En lasten/belastingen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan zit je heel fout.
GDPpc USA: $43,800
GDPpc NL: $32,100
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:31 schreef VlaDje het volgende:
En lasten/belastingen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:13 schreef TheStar het volgende:
kwam net dit filmpje tegen
http://en.sevenload.com/videos/LI75lMG/Horse-WII
wel grappig gevonden
Die nieuwe medal of honor heeft datquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef neo2000 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een goede online fps voor de Wii wil..?![]()
Ja, maar daar lopen de mennekes of dat ze net hun heule broek onder ge-crapt hebben.. POlus dat het er grafisch natuurlijk niet echt uit ziet, van wat ik heb gezien. En na MP3 en SMG weten we dat de Wii grafisch wel beter kan dan 2004 graphics. Maar goed, de controls schijnen dan wel weer redelijk decent te zijn in MoH.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die nieuwe medal of honor heeft dat
Beidequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Nu de twijfel of eerst twilight princess uit te spelen of galaxy te kopen
Ja vastquote:Op woensdag 5 december 2007 07:25 schreef depax het volgende:
deze eb games canada krijgt een zwaaaare boete:
http://img147.imageshack.us/img147/6050/1196819081650od7.jpg
Ziet er goed uit iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:54 schreef depax het volgende:
het komt helemaal goed met de wii:
Kynogon heeft aan gegeven dat hun Kynapse nu wii ondersteund. Dit betekend dat er veel meer uit de wii kan gehaald worden met de AI dan nu gebeurd.
Projecten die gemaak zijn/worden met Kynapse zijn:
Alone in the Dark 5, Crackdown, Fable 2, Medal of Honor: Airborne, Sacred 2 and The Lord of the Rings Online&#;: Shadows of Angmar.
daarnaast is er ook integratie met de unreal 3 engine ( gearbox is toch bezig ermee voor brothers in arms wii? ) dus dit past ook daarbij.
Er zijn al twee developers wii games ermee aan het maken.
Aangezien Alone in de Dark 5 er gebruik van maakt en brothers in arms wii blijkbaar UE3 gebruikt. Lijkt me dat dan ook twee projecten te zijn die dit gebruiken.
de volgende studios gebruiken het:
A2M, Activision, Atari, Bethesda Softworks, Blitz, Digital Illusion CE, Electronic Arts, Lionhead Studios, Real Time World, Spark Unlimited, SEGA, Sony Online, THQ, Turbine, etc.
http://www.kynogon.com/PressReleases/PR_Wii_071204.html
Kut dat er van die game geen bundel is met Zapperquote:Op woensdag 5 december 2007 11:03 schreef Oksel het volgende:
Ik ga lekker RE:TUC spelen!
Je wist toch al dat je zelf niet hoefde te lopen in die game? Het leuke juist van die game is dat het een lekkere arcade lightgun shooter isquote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef Oksel het volgende:
Ik was altijd groot RE liefhebber, maar wat is TUC een KUTSPEL zeg. Je hoeft niet eens zelf te lopen. Je kan ammo pakken ookal ligt het ACHTER een eindbaas. De graphics zijn kut. Het is niet eng.
Die gaat mooi terug. Scheelt me weer ¤50,-
Oh, jij zoekt cube gamesquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef depax het volgende:
we hebben de volgende lijst voor europa van capcom: dit staat geplanned voor q4 2008 /q1 2009
Wii-Games:
Bionics
Devil Kings 3
Mega Man Scramble Battle
Moto GP 08
We Love Golf
Zack & Wiki 2
De GC versie heeft toch echt veel beter gescoord dan de PS2 versie.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh, jij zoekt cube gamesDaar bestaan alleen nog 12 spellen van, en die zijn allemaal van EA en slecht
En killer7 is vrij onmogenlijk te vinden.
Gemakkelijkste is gewoon een ps2 kopen met de game
Dat is leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:25 schreef depax het volgende:
deze eb games canada krijgt een zwaaaare boete:
http://img147.imageshack.us/img147/6050/1196819081650od7.jpg
Zack & Wiki 2quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef depax het volgende:
we hebben de volgende lijst voor europa van capcom: dit staat geplanned voor q4 2008 /q1 2009
Wii-Games:
Bionics
Devil Kings 3
Mega Man Scramble Battle
Moto GP 08
We Love Golf
Zack & Wiki 2
Waarom zou het wel waar zijn dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
waarom zou het niet waar zijn dan?
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:22 schreef Roi het volgende:
Stond net bij de Intertoys om een wii te kopen (met Galaxy). Vet lang in de rij gestaan (kut sinterklaas) is 'ie op![]()
Duh, het was (zou zijn) een impulsaankoop! Was er eigenlijk kijken naar DVD'tjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halen
Ja maar, dat is maar tien euro goedkoper dan normaal, wat maakt dat tientje nou uitquote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Duh, het was (zou zijn) een impulsaankoop! Was er eigenlijk kijken naar DVD'tjes.
En toen zag ik dat ze een Wii Sport + Galaxy set hadden voor 289.
Het is euro.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef Cool_Runner het volgende:
www.saturn.nl
Daar koop je een wii voor 220 euries.
Leuk als je er in de buurt woont
Ik heb me Wii ook bij de Intertoys gekochtquote:Op woensdag 5 december 2007 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nou ook naar de Intertoys om een Wii te halen
Goh, dat hoorde wij maanden geleden ook alquote:Op woensdag 5 december 2007 18:40 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er ook een nieuwe Mario Kart aan zit te komen die online gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |