overigens is daar niets mis mee natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
Beffen is gewoon enorm geil om te doen en voor de vrouw geil om te ontvangen. Hoe natter ze is(en ja, mijn vrouw is altijd drijfnat) hoe lekkerder het is om te doen.
Ik zie beffen dan ook niet als voorspel. Ik neuk haar eerst, dan lekker beffen, dan weer neuken, enz. En soms begin je eerst met beffen.
Soms bestaat ons sexspel alleen maar uit orale sex, en soms komt er geen orale sex aan te pas.
Wanneer je beffen als voorspel gaat zien, komt er zo een vast patroon in je avondje sex te zitten.
Is 5x zoveel dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
Nou volgens mij maakt dat voor je gezondheid niet uit, hoor;-)
Enne; 5X?????? Doe mij ook zon vent
Sex in een vast patroon gaat op den duur leiden tot een sleur, waardoor de avonden dat je sex hebt, afnemen.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
overigens is daar niets mis mee natuurlijk
Ow ja dat is zeker zo.. maar dat vaste patroon is te doorbreken met veel andere dingen waarbij beffen nog steeds voorspel kan zijn.. magoed daar zijn andere topics voorquote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sex in een vast patroon gaat op den duur leiden tot een sleur, waardoor de avonden dat je sex hebt, afnemen.
Lekker varieren is het motto. Zo blijft de sex na 15 jaar huwelijk ook nog leuk.
Precies, je moet het ook niet gaan plannen ofzo, het moet wel spontaan blijven.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sex in een vast patroon gaat op den duur leiden tot een sleur, waardoor de avonden dat je sex hebt, afnemen.
Lekker varieren is het motto. Zo blijft de sex na 15 jaar huwelijk ook nog leuk.
Kronkelende vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2008 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, je moet het ook niet gaan plannen ofzo, het moet wel spontaan blijven.
Ow dit ging over beffen, ja doe ik graag, het windt me enorm op om haar te zien en voelen genieten
Doe dat maar bij een onbekende chick op Graspopquote:Op zondag 8 juni 2008 02:27 schreef TheSorrow het volgende:
Godverdomme, had ik nu maar een lekker kutje om te beffen
zojaaaaaquote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dat maar bij een onbekende chick op Graspop
In combinatie met je sigquote:
Eensquote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dat maar bij een onbekende chick op Graspop
Anders heb jij niet zo'n grote mond tegen je vader.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Anders ga jij even een Impala-neuken
perfecte omschrijvingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:47 schreef troma78 het volgende:
Ik ben echt gek op beffen. Het is echter wel minder als de vrouw erg lang geleden of net daarvoor heeft gewassen.
In het eerste geval teveel smaak en in het tweede krijg je het gevoel of een een net afgespoelde rauwe biefstuk aan het likken bent.
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Anders heb jij niet zo'n grote mond tegen je vader.
Maar zelf zeker wel gepijpt willen worden? Nou als ik je vriendin zou zijn kom je er bij mij niet in....quote:
Amen to that.. matige instelling zeg.. "Omdat het moet.."quote:Op woensdag 18 juni 2008 05:19 schreef donnakol het volgende:
[..]
Maar zelf zeker wel gepijpt willen worden? Nou als ik je vriendin zou zijn kom je er bij mij niet in....![]()
totdat hij je helemaal suf ligt te likken en smeekt je om er iets in gestopt te krijgen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 05:19 schreef donnakol het volgende:
[..]
Maar zelf zeker wel gepijpt willen worden? Nou als ik je vriendin zou zijn kom je er bij mij niet in....![]()
gesoptquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
totdat hij je helemaal suf ligt te likken en smeekt je om er iets in gestopt te krijgen.
gestoptstoptquote:
zet je de route uit met lint of pionnen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:39 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
het is trouwens heerlijk als je een vrouw al kronkelend en kreunend een route door het hele bed laat maken...
niet echt mogelijk aangezien het nogal dynamisch is. De route veranderd ook steeds aangezien de kussens en dekens steeds meeverplaatsen. meestal als ze eraf glijd is het game over of start overquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zet je de route uit met lint of pionnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |