat de datum waarop beslist gaat worden of het programma door gaat..wellicht is dat afhankelijk van de kijkcijfers..veel ruzie, veel sex, liefdesperikelen..dat scoort blijkbaar...
Ik las hier van de week dat maart werd genoemd als stopdatum...als de kijkcijfers zakken dan stopt het programma...denk ik..
Hoe bepalen ze dan de winnaar bedenk ik net...niet door sms..dat zou te makkelijk zijn..wellicht door stemrondes unaniem -1...?
Dus met maar 1 backup ben je de lul...
nee, ik heb ook al lopen zoeken; omdat ik graag de context en de manier waarop het gezegd is wil horen.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:14 schreef Margo37 het volgende:
Middag![]()
Er was dus wel weer actie toen Huub terug was, die uitspraak over moeders is die ergens in een filmpje te zien?
Ja hoor, zie vorig cos blz 5 en 6 geloof ikquote:Op zondag 6 januari 2008 13:14 schreef Margo37 het volgende:
Middag![]()
Er was dus wel weer actie toen Huub terug was, die uitspraak over moeders is die ergens in een filmpje te zien?
oke, thanx ga gelijk zoekenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:17 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja hoor, zie vorig cos blz 5 en 6 geloof ik
Tnx ik dacht misschien dat iemand wist welke precies, heb er al een paar doorgeworsteltquote:Op zondag 6 januari 2008 13:17 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja hoor, zie vorig cos blz 5 en 6 geloof ik
Hoezo wordt Brian door achter aangepakt? Sorry, maar ik ben de draad helemaal kwijtquote:Op zondag 6 januari 2008 13:21 schreef HoneyBunny het volgende:
Goedemorgen!
Heb gisteren alle aktie gemist, dus zie Claire voor het eerst. Moet inderdaad een beetje aan Syl denken! Zag dat er gisteren een hoop herrie was. Vind het wel opvallend dat Brian nu ineens door achter wordt aangepakt. Dit was hij kennelijk niet gewend! MIsschien toeval, maareh Deborah zou weg zijn en Stijn terug toch?
een gerucht, niemand weet hoe het zitquote:Op zondag 6 januari 2008 13:21 schreef HoneyBunny het volgende:
Goedemorgen!
Heb gisteren alle aktie gemist, dus zie Claire voor het eerst. Moet inderdaad een beetje aan Syl denken! Zag dat er gisteren een hoop herrie was. Vind het wel opvallend dat Brian nu ineens door achter wordt aangepakt. Dit was hij kennelijk niet gewend! MIsschien toeval, maareh Deborah zou weg zijn en Stijn terug toch?
Het gerucht gaat dat Brian gisteren niet mee mocht naar het optreden omdat broerlief Kenneth vrijdagavond had doorgespeeld dat er een nieuwe bewoner zou komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoezo wordt Brian door achter aangepakt? Sorry, maar ik ben de draad helemaal kwijt
Brian zn optredens zijn afgelopen en die van Huub gaan gewoon door.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoezo wordt Brian door achter aangepakt? Sorry, maar ik ben de draad helemaal kwijt
is er geen aftiteling bij het programma.Of is die verouderd.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
een gerucht, niemand weet hoe het zit
BQ bedanktquote:Op zondag 6 januari 2008 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
Dat van Mickey, weet je dat zeker of denk je dat?
Voor jou ook een Gelukkig Nieuwjaar.
hij kwam gister wel blij terug, dus misschien mag hij de volgende keer wel weer mee.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Brian gisteren niet mee mocht naar het optreden omdat broerlief Kenneth vrijdagavond had doorgespeeld dat er een nieuwe bewoner zou komen.
Brian was gisteren wel even boos. Huub en Jaap gingen weg voor een optreden en Lieke en Brian bleven staan op het bordes. Brian baalde dat het geld van het optreden van Jaap ook naar Brian's goede doel zou gaan. Het goede doel die Huub en Brian hadden verzonnen. Het was allemaal niet eerlijk. Hij vond ook dat er mensen werden voorgetrokken. Dat is het enige wat ik weet.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat was al eerder beslist, dat Huub gisteren samen met Jaap zou optreden.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Brian gisteren niet mee mocht naar het optreden omdat broerlief Kenneth vrijdagavond had doorgespeeld dat er een nieuwe bewoner zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |