Dat is ergens wel de essentie: jij moet de prijs blijven. Hoe doe je dat? Nou, zoals je kan lezen heb ik redelijk succes met "arrogant" doen. Want dat zijn veel vrouwen niet gewend. "Waarom doet hij nou zo? Ik ben toch mooi en leuk?". En dan klopt wat ze ziet (aandacht) niet met wat ze hoort (arrogantie), ofwel, je kweekt verwarring en mysterie. Mysterieusheid is aantrekkelijk. Don't ask me why, maar het is nou eenmaal zo. Waarom gaan we naar de maan? Geen idee, omdat het onbekend is en we het willen leren kennen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Sweetbeach het volgende:
Maar wat is de truc zodat een vrouw je ziet als 'catch' ipv andersom?
Zelfverzekerheid/humor/leuke uitstraling
Oud en saai worden doe ik wel als ik in mijn graf lig. Tot die tijd blijf ik mezelf, ok?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:59 schreef dawg het volgende:
Plague, grow up. En dat hoef ik niet te onderbouwen. Dit topic is genoeg onderbouwing.
Dus die 6% heeft dan alleen maar met 50 mannen zoals jou in bed gelegen? Want volgens jou is er geen andere goede manier om succes te hebben.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:56 schreef Plague het volgende:
....las ik laatst in de FHM dat 6% van de Utrechtse vrouwen met meer dan 50 mannen heeft genaait. En daar heb ik als een van de weinigen hier denk ik niet eens echt iets op tegen. Als je vrijgezel bent, dan doe je toch gewoon lekker wat je wil?
Woorden, verbanden, trekken.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:07 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dus die 6% heeft dan alleen maar met 50 mannen zoals jou in bed gelegen? Want volgens jou is er geen andere goede manier om succes te hebben.
Dit stukje tekst laat zo goed je wanhopigheid zien, dezelfde wanhopigheid die ervoor zorgt dat jij je rol speelt en je ''trucjes'' inzetquote:Op donderdag 29 november 2007 16:56 schreef Plague het volgende:
Als je 't beter weet, of betere "technieken" als je 't zo wil noemen, post ze dan.Ik sta absoluut open voor advies/andere meningen
De meeste mannen dromen ervan dat een vrouw op ze afstapt, maar als het echt zou gebeuren zouden ze dichtslaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:17 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik ga vanavond op stap, ik zal eens zo op een vrouw af stappen
En op een man, kijken of dat ook werkt
Je zegt het zelf al. Voor jou. Dus niet voor iedereen. Zo zal het arrogante voordoen voor mij zwaar tegen mijn gevoel werken.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef Plague het volgende:
[..]
Woorden, verbanden, trekken.
Ik zeg helemaal niet dat dit de enige manier is. Sterker nog, ik zeg dat er veel verschillende manieren zijn, waarvan deze VOOR MIJ goed werkt. Dat is dus iets totaal anders.
Het is absoluut geen wanhopigheid, want als ik wanhopig zou zijn geweest, zou ik een stuk minder kieskeurig zijn, en me binden aan de eerste beste vrouw die ik tegen kom.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef Freuder het volgende:
[..]
Dit stukje tekst laat zo goed je wanhopigheid zien, dezelfde wanhopigheid die ervoor zorgt dat jij je rol speelt en je ''trucjes'' inzet
Waarom is dat hele scoren zo belangrijk voor je? Omdat je dat vroeger nooit lukte? Wil je nu laten zien dat je het wel kan? Voel je je heel even stoer als het 'lukt'?
Tis gewoon best sneu dat je zo erg het idee hebt van alles te moeten bewijzen tegenover jezelf maar goed das jouw pakkie an
Ben je homo?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik vind niets leuker dan vrouwen versieren, serieus. En ook hierbij geldt: the hunt is better than the catch.
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef Averon het volgende:
[..]
De meeste mannen dromen ervan dat een vrouw op ze afstapt, maar als het echt zou gebeuren zouden ze dichtslaan.
Gewoon bespringen!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]wat moet ik dan! we vragen het de expert
Hey plaaghupseflups!
Ja, als een vrouw op je afstapt met zaadvragende ogen dan weet je hoe laat het is.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gewoon bespringen!![]()
Ik vind het zelf heerlijk als een vrouw op me af stapt. Scheelt mij moeite en een teken dat ze je echt leuk vindt. Ik hou van initiatiefvolle vrouwen.
Dat heb ik ook helemaal nooit gezegd dat het voor iedereen werkt. Sterker nog:quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Voor jou. Dus niet voor iedereen. Zo zal het arrogante voordoen voor mij zwaar tegen mijn gevoel werken.Maar je brengt het alsof het dé beste manier is en de grootste lul makkelijker aan vrouwen kan komen.
Zoals ik ook al eerder op de andere user zei, ik ben het niet eens oneens met je. Ik zie zelf ook om me heen dat vrouwen het leuk vinden als het op jou manier gebeurt. Alleen het werkt gewoon niet zo voor iedereen en het is al helemaal geen handleiding voor de grote nerd om eens een vrouw te krijgen.
Voor mij is het DE beste manier, want ik val niet op vrouwen die op lieve jongens vallen. Ik ben namelijk helemaal niet lief, dus dat wordt bij voorbaat niets. Ik val op hele zelfverzekerde (arrogante?quote:Als je het gelezen hebt, ga je gewoon dingen uitproberen. Je moet het allemaal met een korrel zout nemen, en in het begin heb je zoiets van: jaja, wat een praatjes allemaal door van die doorgewinterde players, maar je ontwikkeld vanzelf voor jezelf een methode die werkt, wat waarschijnlijk een combinatie is van al die verhalen die daar staan. Iedereen heeft zijn eigen stijl, en bij mij werkt de zogenaamde "cocky/funny"-methode erg goed: arrogant doen, maar op een leuke manier.
Waarom zeg je iets wat je niet meent, dat kom niet zeker over.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:28 schreef Plague het volgende:
[..]
dat, ik het allemaal met 1 grote glimlach op mijn gezicht zeg, en er eigenlijk geen flikker van meen.En dat moet ze wel door hebben
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gewoon bespringen!![]()
Ik vind het zelf heerlijk als een vrouw op me af stapt. Scheelt mij moeite en een teken dat ze je echt leuk vindt. Ik hou van initiatiefvolle vrouwen.
Ik zij de 'meeste' mannen. Niet alle. Houd er alleen rekening mee dat 9 van de 10 keer dat je als vrouw op een man afstapt dat net zo min gaat werken als adersomquote:Op donderdag 29 november 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]wat moet ik dan! we vragen het de expert
Hey plaaghupseflups!
Heb je zelf niet door hoe nutteloos je gedrag wel niet is? Je krijgt een tijdelijk kick van om een vrouw te versieren, zodra het gebeurd is vind je het niet meer interessant want dan heb je je ego weer even opgekrikt, dat is tijdelijk en heb je weer een nieuwe kick nodig.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef Plague het volgende:
Je gelooft het misschien niet, maar het is mijn hobby. Ik vind niets leuker dan vrouwen versieren, serieus. En ook hierbij geldt: the hunt is better than the catch. Als het spelletje is afgelopen, als ik d'r "veroverd" heb, boeit 't me niet zoveel meer.
Ik wist dat die reactie ging komenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:30 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Waarom zeg je iets wat je niet meent, dat kom niet zeker over.
Ook typisch dat TS het niet prettig vind als vrouwen assertief zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Freuder het volgende:
[..]
Heb je zelf niet door hoe nutteloos je gedrag wel niet is? Je krijgt een tijdelijk kick van om een vrouw te versieren, zodra het gebeurd is vind je het niet meer interessant want dan heb je je ego weer even opgekrikt, dat is tijdelijk en heb je weer een nieuwe kick nodig.
Ben je door de velen afwijzingen vroeger een beetje bang geworden voor vrouwen? Is dit het enige plezier wat jij nog kan halen uit het omgaan met vrouwen?
Waarom een vrouw bekritiseren? Een vrouw die zeker is zal je een klap geven. Wat voor recht heb jij om haar te bekritiseren. Onzekere vrouwen slikken het als zoete koek jouw opmerkingen, letterlijk en figuurlijk. Vrouwen die weten wat ze willen zullen niet accepteren dat je kritiek geeft, want waarom spreek je haar aan? Om kritiek te geven of om duidelijk te maken dat je haar wilt neuken?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie ging komen
Als ik zeg: "Jij hebt je haar zeker geblondeerd?"
Dan komt dat op een vrouw als kritiek over. Zo van: oh, vind je geblondeerd niet leuk dan?
Maar wat boeit het mij nou of zij geblondeerd haar heeft? Sterker nog, ik vind het vaak extreem sexyMaar toch maak ik bewust die opmerking, en geef ik haar niet direct een compliment (wat ik ook wel doe, met mate), in de hoop en wetenschap dat zij harder haar best zal doen om mij te overtuigen van haar toch-wel-leuk-heid.
Klopt, het gaat hem om het 'veroveren' vrouwen want dat geeft hem een kick, waarom hem dat een kick geeft (op een hele kromme manier tijdelijk zijn eigenwaarde opkrikken) denkt hij niet over nam waarschijnlijk omdat hij dan in moet zien dat zijn hele houding en gedrag gebaseerd is hoe hij vroeger was, nu nog steeds is maar niet wil zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 17:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ook typisch dat TS het niet prettig vind als vrouwen assertief zijn
Klinkt als een angst voor (sterke) vrouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |