Valt mee hoor, ik vind het ook een kutreclame!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff, ik vind die reclame echt niet leuk... Weet niet maar andere mensen wel, is mijn humor dan zo.... zo slecht
Dat is waar. Maarja sommige hebben gewoon veel klachten en gedonder met een firma.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:04 schreef HansU het volgende:
[..]
klant moet altijd betalen, of het nou gemaakt is of niet. Wanbetalers
ik ben blij dat ik niet in Nederland woon en die reclame nog nooit gezien heb!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff, ik vind die reclame echt niet leuk... Weet niet maar andere mensen wel, is mijn humor dan zo.... zo slecht
GOEIEMOGGOOOLquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, origineel istie wel, maar overal begint iedereen nu met dat Goeiemoggel... word er schijtziek van
Collega is ook weer eens 'ziek'
Ik zou niet weten of ze daar hier aan doen. Denk het niet eigenljik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Loontjah het volgende:
En krijgen jullie ook allemaal een kerstpakket?
ik sta on op contract bij mn oude werk in NL als ik terug ben maar even langs vragen hoe het zitquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Loontjah het volgende:
Volgens mij wel. Kdenk ook dat ik de kerstvakantie vrij ben.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Loontjah het volgende:
van mij mag die commercial dood vallenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
Even Googlen Kuno
Goeiemorgens trouwens!!!![]()
Haha, bij mij precies hetzelfde. En aangezien erg op het geld moeten letten zeggen ze.. (Maar mij wel mij een heel grote stagevergoeding geven)quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Van mijn stage verwacht ik niks aangezien ze hier maar met 2 man zijn.
Hier wel zon, zie bijna geen zak meer op mijn scherm, staat me recht in de ogen, hang nu beetje onderuit zodat hij net achter de monitor valtquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van mij mag die commercial dood vallen![]()
Goedemorgen, hoe is het weer in NL?her in Skovde zijn ze druk bezig geweest met de paden te vegen, zoals je ziet op de webcam
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Meestal zit er nog een envelop bij, waarbij iedereen een ander bedrag krijgt.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Haha, bij mij precies hetzelfde. En aangezien erg op het geld moeten letten zeggen ze.. (Maar mij wel mij een heel grote stagevergoeding geven)
de zon zit ook in de webcamquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier wel zon, zie bijna geen zak meer op mijn scherm, staat me recht in de ogen, hang nu beetje onderuit zodat hij net achter de monitor valt
Zal de cam weer even opstarten
hier is het ik schat een graad of 1 - 2 en sneeuw! heel veel sneeuw!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil sneeuw!!
Hier zon, strakblauwe lucht en lekker fris buiten. Niet koud, maar gewoon lekker fris
hahaquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Vanmiddag maar iets eerder weg en nog even lekker de stad in.
Sinterklaas...
Als stage lopen geld gaat kosten zou ik ook in alle staten zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Echt grappig maar jaar geleden werkte ik bij een basisschool als stagiair. Aan het begin hadden ze verteld dat ze geen stagevergoeding gaven. Nou prima toch. Maar toen, op een feestdag. Ik geloof goede vrijdag ofzo. De OV was niet geldig en school was open, dus gewoon stage dag. Dus ik lekker kaartjes kopen in de bus etc, toch met korting. Niks aan de hand. Ging ik die dag naar mijn stagebegeleider om te vertellen of ik die reiskosten vergoed kon krijgen: NEE... Toen was ik boos. Heb toen de webcam ( toen nog een hele hippe en dure) mee naar huis genomen als onderpand
... Erg ben ik he.
Tsja...ze hebben er meer aan, dan dat ik die 20 euro in m'n zak steek!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Nobel streven Miss Scofield, vind het een goede zaak dat je weer het management van één of ander goed doel aan zo'n 12 euro hebt geholpen, terwijl die hongernegertjes een eurotje of 8 krijgen!
Zeker weten, vind het een nobel streven en denk dat ik hetzelfde had gedaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tsja...ze hebben er meer aan, dan dat ik die 20 euro in m'n zak steek!!!!
Same here... lekker alleen op een kamer weerquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Collega is ook weer eens 'ziek'
Ze proberen onder de schuld weg te komen, laat je niet ompraten door die gluipers van de crediteurenadministratiequote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef diertjuh het volgende:
Bellen kan soms ook leuk zijn. Kreeg net een te horen dat ik een mooie naam heb. Dat maakt de vervelende gesprekjes weer goed
Waarschijnlijk niet, want dan is hij op tournee en zal het wel vergetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze proberen onder de schuld weg te komen, laat je niet ompraten door die gluipers van de crediteurenadministratieToch wel leuk om te horen inderdaad.
Ps. Ik kom er even niet uit GVD!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zeker weten, vind het een nobel streven en denk dat ik hetzelfde had gedaan.
Waar loop je stage dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]Wordt deze week betaald en als die niet betaald wordt..dan bel ik gewoon weer en ga dan heel boos worden. Hij vondt wel de plaatstnaam als buitenland klinken
.
Dan moet je eventjes stoppen![]()
ik ken het wel, maar ga morgen voor een week naar dubln dus help heeft niet echt zinquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga lesgeven!!! Ajuusss!!!
En, niemand die Little Britain kent??? En mij wil helpen met een Little Holland?
Nee inderdaad! Word in de stad ook regelmatig aangesproken in de stad, door van die enqueteurs... kan u niet eens 20 cent per dag missen meneer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:02 schreef Loontjah het volgende:
Ik doe niet aan sponseren. Klinkt misschien hard, maar als ik mijn eigen huis niet eens kan betalen, krijgen ze van mij geen cent.
he dean!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
Denk wel om jezelf Siebren, een ander doet het niet
Miss![]()
En kon je zo ook wel vertellen dat je een mooie naam hebt Nathalie, daar hoef je me niet voor te bellen
Maar dat mag gerust als je dat wilt
Als jij even een concreet verslagje aanbiedt over de in 2004 doorgevoerde wijzigingen in de Wet op de Omzetbelasting met betrekking tot e-invoicing, incluis de goede bronvermelding etc. Dan schrijf ik Little Holland wel voor je!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga lesgeven!!! Ajuusss!!!
En, niemand die Little Britain kent??? En mij wil helpen met een Little Holland?
sneeuw is altijd mooi!quote:
Ow als we het zo doen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als jij even een concreet verslagje aanbiedt over de in 2004 doorgevoerde wijzigingen in de Wet op de Omzetbelasting met betrekking tot e-invoicing, incluis de goede bronvermelding etc. Dan schrijf ik Little Holland wel voor je!
nou ja bijna-meisje danquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ken dat hele Little Britain niet...
Heb nog geen meisje hoor
Was het maar zo'n feest
Dit is voor mij een beetje een verlies verlies situatie, ik moet nog steeds mijn dingen typen... Plus dat verhaal over Letland en Litouwen (waar ik eigenlijk nu zou wonen maar ik had helaas 2 punten te weinig).quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ow als we het zo doen...
Als je een verslag bied over de prvatisering en de bedrijfsstructuren van Letland en Litouwen, van de laatste 5 jaar. In engels, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn voor jou...![]()
Dan schrijf ik een heel verslag over Little Holland
Mwah ik denk dat k er ook niet veel mee opschiet hoor, als Miss het voor me doet, het is een kut opdracht, en het heeft nu al mn humeur van vandaag verpest...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is voor mij een beetje een verlies verlies situatie, ik moet nog steeds mijn dingen typen... Plus dat verhaal over Letland en Litouwen (waar ik eigenlijk nu zou wonen maar ik had helaas 2 punten te weinig).
Je hebt het goed met me voor.
Haha, doe mijn best Kuno, vanmiddag eens even mailenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja bijna-meisje dan![]()
Schiet eens op dan, als ik terug ben uit Dublin wil ik meer weten over haar!![]()
En dat little britain... ja ja... beetje rare serie...
quote:SLB, POP, BB, CV.... Het vierde semester van jaar twee, nog acht weken les, een tentamenweek, een her-tentamenweek en dan als het goed is op stage. Maar om aan een stageplaats te komen moet er gesolliciteerd worden. Deze drukke periode is dan ook een uitgelezen moment om een sollicitatietraining te organiseren, iets wat dan ook gedaan werd.
Bij zo een sollicitatie training hoort natuurlijk de CV. Bij een sollicitatie training op de NHL kan het BB oftewel BlackBoard ook niet gemist worden, want ook dit keer bleek BlackBoard NHL's effectief ondersteunend systeem. Maar dan nog POP dan wel SLB, wat heeft het Persoonlijk Ontwikkelings Plan of een Studie Loopbaan Begeleiding met een sollicitatietraining te maken. Blijkbaar was er weer behoefte om deze aloude vorm van scholierenverveling uit de kast te trekken, nou hierbij mijn SLB, POP en als we er aan toe komen CV.
ja ik dacht dat je zo'n fries was! die hoort toch gelijk actie te ondernemen! dus waarom vanmddag emailen! nu emailen! de 3 dagen regel is vandaag! HUP HUP HUP EMAILEN JIJ! FLEGEL!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, doe mijn best Kuno, vanmiddag eens even mailen
Held op sokken, ik weet het
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben mijn pop/slb een keer op deze manier begonnen. Heb je daar wat aan Kuno:P
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
ik roggel het wiel
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]toch gedurft om zo een verslag te beginnen
Ik heb gister nog even voor een ander verslag een studie genoot verneukt, die gozer was documenten kwijt geraakt die we nog moesten inleveren, dus ik netjes een emaltje gestuurd dat het me speed dat ze het nog niet hadden ontvangen maar dat student x het kwijt geraakt wasen dat ik nu maar oudere documenten erbij heb gevoegd
Het werd me dan ook niet geheel in dank afgenomen, maar wat maakt mij dat uit. Ik heb mijn mening duidelijk gemaakt en daar gaat het mij om. Het zou niet de eerste keer zijn dat dit behoorlijke gevolgen heeft... maarja dat neem ik er dan wel op toe!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]toch gedurft om zo een verslag te beginnen
ja godverdomme hoe kun je nou belangrijke papieren kwijt raken..quote:
wij moesten allemaal onze schoenmaat doorgeven voor sinterklaas, ik ben benieuwd. Nieuwe Italiaanse designer schoenen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe,m volgens mij krijg ik ook een kerstpakket, ben benieuwd...
ofterwijl, als er in Litouwen een oorlog uitbreekt kun je gewoon je bedrijf kwijtraken aan de staat, "voor nationale veiligheid..."quote:The law takes lustration to a new level, both in Lithuania and in the former Soviet bloc. The law, introduced by Seimas Chairman Vytautas Landsbergis, calls for the state to eradicate "front" organisations and businesses for Soviet/Russian intelligence. The law allows the government, with the blessing of a court, to seize the targeted organisation or business, liquidate it and confiscate its property. That may sound like a good idea for national security, but the provisions connected to it essentially create lustration in the private sector.
Vroomshoopquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waar loop je stage dan?
Weet niet of ze dat bij mijn stage plaats warderen!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
Mail verstuurd! Meteen bakken met zenuwen
*insert een: oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit roepende rondstuitersmiley
Komt wel goed Dean, een vrouw is weerloos voor de charmes van een echte fries, dat is je toch bekend?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
*insert een: oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit oh shit roepende rondstuitersmiley
quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Komt wel goed Dean, een vrouw is weerloos voor de charmes van een echte fries, dat is je toch bekend?
Merk wel dat je niet vrouwelijk bent, anders had je nu behoorlijk 'om het woord van Ilona maar te gebruiken' sappig, op een instemmende manier zitten knikkenquote:
Ligt ergens in Overijssel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Klinkt misschien nog vlaams, verder kan ik het me niet voorstellen!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind t zelf niet echt normaal, maar kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Kuno kan ook niet alles weten
Ja Jeroen
Wel normaal gedrag dus?? Gelukkig
dat klopt. Maar dan moeten ze eerst 10x zijn afgewezen door een een echte randstad manquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Komt wel goed Dean, een vrouw is weerloos voor de charmes van een echte fries, dat is je toch bekend?
Owhquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ich WeiBe, de plaatsnaam is me bekend!
maakt niet uit, ik ben gelukkig met mijn zweedse dame!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Merk wel dat je niet vrouwelijk bent, anders had je nu behoorlijk 'om het woord van Ilona maar te gebruiken' sappig, op een instemmende manier zitten knikken![]()
Dat jij deze kennis niet hebt, dat doet er verder niet toe Kuno.
Mijn charmes worden er niet beter van als ik afgewezen word door een man. Dit is ook geen situatie waar ik vaak in kom.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
dat klopt. Maar dan moeten ze eerst 10x zijn afgewezen door een een echte randstad man
maar de vrouwtjes in jouw doelgroep waarschlijnlijk wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn charmes worden er niet beter van als ik afgewezen word door een man. Dit is ook geen situatie waar ik vaak in kom.
Daar heb je het alquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
[..]
maar de vrouwtjes in jouw doelgroep waarschlijnlijk wel.
Een poosje terug was het nog in het nieuws. Zeeuwen, Limbo's, Friezen en Groningers zijn populair bij de vrouwen omdat ze schijnbaar "betrouwbaarder" zijn dan de mannen uit de randstad. De meeste vrouwen die een betrouwbare man zoeken zijn meestal eerst een paar keer keihard bedrogen door één of andere Amsterdamse player, anders heb je psychologisch gezien niet de behoefte aan betrouwbaarheid. Of het moet gewoon een wanhopig geval zijn..
ik kom uit groningenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
[..]
maar de vrouwtjes in jouw doelgroep waarschlijnlijk wel.
Een poosje terug was het nog in het nieuws. Zeeuwen, Limbo's, Friezen en Groningers zijn populair bij de vrouwen omdat ze schijnbaar "betrouwbaarder" zijn dan de mannen uit de randstad. De meeste vrouwen die een betrouwbare man zoeken zijn meestal eerst een paar keer keihard bedrogen door één of andere Amsterdamse player, anders heb je psychologisch gezien niet de behoefte aan betrouwbaarheid. Of het moet gewoon een wanhopig geval zijn..
oh, dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik vond het artikel en daaruit blijkt het alleen Zeeuwen, Friezen en Limbo's van het platteland te betreffenquote:
ach he, wees blij dat er tenminste iemand met je praatquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, idem! Gelukkig!
Een keer gehad, dat ik [naar mijn weten] gewoon wat stond te ouwehoeren met een onbekende dude, terwijl mijn vrienden me daarna vertelden dat hij me zwaar probeerde te versieren. En mij dat niet even vertellen
En een lol dat ze achteraf hadden!
Ook niet echt bevorderend voor je zelfvertouwen....
daar gaat het ook al verkeerd. Achter iemand aanlopen is een verkeerde aanpak. Dan weten ze wat je van hun wilt. Spreek ze aan, houd een gesprek bezig en loop zelf weg voordat het doodvalt. Als je dat goed uitvoert en kalm kan blijven met wachten tot je opnieuw op haar afstapt of zij jou aanspreekt, dan ligt de kans een stuk hoger.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach he, wees blij dat er tenminste iemand met je praatik zie hier genoeg exchange studenten rondlopen die achter ieder zweeds meisje aanlopen en iedere, IEDERE avond alleen naar huis gaan
Volgens mij zijn Zweedse meisjes (of Scandinaviers in het algemeen) redelijk opzichzelf en vinden ze al die buitenlanders niet echt interessant he? Op vakantie ook wel eens meegemaakt, iedereen vindt ze knap maar ze zijn altijd afstandelijk en houden het bij de Zweden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach he, wees blij dat er tenminste iemand met je praatik zie hier genoeg exchange studenten rondlopen die achter ieder zweeds meisje aanlopen en iedere, IEDERE avond alleen naar huis gaan
Haha, ook weer waar...quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is zo'n woest aantrekkelijke noorderlingquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Zweedse meisjes (of Scandinaviers in het algemeen) redelijk opzichzelf en vinden ze al die buitenlanders niet echt interessant he? Op vakantie ook wel eens meegemaakt, iedereen vindt ze knap maar ze zijn altijd afstandelijk en houden het bij de Zweden.
Dus hoe het jij het gedaan?
m'n broer heeft een half jaar in Kopenhagen gezeten en heeft daar genoeg vriendinnetjes gehad. Hij is absoluut geen player, die theorie geld niet voor Denemarken dus dunkt me.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Zweedse meisjes (of Scandinaviers in het algemeen) redelijk opzichzelf en vinden ze al die buitenlanders niet echt interessant he? Op vakantie ook wel eens meegemaakt, iedereen vindt ze knap maar ze zijn altijd afstandelijk en houden het bij de Zweden.
doooeeeeeeeiiiiiquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:51 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ga even de stad in voor Sinterklaas, tot straks
Wat een romantisch verhaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mwah er zijn ook genoeg exchange students die iedere week een andere dame hebbender is zelfs een italiaan die er 2-3 vriendinnetjes op na houd...
Hoe ik het heb gedaan...Ik zei de eerste avond dat we gingen stappen tegen haar dat ze een tof accent had
daar was ze zoo boos over dat ze 2 week boos op me is geweest
en daarna hadden we een international dinner waar ik mn charmes in de streid gooide en savonds met haar stond te zoenen in de plaatselijke club...!
ze liet wel haar glas wine op mn schoen vallen, toen we die avond samen in bed lagen zei ze dat dat kwam doordat ik zo goed zoende
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja en van het 1 kwam het ander...
... Jij gaat ook voor de wanhopige gevallen ...quote:
Woede en alcohol, ben jij zo oppervlakkig ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:08 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wat een romantisch verhaal![]()
Ik wil ook zoiets
Juli 2008 ben ik weer in Nederlandquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:08 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik wil ook zoiets
Grrrrrrr....quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Woede en alcohol, ben jij zo oppervlakkig ?
met 2 woorden een romantisch verhaal omgezet naar een kut verhaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Woede en alcohol, ben jij zo oppervlakkig ?
wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef jackson het volgende:
Kom maar met die complimenten want ik heb wat gedaan
Begin van afstudeerrapportquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Begin van afstudeerrapport. Indeling ook nog even aangepast maar in ieder geval eindelijk eens een begin gemaakt
Het is romantischer dan mijn eerste nacht Kuno!quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met 2 woorden een romantisch verhaal omgezet naar een kut verhaal![]()
![]()
Het lijkt me dat dat met een afstudeer rapport niet echt mogelijk is?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee maar nu even echt, best goed gedaan.. ik deed mn stage verslag in de laatste week
maar die was dan ook Fries of niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is romantischer dan mijn eerste nacht Kuno!
Probleem is dat men een conceptversie verwacht... anders deed ik het ook wel de laatste week. In die conceptversie moet wel alles al in grote lijnen kloppenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee maar nu even echt, best goed gedaan.. ik deed mn stage verslag in de laatste week
Geen probleem voor mij. Het afstudeerrapport is maar een pagina of 30, eventueel met wat bijlages misschien 40quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat met een afstudeer rapport niet echt mogelijk is?
Zo is het wel. De zoektocht naar een Zweedse heb ik op een lager pitje gezet.. Als ze nuchter zijn, zijn echt afstandelijk, als ze lam zijn.. en dat kunnen ze.. dan wordt ze opeens een stuk minder interessant.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Opzich, kan je natuurlijk altijd je visie een beetje bijstellenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
Een beetje dronken/aangeschoten is niet erg.. maar helemaal lam zijn vind ik persoonlijk een turn-off.
Een Limburgster, we zijn dus beide slecht in Nederlandsquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar die was dan ook Fries of niet?
Dat is waar.. Even "Ska vi knulla i kvall" zeggen, ze weten het de volgende ochtend toch niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich, kan je natuurlijk altijd je visie een beetje bijstellen
quote:Vertaling:
Zal wij neuken in kvall.
als je de belangrijke dingen al in geschreven vorm hebt klaar liggen moet het best kunnen. Op HBo niveau dan. Zoveel word daar nou ook weer niet geeist.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een Limburgster, we zijn dus beide slecht in Nederlands...
@Jackson:
Een goed onderbouwt, 30 pagina's tellend verslag, met juiste bronvermelding en inhoudt in 1 week. Wat voor studie doe jij, want dat klinkt als weinig niveau!
Nouja, 2 weken dan. Ik doe bedrijfskundige informatica (hbo studie). Of het weinig niveau is of niet laat ik aan de mensen zelf over om te beslissenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:43 schreef KaheemSaid het volgende:
@Jackson:
Een goed onderbouwt, 30 pagina's tellend verslag, met juiste bronvermelding en inhoudt in 1 week. Wat voor studie doe jij, want dat klinkt als weinig niveau!
Ja, net hoe je het bekijkt, maar dan heb ik het idee dat je er al mee begonnen bent.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:53 schreef HansU het volgende:
[..]
als je de belangrijke dingen al in geschreven vorm hebt klaar liggen moet het best kunnen. Op HBo niveau dan. Zoveel word daar nou ook weer niet geeist.
oh wacht ik heb "i kväll" verkeerd geschreven...quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:45 schreef Loontjah het volgende:
Mijn verslag is nu ook 37 pagina's incl bijlages hoor !!!
MBO![]()
[..]
Ja, maar hoeveel engelse titels heb je op de bronvermelding staan? Hoeveel interviews heb je gehouden met welke mensen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:45 schreef Loontjah het volgende:
Mijn verslag is nu ook 37 pagina's incl bijlages hoor !!!
MBO![]()
Mijn stageverslag staat op zich los van wat ik aan het bedrijf presenteer. Afstudeerverslag is meer het onderzoek maar het bedrijf is meer gedesinteresseerd in het adviesrapport wat ik schrijf. Kwam ik maar weg met alleen een afstudeerverslagjequote:Op dinsdag 27 november 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
Mijn stageverslagen waren 3x 15 pagina's
Een interview met de groenteboer hoeft geen probleem te zijn toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel engelse titels heb je op de bronvermelding staan? Hoeveel interviews heb je gehouden met welke mensen?
Ik heb geen interviews met de groetenboer of de margriet als bronvermelding
da's lastig als je onderzoekt waar vrouwen met een middelbare leeftijd hun recepten voor groentjetaartjes vandaan halen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel engelse titels heb je op de bronvermelding staan? Hoeveel interviews heb je gehouden met welke mensen?
Ik heb geen interviews met de groetenboer of de margriet als bronvermelding
Als je dat onderzoekt dan wordt je ook niet serieus genomen op de gemiddelde opleiding gok ikquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:01 schreef HansU het volgende:
[..]
da's lastig als je onderzoekt waar vrouwen met een middelbare leeftijd hun recepten voor groentjetaartjes vandaan halen.
Klopt maar om dat te combineren met academische teksten kan soms wat lastig zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een interview met de groenteboer hoeft geen probleem te zijn toch?
Mwa, als je bij een studie Sociale Geografie onderzoek doet naar het afnemen van het aantal winkels in kleine plaatsjes op het platteland.... Dan is dit toch mogelijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar om dat te combineren met academische teksten kan soms wat lastig zijn
Klopt, maar blijft lastigquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mwa, als je bij een studie Sociale Geografie onderzoek doet naar het afnemen van het aantal winkels in kleine plaatsjes op het platteland.... Dan is dit toch mogelijk!
Maar, zoals ik volgens mij net ook al aangaf, zie ik het voorwerk ook als onderdeel van je verslag. Dus dan gaan er veel meer uren in zitten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, maar blijft lastig. Ik bedoel maar aan te geven dat ik niet aan het hobbyen ben hier maar wel degelijk een onderzoek doe en advies geef waar meer voor nodig is. Dat ik een afstudeerverslag in 70uur schrijf lijkt me daar niks mee te maken hebben
Jij had toch al een vriend en zoiets??quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:08 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik wil ook zoiets
Uiteraard... ik ben ook iemand die er vanaf minuut 1 mee bezig is hoe ik het ga verwoorden naar school toe. Ze moeten daar wel het idee hebben dat je wat gedaan hebt zeg maar. Dus als dat niet overkomt in het verslag/rapport/paper dan haal je het nog niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maar, zoals ik volgens mij net ook al aangaf, zie ik het voorwerk ook als onderdeel van je verslag. Dus dan gaan er veel meer uren in zitten.
Wel nee, alle tijd... rustig aanquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
lees ik hier stageverslag?
daar gíng ik aan beginnen vandaag...
uiteindelijk toch niet.. hmz misschien toch eens iets gaan doen
70 uur is aardig wat, maar lijkt me redelijk voor een afstudeerverslag..quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, maar blijft lastig. Ik bedoel maar aan te geven dat ik niet aan het hobbyen ben hier maar wel degelijk een onderzoek doe en advies geef waar meer voor nodig is. Dat ik een afstudeerverslag in 70uur schrijf lijkt me daar niks mee te maken hebben
In mijn beleving is dat dus te doen in 1 week (als het moet)quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:24 schreef Trigalti het volgende:
[..]
70 uur is aardig wat, maar lijkt me redelijk voor een afstudeerverslag..
Dank, maar het zal vast goedkomen. Wat doe jij eigenlijk ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Succes Jackson!
Op dit moment op dit forum posten, kruidnoten eten en cappucino drinken. Voor de rest ben ik wat bezig met E-invoicing. Bij een behoorlijke onderneming.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank, maar het zal vast goedkomen. Wat doe jij eigenlijk ?
Geen stage of iets dergelijk ?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Op dit moment op dit forum posten, kruidnoten eten en cappucino drinken. Voor de rest ben ik wat bezig met E-invoicing.
Mijn vriend en romantischquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef Trigalti het volgende:
Jij had toch al een vriend en zoiets??![]()
Deel eens uitquote:
Oeioei, ik hoop voor je dat je alles terugkrijgt..quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb poosje terug in een boze bui heel wat maitljes uit mn gmail account gegooid..en nu ben ik opzoek naar mijn stage verslag. Die daar ergens op moet staan. Maar ik vrees dat ik perongeluk mijn verslag en logboek heb weggegooit. Maar misschien heb ik geluk. Logboek staat tenminste hier nog op de computer en mn verslag moet als het goed is op mijn usb-stick staan. Tenminste dat hoop ik.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:15 schreef Loontjah het volgende:
Prullenbak van mail?
Is goed, we hebben hier een complete doos vol zakken kruidnoten. Een vriend van een kamergenoot van me werkt bij Bolletje en stuurt die dingen op:Pquote:
Ik hoop het ook vanavond maar even op mn usb-stick kijken, want die heb ik zoals gewoon weer niet bij mequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oeioei, ik hoop voor je dat je alles terugkrijgt..
Ik heb dsat ding altijd bij me eigenlijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook vanavond maar even op mn usb-stick kijken, want die heb ik zoals gewoon weer niet bij me
Dat kan best voor 1 keertjequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet geil Ilona!
Relaxt! Gister had mn vader ook al zn sinterklaas spul gekregen. Zak marsepeinen aardappeltjes (:D), gevulde speculaas, pepernoten en een chocoladeletter. De helft is al geplunderd door mij en mn zusje die langskwamquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is goed, we hebben hier een complete doos vol zakken kruidnoten. Een vriend van een kamergenoot van me werkt bij Bolletje en stuurt die dingen op:P
Zit in mn schooltas en die neem ik niet mee naar stagequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb dsat ding altijd bij me eigenlijk!
Mensen die nerdjargon van zulks een category gebruiken, doen bij mij na 1 keertje al bijna af!quote:
Oohh.. geeeffffquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is goed, we hebben hier een complete doos vol zakken kruidnoten. Een vriend van een kamergenoot van me werkt bij Bolletje en stuurt die dingen op:P
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mensen die nerdjargon van zulks een category gebruiken, doen bij mij na 1 keertje al bijna af!
Roep niet te hard, vrijdag ben ik redelijk in de buurtquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Iedereen is in Meppel welkom voor kruidnoten !
Waar ga je heen ChatGirl?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Roep niet te hard, vrijdag ben ik redelijk in de buurt
Naar een verjaardag van een vriendin in Nijkerk, dat stukje kan er dan ook nog wel bij.quote:
Meppel hè...quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Vrijdagmiddag ben ik in Valkenswaard Isdatzo, kun je tot dan wachten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
meppel.. kom je ze ook ff naar Valkenswaard of Eindhoven brengen?![]()
Wat kom je doen in V'waard?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag ben ik in Valkenswaard Isdatzo, kun je tot dan wachten?
83 km, dat had ik ook wel over gehad voor een paar kruidnoten!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Naar een verjaardag van een vriendin in Nijkerk, dat stukje kan er dan ook nog wel bij.
Ik ga naar de daargelegen Center Parcs voor een weekendje.quote:
Wat dan, moet ik je een rommantische middag bieden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:03 schreef Loontjah het volgende:
Ahhh vlieg even langs eindhoven !
De Kempervennen, vroeger vaak geweest om te zwemmen. Ga je ook stappen in Valkenswaard?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
83 km, dat had ik ook wel over gehad voor een paar kruidnoten!
[..]
Ik ga naar de daargelegen Center Parcs voor een weekendje.
Alleen als je vriendin mee doet (zie avatarquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat dan, moet ik je een rommantische middag bieden?
Dat is best een stukje rijden vanaf hierquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Geen idee, ik heb niks geplanned ChatGirl!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Kempervennen, vroeger vaak geweest om te zwemmen. Ga je ook stappen in Valkenswaard?
Moet dit even over de PM verder geregeld worden of leest je vriend geen fok!?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Alleen als je vriendin mee doet (zie avatar)
Iemand die in Zweden zit heeft Sint Nicolaas in de steek gelaten voor Santa Claus. Hier kan ik geen respect voor op brengen. Mede doordat met Sint Nicolaas de heidense god Wodan ook geëert wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is best een stukje rijden vanaf hier
Pepernoten bedoel je?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Iemand die in Zweden zit heeft Sint Nicolaas in de steek gelaten voor Santa Claus. Hier kan ik geen respect voor op brengen. Mede doordat met Sint Nicolaas de heidense god Wodan ook geëert wordt.
Pepermunten zijn er dan ook niet voor jou!
matigquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niks geplanned ChatGirl!
Als Fries zijnde komt het patriotisch gevoel wel eens naar boven, bijvoorbeeld in producten die uit Friesland weg komen. Pepermunt is één van deze producten, dit terwijl ik inderdaad pepernoot bedoelde.quote:
pepermuntjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Iemand die in Zweden zit heeft Sint Nicolaas in de steek gelaten voor Santa Claus. Hier kan ik geen respect voor op brengen. Mede doordat met Sint Nicolaas de heidense god Wodan ook geëert wordt.
Pepermunten zijn er dan ook niet voor jou!
Ik moet zaterdag ook werken, dan snel naar huis om te douchen en omkleden, en om 20.00 moet ik in Toverland staan omdat we personeelsfeest hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
matig
ik dit weekend iig niet want ik moet zaterdag en zondag werken(geen stage nee)
tip: ga naar de senaat.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
Genoeg tijd om drinken te halen met fok! hier
extra chocomelk halenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
Genoeg tijd om drinken te halen met fok! hier
Drink veel water hier... ben niet echt een koffie/thee mensquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna wel weer zin in wat, wat water ofzo, zit al op zo'n 10 bakjes koffie vandaag. Heb wel een nieuw pakje kruidnoten gekregen.
Voor wie hoop je dat nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:37 schreef HansU het volgende:
Ik hoop dan ook niet dat FOK! het enige is wat je doet op een dag
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook niet dat FOK! het enige is wat je doet op een dag
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!
Zo is dat... daar komt bij dat ik natuurlijk graag groetenboeren interview en magriet lees. Zou ik homo zijn zonder dat ik het zelf weetquote:
jij ookquote:
Zo erg is het toch niet, veel last kan ze van mij niet hebben, want ze zit aan de andere kant van het kantoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
Wendy
Haha, ze kan niet wachten bij je weg te zijn
Ik denk dat ik zo even Vader met Out of the Deep aan zet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, het zou zo fijn zijn als ik op dagen als deze gewoon even wat Slayer kon opzetten, dan is de dag zo voorbij. Maar mijn collegae houden daar niet zo van.
Houden jullie die sneeuw maar lekker in het oosten en noorden van het land.quote:
ik ga akkoordquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Houden jullie die sneeuw maar lekker in het oosten en noorden van het land.Ik hoef het niet iig.
Bij Al Gore waarschijnlijkquote:
Ik pas na 17:45 uur.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga ook akkoord. Wanneer kom je het brengen??
Ben overdag na 17.00 pas thuis.
Lijkt me wel zo handig. Maar is voorlopig nog niet nodig hoor. want hier ligt nu nog niets. En eigenlijk wil ik dat ook zo houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ok! Aanhanger mee??
Ik snap niet dat mijn collegae er niet net zo over denken.quote:
Lemmyquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mijn collegae er niet net zo over denken.
Tijd om Probot weer eens te luisteren. Dave Grohl is best cool. Net als enkele zangers op de cd, uiteraard. [afbeelding]
ik heb de variant van Herman Finkers gezienquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:45 schreef miss-scofield het volgende:
Wie heeft 'Macbeth' wel eens gelezen?
Eerder verbaasd en vol met respect.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lemmy
Dave Grohl is goed man, ook met de Foo Fighters, best gave muziek!
Haha, je zal in een deuk gelegen hebben Siebren!
Was dat niet met de Zweden hebben in de geschiedenis van hun land 1 oorlog gewonnen, dit was een burger oorlog?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb de variant van Herman Finkers gezien![]()
![]()
zie MEDquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer dan, merk er nog niks van?!
Ik ga slapen, iets voor jou?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Alweer? Ik ga maar eens een hobby zoeken ofzo.
Foo Fightersquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lemmy
Dave Grohl is goed man, ook met de Foo Fighters, best gave muziek!
Haha, je zal in een deuk gelegen hebben Siebren!
Ikke niet Miss
quote:Op woensdag 28 november 2007 07:30 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Piter Wilkens is zeker wat voor mij Siebren
Positie, aantal posts, user
021. 064 KaheemSaid
En ook mail terug....
...............
Hej!
Sorry maar ik ken je niet, volgens mij heb je een andere meid voor jeIk zit
namelijk op Curacao!
succes ermee!
groetjes!
.....................
Heb ik weer
Curacao is het wel weer beter weer, dat is de andere kant van het verhaal.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, kan ik weer achter een email adres aan...
Ze is 19 en woont in Hallum, dat weet ik inmiddels ook
En dat is even wat dichterbij dan Curcacao
Je werkt ook in Helmond, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:40 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen.. khoef lekker pas om half 10 te beginnen
Tegenover mijn huis zit een bedrijf, daar zijn ze vaak tot 22:30 / 23:00 uur bezig. Wil wel eens weten hoe laat die lui beginnen. Toen ik vanmorgen op 6:10 mij ndeur uit liep waren ze er nog niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 08:40 schreef Trigalti het volgende:
Weer een lemming? Zou mijn eerste wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 08:38 schreef Loontjah het volgende:
Wahahah Dean !
Wat een leuk scenario.. Ik voel weer een lemming aan komen
Ik begin ook niet eerderquote:Op woensdag 28 november 2007 08:40 schreef Trigalti het volgende:
Laatst moest ik tot 9:30 maar toen begon ik ook om 8:30, dit klinkt niet als een harde dag werken maar er zaten enkele uurtjes pauze (5 uur) tussen, die vooral bestonden uit omkleden, heen en weer reizen en eten.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weer een lemming? Zou mijn eerste worden
Maar Siebren, als ik tot 23.00 moet begin ik ook niet om 06.00 hoor
Goedemorgenquote:
Wow! Wel 2 hele pagina'squote:Op woensdag 28 november 2007 08:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb maar besloten elke dag een pagina of 2 te schrijven voor verslagen. Ben benieuwd wat er van terecht gaat komen. Gister is me dat gelukt.
2 pagina's is niet veel maar zoiets moet het toch wel worden tot aan begin januari, anders komt het echt niet goed. Of weer weken niks doen en op het laatst helemaal los.... zoals normaalquote:Op woensdag 28 november 2007 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wow! Wel 2 hele pagina's
Nieuwe topic staat al klaar trouwens
Is dat zo??quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef Isdatzo het volgende:
ik word knetterbek van die versloegel
Misschien als ik de naam hoor, maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
26 uur
Alleen kan dat niet in een dag, maar was wel achtereen
Naja, ook wat heen en weer reizen, en wat pauzes ertussen, maar toch. Ene dag om 06.00 beginnen en volgende dag 08.00 klaar.
Dan heerscht gaarheid wel kan ik je vertellen.
Was voor een baas die Siebren waarschijnlijk ook wel kent: ene podiumbouwer uit Sneek.
Wendyquote:
Lekker dan :oquote:Op woensdag 28 november 2007 09:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien als ik de naam hoor, maar ik denk het niet.
Ik werkte ook nog een behoorlijk eind van huis af en al met al werd mijn dag iets van 29 uur lang. De volgende dag (na 4,5 uur slaap) liep ik over straat en kwam ik een vriend tegen, die is maar wat bij me gebleven tot ik weer thuis was want het ging allemaal wat vreemd met mij...
1 |
Zeg dat nou niet anders doe ik weer niks vandaag omdat ik weet dat mij dat ook luktquote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef Isdatzo het volgende:
watjeeuhh
ik heb gister 21 pagina's geschreven![]()
![]()
![]()
Zolang ze maar netto meer dan 10 euro per uur schuiven (exclusief bonussen voor nachturen e.d.) werk ik met liefde 20 + uur op 1 dag.quote:
Een keer een dagje misschien maar niet structureel. Heb nog wel andere dingen te doen dan werken in een weekquote:Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zolang ze maar netto meer dan 10 euro per uur schuiven (exclusief bonussen voor nachturen e.d.) werk ik met liefde 20 + uur op 1 dag.
Structureel valt het tegen meer dan 20 uur in de week te werken, omdat je rust zo in de war geschopt wordt. Maar ik werk me liever een paar dagen naar de tering, dan dat ik de hele maand steeds werk, voor hetzelfde bedrag.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Een keer een dagje misschien maar niet structureel. Heb nog wel andere dingen te doen dan werken in een week
Precies en dan valt sporten en dergelijke ook niet meer mee. Geen optie voor mij dusquote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Structureel valt het tegen meer dan 20 uur in de week te werken, omdat je rust zo in de war geschopt wordt. Maar ik werk me liever een paar dagen naar de tering, dan dat ik de hele maand steeds werk, voor hetzelfde bedrag.
Jup, paar dagen is geen probleem natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad. Dan maar even paar dagen doorbeuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |