Plague, ik begrijp je wel. En gun je alle success van de wereld ermee hoor, maar ik zet toch vraagtekens bij de manier waarop. En waarom je dat zou willen. (Oh en bij de kwaliteit van de ervaring, maar die moet ieder voor zich bepalen).quote:Op donderdag 29 november 2007 18:31 schreef Plague het volgende:
[..]
Als ik iemand ooit nog een autobiografie moet laten schrijven, ga jij 't worden!
Zoals ik eerder al zei: een arrogante klootzak is voor mij helemaal niet direct negatief. Ik kan het niet echt uitleggen, maar jij hebt het zojuist perfect gedaan!
Bedankt voor je pre-file reactie, en succes daar!
En mensen, vervang "arrogante klootzak" of "klootzak" wat ik overal gepost heb door dit verhaal, en misschien begrijp je dan hoe ik me opstel.
Ah, k, nu ja, ik had die Bi state al gezien dus ik snapt het al niet. Ik domme vent, sla vrouw op hoofd, sleep terug naar grot, grrraaaa !quote:Op donderdag 29 november 2007 18:32 schreef Plague het volgende:
[..]
Ze is een vrouw... En hoewel ik net in haar fobo zie dat ze bi is, was de uitspraak gebaseerd op het feit dat ze vrouw is en normaal gesproken waarschijnlijk het bed zou delen met mannen. Dus dat mijn opmerking bij voorbaat nutteloos zou zijn. Grappen uitleggen is zo 2006
Sorry ik probeerde die nieuwe theorie op je uitquote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef oddman het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezond.
Mijn enige punt was een lans te breken voor minder snelle beoordeling van mensen. Be nice now, okay?
[..]
Ik weet ook dat ik me een stuk beter voel over mezelf dan hoe jij diep je diep van binnen voeltquote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef Plague het volgende:
[..]
Wat voor types? Ik weet zeker dat ik met mooiere vrouwen het bed gedeeld heb als jij!
Het gaat mij dus helemaal niet om of het meisje lief is of een arrogante trut, of een onzekere doos, of een dominante bitch. Als ik het maar leuk heb met d'r, voor zo lang het duurt. En dan liever wat arroganter en dominanter, dan lief en onzeker. Onzeker is niet aantrekkelijk. In een kroeg vragen "Neuken?" ook niet.
Nee hoor mijn uitspraak was gebaseerd over hoe ik over mezelf denk en over mn bed partner (man of vrouw dat doet er niet toe) de volgende morgenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:32 schreef Plague het volgende:
[..]
Ze is een vrouw... En hoewel ik net in haar fobo zie dat ze bi is, was de uitspraak gebaseerd op het feit dat ze vrouw is en normaal gesproken waarschijnlijk het bed zou delen met mannen. Dus dat mijn opmerking bij voorbaat nutteloos zou zijn. Grappen uitleggen is zo 2006
Je hebt in ieder geval een reactie uitgelokt. En daar gaat 't om.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry ik probeerde die nieuwe theorie op je uitJe vind me niet aardig nu dus je moet me wel willen
Wat zegt dat over gasten zoals jij en de ts als je zo de behoefte hebt om gezien te worden als iemand die ''wat is''?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef oddman het volgende:
Effect: je wordt gezien als wat je bent
Jij hebt ballen! Jij bent dus zo'n onzeker meisje dat bevestiging nodig heeft?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:56 schreef TherAngelina het volgende:
Oeh, dit vind ik wel heel erg kloppen, eigenlijk!
Maar dat hangt natuurlijk van de vrouw af.
Je hebt die zin volgens mij verkeerd geinterpreteerd: er staat eigenlijk "Effect: je wordt gezien als HOE je bent, en wat de verwachtingen zijn.".quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef Freuder het volgende:
[..]
Wat zegt dat over gasten zoals jij en de ts als je zo de behoefte hebt om gezien te worden als iemand die ''wat is''?
Nee, jij bent heel erg bezig met jezelf op een bepaalde manier neer te zetten (je hebt er een hoop regeltjes en zelfs een topic voor) want dat is een manier waarop jij 'scoort'. De reden waarom je dat doet geef je niet, dat je het doet om je ego een tijdelijke kick (zodra je dr hebt is de lol ervan af) te geven zie je ook niet in. Je komt nogal blind voor jezelf over iig.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef Plague het volgende:
[..]
Je hebt die zin volgens mij verkeerd geinterpreteerd: er staat eigenlijk "Effect: je wordt gezien als HOE je bent, en wat de verwachtingen zijn.".
Er wordt er ook 1 wakker!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:44 schreef Plague het volgende:
[..]
een gesprek met een marketing-guru de conclusie met hem trok dat marketing hetzelfde is als vrouwen versieren:
De reden geef ik absoluut wel: het is mijn hobby, om het zo maar te noemen. Daarom maakte ik ook de vergelijking met voetballen, of welke andere sport dan ook die je voor de lol doet: je hebt er helemaal geen flikker aan, maar het is (of: sommige mensen vinden het) wel leuk!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:18 schreef Freuder het volgende:
[..]
Nee, jij bent heel erg bezig met jezelf op een bepaalde manier neer te zetten (je hebt er een hoop regeltjes en zelfs een topic voor) want dat is een manier waarop jij 'scoort'. De reden waarom je dat doet geef je niet, dat je het doet om je ego een tijdelijke kick (zodra je dr hebt is de lol ervan af) te geven zie je ook niet in. Je komt nogal blind voor jezelf over iig.
Typisch dat je alleen dingen kan noemen die met scoren en met anderen behalve jezelf te maken heeft maar goed dat is kennelijk jouw ding.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Plague het volgende:
[..]
De reden geef ik absoluut wel: het is mijn hobby, om het zo maar te noemen. Daarom maakte ik ook de vergelijking met voetballen, of welke andere sport dan ook die je voor de lol doet: je hebt er helemaal geen flikker aan, maar het is (of: sommige mensen vinden het) wel leuk!
En waarom blind voor mezelf? Ik weet perfect wat het is: een nutteloze hobby. Of nouja, nutteloos, het is zelfs nog wel leerzaam. Ik leer bijvoorbeeld dat ik helemaal geen zin heb in een relatie. Dat lijkt mij een vrij belangrijke conclusie. Stel je komt daar na 3 jaar relatie ineens achter. Da's kut! Kan je beter van tevoren weten dan.
Of dat is om mijn ego te strelen of wat dan ook: geen idee. Als ik "scoor" met voetbal, of ik win met tennis of ik druk 'n punt met hockey, of ik gooi een 3-punter met basketbal: het komt toch allemaal op hetzelfde neer? Nut heeft het niet, maar leuk is het wel.
I.p.v. loze kritiek en inhoudloze argumenten, kan je natuurlijk ook constructief bijdragen aan deze discussie en dingen die je niet weet vragen i.p.v. conclusies trekken op basis van non-informatie of zelfs complete afwezigheid van informatie.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef Freuder het volgende:
[..]
Typisch dat je alleen dingen kan noemen die met scoren en met anderen behalve jezelf te maken heeft maar goed dat is kennelijk jouw ding.
Mensen zijn geen spelonderdeel.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Plague het volgende:
[..]
Dus wat is dan het probleem met de analogie sport? Is volgens mij exact hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |