overigens is daar niets mis mee natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
Beffen is gewoon enorm geil om te doen en voor de vrouw geil om te ontvangen. Hoe natter ze is(en ja, mijn vrouw is altijd drijfnat) hoe lekkerder het is om te doen.
Ik zie beffen dan ook niet als voorspel. Ik neuk haar eerst, dan lekker beffen, dan weer neuken, enz. En soms begin je eerst met beffen.
Soms bestaat ons sexspel alleen maar uit orale sex, en soms komt er geen orale sex aan te pas.
Wanneer je beffen als voorspel gaat zien, komt er zo een vast patroon in je avondje sex te zitten.
Is 5x zoveel dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
Nou volgens mij maakt dat voor je gezondheid niet uit, hoor;-)
Enne; 5X?????? Doe mij ook zon vent
Sex in een vast patroon gaat op den duur leiden tot een sleur, waardoor de avonden dat je sex hebt, afnemen.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
overigens is daar niets mis mee natuurlijk
Ow ja dat is zeker zo.. maar dat vaste patroon is te doorbreken met veel andere dingen waarbij beffen nog steeds voorspel kan zijn.. magoed daar zijn andere topics voorquote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sex in een vast patroon gaat op den duur leiden tot een sleur, waardoor de avonden dat je sex hebt, afnemen.
Lekker varieren is het motto. Zo blijft de sex na 15 jaar huwelijk ook nog leuk.
Precies, je moet het ook niet gaan plannen ofzo, het moet wel spontaan blijven.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sex in een vast patroon gaat op den duur leiden tot een sleur, waardoor de avonden dat je sex hebt, afnemen.
Lekker varieren is het motto. Zo blijft de sex na 15 jaar huwelijk ook nog leuk.
Kronkelende vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2008 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, je moet het ook niet gaan plannen ofzo, het moet wel spontaan blijven.
Ow dit ging over beffen, ja doe ik graag, het windt me enorm op om haar te zien en voelen genieten
Doe dat maar bij een onbekende chick op Graspopquote:Op zondag 8 juni 2008 02:27 schreef TheSorrow het volgende:
Godverdomme, had ik nu maar een lekker kutje om te beffen
zojaaaaaquote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dat maar bij een onbekende chick op Graspop
In combinatie met je sigquote:
Eensquote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dat maar bij een onbekende chick op Graspop
Anders heb jij niet zo'n grote mond tegen je vader.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Anders ga jij even een Impala-neuken
perfecte omschrijvingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:47 schreef troma78 het volgende:
Ik ben echt gek op beffen. Het is echter wel minder als de vrouw erg lang geleden of net daarvoor heeft gewassen.
In het eerste geval teveel smaak en in het tweede krijg je het gevoel of een een net afgespoelde rauwe biefstuk aan het likken bent.
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Anders heb jij niet zo'n grote mond tegen je vader.
Maar zelf zeker wel gepijpt willen worden? Nou als ik je vriendin zou zijn kom je er bij mij niet in....quote:
Amen to that.. matige instelling zeg.. "Omdat het moet.."quote:Op woensdag 18 juni 2008 05:19 schreef donnakol het volgende:
[..]
Maar zelf zeker wel gepijpt willen worden? Nou als ik je vriendin zou zijn kom je er bij mij niet in....![]()
totdat hij je helemaal suf ligt te likken en smeekt je om er iets in gestopt te krijgen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 05:19 schreef donnakol het volgende:
[..]
Maar zelf zeker wel gepijpt willen worden? Nou als ik je vriendin zou zijn kom je er bij mij niet in....![]()
gesoptquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
totdat hij je helemaal suf ligt te likken en smeekt je om er iets in gestopt te krijgen.
gestoptstoptquote:
zet je de route uit met lint of pionnen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:39 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
het is trouwens heerlijk als je een vrouw al kronkelend en kreunend een route door het hele bed laat maken...
niet echt mogelijk aangezien het nogal dynamisch is. De route veranderd ook steeds aangezien de kussens en dekens steeds meeverplaatsen. meestal als ze eraf glijd is het game over of start overquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zet je de route uit met lint of pionnen?
Probeer het eens met pylonnen. Pionnen zijn zo klein, en als ze kwijt raken kun je geen mens-erger-je-niet meer spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zet je de route uit met lint of pionnen?
dat is wel een goed tik indd,.. echter de pionnen kan je makkelijker verplaatsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:27 schreef klapsigaar het volgende:
[..]
Probeer het eens met pylonnen. Pionnen zijn zo klein, en als ze kwijt raken kun je geen mens-erger-je-niet meer spelen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat is wel een goed tik indd,.. echter de pionnen kan je makkelijker verplaatsen
ik-erger-me-genoeg-op-mijn-werk dus mens-erger-je-niet speel k niet
Je moet wat over hebben voor je vrouw/vriendin. Wanneer mijn vrouw bijna klaarkomt tijdens het beffen, pakt ze mijn hoofd vast om te "sturen" en de druk te bepalen. En wanneer ze dan klaarkomt drukt ze me zowat haar kutje binnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:13 schreef RickoKun het volgende:Soms heb ik wel eens moeite om goed door te blijven beffen als ze helemaal gaan kronkelen
Juustem.. echt werken naar het hoogtepunt is zeker topquote:Op zondag 22 juni 2008 02:29 schreef SwitcheR het volgende:
Als beffen niet bestaan had, dan zou ik het uitgevonden hebben. Uiteraard ga ik er vanuit dat alles fris en schoon is. Dan vind ik het heerlijk om te geven. Maar dan wel met opbouw. Dus niet meteen aanvallen op het open doel, maar eerst een poosje spelen met onderbuik/binnenkant van de benen, plekjes rondom de vagina en langzaam maar zeker meer aandacht geven aan de vagina zelf en de clit, eerst langzaam en daarna wat opvoeren. Af en toe een vingertje d'r bij gebruiken doet altijd wonderen! Heerlijk om dan te voelen hoe ze steeds natter wordt en gaat (t)rillen en ongecontroleerde bewegingkjes maken. Je moet er wel even de tijd voor nemen...
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
heerlijk om lekker klaargelikt te worden hoor
en erna flink zoenen zodat ik kan meeproeven :$
Geldt dat andersom voor hem ook?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Damn, dat willen ze ook niet allemaal.
Bevalt dat goed het meeproeven, smaakt naar meer waarschijnlijk?
Absoluut waar!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
zouden meer vrouwen moeten proberen
69 ben ik niet zo weg van.. hou geen nek meer over om steeds omhoog te komen om te likkenquote:Op zondag 13 juli 2008 01:31 schreef plus44 het volgende:
De eerste keer dat ik ut deed schrok ik enigzins van de smaak.. maar, dat moet gewoon ff wennen.. vind ut nu heerlijk om mn meisje te beffen (ook 69!!) .. ze heeft echter wel een vingertje nodig om klaar te komen..
Het gevoel alsof je in een loodaccu hebt liggen likken?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:39 schreef Skunki3 het volgende:
het gaat wel, ik voel er niks van :S maar na een tijdje doen krijg ik een schrale tong van al die zuren
Dat heb jij blijkbaar dus gedaan?quote:Op zondag 13 juli 2008 11:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het gevoel alsof je in een loodaccu hebt liggen likken?
ik moet zeggen dat ik dat gevoel nog nooit hbt gehadquote:Op zondag 13 juli 2008 11:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het gevoel alsof je in een loodaccu hebt liggen likken?
Niet noodzakelijkerwijs. Met m'n eerste vriendje kronkelde ik ook niet of zo, maar kwam ik wel gewoon klaar, maar dat kwam doordat ik toen nog vrij jong was en helemaal niet zeker van mezelf en zo. Ik onderdrukte neigingen om te kronkelen, stoten, heupen te kantelen en dat soort dingen gewoon volledig. Ik kwam ook helemaal niet gillend klaar of zo, omdat ik ook dat echt onderdrukte.quote:
amateur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:28 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net had ook weer behoorlijke kramp in z'n kaken gisteravond.
Een kussen onder je hoofd doet wonderen!quote:Op zondag 13 juli 2008 03:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
69 ben ik niet zo weg van.. hou geen nek meer over om steeds omhoog te komen om te likken
Zonder vinger lukt t ook.. maar daarna met de vinger erbij geeft het een extra dimensie!
Ik sluit me aan bij: Amateur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:28 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net had ook weer behoorlijke kramp in z'n kaken gisteravond.
Je moet ook tussendoor slikken.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik dat gevoel nog nooit hbt gehad
wel alsof k te lang met me bek open in de zee heb gelegen.
Dan doe je het toch niet helemaal goed als je dr niet kan laten komen door alleen likken.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:31 schreef plus44 het volgende:
De eerste keer dat ik ut deed schrok ik enigzins van de smaak.. maar, dat moet gewoon ff wennen.. vind ut nu heerlijk om mn meisje te beffen (ook 69!!) .. ze heeft echter wel een vingertje nodig om klaar te komen..
hoezo de tijd?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:29 schreef SwitcheR het volgende:
Als beffen niet bestaan had, dan zou ik het uitgevonden hebben. Uiteraard ga ik er vanuit dat alles fris en schoon is. Dan vind ik het heerlijk om te geven. Maar dan wel met opbouw. Dus niet meteen aanvallen op het open doel, maar eerst een poosje spelen met onderbuik/binnenkant van de benen, plekjes rondom de vagina en langzaam maar zeker meer aandacht geven aan de vagina zelf en de clit, eerst langzaam en daarna wat opvoeren. Af en toe een vingertje d'r bij gebruiken doet altijd wonderen! Heerlijk om dan te voelen hoe ze steeds natter wordt en gaat (t)rillen en ongecontroleerde bewegingkjes maken. Je moet er wel even de tijd voor nemen...
Zou dat het zijnquote:
quote:
Fok op z'n kleinst.quote:
Ik krijg ook kramp/pijn in mn kaken hoor, na langer dan 5 minuten beffenquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[..]
Fok op z'n kleinst.
Weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik m'n vriendin een ellenlange flinke befbeurt geeft dan voel ik dat soms aan m'n kaak of aan m'n tong ja, vooral als m'n hoofd door alle spanning zowat geklemd word tussen twee benen.Maar goed, de gemiddelde Fokker heeft natuurlijk dubbel zo veel spieren in z'n tong dan ik in m'n volledig afgetrainde armen heb, het zou eens niet.
Denk zelf ook dat dat hartstikke normaal is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:16 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik krijg ook kramp/pijn in mn kaken hoor, na langer dan 5 minuten beffen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Denk zelf ook dat dat hartstikke normaal is.En hoe dan ook, al heb ik kramp, ik maak gewoon 't karwei af.
Ach, wat is afmaken? Meestal "smeekt" mijn vriendin al na 3 minuten beffen om mij... (als in: "ik wil jou"quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Denk zelf ook dat dat hartstikke normaal is.En hoe dan ook, al heb ik kramp, ik maak gewoon 't karwei af.
Je bent niet de enige hoor, ik krijg soms ook wel es wat kramp, maar de beweging wat veranderen wil nog wel es helpen, en soms ontdek je zo ook nog wel es wat nieuws..quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[..]
Fok op z'n kleinst.
Weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik m'n vriendin een ellenlange flinke befbeurt geeft dan voel ik dat soms aan m'n kaak of aan m'n tong ja, vooral als m'n hoofd door alle spanning zowat geklemd word tussen twee benen.Maar goed, de gemiddelde Fokker heeft natuurlijk dubbel zo veel spieren in z'n tong dan ik in m'n volledig afgetrainde armen heb, het zou eens niet.
misschien omdat ze het niet lekker vindquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ach, wat is afmaken? Meestal "smeekt" mijn vriendin al na 3 minuten beffen om mij... (als in: "ik wil jou")
hoe vaker je het doet hoe meer je er aan gewend raakt waarna de 'kramp' verdwijntquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, ik krijg soms ook wel es wat kramp, maar de beweging wat veranderen wil nog wel es helpen, en soms ontdek je zo ook nog wel es wat nieuws..En als ze in extase mijn hoofd naar beneden drukt krijg ook ik het benauwd. Maar we vinden het beiden zo godsgruwelijk lekker..
![]()
Heus welquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:03 schreef xchidax het volgende:
[..]
misschien omdat ze het niet lekker vind
Likken is veel lekkerder als je het goed doetquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:20 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Heus welZe vindt mijn 18,5cm gewoon lekkerder dan beffen denk ik.
Dat is vast persoonlijk, denk je niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:30 schreef xchidax het volgende:
[..]
Likken is veel lekkerder als je het goed doet![]()
![]()
quote:ben niet echt geinterreseerd als 100 % lesbienne.
Hé, nu bevestig je het vooroordeel dat lesbo's mannenhaters zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:30 schreef xchidax het volgende:
[..]
Likken is veel lekkerder als je het goed doet![]()
![]()
waarom zet je erbij hoe groot je dingentje is, ben niet echt geinterreseerd als 100 % lesbienne.
maar than again, jullie mannen vinden het vaak leuk om op te scheppen hoe groot jullie plassertje wel niet is![]()
Mannenhater is een groot woord, zitten ook aardige tussen hij bevestigd juist het vooroordeel dat ik heb over mannen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hé, nu bevestig je het vooroordeel dat lesbo's mannenhaters zijn.
Dat is 't 'm ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, ik krijg soms ook wel es wat kramp, maar de beweging wat veranderen wil nog wel es helpen, en soms ontdek je zo ook nog wel es wat nieuws..En als ze in extase mijn hoofd naar beneden drukt krijg ook ik het benauwd. Maar we vinden het beiden zo godsgruwelijk lekker..
![]()
Dat dus, alleen soms gaat het mal, en zegt ze ook wel es sorry achteraf...quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:27 schreef Tuvai.net het volgende:
xchidax: Ja ja, we weten nou wel dat je lesbienne bent (na je expliciete vermeldingen in al véééle topics) en véél beter kunt beffen dan ons kerels. Ga nou maar ergens anders de aandachsthomoseksueel uithangen, m'kay?![]()
[..]
Dat is 't 'm ook.Meer dan vaak word m'n kop gewoon zo hard naar onderen geforceerd en geklemd tussen twee benen omdat ze 't lekker vindt, en ondanks de kramp die je af en toe d'r van krijgt maak je het dan juist af omdat je weet dat ze d'r op dat moment flink van geniet.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:39 schreef xchidax het volgende:
truval.net als jij je daaraan ergert dan lees je het toch lekker niet cuz i dont give a fuck
hou jij je maar bezig met dingen waar jij wel verstand van heb ipv sex(boekenbox?)
Ga jij maar ergens anders vriendje zoeken of wacht.. Misschien is het echte leven een idee?
Internet koning
Sjonge wat een niveau.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:39 schreef xchidax het volgende:
truval.net als jij je daaraan ergert dan lees je het toch lekker niet cuz i dont give a fuck
hou jij je maar bezig met dingen waar jij wel verstand van heb ipv sex(boekenbox?)
Ga jij maar ergens anders vriendje zoeken of wacht.. Misschien is het echte leven een idee?
Internet koning
Als alle lesbo's zo zijn dan dank ik, als hetero vent, God op mijn blote knietjes dat er homofilie bestaat. Wat een ellende is ons bespaard gebleven zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:39 schreef xchidax het volgende:
Internet koning
Zie mijn UVT postsquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[..]
Fok op z'n kleinst.
Okay...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef Dynamical het volgende:
Dan zal ik ook maar wat vertellen.
Beffen vind ik het allergeilste om te doen wat er is.
De eerste keer dat ik het deed was ik heel erg bang voor de smaak. Maar toen mijn tong er eenmaal langs gleed proefde het eigenlijk heelneutraal.
Nu ongeveer 12 jaar later ben ik 27 en echt een befverslaafde. Ik heb zelfs een likvriendin, een meisje van 18 die nog maagd is maar die ik soms gewoon urenlang achter elkaar lik zonder pauze. Met medeweten van mijn vriendin overigens. Dat meisje heb ik leren kennen via internet, zij woont nog bij haar ouders en mijn vriendin wil haar om begrijpelijke redenen niet bij mij over de vloer, dus soms dan spreek ik met haar af en dan gaan we met de auto naar het bos. Het langste wat ik heb gebeft is 2 uur en 20 minuten zonder pauze.
Maar toen had ik wel een hele pijnlijke tong gekregen. Dat riempje waarmee je tong aan de onderkant vastzit was zo vaak langs mijn tanden geschuurd dat het helemaal rauw was geworden. Maar als ik eenmaal begin, en ze is gewoon lekker fris daar beneden, kan ik me uren vermaken met likken alleen.
OMG << mijn omg moment dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef Dynamical het volgende:
--knip--
Hmmm, sommige mensen vinden inderdaad dat ik het een beetje overdrijf.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef Dynamical het volgende:
Beffen vind ik het allergeilste om te doen wat er is.
De eerste keer dat ik het deed was ik heel erg bang voor de smaak. Maar toen mijn tong er eenmaal langs gleed proefde het eigenlijk heelneutraal.
Nu ongeveer 12 jaar later ben ik 27 en echt een befverslaafde. Ik heb zelfs een likvriendin, een meisje van 18 die nog maagd is maar die ik soms gewoon urenlang achter elkaar lik zonder pauze. Met medeweten van mijn vriendin overigens. Dat meisje heb ik leren kennen via internet, zij woont nog bij haar ouders en mijn vriendin wil haar om begrijpelijke redenen niet bij mij over de vloer, dus soms dan spreek ik met haar af en dan gaan we met de auto naar het bos. Het langste wat ik heb gebeft is 2 uur en 20 minuten zonder pauze.
Maar toen had ik wel een hele pijnlijke tong gekregen. Dat riempje waarmee je tong aan de onderkant vastzit was zo vaak langs mijn tanden geschuurd dat het helemaal rauw was geworden. Maar als ik eenmaal begin, en ze is gewoon lekker fris daar beneden, kan ik me uren vermaken met likken alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |