Heb je veel geld?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:
[..]
Dit gaat er heel kut uitkomen, maar zo bedoel ik het niet: Ik wil jou echt graag een keer tegen komen, en dan zullen we zien hoe lang je 't met me uit houdt. Ik zeg niet dat je met me 't bed in duikt, maar ik weet zeker dat je me geen klap in mijn gezicht geeft.Misschien zijn we na 10 minuten uitgeluld, nouja, ok, klaar.
For the record: je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
Ik denk dat je een uitstekende radar hebt voor onzekere meisjes, ook al zijn ze 25+.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:
[..]
For the record: je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
Trouwens, om een beetje verder te analyseren/stoken, het valt mij op dat vrouwen die niet echt op zoek zijn vaak met vriendinnen ergens heen gaan. Ook lekker veilig. Het schrikt de meeste mannen al af als op een groep vrouwen af moeten stappen in plaats van op een enkele.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik zou je niet slaan
Ik heb namelijk wel klasse
En je haalt de 10 minuten nog niet want de voorbeelden die je hier hebt gegeven zouden voor mij juist een reden zijn om je een verveelde blik toe te werpen en verder te kletsen met mn vriendinnen
Vrouwen die op zoek zijn zijn sowieso niet het type dat je zou moeten willenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:57 schreef Averon het volgende:
[..]
Trouwens, om een beetje verder te analyseren/stoken, het valt mij op dat vrouwen die niet echt op zoek zijn vaak met vriendinnen ergens heen gaan. Ook lekker veilig. Het schrikt de meeste mannen al af als op een groep vrouwen af moeten stappen in plaats van op een enkele.
Dan moet ik de conclusie trekken dat alle vrouwen die ik tot nu toe tegen ben gekomen onzeker zijn (voor wie wil mag 'm inkoppen). Wat ook best logisch is als je het gemiddelde vrouwentijdschriften-vak in de super/sigarenboer/tankstation ziet.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:55 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Maar je geeft wel kritiek en wat ik al zei: sterke(zekere) én leuke vrouwen pikken dat niet tijdens het eerste contact.
Das ook waar, maar daar moet je je als man dus niet teveel van aantrekken.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:57 schreef Averon het volgende:
[..]
Trouwens, om een beetje verder te analyseren/stoken, het valt mij op dat vrouwen die niet echt op zoek zijn vaak met vriendinnen ergens heen gaan. Ook lekker veilig. Het schrikt de meeste mannen al af als op een groep vrouwen af moeten stappen in plaats van op een enkele.
Nu begrijp ik het.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:59 schreef Plague het volgende:
[..]
Dan moet ik de conclusie trekken dat alle vrouwen die ik tot nu toe tegen ben gekomen onzeker zijn (voor wie wil mag 'm inkoppen). Wat ook best logisch is als je het gemiddelde vrouwentijdschriften-vak in de super/sigarenboer/tankstation ziet.
Wel eens aan gedacht dat de vrouwen die echt interesting zijn, diegene moeten zijn die tegenpartij kunnen zijn? Die niet vallen voor truukjes methodes etc?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:59 schreef Plague het volgende:
[..]
Dan moet ik de conclusie trekken dat alle vrouwen die ik tot nu toe tegen ben gekomen onzeker zijn (voor wie wil mag 'm inkoppen). Wat ook best logisch is als je het gemiddelde vrouwentijdschriften-vak in de super/sigarenboer/tankstation ziet.
Kunnen beter argumenten en woorden vallen dan de verkeerde vrouwen nietwaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:00 schreef Plague het volgende:
[..]
Das ook waar, maar daar moet je je als man dus niet teveel van aantrekken.
Het begint trouwens eindelijk een fatsoenlijke, interessante discussie te worden. 't duurt ff maar dan heb je ook wat
Dat dusquote:Op donderdag 29 november 2007 18:01 schreef Averon het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat de vrouwen die echt interesting zijn, diegene moeten zijn die tegenpartij kunnen zijn? Die niet vallen voor truukjes methodes etc?
Waar je echt iets voor in huis moeten hebben, voor ze je een toevoeging vinden op hun leven? Al is het maar voor een nacht?
Zoals ik al vertelde, 20 is jong en leuk om te experimenteren, maar er is nog zoveel meer.
En dáár gaat het helemaal om. Je moet van jezelf houden voordat je van een ander kan houden, en dat is nog leuk ook!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit echter wel lekker in mijn vel, en dat straal je ook uit naar vrouwen.
Terecht dat je zelfvertrouwen en arrogantie scheidt. Dus:quote:Zoals gezegd scheid ik dus arrogantie van zelfvertrouwen. Ik durf zelfs te zeggen dat ik het meisje waar ik nu mee omga niet zou hebben gehad als ik dat niet gedaan had.
...inderdaad. Mijn interpretatie was dan ook dat deze distinctie voor onzekere, onervaren, verlegen jongetjes minder duidelijk is. Dat wat voor hen arrogantie is voor meer ervaren mensen doorgaat als zelfverzekerdheid. Dat die jongetjes nou zo onzeker zijn dat ze zelfverzerdheid zien als arrogantie... dan ja, dan moeten ze arrogantie aanleren.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:21 schreef WillemThe5th het volgende:
Veel mensen in dit topic verwarren arrogantie met zelfverzekerdheid.
De tussenliggende vraag is alleen even of je blij moet zijn met zo'n dame die je met je l33t skillz hebt opgepikt.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:39 schreef Solitarias het volgende:
@TS : je lijkt de basisideeen achter MM, RSD, DdA, Mehow, Style etc goed door te hebben... dat de AFCs dat niet willen/kunnen begrijpen is niet jouw probleem.... het allerbelangrijkste is dat die methodes & richtlijnen je helpen een beter/leuker/sociaal vaardig/communicativier mens te worden : dat is het ultieme doel. Dat je deze skillset traint 'in het veld' is van ondergeschikt belang... maar wel een leuke bijkomstigheid, want als je het goed doet, krijg je als beloning het meisje....
Dus wat Oddman reeds zei....
Misschien sta jij wel te soppen in je slipje als je deze jongen daadwerkelijk tegenkomt.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat klopt
En jij bent het schoolvoorbeeld van iemand die die verschillen en vrouwen niet snapt
Ik lees je posts eigenlijk nooitquote:Op donderdag 29 november 2007 18:06 schreef oddman het volgende:
Misschien sta jij wel te soppen in je slipje als je deze jongen daadwerkelijk tegenkomt.
Vraagje: zou je mij ook inschatten als iemand die die verschillen en vrouwen niet snapt?
Klopt.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:00 schreef Plague het volgende:
[..]
Das ook waar, maar daar moet je je als man dus niet teveel van aantrekken.
Het begint trouwens eindelijk een fatsoenlijke, interessante discussie te worden. 't duurt ff maar dan heb je ook wat
Naar mijn mening ook correct: inderdaad een klassieke fout. Ook advies van vrouwen over vrouwen dient met een flinke korrel zout genomen te worden: vrouwen zijn erg verschillend en projecteren vaak wat ze denken interessant te vinden.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:00 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het.
Je leest vrouwentijdschriften om vrouwen beter te begrijpen.
Een klassieke fout.
Wel, je hebt ongeveer net zo veel van mij te lezen als van de TSquote:Op donderdag 29 november 2007 18:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik lees je posts eigenlijk nooit
Toevallig dit stukje omdat ik zag dat je mij gequote had
Dat klopt, maar ik heb nu geen tijd om mega posts te lezen dus ik reageer nu ff alleen op mensen die op mij reageerde of iets korts waar mn oog ff op vielquote:Op donderdag 29 november 2007 18:12 schreef oddman het volgende:
[..]
Wel, je hebt ongeveer net zo veel van mij te lezen als van de TS.
En daar kun je wel een oordeel over vellen. Mag ik het dan zo stellen dat je in ieder geval voor mij onvoldoende data hebt om het tegendeel van 'hij begrijipt het wel' te bewijzen?
Correctquote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef oddman het volgende:
Om even wat meer in de technische discussie te duiken:
[..]
Klopt.
Daar moet je je inderdaad weinig van aantrekken. Immers, je niet geïntimideerd tonen door een groep vrouwen getuigt wederom van zelfvertrouwen en is dus interessant.
Ook correct. Ik lees trouwens geen vrouwenbladen, hooguit als mijn huisgenootje weer eens aan komt met een "moet-je-dit-eens-horen"-verhaal uit de Cosmo.quote:Naar mijn mening ook correct: inderdaad een klassieke fout. Ook advies van vrouwen over vrouwen dient met een flinke korrel zout genomen te worden: vrouwen zijn erg verschillend en projecteren vaak wat ze denken interessant te vinden.
Maar dat lukt op heel veel domme manierenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:21 schreef Averon het volgende:
Nee, je zal op die manier geen vrienden maken. Scoren, sex hebben, tuurlijk dat lukt wel op die manier.
Lijkt me heel gezondquote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb nu geen tijd om mega posts te lezen dus ik reageer nu ff alleen op mensen die op mij reageerde of iets korts waar mn oog ff op viel
Ben namelijk ook met andere dingen bezig nu
Nou vooruit, nog één reactie dan, voor ik me weer in de file stort.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:16 schreef Plague het volgende:
Als ik mijn vriendinnen had moeten geloven, zou ik nog maagd zijn. Volgens hen moet je lief zijn en vooral niet dit soort opmerkingen maken. Nou, sorry, om ff de ladder-theorie (sorry, de vakterm) erbij te halen: als je lief bent, word je een vriend. Als je een klootzak bent, zal je in ieder geval nooit een vriend worden, dus in het beste geval kan je haar scharrel worden. <-- dat is de plek waar ik "wil" zijn, geen enkele andere plek.
Klopt. Dit experiment is wel vaker uitgevoerd. Gemiddelde jongen op een campus 20 gemiddelde vrouwen om sex vragen, 1 keer raak. Gemiddelde vrouw zelfde laten doen, 20 gemiddelde jongens aanspreken en 18 keer raak.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar dat lukt op heel veel domme manieren
Ik weet zeker dat als ik vanavond in de kroeg aan alle mannen gewoon vraag neuken? Er vast een is die mee gaat
De vraag is alleen: Wat voor type wil je mee naar huis nemen en hoe wil jij je over jezelf voelen?
Wat voor types? Ik weet zeker dat ik met mooiere vrouwen het bed gedeeld heb als jij!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar dat lukt op heel veel domme manieren
Ik weet zeker dat als ik vanavond in de kroeg aan alle mannen gewoon vraag neuken? Er vast een is die mee gaat
De vraag is alleen: Wat voor type wil je mee naar huis nemen en hoe wil jij je over jezelf voelen?
Hoe kan je dat nu in godesnaam weten? Ben je helderziend of zo?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef Plague het volgende:
[..]
Wat voor types? Ik weet zeker dat ik met mooiere vrouwen het bed gedeeld heb als jij!
Als ik iemand ooit nog een autobiografie moet laten schrijven, ga jij 't worden!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef oddman het volgende:
Nou vooruit, nog één reactie dan, voor ik me weer in de file stort.
Dit stukske van je wil ik graag even nuanceren.
'Klootzak' klinkt zo negatief, en het is denk ik ook niet wat je echt bedoelt. Het is meer: niet over je heen laten lopen. Duidelijk zijn in wat je wil en waar je belangen liggen, en dat kan best op zo'n manier dat dat heel aangenaam is voor de dame.
Dat wil namelijk zeggen: je opstellen als potentiële bedpartner in plaats van als potentiële emotionele tampon.
Dus: je seksueel gedragen en niet lief en vriendelijk en afstandelijk doen. Effect: je wordt gezien als wat je bent, met de bonus dat het interessant is dat je daar open over bent. Combineer dat met humor en algemeen een interessante persoonlijkheid zijn, en geheid dat de dame daar blijer van wordt dan van het andere alternatief: een vriend die eigenlijk een wolf in schaapskleren is, eigenlijk heel achterbaks om via vriendschap in haar bed te belanden. Dat is ook niet voor niets zeldzaam!
Ze is een vrouw... En hoewel ik net in haar fobo zie dat ze bi is, was de uitspraak gebaseerd op het feit dat ze vrouw is en normaal gesproken waarschijnlijk het bed zou delen met mannen. Dus dat mijn opmerking bij voorbaat nutteloos zou zijn. Grappen uitleggen is zo 2006quote:Op donderdag 29 november 2007 18:30 schreef Averon het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu in godesnaam weten? Ben je helderziend of zo?
Zeker van je zelf zijn is één ding, overdrijven is ook een vak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |