Het is hypocriet zoals Lieke inmiddels met de stinkrat Brian optrekt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:32 schreef riri het volgende:
Hypocriete Huub....gisteren Lieke verwijten dat ze zich door Brian liet masseren en nu masseert hij Selene...het meisje waar ie zo'n hekel aan had,waar Lieke niet mee om mocht gaan,Selene het meisje wat in Huub zijn ogen niet te vertrouwen was...
Je hebt helemaal gelijk, ik doe een wijzigingsverzoekje in de FB, dankquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:50 schreef KimiK het volgende:
is het niet COS 3154??
Heb jij daar dan nog geen afstandsbediening voor ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:50 schreef Guuskeee het volgende:
top tipsch![]()
[..]
kan je die muten dan?? pleeeeaaase zeg me hoe!!!
Ja, Mikey heeft de tweede rijles toegezegd aan Amanda. Direct, zonder enige bedenktijd te nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Woot, dat heeft hij al toegezegd?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik doe een wijzigingsverzoekje in de FB, dank
Ze hadden en hebben wel een goed gesprek.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Hoera...Lieke en Claire gaan samen Reiki doen...........
OK, dank. Het spel dat eerder is gespeeld is daarmee teniet gedaan. Ik kan mezelf hier zo om op zitten vreten, GVDquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Mikey heeft de tweede rijles toegezegd aan Amanda. Direct, zonder enige bedenktijd te nemen.
soort van afstandsbediening... dmv gooien bijv.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Heb jij daar dan nog geen afstandsbediening voor ?
Waar woon je ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke: "Het mooie van Reiki is dat je bij jezelf blijft."
Nou,schiet mij maar lek...
Wel primitief, maar ook bruikbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
soort van afstandsbediening... dmv gooien bijv.
[ afbeelding ]
Dat spel bestaat toch al lang niet meer ......quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, dank. Het spel dat eerder is gespeeld is daarmee teniet gedaan. Ik kan mezelf hier zo om op zitten vreten, GVD
Geeft niet ik heb een snelle motor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Te ver..........................
Als je goed luistert naar Lieke moet je visualiseren, en heb je dus geen motor nodig.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:59 schreef neehe het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb een snelle motor.
Gelukkigquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:01 schreef Prospera het volgende:
Men moet naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |