abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54923800
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Plague het volgende:

[..]

Ik wist dat die reactie ging komen
Als ik zeg: "Jij hebt je haar zeker geblondeerd? "
Dan komt dat op een vrouw als kritiek over. Zo van: oh, vind je geblondeerd niet leuk dan?
Maar wat boeit het mij nou of zij geblondeerd haar heeft? Sterker nog, ik vind het vaak extreem sexy Maar toch maak ik bewust die opmerking, en geef ik haar niet direct een compliment (wat ik ook wel doe, met mate), in de hoop en wetenschap dat zij harder haar best zal doen om mij te overtuigen van haar toch-wel-leuk-heid.

Nouja, goed, dit is de diepere psychologie erachter, en dat vind ik dus het leuke aan het versieren van vrouwen. Ja, vrouwen ja.

Toevoeging: maar denk alsjeblieft niet dat ik bij alles wat ik zeg na denk over wat voor gevolgen dat heeft. Ik doe gewoon wat ik doe, en soms gaat dat goed en soms niet. Achteraf is er dan tijd om te bedenken wat je eventueel fout deed, als je dat uberhaubt boeit.
Zo krijg je echt geen vrouw met klasse hoor
Ik zou het een onbeschofte vraag vinden als een man zo op me af stapte
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54923802
@TS : je lijkt de basisideeen achter MM, RSD, DdA, Mehow, Style etc goed door te hebben... dat de AFCs dat niet willen/kunnen begrijpen is niet jouw probleem.... het allerbelangrijkste is dat die methodes & richtlijnen je helpen een beter/leuker/sociaal vaardig/communicativier mens te worden : dat is het ultieme doel. Dat je deze skillset traint 'in het veld' is van ondergeschikt belang... maar wel een leuke bijkomstigheid, want als je het goed doet, krijg je als beloning het meisje....

Dus wat Oddman reeds zei....
pi_54923819
Zou de ts snappen dat de vrouwen waar hij 'succes' bij heeft net zoals hem zijn; eigenlijk gewoon onzeker en gefrustreerd om vroeger
pi_54923822
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]

Waarom een vrouw bekritiseren? Een vrouw die zeker is zal je een klap geven. Wat voor recht heb jij om haar te bekritiseren. Onzekere vrouwen slikken het als zoete koek jouw opmerkingen, letterlijk en figuurlijk. Vrouwen die weten wat ze willen zullen niet accepteren dat je kritiek geeft, want waarom spreek je haar aan? Om kritiek te geven of om duidelijk te maken dat je haar wilt neuken?
Dat dus
pi_54923850
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Freuder het volgende:

[..]

Heb je zelf niet door hoe nutteloos je gedrag wel niet is? Je krijgt een tijdelijk kick van om een vrouw te versieren, zodra het gebeurd is vind je het niet meer interessant want dan heb je je ego weer even opgekrikt, dat is tijdelijk en heb je weer een nieuwe kick nodig.

Ben je door de velen afwijzingen vroeger een beetje bang geworden voor vrouwen? Is dit het enige plezier wat jij nog kan halen uit het omgaan met vrouwen?
Nutteloos, zeker. Daarom stelde ik de voetbal vraag ook. Dat is net zo nutteloos. (ok, het is gezond, maar that's it).

Ik ben door de vele afwijzingen (zoals jij 't noemt, want afwijzingen waren het niet, ik was simpelweg te bang om erop af te stappen, dan kan je ook niet afgewezen worden ), juist niet bang geworden voor vrouwen. Mannen en vrouwen zijn gewoon verschillend, en ik vind vrouwen interessant.

En nee, ik heb ook zat "gewone" vriendinnen, en dat is ook heel leuk, maar op een hele andere manier.
pi_54923857
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:40 schreef Freuder het volgende:
Zou de ts snappen dat de vrouwen waar hij 'succes' bij heeft net zoals hem zijn; eigenlijk gewoon onzeker en gefrustreerd om vroeger
Neuh Ts wil geen onzekere meisje he daarom gaat ie voor 20+
  donderdag 29 november 2007 @ 17:43:13 #132
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_54923885
Even origineel doen: Dit topic
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_54923895
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef Plague het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn gewoon verschillend, en ik vind vrouwen interessant.
Dat klopt
En jij bent het schoolvoorbeeld van iemand die die verschillen en vrouwen niet snapt
  donderdag 29 november 2007 @ 17:44:06 #134
124948 Averon
One of the good guys
pi_54923903
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Neuh Ts wil geen onzekere meisje he daarom gaat ie voor 20+
20+ ? Ik ken nog onzekere vrouwen (en mannen) van 30 en 40+
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_54923926
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef Averon het volgende:

[..]

20+ ? Ik ken nog onzekere vrouwen (en mannen) van 30 en 40+
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:

Post 1
Vrouwen van 20- zijn sowieso geen flikker aan... Veel te onzeker en, idd, labiel Ben op 't moment maar aan t daten geslagen met een dame van 26, die snappen zichzelf tenminste wat beter. (Ben zelf 20 )
pi_54923951
Hoe oud is ts eigenlijk?
  donderdag 29 november 2007 @ 17:47:31 #137
124948 Averon
One of the good guys
pi_54923978
Zelf 20, dat is nog wel heel erg jong eingenlijk, wel een leeftijd om dingen te proberen en wat fun te hebben zeg maar.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_54923980
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:46 schreef JeroenV het volgende:
Hoe oud is ts eigenlijk?
Groen als gras...
pi_54923988
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]

Waarom een vrouw bekritiseren? Een vrouw die zeker is zal je een klap geven. Wat voor recht heb jij om haar te bekritiseren. Onzekere vrouwen slikken het als zoete koek jouw opmerkingen, letterlijk en figuurlijk. Vrouwen die weten wat ze willen zullen niet accepteren dat je kritiek geeft, want waarom spreek je haar aan? Om kritiek te geven of om duidelijk te maken dat je haar wilt neuken?
Het is moeilijk om dit op een forum uit te leggen, omdat de intonatie en manier waarop je dingen zegt ZO veel invloed heeft op wat je eigenlijk zegt (70% van communicatie is non-verbaal). Ik denk dat mensen hier denken dat ik de hele avond negatief mensen loop af te zeiken, maar dat is helemaal niet het geval. Ik heb de hele avond de grootste lol, MET die meiden, niet OM die meiden.

Waarom spreek ik haar aan? Niet om kritiek te geven iig. Om haar duidelijk te maken dat ik haar wil neuken? Nee, ook niet echt. Om haar duidelijk te maken dat ik d'r wel leuk vind, op wat voor manier dan ook. (eerste indruk). Waarom bekritiseer ik haar? Mooie vrouwen horen 100 keer per dag dat ze mooi zijn, dat hoef ik ze niet te vertellen. Waar ze juist op reageren is dingen die ze NIET vaak horen, zoals dat.

Daarnaast bekritiseerde ik haar niet, ik stelde een vraag. Zij voelt zich bekritiseerd misschien, maar dat ligt dan ook volledig aan haar, zoals blijkt uit wat ik daarna zei: ik vind 't vaak juist super sexy

Maar als ik naar haar toe loop en zeg: jij hebt mooi haar!
Dan kijkt ze me aan, lacht ze: draait ze zich om naar d'r vriendinnen:

Daarom.
pi_54924012
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat klopt
En jij bent het schoolvoorbeeld van iemand die die verschillen en vrouwen niet snapt
Hoe zou u versiert willen worden als vrouw zijnde?
pi_54924079
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:04 schreef Plague het volgende:

[..]

Oud en saai worden doe ik wel als ik in mijn graf lig. Tot die tijd blijf ik mezelf, ok?

Voor de mensen die nu zeggen dat ik een "masker" op zet als ik vrouwen versier en daardoor dus NIET mezelf ben: da's dus niet waar. Dat BEN ik, ik BEN een klootzak, maar wel een charmante klootzak

Ohja, en een arrogante lul.

Zelfkennis is belangrijk.
STOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en zo orgineel ook
pi_54924080
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:48 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hoe zou u versiert willen worden als vrouw zijnde?
Gewoon een hoi is al een goed begin
Daarna kan het alle kanten op
Zo lang hij maar netjes blijft en respectvol
Dus niet gaat lopen bekritiseren of zo zoals TS
  donderdag 29 november 2007 @ 17:53:03 #143
124948 Averon
One of the good guys
pi_54924104
Grappig kritisch zijn over mensen, aka semi-afzeiken, wordt toch door de meeste deskundigen gezien als een verdedigingsmechanisme. Tuurlijk, je kan er mee scoren, maar uiteindelijk zorgt het er vooral voor dat je met geheven hoofd, of een rotopmerking, weg kan lopen. Je beperkt je eigen risico.

Persoonlijk, ik vind het niets. Ik vind het goedkoop, makkelijk en oppervlakkig. Maar goed, het werkt (vaak) wel.
pi_54924122
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef Plague het volgende:

Maar als ik naar haar toe loop en zeg: jij hebt mooi haar!
Dan kijkt ze me aan, lacht ze: draait ze zich om naar d'r vriendinnen:

Daarom.
Dus het is allemaal uit zelfbescherming?
pi_54924160
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Averon het volgende:
Grappig kritisch zijn over mensen, aka semi-afzeiken, wordt toch door de meeste deskundigen gezien als een verdedigingsmechanisme. Tuurlijk, je kan er mee scoren, maar uiteindelijk zorgt het er vooral voor dat je met geheven hoofd, of een rotopmerking, weg kan lopen. Je beperkt je eigen risico.

Persoonlijk, ik vind het niets. Ik vind het goedkoop, makkelijk en oppervlakkig.
Dat dus
quote:
Maar goed, het werkt (vaak) wel.
Bij een bepaald type wel ja
Dat type hoef ik nog niet in mn bed al stond ik een jaar droog
pi_54924162
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:51 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Gewoon een hoi is al een goed begin
Daarna kan het alle kanten op
Zo lang hij maar netjes blijft en respectvol
Dus niet gaat lopen bekritiseren of zo zoals TS
Dit gaat er heel kut uitkomen, maar zo bedoel ik het niet: Ik wil jou echt graag een keer tegen komen, en dan zullen we zien hoe lang je 't met me uit houdt. Ik zeg niet dat je met me 't bed in duikt, maar ik weet zeker dat je me geen klap in mijn gezicht geeft. Misschien zijn we na 10 minuten uitgeluld, nouja, ok, klaar. For the record: je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
pi_54924182
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef Plague het volgende:

[..]

Waarom spreek ik haar aan? Niet om kritiek te geven iig. Om haar duidelijk te maken dat ik haar wil neuken? Nee, ook niet.
[..]
Maar je geeft wel kritiek en wat ik al zei: sterke(zekere) én leuke vrouwen pikken dat niet tijdens het eerste contact.
pi_54924194
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Freuder het volgende:

[..]

Dus het is allemaal uit zelfbescherming?
Nee, het is omdat je daarna wel een gesprek hebt, ipv een glimlach waar je verder niets aan hebt. Gezellig ouwehoeren en grappen maken is veel leuker, eens?
  donderdag 29 november 2007 @ 17:56:35 #149
124948 Averon
One of the good guys
pi_54924205
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:

[..]

je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
Komt nog wel, je bent nog jong
pi_54924208
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:

[..]

Dit gaat er heel kut uitkomen, maar zo bedoel ik het niet: Ik wil jou echt graag een keer tegen komen, en dan zullen we zien hoe lang je 't met me uit houdt. Ik zeg niet dat je met me 't bed in duikt, maar ik weet zeker dat je me geen klap in mijn gezicht geeft. Misschien zijn we na 10 minuten uitgeluld, nouja, ok, klaar. For the record: je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
Je hebt gelijk ik zou je niet slaan
Ik heb namelijk wel klasse
En je haalt de 10 minuten nog niet want de voorbeelden die je hier hebt gegeven zouden voor mij juist een reden zijn om je een verveelde blik toe te werpen en verder te kletsen met mn vriendinnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')