1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | December 3, 2007 Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 December 3, 2007 Indoor Sports December 4, 2007 Alvin and the Chipmunks December 4, 2007 Golden Compass, The December 5, 2007 Godzilla: Unleashed December 7, 2007 Jenga December 11, 2007 Agatha Christie: And Then There Were None December 11, 2007 Garfield Gets Real December 11, 2007 M&M's Kart Racing December 11, 2007 Pimp My Ride December 11, 2007 Sea Monsters: A Prehistoric Adventure December 11, 2007 Showtime Championship December 11, 2007 Super Swing Golf: Season 2 December 14, 2007 Myth Makers: Super Kart GP December 14, 2007 Ultimate Duck Hunting December 18, 2007 Classic British Motor Racing December 18, 2007 Indianapolis 500 Legends December 18, 2007 Kawasaki Quad Bikes December 18, 2007 Kidz Sports Basketball December 18, 2007 Mythmakers: Orbs of Doom December 18, 2007 NiGHTS: Journey of Dreams December 18, 2007 Rig Racer 2 January 2008 Blast Works: Build, Fuse & Destroy January 2008 Blitz: The League January 2008 Bomberman Land January 2008 Brothers in Arms: Road to Hill 30 January 2008 Cabela's Monster Bass January 2008 CSI: Crime Scene Investigation: Hard Evidence January 2008 Endless Ocean January 2008 Furu Furu Park January 2008 Harvest Moon Heroes January 2008 Harvey Birdman: Attorney at Law January 2008 Kawasaki Jet Ski January 2008 Kidz Sports Ice Hockey January 2008 Kidz Sports International Soccer January 2008 Kitty Luv January 2008 London Taxi: RusHour January 2008 Luxor: Pharaoh's Challenge January 2008 MX Vs. ATV Untamed January 2008 Nitrobike January 2008 Rygar: The Battle of Argus January 2008 Samurai Warriors Katana January 2008 SEGA Bass Fishing January 2008 Wii Fit |
I'm with k_i_m too..quote:
De anus van een kloon likken is je eigen anus likken héquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef _GdR_ het volgende:
lik de anus van k_i_m topic
Lang leve localisatie. Ach ja, het had erger kunnen zijn.. We hadden ook het gros van de games verplicht in het Nederlands kunnen spelen.. De optie inbouwen om dat als taal te kiezen ok.. Verplichten NL te gebruiken als taal ->quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:32 schreef Chanty87 het volgende:
Trauma Center: New Blood is trouwens ook al uit in Amerika. Zal zeker weer 8+ maanden duren voordat wij 'm hier krijgen
http://gonintendo.com/?p=30245quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:41 schreef Devolution het volgende:
Ik hoop dat er een 3rd party wii zapper komt, want om nou 30+40/50 euro te betalen voor de Zapper + Resident Evil UC, terwijl Zelda's Crossbow training me gestolen kan worden, zie ik ook niet zitten. Want de Zapper is niet los of samen met RE:UC te krijgen of wel?
Peach!quote:
Maar daar zit de nunchuck natuurlijk niet aan bevestigd zoals bij de zapper. Als je zo'n ding wilt kun je ook het beste deze nemenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://gonintendo.com/?p=30245
Deze lijkt me wel een mooi alternatief alleen hadden ze het hele ding gewoon wit moeten maken.
Die heb ik ook net gezien, ja. Ziet er in ieder geval toffer uit dan de Zapperquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar daar zit de nunchuck natuurlijk niet aan bevestigd zoals bij de zapper. Als je zo'n ding wilt kun je ook het beste deze nemen
quote:
Nou, stuur een brief naar zo'n wensprogramma en wie weet staat deze knapperd binnenkort voor je deur!quote:
Géeeeeraaaaaaaaarrrrrrquote:
quote:Not Found
The requested URL /NOE/nl/NL/stars/index.jsp was not found on this server.
Apache/1.3.37 Server at nintendo-europe.com Port 80
Misschien omdat ze een nieuwe site aan het maken zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef ASSpirine het volgende:
even een vraagje tussendoor
Kan iemand inloggen op de nintendosite?
Ik krijg de volgende foutmelding:
[..]
Tjah, nu wil je weer te graag..quote:
Jaja, je wil wel afvallen, maar je hebt geen tijd, uhhuh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt Wii Fit al in januari?Nee toch zeker?
Dan heb ik er nog geen tijd voor
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Jaja, je wil wel afvallen, maar je hebt geen tijd, uhhuh.
Ik denk dat dat wel bij meerdere mensen het geval zal zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:38 schreef super-muffin het volgende:
De strijd voor het meest gespeelde spel op mijn Wii gaat tussen Wiisports en Super Mario Bros 3.
opschieten met die review, mijn broer wil hem kopen!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu wat sporten in Mario&Sonic gedaan en ik vind het best leuk. Tis een flink stuk intensiever en uitgebreider dan Wii Sports. Ook een stuk lastiger aangezien je met zowel snelheid als timing te maken hebt
Later meer impressies.
Komend weekendquote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
opschieten met die review, mijn broer wil hem kopen!
Ik neem aan dat je er net achter bent gekomen dat SMG op nummer twee staat. Ik kan je wel melden dat twee topics terug dat ook al gemeld werd. Maar in dit topic ben je de eerste. Zie het stof wat opwaaitquote:Op woensdag 28 november 2007 01:08 schreef Chocobo het volgende:
Whehehehe http://www.gamerankings.c(...)tings.asp?rankings=y
uiteraard wil ik heel graag.quote:
Kan je gewoon kopen , erg leuk spelquote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
opschieten met die review, mijn broer wil hem kopen!
Dacht dat ze die al hadden gemaakt en zo online konden zetten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Misschien omdat ze een nieuwe site aan het maken zijn?
Volgens mij mis ik wat. Wat moet die pisvinger van je, en waarom moet hij het kennelijk ook ineens van mij?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
uiteraard wil ik heel graag.
ben je homo ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
True.. Kwam hij nou eind dit jaar al in Japan op de markt? Ik verwacht wel een redelijk wereldwijde release eigenlijk. Moet wel, ze hebben goud in hun handen. Koop hem zelf ook dag één, lijkt me heel speciaal.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:Bitch
Maar er is geen probleem, het is de Amerikaanse lijstWii Fit haal ik dag één Spekkie
Ik geloof dat ie 1 december uitkomt in Japan.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:17 schreef speknek het volgende:
[..]
True.. Kwam hij nou eind dit jaar al in Japan op de markt? Ik verwacht wel een redelijk wereldwijde release eigenlijk. Moet wel, ze hebben goud in hun handen. Koop hem zelf ook dag één, lijkt me heel speciaal.
Schijnt dat er maar 130 a 300k pre-orders zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:17 schreef speknek het volgende:
[..]
True.. Kwam hij nou eind dit jaar al in Japan op de markt? Ik verwacht wel een redelijk wereldwijde release eigenlijk. Moet wel, ze hebben goud in hun handen. Koop hem zelf ook dag één, lijkt me heel speciaal.
das een wilde schatting... 170k verschilquote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Schijnt dat er maar 130 a 300k pre-orders zijn.
Klaagbaakquote:Op woensdag 28 november 2007 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic gebagger van K_i_m en _GDR_ verwijderd
Ik heb spijt van mijn vraag geloof ik ....quote:Op woensdag 28 november 2007 15:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=zXRriHMlnH4
Echt zo coolquote:Op woensdag 28 november 2007 15:30 schreef speknek het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81819
Nintendo slaat Goud met dit Gijs,.... goud zeg ik jequote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu ik er wat langer over nadenk moet ik toegeven dat het eigenlijk een briljant stukje hardware is!
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic gebagger van K_i_m en _GDR_ verwijderd
Zolang jij maar Wii Fit kooptquote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef Bastard het volgende:
misschien eens balletje opgooien thuis, leuk voor jasmijn enzo
Ik geloof 70 euroquote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Mij lijkt het echt wel gaaf dat wii fit.. Alleen het moet wel aan een toffe prijs gaan zijn natuurlijk.
Dat is goed te doen. Beetje toffe promotie en ze hebben weer een absolute hit in handenquote:
Oh dat zou me niks verbazen eigenlijk. Ik zat gisteren eens onze prijzen met Amerikaanse prijzen te vergelijken en de tering, wat worden wij genaaid. In de USA is alles max. 50 dollar + tax (gemiddeld zo'n 7% geloof ik) en hier worden alleen 1st party games voor 50 euro verkocht (Twilight Princess uitgezonderd), de rest tussen 55 en 60 euro.quote:
Had je van wiiconnect de standby mode aan? De wii blijft daardoor zelfs in uitstand enorm warm, dat kan zulke problemen veroorzakenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef user_friendly het volgende:
Heb vandaag mn 2 weken oude wii moeten opsturen. Had ineens last van heel veel artifacts (strepen/stippen door het beeld) en het werd steeds erger. Best jammer want het duurt 4 weken voordat die wordt teruggestuurd en ik was net lekker op weg met mario galaxy.
ja die had ik wel aan volgens mij. hmm. Nou ja als die gerepareerd is zal ik het voortaan maar uitlaten. Wel stom dat zo'n optie er inzit als het voor problemen kan zorgen. Telefonische klantenservice had er overigens nog nooit van gehoord maar die was ook niet heel helder volgens mij. Ze dacht dat het bij mario hoorde, gek dat je het dan ook in het menu ziet..quote:Op woensdag 28 november 2007 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Had je van wiiconnect de standby mode aan? De wii blijft daardoor zelfs in uitstand enorm warm, dat kan zulke problemen veroorzaken
Offffff... je gaat even bij ze langs in Nieuwegein. Speelt daar gezellig wat nieuwe games en loopt 30 min later met een splinternieuwe Wii de deur uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef user_friendly het volgende:
Heb vandaag mn 2 weken oude wii moeten opsturen. Had ineens last van heel veel artifacts (strepen/stippen door het beeld) en het werd steeds erger. Best jammer want het duurt 4 weken voordat die wordt teruggestuurd en ik was net lekker op weg met mario galaxy.
Grappig, voor precies dat probleem heb ik m'n eerste Wii bij ze langsgebracht.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:10 schreef user_friendly het volgende:
ja die had ik wel aan volgens mij. hmm. Nou ja als die gerepareerd is zal ik het voortaan maar uitlaten. Wel stom dat zo'n optie er inzit als het voor problemen kan zorgen. Telefonische klantenservice had er overigens nog nooit van gehoord maar die was ook niet heel helder volgens mij. Ze dacht dat het bij mario hoorde, gek dat je het dan ook in het menu ziet..
Hoe kom je daar nou weer aan?! Ligt ie al in de winkels?! Ik dacht de 30e pas, potverdikkie!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Umbrella Chronicles is tof. Alleen ik twijfel of ik die zapper ervoor ga halen.
Ik zag hem al liggen, dus ik dacht hebben he!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?! Ligt ie al in de winkels?! Ik dacht de 30e pas, potverdikkie!!!
Bron: http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=21708quote:Nieuw Wii-kanaal online in Japan
Het Everybody's Nintendo Channel, het kanaal waarmee je DS-demo's en Wii-filmpjes kunt downloaden, is vandaag online gegaan in Japan.
Je kunt een beetje lacherig doen over al die Wii-kanalen: wat voor nut heeft het dat je Wii weet wat voor weer het buiten is, of dat nou stemt op de leukste Mii allertijden? Gelukkig is er nu een Wii-kanaal dat zonder twijfel echt de moeite waard is: het Everybody's Nintendo Channel. Althans, in Japan.
Met dit kanaal kun je DS-demo's en Wii-filmpjes helemaal gratis downloaden. Dankzij de draadloze mogelijkheden van de Wii kun je de DS-demo's regelrecht naar je Nintendo DS sturen. Gratis games uitproberen, wat wil je nog meer? Wanneer het kanaal deze kant op komt, is helaas nog niet bekend. Maar nu ze er in Japan al mee mogen spelen, kan het niet lang meer duren! Kijk snel hieronder voor screenshots en een filmpje van dit kanaal in actie.
1. online service van nintendo = kutquote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef speknek het volgende:
Kutzooi, een Wii demo kanaal is dus definitief verkeken.
Die kans was er al nooit. Het ingebouwde flashgeheugen is simpelweg veel te klein.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef speknek het volgende:
Kutzooi, een Wii demo kanaal is dus definitief verkeken.
Maar dat kun je uitbreiden. Ik neem aan dat als je dertig games hebt gedownload en je nog iets wilt hebben zonder dat je genoeg blocks hebt, de wii ook wel aan zal geven "Je moet eerst een extra geheugenkaart kopen om dit te kunnen downloaden"..quote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Die kans was er al nooit. Het ingebouwde flashgeheugen is simpelweg veel te klein.
Ja, wel met een nadruk op 'een beetje'.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
Wii fit is dus echt bedoeld om een beetje af te vallen en niet bedoeld zoals Wii sports (als gimmick)?.
Mario Galaxy is trouwens tof.
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:19 schreef speknek het volgende:
Meeste mensen hier hebben al een wii, en hebben dus geen idee van de huidige beschikbaarheid.
Als je in een normale stad woont moet je inderdaad gewoon de stad in kunnen gaan en met een Wii thuis kunnen komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Joene het volgende:
Ik wil gewoon weten of die gekte van wachtrijen en dergelijke al voorbij is , zegmaar
als ik naar de bart smit loop dat ik met een wii thuiskom.
Dat is voor de DS ookquote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij is het ding wel aardig te krijgen. Ik zag ze vorige week nog genoeg in Utrecht. Sommige spellen zijn alleen hopeloos slecht verkrijgbaar.
Ik had Super Mario Galaxy pas na 1.5 week te pakken, overal uitverkocht. En dat in Utrecht. Nu heb ik hem wel kunnen kopen voor 40 euro bij Bart Smit en daar had ik de laatste van de stapel.quote:
Beide een dag van tevoren gehaald. Metroid bij de Intertoys en Mario bij de E-Plaza. (laatste wel voor 47 euro trouwens, dus dan heb jij er beter aan gedaan).quote:Op donderdag 29 november 2007 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had Super Mario Galaxy pas na 1.5 week te pakken, overal uitverkocht. En dat in Utrecht. Nu heb ik hem wel kunnen kopen voor 40 euro bij Bart Smit en daar had ik de laatste van de stapel.
Metroid 3 heb ik nergens zien liggen nog.
Ik wacht wel met Metroid tot na de feestdagen. Dit schiet niet op zo (en zeker niet omdat Bart Smit veel Wii spul goedkoop verkoopt).quote:Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Beide een dag van tevoren gehaald. Metroid bij de Intertoys en Mario bij de E-Plaza. (laatste wel voor 47 euro trouwens, dus dan heb jij er beter aan gedaan).
Ik heb in de wachtrij gestaan sinds 8 december 2006 tot 7 juli 2007. Dat was zeker even wachten. Maar het zeker waard.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Joene het volgende:
Ik wil gewoon weten of die gekte van wachtrijen en dergelijke al voorbij is , zegmaar
als ik naar de bart smit loop dat ik met een wii thuiskom.
Ik heb er twee weken geleden eentje gekocht. Eerst bij de Media Markt binnen geweest, daar kregen ze rond deze week ongeveer weer wat binnen, toen bij Intertoys langs en daar zeiden ze dat hij 'niet leverbaar' was. Ik heb hem tenslotte bij de E-Plaza kunnen kopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef Joene het volgende:
Zeg hoe verkrijgbaar is de Wii inmiddels ?
hij is gewoon met mono geluid uitgebrachtquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Gh3 is toch teruggeroepen omdat er een bug in de Wii versie zat (iets met mono geluid)?
Niet, het is een probleem, maar ze worden niet terug geroepen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
hij is gewoon met mono geluid uitgebracht
Dat had ik ook begrepen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
de hele soundtrack is toch in mono gebrand had ik begrepen, en dat is in elke mode zo.
Toen ik hem vorige week kocht stonden er hele pallets bij de de Mediamarkt en bij de Bart Smit, alleen de extra controller heb ik even voor moeten zoeken. De pallets werden wel leeggeplukt zeg, dus zou best kunnen dat ze zo net voor het Sinterklaasweekend moeilijker te krijgen zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij is het ding wel aardig te krijgen. Ik zag ze vorige week nog genoeg in Utrecht. Sommige spellen zijn alleen hopeloos slecht verkrijgbaar.
Ik heb er vier dagen naar gezocht en toen pas gevondenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toen ik hem vorige week kocht stonden er hele pallets bij de de Mediamarkt en bij de Bart Smit, alleen de extra controller heb ik even voor moeten zoeken. De pallets werden wel leeggeplukt zeg, dus zou best kunnen dat ze zo net voor het Sinterklaasweekend moeilijker te krijgen zijn.
Super Mario Galaxy heb ik eigenlijk nergens gezien in r'dam alexander (!).
Yeah right, ik ga afvallen van een beetje als een nodig poepende kruising tussen een luiaard en een kraanvogel om de 5 secondes een stapje naar rechts en daarna weer naar links te doenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
Wii fit is dus echt bedoeld om een beetje af te vallen en niet bedoeld zoals Wii sports (als gimmick)?.
Believe!!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Yeah right, ik ga afvallen van een beetje als een nodig poepende kruising tussen een luiaard en een kraanvogel om de 5 secondes een stapje naar rechts en daarna weer naar links te doen!
Blijf het vooral geloven!
Super Mario Galaxy![]()
![]()
quote:Eindelijk wat details over de game!
Niet zo lang geleden is Ghostbusters aangekondigd voor onder andere de Wii. Tot op heden was er nog maar weinig over bekend, maar van de Wii-versie is eindelijk wat informatie binnen gekomen.
De besturing is zoals verwacht. Met het mikpunt op je scherm bestuur je het zogeheten 'Proton geweer'. Daarmee kun je spoken vasthouden op afstand en leiden naar een val. Deze vallen kun je zelf leggen met behulp van de Nunchuck.
De Wii-versie zal totaal andere graphics krijgen vergeleken met de PS3 en Xbox360 varianten. Dus in plaats van de graphics simpelweg van lagere kwaliteit maken, hebben de makers voor een compleet andere stijl gekozen in de trend van Battalion Wars.
Zoals eerder gezegd gaat dit deel een vervolg worden op de tweede (en tot nu toe laatste) Ghostbuster film. Het verhaal zal je meenemen door onder andere een Begraafplaats, Macy's Day Parade, een Bibliotheek, een achtervolging door New York met Marshmellow Man en een level gebasseerd op Lost Island.
Multiplayer is aanwezig in drie vormen. Als eerste heb je Busters Vs Ghosts, waarbij twee personen Ghostbusters zijn en de andere twee personen de spoken zijn. Ten tweede is er een mode waarbij iedere speler zoveel mogelijk meubels moet kapot maken. Naast deze multiplayer modes is er ook nog de 4-speler Co-op mode.
Er zullen behoorlijk wat mini-games in het spel zitten.
De PlayStation 2 versie van deze game is dezelfde als die van op de Wii, maar dan van lagere kwaliteit graphics (en zonder unieke besturing uiteraard).
Behoorlijk wat informatie dus, maar of de game ook daadwerkelijk wat gaat worden, moet nog blijken!
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef Djeez het volgende:
Ghostbusters wordt vast een topgame, ik was helemaal verslingerd aan de films en series!
nee dat kan nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:42 schreef koele het volgende:
ff tussen haakjes he
(kan ik gewoon een dvdtje kijken op een wii?)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:07 schreef disjfa het volgende:
Ik zou sowiso niet op je wii proberen te zitten. Dus dvd kijken op je wii lijkt me dan ook geen goed plan.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee.
tnx... wist wel dat het standaard niet kon, maar ze tweaken nogal wat af, maar helaasch, dan blijft mn dvdspeler gewoon nog ff staan :pquote:
Hardwarematig gezien kan de Wii het prima. Maar door licentiegezeur zit het er niet in, anders zou de wii duurder geworden zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:42 schreef koele het volgende:
ff tussen haakjes he
(kan ik gewoon een dvdtje kijken op een wii?)
het is de wii, dus wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef TheStar het volgende:
Iemand al NFS Pro Speed gespeeld op de wii? zo ja, ziet het er goed uit, en hoe is de besturing.
Ik probeer de hele tijd te skieen in re:uc, maar dan komen er de hele tijd zombies!quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:17 schreef athlonkmf het volgende:
iemand al resident evil UC gespeeld?
Skieen lijkt me wel leuk
Droogquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Let maar niet op de_brandweer, het is een zure Wii bezitter die waarschijnljik geen PS3 kon betalen...
quote:I went through the opening sequence:
My BMI is 20.2
Weight is 61.5Kg
I rock.
My balance age is 45 :\ My natural stance is right in the middle, but leaning a little to the back. It asks for you to give it a target, like how much you wanna lose or gain, I said 2kg in 2 weeks. It also asks for a password so people can't access your stuff.
Oh, the Wii Board is your guide, and it waves to you lol.
quote:Each section, Muscle, Yoga, Cardio, Balance has 9 games, 4 of which you can play from the start.
I started with balance and I have played Ski Ski jump so far. Soccer and the monkey ball thing are also unlocked from the start. Other games include, snowboard, Tight rope, Penguin sliding??? Some other thing I cant tell what it is, it looks like a bubble, and then one that has a picture of your mii sitting in front of a candle?
Hmmm
Anyway, skiing is hard, I totally got owned by the first course. Skii Jump is totally fun. The Balance board works flawlessly.
en final:quote:Yeah, I tried a couple in the Yoga class, three in the cardio class and a couple in the balance class.
The jogging is awesome fun. You don't use the board, but you either put the wii remote in your pocket or carry it, to measure your pace. You have a guy in front of you that you have to keep up with, and while you're running, people in your Mii list cheer from the side, run alongside you, run in the opposite direction as you, etc. Also there are dogs that run on the track from time to time, and I could be wrong, but they look like Nintendogs to me!
The Hula challenge is fun, but the Ski slalom is really fun. It's going to take a while to get used to the balance thing... my balance age was 46
At the end of my run, I'd been exercising for 15 mins, and it unlocked a new yoga pose and a new balance game.
Kijk eens 5 posts naar bovenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik dacht eerst niet WiiFit te willen halen.
Maar nu twijfel ik
Wanneer komt dat eigenlijk in Europa uit?
Is het wat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
Zoeven Endless Ocean gehaald, leek me wel een aparte ervaring om eens te ontdekken!
Ik moet hem nog gaan spelen, daarna zal ik wel vertellen wat mijn bevindingen zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is het wat?
Leek mij wel erg mooi maar wel erg saai.
Als optionele besturing natuurlijk drolhoofd. Bijvoorbeeld voor een skigame ofzo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:52 schreef De_Brandweer het volgende:
ik hoop dat het niet gebruikt gaat worden voor leuke games. moet ik weer zon kankerplaat kopen.
Doelgroep = Wii kopers = De_Brandweerquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:34 schreef De_Brandweer het volgende:
zou volgens mij nog aan slaan bij de wii doelgroep ookzo sad zijn ze wel. en dan wordt het beeld blurry om te simuleren dat je dronken wordt.
ik hoor de wii fanboys als: wauw nu kan je dronken worden zonder kater en hersenschade wauw!
goudenkooiquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:30 schreef _GdR_ het volgende:
ik zit de goudekooi te kijken.
dar spelen ze op een omgebouwde wiier zat een kras op een dvdr
de reacties van die gasten is btw wel grappig om te zien
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:52 schreef De_Brandweer het volgende:
ik hoop dat het niet gebruikt gaat worden voor leuke games. moet ik weer zon kankerplaat kopen.
adviesprijs wordt 70 euro als alles goed is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef SPiDeY. het volgende:
Lijkt me idd waarschijnlijk
Vrees dat 'ie in Europe ook wel 100+ zal worden![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien brengt een hackgroep wel een patch uit zodat je ook normale weegschalen kunt gebruiken, gewoon zo'n 15 euro ding van de blokker ofzo
Waar heb je ze besteld Gijs?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Wii Fitness maar alvast besteld (net als Rock Band voor de 360). Is toch wel een game die ik direct wil hebben en gezien de levercapaciteiten van Nintendo en hardware leek me dat geen onverstandig idee
Dimension Plus, zitten hier in Delft dus ik kan ze makkelijk ophalenquote:
Wie niet.. en op de MOH franchise ben ik wel uitgekeken. Ik denk aan iets als Timesplitters of Red Steel 2 online ofzo.quote:
ja, beeld kwalliteit is bagger en media center x kan niet on the fly encoden geloof ikquote:Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef SemPai het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ook al geëxperimenteerd met Wii media center X ??
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/
Gebaseerd op Japanse maatstaven misschien, geloof er geen snars van. Denk als we geluk hebben om en nabij de 100 euro.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:21 schreef depax het volgende:
[..]
adviesprijs wordt 70 euro als alles goed is.
quote:If I become number one, will you do it with me?
Hmm, maybe...
Come on, only once!
Ik heb net Resistance gespeeld op de ps3.. Serieus, dan schijt ik op een game welke er grafisch uit ziet alsof deze rechtstreeks uit 2004 komt qua graphics.quote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Medal of Honor: Heroes 2
32 man online en toffe besturing
quote:Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef kipknots het volgende:
No more heroes!
http://www.gametrailers.com/player/28459.html
http://www.gametrailers.com/player/28496.html
http://www.gametrailers.com/player/28497.html
[..]
![]()
nee want de adviesprijs is ook 70 dollar.quote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Gebaseerd op Japanse maatstaven misschien, geloof er geen snars van. Denk als we geluk hebben om en nabij de 100 euro.
Als Brein wakker is...quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef King_of_cubes het volgende:
goudenkooi!
Hopen dat Nintendo ze aanklaagt.
Zelf heb ik meer moeite met de lange halen dan de korte tikjesquote:Op maandag 3 december 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Zachte swing blijft lastig, een klein kort maar heftig tikje moet t doen
Golf moet je echt even doorkrijgen. Het gaat goed fout als je te snel wil slaan na je proefslag, dan raakt het systeem compleet in de war. Gewoon rustig aan doen dus en dan werkt het superAls je golf echt leuk vindt dan kan ik je Tiger Woods ook wel aanraden
Hij is ietsje onnauwkeurig geloofik, maar ik kan er geen reet van en mijn vriendin was al heel snel pro. Het is toch ook een handigheid die je door moet hebben.quote:Op maandag 3 december 2007 09:20 schreef Bertjeee het volgende:
Voor de rest helemaal happy. Alhoewel golven bij Sports niet echt goed gaat. Vooral bij proberen van een zachte swing doet tie het lang niet altijd goed. Is dat iets standaard of ligt het aan mijn Wii?
quote:Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
Pokémon Snap komt naar de VCInc Wii Message board ondersteuning waardoor je foto's op de Wii worden opgeslagen en je deze kunt delen met vrienden
quote:Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
Pokémon Snap komt naar de VCInc Wii Message board ondersteuning waardoor je foto's op de Wii worden opgeslagen en je deze kunt delen met vrienden
Omdat de cubecontroller een erg vreemde layout heeft (enorme A knop, kleine B knop eronder en 2 rare niervormige X en Y knoppen eromheen). Voor games die daarvoor ontworpen zijn werkt het prima, maar voor een aantal VC-games werkt het ronduit slecht (Super Mario World om er maar eentje te noemen).quote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef speknek het volgende:
Waarom zou je de uitstekende Gamecube controller inruilen voor zo'n ouderwets design?
Omdat de pookjes een deukje hebben en geen bolling zoals de Cube controller.quote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef speknek het volgende:
Waarom zou je de uitstekende Gamecube controller inruilen voor zo'n ouderwets design?
En dat weten ze niet. Dus slechte marketingquote:Op maandag 3 december 2007 12:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een bullshit. Niks marketing, mensen moeten gewoon standaard weten dat het de nieuwe Mario is, zoals jij en ik dat weten.
Dus omdat nintendo wat fout doet geef jij EA de schuldquote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef newguy het volgende:
Ik dank EA aan de ontwetendheid :|
De EA generatie komt
nog altijd geen 100 dusquote:Op maandag 3 december 2007 07:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii Fit is 8,800 yen en dat is 80 dollar. Dat is eerder 80 euro.
en wanneer is dit klaar?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Misschien omdat ze een nieuwe site aan het maken zijn?
Precies, om en nabij de 100,- dus schat ik.quote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Wii Fit hier aardig wat duurder wordt dan in Japan en Amerika.
Je wordt gewoon echt keihard genaaid als Europese consument. Echt te belachelijk voor woorden, het is niet alleen met dit natuurlijk maar zo ongeveer met alle consumer goods.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:53 schreef SPiDeY. het volgende:
Kijk naar Link's Crossbow traiing met Zapper, 20$ daar - 30 euro hier![]()
Read the sarcasmquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Kut voor je.
Het verbaasd mij ook nog steeds dat ze geen vervangende pagina hebben geplaatst met dat er een nieuwe site onderweg is.quote:Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het zou verrassend zijn als het voor 2008 klaar zou zijn
Nou DENK ik ook dat de meeste europeanen meer te besteden hebben dan de gemiddelde amerikaan? of zit ik dan heel fout?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wordt gewoon echt keihard genaaid als Europese consument. Echt te belachelijk voor woorden, het is niet alleen met dit natuurlijk maar zo ongeveer met alle consumer goods.
Gewoon bij de mediamarkt bestellen. Is er 34 eurie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:27 schreef Cubewoods het volgende:
Nou ik heb net ook maar is een Wii gekocht. Nergens meer Mario te vinden, dus moet het nu eerst nog maar met Zelda en SSX blur doen ;o
Waarschijnlijk zal het gemiddeld allemaal niet zo heel erg enorm veel schelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nou DENK ik ook dat de meeste europeanen meer te besteden hebben dan de gemiddelde amerikaan? of zit ik dan heel fout?
10 euro is ook niet heel veel, imoquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het gemiddeld allemaal niet zo heel erg enorm veel schelen.
Ideaal ding, heb eerst zonder geprobeert, maar met dat stukkie rubber erom gaat het veel fijnerquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat voor soort condoom die je tegenwoordig rond de Wii-mote ziet? Of ik nu reclamefilmpjes, foto’s of instructies in bijvoorbeeld Super Mario Galaxy zie, overal zit er zo’n vaag hoesje rond de de Wii-mote. Heb ik iets gemist?
Jij hebt wat gemist. Staat zeg maar sinds 4 maanden op de wii sitequote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat voor soort condoom die je tegenwoordig rond de Wii-mote ziet? Of ik nu reclamefilmpjes, foto’s of instructies in bijvoorbeeld Super Mario Galaxy zie, overal zit er zo’n vaag hoesje rond de de Wii-mote. Heb ik iets gemist?
The new toy!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Dan zit je heel fout.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef VlaDje het volgende:
Nou DENK ik ook dat de meeste europeanen meer te besteden hebben dan de gemiddelde amerikaan? of zit ik dan heel fout?
Bron? Volgens mij zijn dit gegevens uit 1992 namelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan zit je heel fout.
GDPpc USA: $43,800
GDPpc NL: $32,100
En lasten/belastingen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan zit je heel fout.
GDPpc USA: $43,800
GDPpc NL: $32,100
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:31 schreef VlaDje het volgende:
En lasten/belastingen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:13 schreef TheStar het volgende:
kwam net dit filmpje tegen
http://en.sevenload.com/videos/LI75lMG/Horse-WII
wel grappig gevonden
Die nieuwe medal of honor heeft datquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef neo2000 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een goede online fps voor de Wii wil..?![]()
Ja, maar daar lopen de mennekes of dat ze net hun heule broek onder ge-crapt hebben.. POlus dat het er grafisch natuurlijk niet echt uit ziet, van wat ik heb gezien. En na MP3 en SMG weten we dat de Wii grafisch wel beter kan dan 2004 graphics. Maar goed, de controls schijnen dan wel weer redelijk decent te zijn in MoH.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die nieuwe medal of honor heeft dat
Beidequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Nu de twijfel of eerst twilight princess uit te spelen of galaxy te kopen
Ja vastquote:Op woensdag 5 december 2007 07:25 schreef depax het volgende:
deze eb games canada krijgt een zwaaaare boete:
http://img147.imageshack.us/img147/6050/1196819081650od7.jpg
Ziet er goed uit iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:54 schreef depax het volgende:
het komt helemaal goed met de wii:
Kynogon heeft aan gegeven dat hun Kynapse nu wii ondersteund. Dit betekend dat er veel meer uit de wii kan gehaald worden met de AI dan nu gebeurd.
Projecten die gemaak zijn/worden met Kynapse zijn:
Alone in the Dark 5, Crackdown, Fable 2, Medal of Honor: Airborne, Sacred 2 and The Lord of the Rings Online&#;: Shadows of Angmar.
daarnaast is er ook integratie met de unreal 3 engine ( gearbox is toch bezig ermee voor brothers in arms wii? ) dus dit past ook daarbij.
Er zijn al twee developers wii games ermee aan het maken.
Aangezien Alone in de Dark 5 er gebruik van maakt en brothers in arms wii blijkbaar UE3 gebruikt. Lijkt me dat dan ook twee projecten te zijn die dit gebruiken.
de volgende studios gebruiken het:
A2M, Activision, Atari, Bethesda Softworks, Blitz, Digital Illusion CE, Electronic Arts, Lionhead Studios, Real Time World, Spark Unlimited, SEGA, Sony Online, THQ, Turbine, etc.
http://www.kynogon.com/PressReleases/PR_Wii_071204.html
Kut dat er van die game geen bundel is met Zapperquote:Op woensdag 5 december 2007 11:03 schreef Oksel het volgende:
Ik ga lekker RE:TUC spelen!
Je wist toch al dat je zelf niet hoefde te lopen in die game? Het leuke juist van die game is dat het een lekkere arcade lightgun shooter isquote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef Oksel het volgende:
Ik was altijd groot RE liefhebber, maar wat is TUC een KUTSPEL zeg. Je hoeft niet eens zelf te lopen. Je kan ammo pakken ookal ligt het ACHTER een eindbaas. De graphics zijn kut. Het is niet eng.
Die gaat mooi terug. Scheelt me weer ¤50,-
Oh, jij zoekt cube gamesquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef depax het volgende:
we hebben de volgende lijst voor europa van capcom: dit staat geplanned voor q4 2008 /q1 2009
Wii-Games:
Bionics
Devil Kings 3
Mega Man Scramble Battle
Moto GP 08
We Love Golf
Zack & Wiki 2
De GC versie heeft toch echt veel beter gescoord dan de PS2 versie.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh, jij zoekt cube gamesDaar bestaan alleen nog 12 spellen van, en die zijn allemaal van EA en slecht
En killer7 is vrij onmogenlijk te vinden.
Gemakkelijkste is gewoon een ps2 kopen met de game
Dat is leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:25 schreef depax het volgende:
deze eb games canada krijgt een zwaaaare boete:
http://img147.imageshack.us/img147/6050/1196819081650od7.jpg
Zack & Wiki 2quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef depax het volgende:
we hebben de volgende lijst voor europa van capcom: dit staat geplanned voor q4 2008 /q1 2009
Wii-Games:
Bionics
Devil Kings 3
Mega Man Scramble Battle
Moto GP 08
We Love Golf
Zack & Wiki 2
Waarom zou het wel waar zijn dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
waarom zou het niet waar zijn dan?
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:22 schreef Roi het volgende:
Stond net bij de Intertoys om een wii te kopen (met Galaxy). Vet lang in de rij gestaan (kut sinterklaas) is 'ie op![]()
Duh, het was (zou zijn) een impulsaankoop! Was er eigenlijk kijken naar DVD'tjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halen
Ja maar, dat is maar tien euro goedkoper dan normaal, wat maakt dat tientje nou uitquote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Duh, het was (zou zijn) een impulsaankoop! Was er eigenlijk kijken naar DVD'tjes.
En toen zag ik dat ze een Wii Sport + Galaxy set hadden voor 289.
Het is euro.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef Cool_Runner het volgende:
www.saturn.nl
Daar koop je een wii voor 220 euries.
Leuk als je er in de buurt woont
Ik heb me Wii ook bij de Intertoys gekochtquote:Op woensdag 5 december 2007 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halen
Goh, dat hoorde wij maanden geleden ook alquote:Op woensdag 5 december 2007 18:40 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er ook een nieuwe Mario Kart aan zit te komen die online gaat.
Bovendien was Mario Kart Ds ook al online.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Goh, dat hoorde wij maanden geleden ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |