Zelf heb ik meer moeite met de lange halen dan de korte tikjesquote:Op maandag 3 december 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Zachte swing blijft lastig, een klein kort maar heftig tikje moet t doen
Golf moet je echt even doorkrijgen. Het gaat goed fout als je te snel wil slaan na je proefslag, dan raakt het systeem compleet in de war. Gewoon rustig aan doen dus en dan werkt het superAls je golf echt leuk vindt dan kan ik je Tiger Woods ook wel aanraden
Hij is ietsje onnauwkeurig geloofik, maar ik kan er geen reet van en mijn vriendin was al heel snel pro. Het is toch ook een handigheid die je door moet hebben.quote:Op maandag 3 december 2007 09:20 schreef Bertjeee het volgende:
Voor de rest helemaal happy. Alhoewel golven bij Sports niet echt goed gaat. Vooral bij proberen van een zachte swing doet tie het lang niet altijd goed. Is dat iets standaard of ligt het aan mijn Wii?
quote:Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
Pokémon Snap komt naar de VCInc Wii Message board ondersteuning waardoor je foto's op de Wii worden opgeslagen en je deze kunt delen met vrienden
quote:Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
Pokémon Snap komt naar de VCInc Wii Message board ondersteuning waardoor je foto's op de Wii worden opgeslagen en je deze kunt delen met vrienden
Omdat de cubecontroller een erg vreemde layout heeft (enorme A knop, kleine B knop eronder en 2 rare niervormige X en Y knoppen eromheen). Voor games die daarvoor ontworpen zijn werkt het prima, maar voor een aantal VC-games werkt het ronduit slecht (Super Mario World om er maar eentje te noemen).quote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef speknek het volgende:
Waarom zou je de uitstekende Gamecube controller inruilen voor zo'n ouderwets design?
Omdat de pookjes een deukje hebben en geen bolling zoals de Cube controller.quote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef speknek het volgende:
Waarom zou je de uitstekende Gamecube controller inruilen voor zo'n ouderwets design?
En dat weten ze niet. Dus slechte marketingquote:Op maandag 3 december 2007 12:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een bullshit. Niks marketing, mensen moeten gewoon standaard weten dat het de nieuwe Mario is, zoals jij en ik dat weten.
Dus omdat nintendo wat fout doet geef jij EA de schuldquote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef newguy het volgende:
Ik dank EA aan de ontwetendheid :|
De EA generatie komt
nog altijd geen 100 dusquote:Op maandag 3 december 2007 07:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii Fit is 8,800 yen en dat is 80 dollar. Dat is eerder 80 euro.
en wanneer is dit klaar?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Misschien omdat ze een nieuwe site aan het maken zijn?
Precies, om en nabij de 100,- dus schat ik.quote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Wii Fit hier aardig wat duurder wordt dan in Japan en Amerika.
Je wordt gewoon echt keihard genaaid als Europese consument. Echt te belachelijk voor woorden, het is niet alleen met dit natuurlijk maar zo ongeveer met alle consumer goods.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:53 schreef SPiDeY. het volgende:
Kijk naar Link's Crossbow traiing met Zapper, 20$ daar - 30 euro hier![]()
Read the sarcasmquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Kut voor je.
Het verbaasd mij ook nog steeds dat ze geen vervangende pagina hebben geplaatst met dat er een nieuwe site onderweg is.quote:Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het zou verrassend zijn als het voor 2008 klaar zou zijn
Nou DENK ik ook dat de meeste europeanen meer te besteden hebben dan de gemiddelde amerikaan? of zit ik dan heel fout?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wordt gewoon echt keihard genaaid als Europese consument. Echt te belachelijk voor woorden, het is niet alleen met dit natuurlijk maar zo ongeveer met alle consumer goods.
Gewoon bij de mediamarkt bestellen. Is er 34 eurie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:27 schreef Cubewoods het volgende:
Nou ik heb net ook maar is een Wii gekocht. Nergens meer Mario te vinden, dus moet het nu eerst nog maar met Zelda en SSX blur doen ;o
Waarschijnlijk zal het gemiddeld allemaal niet zo heel erg enorm veel schelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nou DENK ik ook dat de meeste europeanen meer te besteden hebben dan de gemiddelde amerikaan? of zit ik dan heel fout?
10 euro is ook niet heel veel, imoquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het gemiddeld allemaal niet zo heel erg enorm veel schelen.
Ideaal ding, heb eerst zonder geprobeert, maar met dat stukkie rubber erom gaat het veel fijnerquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat voor soort condoom die je tegenwoordig rond de Wii-mote ziet? Of ik nu reclamefilmpjes, foto’s of instructies in bijvoorbeeld Super Mario Galaxy zie, overal zit er zo’n vaag hoesje rond de de Wii-mote. Heb ik iets gemist?
Jij hebt wat gemist. Staat zeg maar sinds 4 maanden op de wii sitequote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat voor soort condoom die je tegenwoordig rond de Wii-mote ziet? Of ik nu reclamefilmpjes, foto’s of instructies in bijvoorbeeld Super Mario Galaxy zie, overal zit er zo’n vaag hoesje rond de de Wii-mote. Heb ik iets gemist?
The new toy!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Dan zit je heel fout.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef VlaDje het volgende:
Nou DENK ik ook dat de meeste europeanen meer te besteden hebben dan de gemiddelde amerikaan? of zit ik dan heel fout?
Bron? Volgens mij zijn dit gegevens uit 1992 namelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan zit je heel fout.
GDPpc USA: $43,800
GDPpc NL: $32,100
En lasten/belastingen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan zit je heel fout.
GDPpc USA: $43,800
GDPpc NL: $32,100
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:31 schreef VlaDje het volgende:
En lasten/belastingen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:13 schreef TheStar het volgende:
kwam net dit filmpje tegen
http://en.sevenload.com/videos/LI75lMG/Horse-WII
wel grappig gevonden
Die nieuwe medal of honor heeft datquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef neo2000 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een goede online fps voor de Wii wil..?![]()
Ja, maar daar lopen de mennekes of dat ze net hun heule broek onder ge-crapt hebben.. POlus dat het er grafisch natuurlijk niet echt uit ziet, van wat ik heb gezien. En na MP3 en SMG weten we dat de Wii grafisch wel beter kan dan 2004 graphics. Maar goed, de controls schijnen dan wel weer redelijk decent te zijn in MoH.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die nieuwe medal of honor heeft dat
Beidequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Nu de twijfel of eerst twilight princess uit te spelen of galaxy te kopen
Ja vastquote:Op woensdag 5 december 2007 07:25 schreef depax het volgende:
deze eb games canada krijgt een zwaaaare boete:
http://img147.imageshack.us/img147/6050/1196819081650od7.jpg
Ziet er goed uit iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:54 schreef depax het volgende:
het komt helemaal goed met de wii:
Kynogon heeft aan gegeven dat hun Kynapse nu wii ondersteund. Dit betekend dat er veel meer uit de wii kan gehaald worden met de AI dan nu gebeurd.
Projecten die gemaak zijn/worden met Kynapse zijn:
Alone in the Dark 5, Crackdown, Fable 2, Medal of Honor: Airborne, Sacred 2 and The Lord of the Rings Online&#;: Shadows of Angmar.
daarnaast is er ook integratie met de unreal 3 engine ( gearbox is toch bezig ermee voor brothers in arms wii? ) dus dit past ook daarbij.
Er zijn al twee developers wii games ermee aan het maken.
Aangezien Alone in de Dark 5 er gebruik van maakt en brothers in arms wii blijkbaar UE3 gebruikt. Lijkt me dat dan ook twee projecten te zijn die dit gebruiken.
de volgende studios gebruiken het:
A2M, Activision, Atari, Bethesda Softworks, Blitz, Digital Illusion CE, Electronic Arts, Lionhead Studios, Real Time World, Spark Unlimited, SEGA, Sony Online, THQ, Turbine, etc.
http://www.kynogon.com/PressReleases/PR_Wii_071204.html
Kut dat er van die game geen bundel is met Zapperquote:Op woensdag 5 december 2007 11:03 schreef Oksel het volgende:
Ik ga lekker RE:TUC spelen!
Je wist toch al dat je zelf niet hoefde te lopen in die game? Het leuke juist van die game is dat het een lekkere arcade lightgun shooter isquote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef Oksel het volgende:
Ik was altijd groot RE liefhebber, maar wat is TUC een KUTSPEL zeg. Je hoeft niet eens zelf te lopen. Je kan ammo pakken ookal ligt het ACHTER een eindbaas. De graphics zijn kut. Het is niet eng.
Die gaat mooi terug. Scheelt me weer ¤50,-
Oh, jij zoekt cube gamesquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef depax het volgende:
we hebben de volgende lijst voor europa van capcom: dit staat geplanned voor q4 2008 /q1 2009
Wii-Games:
Bionics
Devil Kings 3
Mega Man Scramble Battle
Moto GP 08
We Love Golf
Zack & Wiki 2
De GC versie heeft toch echt veel beter gescoord dan de PS2 versie.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh, jij zoekt cube gamesDaar bestaan alleen nog 12 spellen van, en die zijn allemaal van EA en slecht
En killer7 is vrij onmogenlijk te vinden.
Gemakkelijkste is gewoon een ps2 kopen met de game
Dat is leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:25 schreef depax het volgende:
deze eb games canada krijgt een zwaaaare boete:
http://img147.imageshack.us/img147/6050/1196819081650od7.jpg
Zack & Wiki 2quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef depax het volgende:
we hebben de volgende lijst voor europa van capcom: dit staat geplanned voor q4 2008 /q1 2009
Wii-Games:
Bionics
Devil Kings 3
Mega Man Scramble Battle
Moto GP 08
We Love Golf
Zack & Wiki 2
Waarom zou het wel waar zijn dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
waarom zou het niet waar zijn dan?
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:22 schreef Roi het volgende:
Stond net bij de Intertoys om een wii te kopen (met Galaxy). Vet lang in de rij gestaan (kut sinterklaas) is 'ie op![]()
Duh, het was (zou zijn) een impulsaankoop! Was er eigenlijk kijken naar DVD'tjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halen
Ja maar, dat is maar tien euro goedkoper dan normaal, wat maakt dat tientje nou uitquote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Duh, het was (zou zijn) een impulsaankoop! Was er eigenlijk kijken naar DVD'tjes.
En toen zag ik dat ze een Wii Sport + Galaxy set hadden voor 289.
Het is euro.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef Cool_Runner het volgende:
www.saturn.nl
Daar koop je een wii voor 220 euries.
Leuk als je er in de buurt woont
Ik heb me Wii ook bij de Intertoys gekochtquote:Op woensdag 5 december 2007 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halen
Goh, dat hoorde wij maanden geleden ook alquote:Op woensdag 5 december 2007 18:40 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er ook een nieuwe Mario Kart aan zit te komen die online gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |