Probeer het eens met pylonnen. Pionnen zijn zo klein, en als ze kwijt raken kun je geen mens-erger-je-niet meer spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zet je de route uit met lint of pionnen?
dat is wel een goed tik indd,.. echter de pionnen kan je makkelijker verplaatsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:27 schreef klapsigaar het volgende:
[..]
Probeer het eens met pylonnen. Pionnen zijn zo klein, en als ze kwijt raken kun je geen mens-erger-je-niet meer spelen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat is wel een goed tik indd,.. echter de pionnen kan je makkelijker verplaatsen
ik-erger-me-genoeg-op-mijn-werk dus mens-erger-je-niet speel k niet
Je moet wat over hebben voor je vrouw/vriendin. Wanneer mijn vrouw bijna klaarkomt tijdens het beffen, pakt ze mijn hoofd vast om te "sturen" en de druk te bepalen. En wanneer ze dan klaarkomt drukt ze me zowat haar kutje binnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:13 schreef RickoKun het volgende:Soms heb ik wel eens moeite om goed door te blijven beffen als ze helemaal gaan kronkelen
Juustem.. echt werken naar het hoogtepunt is zeker topquote:Op zondag 22 juni 2008 02:29 schreef SwitcheR het volgende:
Als beffen niet bestaan had, dan zou ik het uitgevonden hebben. Uiteraard ga ik er vanuit dat alles fris en schoon is. Dan vind ik het heerlijk om te geven. Maar dan wel met opbouw. Dus niet meteen aanvallen op het open doel, maar eerst een poosje spelen met onderbuik/binnenkant van de benen, plekjes rondom de vagina en langzaam maar zeker meer aandacht geven aan de vagina zelf en de clit, eerst langzaam en daarna wat opvoeren. Af en toe een vingertje d'r bij gebruiken doet altijd wonderen! Heerlijk om dan te voelen hoe ze steeds natter wordt en gaat (t)rillen en ongecontroleerde bewegingkjes maken. Je moet er wel even de tijd voor nemen...
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
heerlijk om lekker klaargelikt te worden hoor
en erna flink zoenen zodat ik kan meeproeven :$
Geldt dat andersom voor hem ook?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Damn, dat willen ze ook niet allemaal.
Bevalt dat goed het meeproeven, smaakt naar meer waarschijnlijk?
Absoluut waar!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
zouden meer vrouwen moeten proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |