Kijk eens 5 posts naar bovenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik dacht eerst niet WiiFit te willen halen.
Maar nu twijfel ik
Wanneer komt dat eigenlijk in Europa uit?
Is het wat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
Zoeven Endless Ocean gehaald, leek me wel een aparte ervaring om eens te ontdekken!
Ik moet hem nog gaan spelen, daarna zal ik wel vertellen wat mijn bevindingen zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is het wat?
Leek mij wel erg mooi maar wel erg saai.
Als optionele besturing natuurlijk drolhoofd. Bijvoorbeeld voor een skigame ofzo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:52 schreef De_Brandweer het volgende:
ik hoop dat het niet gebruikt gaat worden voor leuke games. moet ik weer zon kankerplaat kopen.
Doelgroep = Wii kopers = De_Brandweerquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:34 schreef De_Brandweer het volgende:
zou volgens mij nog aan slaan bij de wii doelgroep ookzo sad zijn ze wel. en dan wordt het beeld blurry om te simuleren dat je dronken wordt.
ik hoor de wii fanboys als: wauw nu kan je dronken worden zonder kater en hersenschade wauw!
goudenkooiquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:30 schreef _GdR_ het volgende:
ik zit de goudekooi te kijken.
dar spelen ze op een omgebouwde wiier zat een kras op een dvdr
de reacties van die gasten is btw wel grappig om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |