Dat is ergens wel de essentie: jij moet de prijs blijven. Hoe doe je dat? Nou, zoals je kan lezen heb ik redelijk succes met "arrogant" doen. Want dat zijn veel vrouwen niet gewend. "Waarom doet hij nou zo? Ik ben toch mooi en leuk?". En dan klopt wat ze ziet (aandacht) niet met wat ze hoort (arrogantie), ofwel, je kweekt verwarring en mysterie. Mysterieusheid is aantrekkelijk. Don't ask me why, maar het is nou eenmaal zo. Waarom gaan we naar de maan? Geen idee, omdat het onbekend is en we het willen leren kennen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Sweetbeach het volgende:
Maar wat is de truc zodat een vrouw je ziet als 'catch' ipv andersom?
Zelfverzekerheid/humor/leuke uitstraling
Oud en saai worden doe ik wel als ik in mijn graf lig. Tot die tijd blijf ik mezelf, ok?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:59 schreef dawg het volgende:
Plague, grow up. En dat hoef ik niet te onderbouwen. Dit topic is genoeg onderbouwing.
Dus die 6% heeft dan alleen maar met 50 mannen zoals jou in bed gelegen? Want volgens jou is er geen andere goede manier om succes te hebben.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:56 schreef Plague het volgende:
....las ik laatst in de FHM dat 6% van de Utrechtse vrouwen met meer dan 50 mannen heeft genaait. En daar heb ik als een van de weinigen hier denk ik niet eens echt iets op tegen. Als je vrijgezel bent, dan doe je toch gewoon lekker wat je wil?
Woorden, verbanden, trekken.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:07 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dus die 6% heeft dan alleen maar met 50 mannen zoals jou in bed gelegen? Want volgens jou is er geen andere goede manier om succes te hebben.
Dit stukje tekst laat zo goed je wanhopigheid zien, dezelfde wanhopigheid die ervoor zorgt dat jij je rol speelt en je ''trucjes'' inzetquote:Op donderdag 29 november 2007 16:56 schreef Plague het volgende:
Als je 't beter weet, of betere "technieken" als je 't zo wil noemen, post ze dan.Ik sta absoluut open voor advies/andere meningen
De meeste mannen dromen ervan dat een vrouw op ze afstapt, maar als het echt zou gebeuren zouden ze dichtslaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:17 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik ga vanavond op stap, ik zal eens zo op een vrouw af stappen
En op een man, kijken of dat ook werkt
Je zegt het zelf al. Voor jou. Dus niet voor iedereen. Zo zal het arrogante voordoen voor mij zwaar tegen mijn gevoel werken.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef Plague het volgende:
[..]
Woorden, verbanden, trekken.
Ik zeg helemaal niet dat dit de enige manier is. Sterker nog, ik zeg dat er veel verschillende manieren zijn, waarvan deze VOOR MIJ goed werkt. Dat is dus iets totaal anders.
Het is absoluut geen wanhopigheid, want als ik wanhopig zou zijn geweest, zou ik een stuk minder kieskeurig zijn, en me binden aan de eerste beste vrouw die ik tegen kom.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef Freuder het volgende:
[..]
Dit stukje tekst laat zo goed je wanhopigheid zien, dezelfde wanhopigheid die ervoor zorgt dat jij je rol speelt en je ''trucjes'' inzet
Waarom is dat hele scoren zo belangrijk voor je? Omdat je dat vroeger nooit lukte? Wil je nu laten zien dat je het wel kan? Voel je je heel even stoer als het 'lukt'?
Tis gewoon best sneu dat je zo erg het idee hebt van alles te moeten bewijzen tegenover jezelf maar goed das jouw pakkie an
Ben je homo?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik vind niets leuker dan vrouwen versieren, serieus. En ook hierbij geldt: the hunt is better than the catch.
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef Averon het volgende:
[..]
De meeste mannen dromen ervan dat een vrouw op ze afstapt, maar als het echt zou gebeuren zouden ze dichtslaan.
Gewoon bespringen!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]wat moet ik dan! we vragen het de expert
Hey plaaghupseflups!
Ja, als een vrouw op je afstapt met zaadvragende ogen dan weet je hoe laat het is.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gewoon bespringen!![]()
Ik vind het zelf heerlijk als een vrouw op me af stapt. Scheelt mij moeite en een teken dat ze je echt leuk vindt. Ik hou van initiatiefvolle vrouwen.
Dat heb ik ook helemaal nooit gezegd dat het voor iedereen werkt. Sterker nog:quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Voor jou. Dus niet voor iedereen. Zo zal het arrogante voordoen voor mij zwaar tegen mijn gevoel werken.Maar je brengt het alsof het dé beste manier is en de grootste lul makkelijker aan vrouwen kan komen.
Zoals ik ook al eerder op de andere user zei, ik ben het niet eens oneens met je. Ik zie zelf ook om me heen dat vrouwen het leuk vinden als het op jou manier gebeurt. Alleen het werkt gewoon niet zo voor iedereen en het is al helemaal geen handleiding voor de grote nerd om eens een vrouw te krijgen.
Voor mij is het DE beste manier, want ik val niet op vrouwen die op lieve jongens vallen. Ik ben namelijk helemaal niet lief, dus dat wordt bij voorbaat niets. Ik val op hele zelfverzekerde (arrogante?quote:Als je het gelezen hebt, ga je gewoon dingen uitproberen. Je moet het allemaal met een korrel zout nemen, en in het begin heb je zoiets van: jaja, wat een praatjes allemaal door van die doorgewinterde players, maar je ontwikkeld vanzelf voor jezelf een methode die werkt, wat waarschijnlijk een combinatie is van al die verhalen die daar staan. Iedereen heeft zijn eigen stijl, en bij mij werkt de zogenaamde "cocky/funny"-methode erg goed: arrogant doen, maar op een leuke manier.
Waarom zeg je iets wat je niet meent, dat kom niet zeker over.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:28 schreef Plague het volgende:
[..]
dat, ik het allemaal met 1 grote glimlach op mijn gezicht zeg, en er eigenlijk geen flikker van meen.En dat moet ze wel door hebben
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gewoon bespringen!![]()
Ik vind het zelf heerlijk als een vrouw op me af stapt. Scheelt mij moeite en een teken dat ze je echt leuk vindt. Ik hou van initiatiefvolle vrouwen.
Ik zij de 'meeste' mannen. Niet alle. Houd er alleen rekening mee dat 9 van de 10 keer dat je als vrouw op een man afstapt dat net zo min gaat werken als adersomquote:Op donderdag 29 november 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]wat moet ik dan! we vragen het de expert
Hey plaaghupseflups!
Heb je zelf niet door hoe nutteloos je gedrag wel niet is? Je krijgt een tijdelijk kick van om een vrouw te versieren, zodra het gebeurd is vind je het niet meer interessant want dan heb je je ego weer even opgekrikt, dat is tijdelijk en heb je weer een nieuwe kick nodig.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef Plague het volgende:
Je gelooft het misschien niet, maar het is mijn hobby. Ik vind niets leuker dan vrouwen versieren, serieus. En ook hierbij geldt: the hunt is better than the catch. Als het spelletje is afgelopen, als ik d'r "veroverd" heb, boeit 't me niet zoveel meer.
Ik wist dat die reactie ging komenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:30 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Waarom zeg je iets wat je niet meent, dat kom niet zeker over.
Ook typisch dat TS het niet prettig vind als vrouwen assertief zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Freuder het volgende:
[..]
Heb je zelf niet door hoe nutteloos je gedrag wel niet is? Je krijgt een tijdelijk kick van om een vrouw te versieren, zodra het gebeurd is vind je het niet meer interessant want dan heb je je ego weer even opgekrikt, dat is tijdelijk en heb je weer een nieuwe kick nodig.
Ben je door de velen afwijzingen vroeger een beetje bang geworden voor vrouwen? Is dit het enige plezier wat jij nog kan halen uit het omgaan met vrouwen?
Waarom een vrouw bekritiseren? Een vrouw die zeker is zal je een klap geven. Wat voor recht heb jij om haar te bekritiseren. Onzekere vrouwen slikken het als zoete koek jouw opmerkingen, letterlijk en figuurlijk. Vrouwen die weten wat ze willen zullen niet accepteren dat je kritiek geeft, want waarom spreek je haar aan? Om kritiek te geven of om duidelijk te maken dat je haar wilt neuken?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie ging komen
Als ik zeg: "Jij hebt je haar zeker geblondeerd?"
Dan komt dat op een vrouw als kritiek over. Zo van: oh, vind je geblondeerd niet leuk dan?
Maar wat boeit het mij nou of zij geblondeerd haar heeft? Sterker nog, ik vind het vaak extreem sexyMaar toch maak ik bewust die opmerking, en geef ik haar niet direct een compliment (wat ik ook wel doe, met mate), in de hoop en wetenschap dat zij harder haar best zal doen om mij te overtuigen van haar toch-wel-leuk-heid.
Klopt, het gaat hem om het 'veroveren' vrouwen want dat geeft hem een kick, waarom hem dat een kick geeft (op een hele kromme manier tijdelijk zijn eigenwaarde opkrikken) denkt hij niet over nam waarschijnlijk omdat hij dan in moet zien dat zijn hele houding en gedrag gebaseerd is hoe hij vroeger was, nu nog steeds is maar niet wil zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 17:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ook typisch dat TS het niet prettig vind als vrouwen assertief zijn
Klinkt als een angst voor (sterke) vrouwen
Zo krijg je echt geen vrouw met klasse hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie ging komen
Als ik zeg: "Jij hebt je haar zeker geblondeerd?"
Dan komt dat op een vrouw als kritiek over. Zo van: oh, vind je geblondeerd niet leuk dan?
Maar wat boeit het mij nou of zij geblondeerd haar heeft? Sterker nog, ik vind het vaak extreem sexyMaar toch maak ik bewust die opmerking, en geef ik haar niet direct een compliment (wat ik ook wel doe, met mate), in de hoop en wetenschap dat zij harder haar best zal doen om mij te overtuigen van haar toch-wel-leuk-heid.
Nouja, goed, dit is de diepere psychologie erachter, en dat vind ik dus het leuke aan het versieren van vrouwen. Ja, vrouwen ja.
Toevoeging: maar denk alsjeblieft niet dat ik bij alles wat ik zeg na denk over wat voor gevolgen dat heeft. Ik doe gewoon wat ik doe, en soms gaat dat goed en soms niet. Achteraf is er dan tijd om te bedenken wat je eventueel fout deed, als je dat uberhaubt boeit.
Dat dusquote:Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Waarom een vrouw bekritiseren? Een vrouw die zeker is zal je een klap geven. Wat voor recht heb jij om haar te bekritiseren. Onzekere vrouwen slikken het als zoete koek jouw opmerkingen, letterlijk en figuurlijk. Vrouwen die weten wat ze willen zullen niet accepteren dat je kritiek geeft, want waarom spreek je haar aan? Om kritiek te geven of om duidelijk te maken dat je haar wilt neuken?
Nutteloos, zeker. Daarom stelde ik de voetbal vraag ook. Dat is net zo nutteloos. (ok, het is gezond, maar that's it).quote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Freuder het volgende:
[..]
Heb je zelf niet door hoe nutteloos je gedrag wel niet is? Je krijgt een tijdelijk kick van om een vrouw te versieren, zodra het gebeurd is vind je het niet meer interessant want dan heb je je ego weer even opgekrikt, dat is tijdelijk en heb je weer een nieuwe kick nodig.
Ben je door de velen afwijzingen vroeger een beetje bang geworden voor vrouwen? Is dit het enige plezier wat jij nog kan halen uit het omgaan met vrouwen?
Neuh Ts wil geen onzekere meisje he daarom gaat ie voor 20+quote:Op donderdag 29 november 2007 17:40 schreef Freuder het volgende:
Zou de ts snappen dat de vrouwen waar hij 'succes' bij heeft net zoals hem zijn; eigenlijk gewoon onzeker en gefrustreerd om vroeger
Dat kloptquote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef Plague het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn gewoon verschillend, en ik vind vrouwen interessant.
20+ ? Ik ken nog onzekere vrouwen (en mannen) van 30 en 40+quote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Neuh Ts wil geen onzekere meisje he daarom gaat ie voor 20+![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef Averon het volgende:
[..]
20+ ? Ik ken nog onzekere vrouwen (en mannen) van 30 en 40+
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Post 1
Vrouwen van 20- zijn sowieso geen flikker aan... Veel te onzeker en, idd, labielBen op 't moment maar aan t daten geslagen met een dame van 26, die snappen zichzelf tenminste wat beter. (Ben zelf 20
)
Groen als gras...quote:Op donderdag 29 november 2007 17:46 schreef JeroenV het volgende:
Hoe oud is ts eigenlijk?
Het is moeilijk om dit op een forum uit te leggen, omdat de intonatie en manier waarop je dingen zegt ZO veel invloed heeft op wat je eigenlijk zegt (70% van communicatie is non-verbaal). Ik denk dat mensen hier denken dat ik de hele avond negatief mensen loop af te zeiken, maar dat is helemaal niet het geval. Ik heb de hele avond de grootste lol, MET die meiden, niet OM die meiden.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Waarom een vrouw bekritiseren? Een vrouw die zeker is zal je een klap geven. Wat voor recht heb jij om haar te bekritiseren. Onzekere vrouwen slikken het als zoete koek jouw opmerkingen, letterlijk en figuurlijk. Vrouwen die weten wat ze willen zullen niet accepteren dat je kritiek geeft, want waarom spreek je haar aan? Om kritiek te geven of om duidelijk te maken dat je haar wilt neuken?
Hoe zou u versiert willen worden als vrouw zijnde?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat klopt
En jij bent het schoolvoorbeeld van iemand die die verschillen en vrouwen niet snapt
STOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:04 schreef Plague het volgende:
[..]
Oud en saai worden doe ik wel als ik in mijn graf lig. Tot die tijd blijf ik mezelf, ok?
Voor de mensen die nu zeggen dat ik een "masker" op zet als ik vrouwen versier en daardoor dus NIET mezelf ben: da's dus niet waar. Dat BEN ik, ik BEN een klootzak, maar wel een charmante klootzak![]()
Ohja, en een arrogante lul.
Zelfkennis is belangrijk.
Gewoon een hoi is al een goed beginquote:Op donderdag 29 november 2007 17:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe zou u versiert willen worden als vrouw zijnde?
Dus het is allemaal uit zelfbescherming?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef Plague het volgende:
Maar als ik naar haar toe loop en zeg:jij hebt mooi haar!
Dan kijkt ze me aan, lacht ze:draait ze zich om naar d'r vriendinnen:
Daarom.
Dat dusquote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Averon het volgende:
Grappig kritisch zijn over mensen, aka semi-afzeiken, wordt toch door de meeste deskundigen gezien als een verdedigingsmechanisme. Tuurlijk, je kan er mee scoren, maar uiteindelijk zorgt het er vooral voor dat je met geheven hoofd, of een rotopmerking, weg kan lopen. Je beperkt je eigen risico.
Persoonlijk, ik vind het niets. Ik vind het goedkoop, makkelijk en oppervlakkig.
Bij een bepaald type wel jaquote:Maar goed, het werkt (vaak) wel.
Dit gaat er heel kut uitkomen, maar zo bedoel ik het niet: Ik wil jou echt graag een keer tegen komen, en dan zullen we zien hoe lang je 't met me uit houdt. Ik zeg niet dat je met me 't bed in duikt, maar ik weet zeker dat je me geen klap in mijn gezicht geeft.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gewoon een hoi is al een goed begin
Daarna kan het alle kanten op
Zo lang hij maar netjes blijft en respectvol
Dus niet gaat lopen bekritiseren of zo zoals TS
Maar je geeft wel kritiek en wat ik al zei: sterke(zekere) én leuke vrouwen pikken dat niet tijdens het eerste contact.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef Plague het volgende:
[..]
Waarom spreek ik haar aan? Niet om kritiek te geven iig. Om haar duidelijk te maken dat ik haar wil neuken? Nee, ook niet.
[..]
Nee, het is omdat je daarna wel een gesprek hebt, ipv een glimlach waar je verder niets aan hebt. Gezellig ouwehoeren en grappen maken is veel leuker, eens?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Freuder het volgende:
[..]
Dus het is allemaal uit zelfbescherming?
Komt nog wel, je bent nog jongquote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:
[..]
je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
Je hebt gelijk ik zou je niet slaanquote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:
[..]
Dit gaat er heel kut uitkomen, maar zo bedoel ik het niet: Ik wil jou echt graag een keer tegen komen, en dan zullen we zien hoe lang je 't met me uit houdt. Ik zeg niet dat je met me 't bed in duikt, maar ik weet zeker dat je me geen klap in mijn gezicht geeft.Misschien zijn we na 10 minuten uitgeluld, nouja, ok, klaar.
For the record: je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
Heb je veel geld?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:
[..]
Dit gaat er heel kut uitkomen, maar zo bedoel ik het niet: Ik wil jou echt graag een keer tegen komen, en dan zullen we zien hoe lang je 't met me uit houdt. Ik zeg niet dat je met me 't bed in duikt, maar ik weet zeker dat je me geen klap in mijn gezicht geeft.Misschien zijn we na 10 minuten uitgeluld, nouja, ok, klaar.
Ik denk dat je een uitstekende radar hebt voor onzekere meisjes, ook al zijn ze 25+.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:
[..]
Trouwens, om een beetje verder te analyseren/stoken, het valt mij op dat vrouwen die niet echt op zoek zijn vaak met vriendinnen ergens heen gaan. Ook lekker veilig. Het schrikt de meeste mannen al af als op een groep vrouwen af moeten stappen in plaats van op een enkele.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik zou je niet slaan
Ik heb namelijk wel klasse
En je haalt de 10 minuten nog niet want de voorbeelden die je hier hebt gegeven zouden voor mij juist een reden zijn om je een verveelde blik toe te werpen en verder te kletsen met mn vriendinnen
Vrouwen die op zoek zijn zijn sowieso niet het type dat je zou moeten willenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:57 schreef Averon het volgende:
[..]
Trouwens, om een beetje verder te analyseren/stoken, het valt mij op dat vrouwen die niet echt op zoek zijn vaak met vriendinnen ergens heen gaan. Ook lekker veilig. Het schrikt de meeste mannen al af als op een groep vrouwen af moeten stappen in plaats van op een enkele.
Dan moet ik de conclusie trekken dat alle vrouwen die ik tot nu toe tegen ben gekomen onzeker zijn (voor wie wil mag 'm inkoppen). Wat ook best logisch is als je het gemiddelde vrouwentijdschriften-vak in de super/sigarenboer/tankstation ziet.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:55 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Maar je geeft wel kritiek en wat ik al zei: sterke(zekere) én leuke vrouwen pikken dat niet tijdens het eerste contact.
Das ook waar, maar daar moet je je als man dus niet teveel van aantrekken.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:57 schreef Averon het volgende:
[..]
Trouwens, om een beetje verder te analyseren/stoken, het valt mij op dat vrouwen die niet echt op zoek zijn vaak met vriendinnen ergens heen gaan. Ook lekker veilig. Het schrikt de meeste mannen al af als op een groep vrouwen af moeten stappen in plaats van op een enkele.
Nu begrijp ik het.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:59 schreef Plague het volgende:
[..]
Dan moet ik de conclusie trekken dat alle vrouwen die ik tot nu toe tegen ben gekomen onzeker zijn (voor wie wil mag 'm inkoppen). Wat ook best logisch is als je het gemiddelde vrouwentijdschriften-vak in de super/sigarenboer/tankstation ziet.
Wel eens aan gedacht dat de vrouwen die echt interesting zijn, diegene moeten zijn die tegenpartij kunnen zijn? Die niet vallen voor truukjes methodes etc?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:59 schreef Plague het volgende:
[..]
Dan moet ik de conclusie trekken dat alle vrouwen die ik tot nu toe tegen ben gekomen onzeker zijn (voor wie wil mag 'm inkoppen). Wat ook best logisch is als je het gemiddelde vrouwentijdschriften-vak in de super/sigarenboer/tankstation ziet.
Kunnen beter argumenten en woorden vallen dan de verkeerde vrouwen nietwaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:00 schreef Plague het volgende:
[..]
Das ook waar, maar daar moet je je als man dus niet teveel van aantrekken.
Het begint trouwens eindelijk een fatsoenlijke, interessante discussie te worden. 't duurt ff maar dan heb je ook wat
Dat dusquote:Op donderdag 29 november 2007 18:01 schreef Averon het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat de vrouwen die echt interesting zijn, diegene moeten zijn die tegenpartij kunnen zijn? Die niet vallen voor truukjes methodes etc?
Waar je echt iets voor in huis moeten hebben, voor ze je een toevoeging vinden op hun leven? Al is het maar voor een nacht?
Zoals ik al vertelde, 20 is jong en leuk om te experimenteren, maar er is nog zoveel meer.
En dáár gaat het helemaal om. Je moet van jezelf houden voordat je van een ander kan houden, en dat is nog leuk ook!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit echter wel lekker in mijn vel, en dat straal je ook uit naar vrouwen.
Terecht dat je zelfvertrouwen en arrogantie scheidt. Dus:quote:Zoals gezegd scheid ik dus arrogantie van zelfvertrouwen. Ik durf zelfs te zeggen dat ik het meisje waar ik nu mee omga niet zou hebben gehad als ik dat niet gedaan had.
...inderdaad. Mijn interpretatie was dan ook dat deze distinctie voor onzekere, onervaren, verlegen jongetjes minder duidelijk is. Dat wat voor hen arrogantie is voor meer ervaren mensen doorgaat als zelfverzekerdheid. Dat die jongetjes nou zo onzeker zijn dat ze zelfverzerdheid zien als arrogantie... dan ja, dan moeten ze arrogantie aanleren.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:21 schreef WillemThe5th het volgende:
Veel mensen in dit topic verwarren arrogantie met zelfverzekerdheid.
De tussenliggende vraag is alleen even of je blij moet zijn met zo'n dame die je met je l33t skillz hebt opgepikt.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:39 schreef Solitarias het volgende:
@TS : je lijkt de basisideeen achter MM, RSD, DdA, Mehow, Style etc goed door te hebben... dat de AFCs dat niet willen/kunnen begrijpen is niet jouw probleem.... het allerbelangrijkste is dat die methodes & richtlijnen je helpen een beter/leuker/sociaal vaardig/communicativier mens te worden : dat is het ultieme doel. Dat je deze skillset traint 'in het veld' is van ondergeschikt belang... maar wel een leuke bijkomstigheid, want als je het goed doet, krijg je als beloning het meisje....
Dus wat Oddman reeds zei....
Misschien sta jij wel te soppen in je slipje als je deze jongen daadwerkelijk tegenkomt.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat klopt
En jij bent het schoolvoorbeeld van iemand die die verschillen en vrouwen niet snapt
Ik lees je posts eigenlijk nooitquote:Op donderdag 29 november 2007 18:06 schreef oddman het volgende:
Misschien sta jij wel te soppen in je slipje als je deze jongen daadwerkelijk tegenkomt.
Vraagje: zou je mij ook inschatten als iemand die die verschillen en vrouwen niet snapt?
Klopt.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:00 schreef Plague het volgende:
[..]
Das ook waar, maar daar moet je je als man dus niet teveel van aantrekken.
Het begint trouwens eindelijk een fatsoenlijke, interessante discussie te worden. 't duurt ff maar dan heb je ook wat
Naar mijn mening ook correct: inderdaad een klassieke fout. Ook advies van vrouwen over vrouwen dient met een flinke korrel zout genomen te worden: vrouwen zijn erg verschillend en projecteren vaak wat ze denken interessant te vinden.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:00 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het.
Je leest vrouwentijdschriften om vrouwen beter te begrijpen.
Een klassieke fout.
Wel, je hebt ongeveer net zo veel van mij te lezen als van de TSquote:Op donderdag 29 november 2007 18:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik lees je posts eigenlijk nooit
Toevallig dit stukje omdat ik zag dat je mij gequote had
Dat klopt, maar ik heb nu geen tijd om mega posts te lezen dus ik reageer nu ff alleen op mensen die op mij reageerde of iets korts waar mn oog ff op vielquote:Op donderdag 29 november 2007 18:12 schreef oddman het volgende:
[..]
Wel, je hebt ongeveer net zo veel van mij te lezen als van de TS.
En daar kun je wel een oordeel over vellen. Mag ik het dan zo stellen dat je in ieder geval voor mij onvoldoende data hebt om het tegendeel van 'hij begrijipt het wel' te bewijzen?
Correctquote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef oddman het volgende:
Om even wat meer in de technische discussie te duiken:
[..]
Klopt.
Daar moet je je inderdaad weinig van aantrekken. Immers, je niet geïntimideerd tonen door een groep vrouwen getuigt wederom van zelfvertrouwen en is dus interessant.
Ook correct. Ik lees trouwens geen vrouwenbladen, hooguit als mijn huisgenootje weer eens aan komt met een "moet-je-dit-eens-horen"-verhaal uit de Cosmo.quote:Naar mijn mening ook correct: inderdaad een klassieke fout. Ook advies van vrouwen over vrouwen dient met een flinke korrel zout genomen te worden: vrouwen zijn erg verschillend en projecteren vaak wat ze denken interessant te vinden.
Maar dat lukt op heel veel domme manierenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:21 schreef Averon het volgende:
Nee, je zal op die manier geen vrienden maken. Scoren, sex hebben, tuurlijk dat lukt wel op die manier.
Lijkt me heel gezondquote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb nu geen tijd om mega posts te lezen dus ik reageer nu ff alleen op mensen die op mij reageerde of iets korts waar mn oog ff op viel
Ben namelijk ook met andere dingen bezig nu
Nou vooruit, nog één reactie dan, voor ik me weer in de file stort.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:16 schreef Plague het volgende:
Als ik mijn vriendinnen had moeten geloven, zou ik nog maagd zijn. Volgens hen moet je lief zijn en vooral niet dit soort opmerkingen maken. Nou, sorry, om ff de ladder-theorie (sorry, de vakterm) erbij te halen: als je lief bent, word je een vriend. Als je een klootzak bent, zal je in ieder geval nooit een vriend worden, dus in het beste geval kan je haar scharrel worden. <-- dat is de plek waar ik "wil" zijn, geen enkele andere plek.
Klopt. Dit experiment is wel vaker uitgevoerd. Gemiddelde jongen op een campus 20 gemiddelde vrouwen om sex vragen, 1 keer raak. Gemiddelde vrouw zelfde laten doen, 20 gemiddelde jongens aanspreken en 18 keer raak.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar dat lukt op heel veel domme manieren
Ik weet zeker dat als ik vanavond in de kroeg aan alle mannen gewoon vraag neuken? Er vast een is die mee gaat
De vraag is alleen: Wat voor type wil je mee naar huis nemen en hoe wil jij je over jezelf voelen?
Wat voor types? Ik weet zeker dat ik met mooiere vrouwen het bed gedeeld heb als jij!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar dat lukt op heel veel domme manieren
Ik weet zeker dat als ik vanavond in de kroeg aan alle mannen gewoon vraag neuken? Er vast een is die mee gaat
De vraag is alleen: Wat voor type wil je mee naar huis nemen en hoe wil jij je over jezelf voelen?
Hoe kan je dat nu in godesnaam weten? Ben je helderziend of zo?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef Plague het volgende:
[..]
Wat voor types? Ik weet zeker dat ik met mooiere vrouwen het bed gedeeld heb als jij!
Als ik iemand ooit nog een autobiografie moet laten schrijven, ga jij 't worden!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef oddman het volgende:
Nou vooruit, nog één reactie dan, voor ik me weer in de file stort.
Dit stukske van je wil ik graag even nuanceren.
'Klootzak' klinkt zo negatief, en het is denk ik ook niet wat je echt bedoelt. Het is meer: niet over je heen laten lopen. Duidelijk zijn in wat je wil en waar je belangen liggen, en dat kan best op zo'n manier dat dat heel aangenaam is voor de dame.
Dat wil namelijk zeggen: je opstellen als potentiële bedpartner in plaats van als potentiële emotionele tampon.
Dus: je seksueel gedragen en niet lief en vriendelijk en afstandelijk doen. Effect: je wordt gezien als wat je bent, met de bonus dat het interessant is dat je daar open over bent. Combineer dat met humor en algemeen een interessante persoonlijkheid zijn, en geheid dat de dame daar blijer van wordt dan van het andere alternatief: een vriend die eigenlijk een wolf in schaapskleren is, eigenlijk heel achterbaks om via vriendschap in haar bed te belanden. Dat is ook niet voor niets zeldzaam!
Ze is een vrouw... En hoewel ik net in haar fobo zie dat ze bi is, was de uitspraak gebaseerd op het feit dat ze vrouw is en normaal gesproken waarschijnlijk het bed zou delen met mannen. Dus dat mijn opmerking bij voorbaat nutteloos zou zijn. Grappen uitleggen is zo 2006quote:Op donderdag 29 november 2007 18:30 schreef Averon het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu in godesnaam weten? Ben je helderziend of zo?
Zeker van je zelf zijn is één ding, overdrijven is ook een vak.
Plague, ik begrijp je wel. En gun je alle success van de wereld ermee hoor, maar ik zet toch vraagtekens bij de manier waarop. En waarom je dat zou willen. (Oh en bij de kwaliteit van de ervaring, maar die moet ieder voor zich bepalen).quote:Op donderdag 29 november 2007 18:31 schreef Plague het volgende:
[..]
Als ik iemand ooit nog een autobiografie moet laten schrijven, ga jij 't worden!
Zoals ik eerder al zei: een arrogante klootzak is voor mij helemaal niet direct negatief. Ik kan het niet echt uitleggen, maar jij hebt het zojuist perfect gedaan!
Bedankt voor je pre-file reactie, en succes daar!
En mensen, vervang "arrogante klootzak" of "klootzak" wat ik overal gepost heb door dit verhaal, en misschien begrijp je dan hoe ik me opstel.
Ah, k, nu ja, ik had die Bi state al gezien dus ik snapt het al niet. Ik domme vent, sla vrouw op hoofd, sleep terug naar grot, grrraaaa !quote:Op donderdag 29 november 2007 18:32 schreef Plague het volgende:
[..]
Ze is een vrouw... En hoewel ik net in haar fobo zie dat ze bi is, was de uitspraak gebaseerd op het feit dat ze vrouw is en normaal gesproken waarschijnlijk het bed zou delen met mannen. Dus dat mijn opmerking bij voorbaat nutteloos zou zijn. Grappen uitleggen is zo 2006
Sorry ik probeerde die nieuwe theorie op je uitquote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef oddman het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezond.
Mijn enige punt was een lans te breken voor minder snelle beoordeling van mensen. Be nice now, okay?
[..]
Ik weet ook dat ik me een stuk beter voel over mezelf dan hoe jij diep je diep van binnen voeltquote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef Plague het volgende:
[..]
Wat voor types? Ik weet zeker dat ik met mooiere vrouwen het bed gedeeld heb als jij!
Het gaat mij dus helemaal niet om of het meisje lief is of een arrogante trut, of een onzekere doos, of een dominante bitch. Als ik het maar leuk heb met d'r, voor zo lang het duurt. En dan liever wat arroganter en dominanter, dan lief en onzeker. Onzeker is niet aantrekkelijk. In een kroeg vragen "Neuken?" ook niet.
Nee hoor mijn uitspraak was gebaseerd over hoe ik over mezelf denk en over mn bed partner (man of vrouw dat doet er niet toe) de volgende morgenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:32 schreef Plague het volgende:
[..]
Ze is een vrouw... En hoewel ik net in haar fobo zie dat ze bi is, was de uitspraak gebaseerd op het feit dat ze vrouw is en normaal gesproken waarschijnlijk het bed zou delen met mannen. Dus dat mijn opmerking bij voorbaat nutteloos zou zijn. Grappen uitleggen is zo 2006
Je hebt in ieder geval een reactie uitgelokt. En daar gaat 't om.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry ik probeerde die nieuwe theorie op je uitJe vind me niet aardig nu dus je moet me wel willen
Wat zegt dat over gasten zoals jij en de ts als je zo de behoefte hebt om gezien te worden als iemand die ''wat is''?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef oddman het volgende:
Effect: je wordt gezien als wat je bent
Jij hebt ballen! Jij bent dus zo'n onzeker meisje dat bevestiging nodig heeft?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:56 schreef TherAngelina het volgende:
Oeh, dit vind ik wel heel erg kloppen, eigenlijk!
Maar dat hangt natuurlijk van de vrouw af.
Je hebt die zin volgens mij verkeerd geinterpreteerd: er staat eigenlijk "Effect: je wordt gezien als HOE je bent, en wat de verwachtingen zijn.".quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef Freuder het volgende:
[..]
Wat zegt dat over gasten zoals jij en de ts als je zo de behoefte hebt om gezien te worden als iemand die ''wat is''?
Nee, jij bent heel erg bezig met jezelf op een bepaalde manier neer te zetten (je hebt er een hoop regeltjes en zelfs een topic voor) want dat is een manier waarop jij 'scoort'. De reden waarom je dat doet geef je niet, dat je het doet om je ego een tijdelijke kick (zodra je dr hebt is de lol ervan af) te geven zie je ook niet in. Je komt nogal blind voor jezelf over iig.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef Plague het volgende:
[..]
Je hebt die zin volgens mij verkeerd geinterpreteerd: er staat eigenlijk "Effect: je wordt gezien als HOE je bent, en wat de verwachtingen zijn.".
Er wordt er ook 1 wakker!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:44 schreef Plague het volgende:
[..]
een gesprek met een marketing-guru de conclusie met hem trok dat marketing hetzelfde is als vrouwen versieren:
De reden geef ik absoluut wel: het is mijn hobby, om het zo maar te noemen. Daarom maakte ik ook de vergelijking met voetballen, of welke andere sport dan ook die je voor de lol doet: je hebt er helemaal geen flikker aan, maar het is (of: sommige mensen vinden het) wel leuk!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:18 schreef Freuder het volgende:
[..]
Nee, jij bent heel erg bezig met jezelf op een bepaalde manier neer te zetten (je hebt er een hoop regeltjes en zelfs een topic voor) want dat is een manier waarop jij 'scoort'. De reden waarom je dat doet geef je niet, dat je het doet om je ego een tijdelijke kick (zodra je dr hebt is de lol ervan af) te geven zie je ook niet in. Je komt nogal blind voor jezelf over iig.
Typisch dat je alleen dingen kan noemen die met scoren en met anderen behalve jezelf te maken heeft maar goed dat is kennelijk jouw ding.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Plague het volgende:
[..]
De reden geef ik absoluut wel: het is mijn hobby, om het zo maar te noemen. Daarom maakte ik ook de vergelijking met voetballen, of welke andere sport dan ook die je voor de lol doet: je hebt er helemaal geen flikker aan, maar het is (of: sommige mensen vinden het) wel leuk!
En waarom blind voor mezelf? Ik weet perfect wat het is: een nutteloze hobby. Of nouja, nutteloos, het is zelfs nog wel leerzaam. Ik leer bijvoorbeeld dat ik helemaal geen zin heb in een relatie. Dat lijkt mij een vrij belangrijke conclusie. Stel je komt daar na 3 jaar relatie ineens achter. Da's kut! Kan je beter van tevoren weten dan.
Of dat is om mijn ego te strelen of wat dan ook: geen idee. Als ik "scoor" met voetbal, of ik win met tennis of ik druk 'n punt met hockey, of ik gooi een 3-punter met basketbal: het komt toch allemaal op hetzelfde neer? Nut heeft het niet, maar leuk is het wel.
I.p.v. loze kritiek en inhoudloze argumenten, kan je natuurlijk ook constructief bijdragen aan deze discussie en dingen die je niet weet vragen i.p.v. conclusies trekken op basis van non-informatie of zelfs complete afwezigheid van informatie.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef Freuder het volgende:
[..]
Typisch dat je alleen dingen kan noemen die met scoren en met anderen behalve jezelf te maken heeft maar goed dat is kennelijk jouw ding.
Mensen zijn geen spelonderdeel.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Plague het volgende:
[..]
Dus wat is dan het probleem met de analogie sport? Is volgens mij exact hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |