abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55820882
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:03 schreef Kinga het volgende:

[..]

Steenbok.
Kijk je vaak naar ons programma?

Oh nee, wacht eens even....
Go hard or go home
  zondag 6 januari 2008 @ 13:05:43 #127
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55820914
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef blomst het volgende:

[..]

Ze zit er ondertussen al, en is lekker aan het föhnen, gelukkig heeft ze geen stijltang nodig.
Is er alweer een stijltang voor Amanda?
Selene had die van haar toch weer meegenomen?
be nice or go away
pi_55820939
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk het einde van het oliebollenaccoord . Ook is het opvallend dat het ook de datum is van de operatie van Lieke's moeder. Lieke zegt dat haar moeder wrs dezelfde dag nog de uitslag van het onderzoek krijgt. Mijn verwachting is dat Lieke dan haar koffers gaat pakken. Begrijp me goed, ik hoop dat alles goed is met haar moeder maar ik verwacht het niet.
Het is dan nog even afwachten wat ze gaat doen, ze zei tegen Huub dat ze dan moest besluiten wat ze gaat doen, Huub zei toen ik weet wel wat je besluit dan is, en toen werd er past gezegd dat ze dan haar koffers ging pakken.
Goedemorgen :W
pi_55820946
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan een bonus krijgen uitbetaald.

Er zijn maar 2 mensen die echt televisie hebben geleverd, dat zijn Huub en Lieke. Brian en Amanda waren gewoon vakantie aan het vieren.
Of misschien is dat de datum waarop beslist gaat worden of het programma door gaat..wellicht is dat afhankelijk van de kijkcijfers..veel ruzie, veel sex, liefdesperikelen..dat scoort blijkbaar...
Ik las hier van de week dat maart werd genoemd als stopdatum...als de kijkcijfers zakken dan stopt het programma...denk ik..

Hoe bepalen ze dan de winnaar bedenk ik net...niet door sms..dat zou te makkelijk zijn..wellicht door stemrondes unaniem -1...?

Dus met maar 1 backup ben je de lul...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55820978
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:05 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Is er alweer een stijltang voor Amanda?
Selene had die van haar toch weer meegenomen?
Amanda heeft weing te tangen, dat korte pruikje zit nog steeds onder haar haarstukken .:)
  zondag 6 januari 2008 @ 13:10:15 #131
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55821041
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:07 schreef blomst het volgende:

[..]

Amanda heeft weing te tangen, dat korte pruikje zit nog steeds onder haar haarstukken .:)
1 van de eerste dingen die ze deed was toch serum in de pruik en tangen maar?

Misschien maar goed dat er geen meer is.
be nice or go away
pi_55821141
Middag

Er was dus wel weer actie toen Huub terug was, die uitspraak over moeders is die ergens in een filmpje te zien?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55821170
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:06 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Of misschien is dat de datum waarop beslist gaat worden of het programma door gaat..wellicht is dat afhankelijk van de kijkcijfers..veel ruzie, veel sex, liefdesperikelen..dat scoort blijkbaar...
Ik las hier van de week dat maart werd genoemd als stopdatum...als de kijkcijfers zakken dan stopt het programma...denk ik..

Hoe bepalen ze dan de winnaar bedenk ik net...niet door sms..dat zou te makkelijk zijn..wellicht door stemrondes unaniem -1...?

Dus met maar 1 backup ben je de lul...
Dan kunnen ze op Jaap na allemaal de lul zijn, of Lieke moet opeens Brian en Amanda ook dekking gaan geven.
pi_55821189
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:14 schreef Margo37 het volgende:
Middag

Er was dus wel weer actie toen Huub terug was, die uitspraak over moeders is die ergens in een filmpje te zien?
nee, ik heb ook al lopen zoeken; omdat ik graag de context en de manier waarop het gezegd is wil horen.
pi_55821202
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:14 schreef Margo37 het volgende:
Middag

Ja hoor, zie vorig cos blz 5 en 6 geloof ik
het water roept
pi_55821245
Toch verliep het gesprek tussen Huub en Lieke normaal en dan wordt tie lekker loslippig over de schim

filmpje
pi_55821264
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:17 schreef Varen het volgende:

[..]

oke, thanx ga gelijk zoeken
pi_55821275
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:17 schreef Varen het volgende:

[..]

Tnx ik dacht misschien dat iemand wist welke precies, heb er al een paar doorgeworstelt
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55821288
Goedemorgen!

Heb gisteren alle aktie gemist, dus zie Claire voor het eerst. Moet inderdaad een beetje aan Syl denken! Zag dat er gisteren een hoop herrie was. Vind het wel opvallend dat Brian nu ineens door achter wordt aangepakt. Dit was hij kennelijk niet gewend! MIsschien toeval, maareh Deborah zou weg zijn en Stijn terug toch?
pi_55821315
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:21 schreef HoneyBunny het volgende:
Goedemorgen!

Heb gisteren alle aktie gemist, dus zie Claire voor het eerst. Moet inderdaad een beetje aan Syl denken! Zag dat er gisteren een hoop herrie was. Vind het wel opvallend dat Brian nu ineens door achter wordt aangepakt. Dit was hij kennelijk niet gewend! MIsschien toeval, maareh Deborah zou weg zijn en Stijn terug toch?
Hoezo wordt Brian door achter aangepakt? Sorry, maar ik ben de draad helemaal kwijt
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55821320
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:21 schreef HoneyBunny het volgende:
Goedemorgen!

een gerucht, niemand weet hoe het zit
pi_55821346
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:22 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Hoezo wordt Brian door achter aangepakt? Sorry, maar ik ben de draad helemaal kwijt
Het gerucht gaat dat Brian gisteren niet mee mocht naar het optreden omdat broerlief Kenneth vrijdagavond had doorgespeeld dat er een nieuwe bewoner zou komen.
pi_55821353
quote:

[..]

Brian zn optredens zijn afgelopen en die van Huub gaan gewoon door.
pi_55821357
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:22 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

een gerucht, niemand weet hoe het zit
is er geen aftiteling bij het programma.Of is die verouderd.
  zondag 6 januari 2008 @ 13:24:58 #145
192866 carloe34
Niets is wat het lijkt
pi_55821364
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goed verhaal
Dat van Mickey, weet je dat zeker of denk je dat?

Voor jou ook een Gelukkig Nieuwjaar.
BQ bedankt
Ik ben er bijna zeker van.Vanaf het begin wist ik dat ik hem ergens van kende.Hij is ergens ooit al op TV geweest.Maar bekijk het zo,dit is geen zwerver want hij leeft in een huis alsof hij er al jaren woont.Dit is echt geen kerel die op de straat leeft.

Wat zei hij trouwens een paar weken terug?Na de eerste week van Januari zou er wat gaan gebeuren?

Voor mij is trouwens duidelijk dat Beauty en de nerd ook doorgestoken kaart is want zo dom als die grieten zich daar voor doen,zo dom was Selene helemaal niet.Het enige wat de kooi mij heeft geleert is dat alles en iedereen elkaar in medialand kent.1 groot vriendjes politiek.
En zolang wij speculeren en zelfs de eerste dagen van dit jaar een stress situatie op het forum teweegbrengen zijn zij tevreden.Dat is waar een soap op draait.Kijk maar naar the bold.Iedereen ergert zich maar we kijken er wel naar.
Trouwens waar is de spreuk op TV gebleven.Oneindig leven in luxe is vervangen voor de enige echte soap van Nederland.
pi_55821377
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef Meganog1 het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat Brian gisteren niet mee mocht naar het optreden omdat broerlief Kenneth vrijdagavond had doorgespeeld dat er een nieuwe bewoner zou komen.
hij kwam gister wel blij terug, dus misschien mag hij de volgende keer wel weer mee.
pi_55821385
quote:

[..]

Brian was gisteren wel even boos. Huub en Jaap gingen weg voor een optreden en Lieke en Brian bleven staan op het bordes. Brian baalde dat het geld van het optreden van Jaap ook naar Brian's goede doel zou gaan. Het goede doel die Huub en Brian hadden verzonnen. Het was allemaal niet eerlijk. Hij vond ook dat er mensen werden voorgetrokken. Dat is het enige wat ik weet.
Lieke begreep hem helemaal en daarna mocht Brian naar achteren en kwam vrolijk weer terug.
Go hard or go home
pi_55821417
Even reagerend op leugen van Huub dat hij 2500e zou krijgen voor het seksen met Nadia. Vind het begrijpelijk dat Huub zoiets bedacht om te zorgen dat Lieke zou toestemmen... (ik zou het zelf bedacht kunnen hebben).

Dat gerucht over dat Stijn terug zou zijn, is dat alleen gevoed door acties in het huis?
pi_55821426
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef Meganog1 het volgende:

[..]

dat was al eerder beslist, dat Huub gisteren samen met Jaap zou optreden.
Lieke gaat 11 januarie mee met Jaap.
Dit waren gewoon nieuwe boekingen.
pi_55821446
Okee, thnx voor de uitleg Wat klinkt dat als muziek in mijn oren
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')