Zo krijg je echt geen vrouw met klasse hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie ging komen
Als ik zeg: "Jij hebt je haar zeker geblondeerd?"
Dan komt dat op een vrouw als kritiek over. Zo van: oh, vind je geblondeerd niet leuk dan?
Maar wat boeit het mij nou of zij geblondeerd haar heeft? Sterker nog, ik vind het vaak extreem sexyMaar toch maak ik bewust die opmerking, en geef ik haar niet direct een compliment (wat ik ook wel doe, met mate), in de hoop en wetenschap dat zij harder haar best zal doen om mij te overtuigen van haar toch-wel-leuk-heid.
Nouja, goed, dit is de diepere psychologie erachter, en dat vind ik dus het leuke aan het versieren van vrouwen. Ja, vrouwen ja.
Toevoeging: maar denk alsjeblieft niet dat ik bij alles wat ik zeg na denk over wat voor gevolgen dat heeft. Ik doe gewoon wat ik doe, en soms gaat dat goed en soms niet. Achteraf is er dan tijd om te bedenken wat je eventueel fout deed, als je dat uberhaubt boeit.
Dat dusquote:Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Waarom een vrouw bekritiseren? Een vrouw die zeker is zal je een klap geven. Wat voor recht heb jij om haar te bekritiseren. Onzekere vrouwen slikken het als zoete koek jouw opmerkingen, letterlijk en figuurlijk. Vrouwen die weten wat ze willen zullen niet accepteren dat je kritiek geeft, want waarom spreek je haar aan? Om kritiek te geven of om duidelijk te maken dat je haar wilt neuken?
Nutteloos, zeker. Daarom stelde ik de voetbal vraag ook. Dat is net zo nutteloos. (ok, het is gezond, maar that's it).quote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Freuder het volgende:
[..]
Heb je zelf niet door hoe nutteloos je gedrag wel niet is? Je krijgt een tijdelijk kick van om een vrouw te versieren, zodra het gebeurd is vind je het niet meer interessant want dan heb je je ego weer even opgekrikt, dat is tijdelijk en heb je weer een nieuwe kick nodig.
Ben je door de velen afwijzingen vroeger een beetje bang geworden voor vrouwen? Is dit het enige plezier wat jij nog kan halen uit het omgaan met vrouwen?
Neuh Ts wil geen onzekere meisje he daarom gaat ie voor 20+quote:Op donderdag 29 november 2007 17:40 schreef Freuder het volgende:
Zou de ts snappen dat de vrouwen waar hij 'succes' bij heeft net zoals hem zijn; eigenlijk gewoon onzeker en gefrustreerd om vroeger
Dat kloptquote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef Plague het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn gewoon verschillend, en ik vind vrouwen interessant.
20+ ? Ik ken nog onzekere vrouwen (en mannen) van 30 en 40+quote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Neuh Ts wil geen onzekere meisje he daarom gaat ie voor 20+![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef Averon het volgende:
[..]
20+ ? Ik ken nog onzekere vrouwen (en mannen) van 30 en 40+
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Plague het volgende:
Post 1
Vrouwen van 20- zijn sowieso geen flikker aan... Veel te onzeker en, idd, labielBen op 't moment maar aan t daten geslagen met een dame van 26, die snappen zichzelf tenminste wat beter. (Ben zelf 20
)
Groen als gras...quote:Op donderdag 29 november 2007 17:46 schreef JeroenV het volgende:
Hoe oud is ts eigenlijk?
Het is moeilijk om dit op een forum uit te leggen, omdat de intonatie en manier waarop je dingen zegt ZO veel invloed heeft op wat je eigenlijk zegt (70% van communicatie is non-verbaal). Ik denk dat mensen hier denken dat ik de hele avond negatief mensen loop af te zeiken, maar dat is helemaal niet het geval. Ik heb de hele avond de grootste lol, MET die meiden, niet OM die meiden.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Waarom een vrouw bekritiseren? Een vrouw die zeker is zal je een klap geven. Wat voor recht heb jij om haar te bekritiseren. Onzekere vrouwen slikken het als zoete koek jouw opmerkingen, letterlijk en figuurlijk. Vrouwen die weten wat ze willen zullen niet accepteren dat je kritiek geeft, want waarom spreek je haar aan? Om kritiek te geven of om duidelijk te maken dat je haar wilt neuken?
Hoe zou u versiert willen worden als vrouw zijnde?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat klopt
En jij bent het schoolvoorbeeld van iemand die die verschillen en vrouwen niet snapt
STOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:04 schreef Plague het volgende:
[..]
Oud en saai worden doe ik wel als ik in mijn graf lig. Tot die tijd blijf ik mezelf, ok?
Voor de mensen die nu zeggen dat ik een "masker" op zet als ik vrouwen versier en daardoor dus NIET mezelf ben: da's dus niet waar. Dat BEN ik, ik BEN een klootzak, maar wel een charmante klootzak![]()
Ohja, en een arrogante lul.
Zelfkennis is belangrijk.
Gewoon een hoi is al een goed beginquote:Op donderdag 29 november 2007 17:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe zou u versiert willen worden als vrouw zijnde?
Dus het is allemaal uit zelfbescherming?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef Plague het volgende:
Maar als ik naar haar toe loop en zeg:jij hebt mooi haar!
Dan kijkt ze me aan, lacht ze:draait ze zich om naar d'r vriendinnen:
Daarom.
Dat dusquote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Averon het volgende:
Grappig kritisch zijn over mensen, aka semi-afzeiken, wordt toch door de meeste deskundigen gezien als een verdedigingsmechanisme. Tuurlijk, je kan er mee scoren, maar uiteindelijk zorgt het er vooral voor dat je met geheven hoofd, of een rotopmerking, weg kan lopen. Je beperkt je eigen risico.
Persoonlijk, ik vind het niets. Ik vind het goedkoop, makkelijk en oppervlakkig.
Bij een bepaald type wel jaquote:Maar goed, het werkt (vaak) wel.
Dit gaat er heel kut uitkomen, maar zo bedoel ik het niet: Ik wil jou echt graag een keer tegen komen, en dan zullen we zien hoe lang je 't met me uit houdt. Ik zeg niet dat je met me 't bed in duikt, maar ik weet zeker dat je me geen klap in mijn gezicht geeft.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gewoon een hoi is al een goed begin
Daarna kan het alle kanten op
Zo lang hij maar netjes blijft en respectvol
Dus niet gaat lopen bekritiseren of zo zoals TS
Maar je geeft wel kritiek en wat ik al zei: sterke(zekere) én leuke vrouwen pikken dat niet tijdens het eerste contact.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef Plague het volgende:
[..]
Waarom spreek ik haar aan? Niet om kritiek te geven iig. Om haar duidelijk te maken dat ik haar wil neuken? Nee, ook niet.
[..]
Nee, het is omdat je daarna wel een gesprek hebt, ipv een glimlach waar je verder niets aan hebt. Gezellig ouwehoeren en grappen maken is veel leuker, eens?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Freuder het volgende:
[..]
Dus het is allemaal uit zelfbescherming?
Komt nog wel, je bent nog jongquote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:
[..]
je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
Je hebt gelijk ik zou je niet slaanquote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Plague het volgende:
[..]
Dit gaat er heel kut uitkomen, maar zo bedoel ik het niet: Ik wil jou echt graag een keer tegen komen, en dan zullen we zien hoe lang je 't met me uit houdt. Ik zeg niet dat je met me 't bed in duikt, maar ik weet zeker dat je me geen klap in mijn gezicht geeft.Misschien zijn we na 10 minuten uitgeluld, nouja, ok, klaar.
For the record: je zou de eerste (vrouw) zijn die me een klap geeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |