Ik weet het wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:19 schreef speknek het volgende:
Meeste mensen hier hebben al een wii, en hebben dus geen idee van de huidige beschikbaarheid.
Als je in een normale stad woont moet je inderdaad gewoon de stad in kunnen gaan en met een Wii thuis kunnen komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Joene het volgende:
Ik wil gewoon weten of die gekte van wachtrijen en dergelijke al voorbij is , zegmaar
als ik naar de bart smit loop dat ik met een wii thuiskom.
Dat is voor de DS ookquote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij is het ding wel aardig te krijgen. Ik zag ze vorige week nog genoeg in Utrecht. Sommige spellen zijn alleen hopeloos slecht verkrijgbaar.
Ik had Super Mario Galaxy pas na 1.5 week te pakken, overal uitverkocht. En dat in Utrecht. Nu heb ik hem wel kunnen kopen voor 40 euro bij Bart Smit en daar had ik de laatste van de stapel.quote:
Beide een dag van tevoren gehaald. Metroid bij de Intertoys en Mario bij de E-Plaza. (laatste wel voor 47 euro trouwens, dus dan heb jij er beter aan gedaan).quote:Op donderdag 29 november 2007 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had Super Mario Galaxy pas na 1.5 week te pakken, overal uitverkocht. En dat in Utrecht. Nu heb ik hem wel kunnen kopen voor 40 euro bij Bart Smit en daar had ik de laatste van de stapel.
Metroid 3 heb ik nergens zien liggen nog.
Ik wacht wel met Metroid tot na de feestdagen. Dit schiet niet op zo (en zeker niet omdat Bart Smit veel Wii spul goedkoop verkoopt).quote:Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Beide een dag van tevoren gehaald. Metroid bij de Intertoys en Mario bij de E-Plaza. (laatste wel voor 47 euro trouwens, dus dan heb jij er beter aan gedaan).
Ik heb in de wachtrij gestaan sinds 8 december 2006 tot 7 juli 2007. Dat was zeker even wachten. Maar het zeker waard.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Joene het volgende:
Ik wil gewoon weten of die gekte van wachtrijen en dergelijke al voorbij is , zegmaar
als ik naar de bart smit loop dat ik met een wii thuiskom.
Ik heb er twee weken geleden eentje gekocht. Eerst bij de Media Markt binnen geweest, daar kregen ze rond deze week ongeveer weer wat binnen, toen bij Intertoys langs en daar zeiden ze dat hij 'niet leverbaar' was. Ik heb hem tenslotte bij de E-Plaza kunnen kopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef Joene het volgende:
Zeg hoe verkrijgbaar is de Wii inmiddels ?
hij is gewoon met mono geluid uitgebrachtquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Gh3 is toch teruggeroepen omdat er een bug in de Wii versie zat (iets met mono geluid)?
Niet, het is een probleem, maar ze worden niet terug geroepen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
hij is gewoon met mono geluid uitgebracht
Dat had ik ook begrepen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
de hele soundtrack is toch in mono gebrand had ik begrepen, en dat is in elke mode zo.
Toen ik hem vorige week kocht stonden er hele pallets bij de de Mediamarkt en bij de Bart Smit, alleen de extra controller heb ik even voor moeten zoeken. De pallets werden wel leeggeplukt zeg, dus zou best kunnen dat ze zo net voor het Sinterklaasweekend moeilijker te krijgen zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij is het ding wel aardig te krijgen. Ik zag ze vorige week nog genoeg in Utrecht. Sommige spellen zijn alleen hopeloos slecht verkrijgbaar.
Ik heb er vier dagen naar gezocht en toen pas gevondenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toen ik hem vorige week kocht stonden er hele pallets bij de de Mediamarkt en bij de Bart Smit, alleen de extra controller heb ik even voor moeten zoeken. De pallets werden wel leeggeplukt zeg, dus zou best kunnen dat ze zo net voor het Sinterklaasweekend moeilijker te krijgen zijn.
Super Mario Galaxy heb ik eigenlijk nergens gezien in r'dam alexander (!).
Yeah right, ik ga afvallen van een beetje als een nodig poepende kruising tussen een luiaard en een kraanvogel om de 5 secondes een stapje naar rechts en daarna weer naar links te doenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
Wii fit is dus echt bedoeld om een beetje af te vallen en niet bedoeld zoals Wii sports (als gimmick)?.
Believe!!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Yeah right, ik ga afvallen van een beetje als een nodig poepende kruising tussen een luiaard en een kraanvogel om de 5 secondes een stapje naar rechts en daarna weer naar links te doen!
Blijf het vooral geloven!
Super Mario Galaxy![]()
![]()
quote:Eindelijk wat details over de game!
Niet zo lang geleden is Ghostbusters aangekondigd voor onder andere de Wii. Tot op heden was er nog maar weinig over bekend, maar van de Wii-versie is eindelijk wat informatie binnen gekomen.
De besturing is zoals verwacht. Met het mikpunt op je scherm bestuur je het zogeheten 'Proton geweer'. Daarmee kun je spoken vasthouden op afstand en leiden naar een val. Deze vallen kun je zelf leggen met behulp van de Nunchuck.
De Wii-versie zal totaal andere graphics krijgen vergeleken met de PS3 en Xbox360 varianten. Dus in plaats van de graphics simpelweg van lagere kwaliteit maken, hebben de makers voor een compleet andere stijl gekozen in de trend van Battalion Wars.
Zoals eerder gezegd gaat dit deel een vervolg worden op de tweede (en tot nu toe laatste) Ghostbuster film. Het verhaal zal je meenemen door onder andere een Begraafplaats, Macy's Day Parade, een Bibliotheek, een achtervolging door New York met Marshmellow Man en een level gebasseerd op Lost Island.
Multiplayer is aanwezig in drie vormen. Als eerste heb je Busters Vs Ghosts, waarbij twee personen Ghostbusters zijn en de andere twee personen de spoken zijn. Ten tweede is er een mode waarbij iedere speler zoveel mogelijk meubels moet kapot maken. Naast deze multiplayer modes is er ook nog de 4-speler Co-op mode.
Er zullen behoorlijk wat mini-games in het spel zitten.
De PlayStation 2 versie van deze game is dezelfde als die van op de Wii, maar dan van lagere kwaliteit graphics (en zonder unieke besturing uiteraard).
Behoorlijk wat informatie dus, maar of de game ook daadwerkelijk wat gaat worden, moet nog blijken!
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef Djeez het volgende:
Ghostbusters wordt vast een topgame, ik was helemaal verslingerd aan de films en series!
nee dat kan nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:42 schreef koele het volgende:
ff tussen haakjes he
(kan ik gewoon een dvdtje kijken op een wii?)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:07 schreef disjfa het volgende:
Ik zou sowiso niet op je wii proberen te zitten. Dus dvd kijken op je wii lijkt me dan ook geen goed plan.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee.
tnx... wist wel dat het standaard niet kon, maar ze tweaken nogal wat af, maar helaasch, dan blijft mn dvdspeler gewoon nog ff staan :pquote:
Hardwarematig gezien kan de Wii het prima. Maar door licentiegezeur zit het er niet in, anders zou de wii duurder geworden zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:42 schreef koele het volgende:
ff tussen haakjes he
(kan ik gewoon een dvdtje kijken op een wii?)
het is de wii, dus wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef TheStar het volgende:
Iemand al NFS Pro Speed gespeeld op de wii? zo ja, ziet het er goed uit, en hoe is de besturing.
Ik probeer de hele tijd te skieen in re:uc, maar dan komen er de hele tijd zombies!quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:17 schreef athlonkmf het volgende:
iemand al resident evil UC gespeeld?
Skieen lijkt me wel leuk
Droogquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Let maar niet op de_brandweer, het is een zure Wii bezitter die waarschijnljik geen PS3 kon betalen...
quote:I went through the opening sequence:
My BMI is 20.2
Weight is 61.5Kg
I rock.
My balance age is 45 :\ My natural stance is right in the middle, but leaning a little to the back. It asks for you to give it a target, like how much you wanna lose or gain, I said 2kg in 2 weeks. It also asks for a password so people can't access your stuff.
Oh, the Wii Board is your guide, and it waves to you lol.
quote:Each section, Muscle, Yoga, Cardio, Balance has 9 games, 4 of which you can play from the start.
I started with balance and I have played Ski Ski jump so far. Soccer and the monkey ball thing are also unlocked from the start. Other games include, snowboard, Tight rope, Penguin sliding??? Some other thing I cant tell what it is, it looks like a bubble, and then one that has a picture of your mii sitting in front of a candle?
Hmmm
Anyway, skiing is hard, I totally got owned by the first course. Skii Jump is totally fun. The Balance board works flawlessly.
en final:quote:Yeah, I tried a couple in the Yoga class, three in the cardio class and a couple in the balance class.
The jogging is awesome fun. You don't use the board, but you either put the wii remote in your pocket or carry it, to measure your pace. You have a guy in front of you that you have to keep up with, and while you're running, people in your Mii list cheer from the side, run alongside you, run in the opposite direction as you, etc. Also there are dogs that run on the track from time to time, and I could be wrong, but they look like Nintendogs to me!
The Hula challenge is fun, but the Ski slalom is really fun. It's going to take a while to get used to the balance thing... my balance age was 46
At the end of my run, I'd been exercising for 15 mins, and it unlocked a new yoga pose and a new balance game.
Kijk eens 5 posts naar bovenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik dacht eerst niet WiiFit te willen halen.
Maar nu twijfel ik
Wanneer komt dat eigenlijk in Europa uit?
Is het wat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
Zoeven Endless Ocean gehaald, leek me wel een aparte ervaring om eens te ontdekken!
Ik moet hem nog gaan spelen, daarna zal ik wel vertellen wat mijn bevindingen zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is het wat?
Leek mij wel erg mooi maar wel erg saai.
Als optionele besturing natuurlijk drolhoofd. Bijvoorbeeld voor een skigame ofzo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:52 schreef De_Brandweer het volgende:
ik hoop dat het niet gebruikt gaat worden voor leuke games. moet ik weer zon kankerplaat kopen.
Doelgroep = Wii kopers = De_Brandweerquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:34 schreef De_Brandweer het volgende:
zou volgens mij nog aan slaan bij de wii doelgroep ookzo sad zijn ze wel. en dan wordt het beeld blurry om te simuleren dat je dronken wordt.
ik hoor de wii fanboys als: wauw nu kan je dronken worden zonder kater en hersenschade wauw!
goudenkooiquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:30 schreef _GdR_ het volgende:
ik zit de goudekooi te kijken.
dar spelen ze op een omgebouwde wiier zat een kras op een dvdr
de reacties van die gasten is btw wel grappig om te zien
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:52 schreef De_Brandweer het volgende:
ik hoop dat het niet gebruikt gaat worden voor leuke games. moet ik weer zon kankerplaat kopen.
adviesprijs wordt 70 euro als alles goed is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef SPiDeY. het volgende:
Lijkt me idd waarschijnlijk
Vrees dat 'ie in Europe ook wel 100+ zal worden![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien brengt een hackgroep wel een patch uit zodat je ook normale weegschalen kunt gebruiken, gewoon zo'n 15 euro ding van de blokker ofzo
Waar heb je ze besteld Gijs?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Wii Fitness maar alvast besteld (net als Rock Band voor de 360). Is toch wel een game die ik direct wil hebben en gezien de levercapaciteiten van Nintendo en hardware leek me dat geen onverstandig idee
Dimension Plus, zitten hier in Delft dus ik kan ze makkelijk ophalenquote:
Wie niet.. en op de MOH franchise ben ik wel uitgekeken. Ik denk aan iets als Timesplitters of Red Steel 2 online ofzo.quote:
ja, beeld kwalliteit is bagger en media center x kan niet on the fly encoden geloof ikquote:Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef SemPai het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ook al geëxperimenteerd met Wii media center X ??
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/
Gebaseerd op Japanse maatstaven misschien, geloof er geen snars van. Denk als we geluk hebben om en nabij de 100 euro.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:21 schreef depax het volgende:
[..]
adviesprijs wordt 70 euro als alles goed is.
quote:If I become number one, will you do it with me?
Hmm, maybe...
Come on, only once!
Ik heb net Resistance gespeeld op de ps3.. Serieus, dan schijt ik op een game welke er grafisch uit ziet alsof deze rechtstreeks uit 2004 komt qua graphics.quote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Medal of Honor: Heroes 2
32 man online en toffe besturing
quote:Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef kipknots het volgende:
No more heroes!
http://www.gametrailers.com/player/28459.html
http://www.gametrailers.com/player/28496.html
http://www.gametrailers.com/player/28497.html
[..]
![]()
nee want de adviesprijs is ook 70 dollar.quote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Gebaseerd op Japanse maatstaven misschien, geloof er geen snars van. Denk als we geluk hebben om en nabij de 100 euro.
Als Brein wakker is...quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef King_of_cubes het volgende:
goudenkooi!
Hopen dat Nintendo ze aanklaagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |