Ik moet zaterdag ook werken, dan snel naar huis om te douchen en omkleden, en om 20.00 moet ik in Toverland staan omdat we personeelsfeest hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
matig
ik dit weekend iig niet want ik moet zaterdag en zondag werken(geen stage nee)
tip: ga naar de senaat.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
Genoeg tijd om drinken te halen met fok! hier
extra chocomelk halenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
Genoeg tijd om drinken te halen met fok! hier
Drink veel water hier... ben niet echt een koffie/thee mensquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna wel weer zin in wat, wat water ofzo, zit al op zo'n 10 bakjes koffie vandaag. Heb wel een nieuw pakje kruidnoten gekregen.
Voor wie hoop je dat nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:37 schreef HansU het volgende:
Ik hoop dan ook niet dat FOK! het enige is wat je doet op een dag
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook niet dat FOK! het enige is wat je doet op een dag
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij interviewd ook nog groenteboeren en leest de margriet!
Zo is dat... daar komt bij dat ik natuurlijk graag groetenboeren interview en magriet lees. Zou ik homo zijn zonder dat ik het zelf weetquote:
jij ookquote:
Zo erg is het toch niet, veel last kan ze van mij niet hebben, want ze zit aan de andere kant van het kantoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
Wendy
Haha, ze kan niet wachten bij je weg te zijn
Ik denk dat ik zo even Vader met Out of the Deep aan zet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, het zou zo fijn zijn als ik op dagen als deze gewoon even wat Slayer kon opzetten, dan is de dag zo voorbij. Maar mijn collegae houden daar niet zo van.
Houden jullie die sneeuw maar lekker in het oosten en noorden van het land.quote:
ik ga akkoordquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Houden jullie die sneeuw maar lekker in het oosten en noorden van het land.Ik hoef het niet iig.
Bij Al Gore waarschijnlijkquote:
Ik pas na 17:45 uur.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga ook akkoord. Wanneer kom je het brengen??
Ben overdag na 17.00 pas thuis.
Lijkt me wel zo handig. Maar is voorlopig nog niet nodig hoor. want hier ligt nu nog niets. En eigenlijk wil ik dat ook zo houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ok! Aanhanger mee??
Ik snap niet dat mijn collegae er niet net zo over denken.quote:
Lemmyquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mijn collegae er niet net zo over denken.
Tijd om Probot weer eens te luisteren. Dave Grohl is best cool. Net als enkele zangers op de cd, uiteraard. [afbeelding]
ik heb de variant van Herman Finkers gezienquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:45 schreef miss-scofield het volgende:
Wie heeft 'Macbeth' wel eens gelezen?
Eerder verbaasd en vol met respect.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lemmy
Dave Grohl is goed man, ook met de Foo Fighters, best gave muziek!
Haha, je zal in een deuk gelegen hebben Siebren!
Was dat niet met de Zweden hebben in de geschiedenis van hun land 1 oorlog gewonnen, dit was een burger oorlog?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb de variant van Herman Finkers gezien![]()
![]()
zie MEDquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer dan, merk er nog niks van?!
Ik ga slapen, iets voor jou?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Alweer? Ik ga maar eens een hobby zoeken ofzo.
Foo Fightersquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lemmy
Dave Grohl is goed man, ook met de Foo Fighters, best gave muziek!
Haha, je zal in een deuk gelegen hebben Siebren!
Ikke niet Miss
quote:Op woensdag 28 november 2007 07:30 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Piter Wilkens is zeker wat voor mij Siebren
Positie, aantal posts, user
021. 064 KaheemSaid
En ook mail terug....
...............
Hej!
Sorry maar ik ken je niet, volgens mij heb je een andere meid voor jeIk zit
namelijk op Curacao!
succes ermee!
groetjes!
.....................
Heb ik weer
Curacao is het wel weer beter weer, dat is de andere kant van het verhaal.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, kan ik weer achter een email adres aan...
Ze is 19 en woont in Hallum, dat weet ik inmiddels ook
En dat is even wat dichterbij dan Curcacao
Je werkt ook in Helmond, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:40 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen.. khoef lekker pas om half 10 te beginnen
Tegenover mijn huis zit een bedrijf, daar zijn ze vaak tot 22:30 / 23:00 uur bezig. Wil wel eens weten hoe laat die lui beginnen. Toen ik vanmorgen op 6:10 mij ndeur uit liep waren ze er nog niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 08:40 schreef Trigalti het volgende:
Weer een lemming? Zou mijn eerste wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 08:38 schreef Loontjah het volgende:
Wahahah Dean !
Wat een leuk scenario.. Ik voel weer een lemming aan komen
Ik begin ook niet eerderquote:Op woensdag 28 november 2007 08:40 schreef Trigalti het volgende:
Laatst moest ik tot 9:30 maar toen begon ik ook om 8:30, dit klinkt niet als een harde dag werken maar er zaten enkele uurtjes pauze (5 uur) tussen, die vooral bestonden uit omkleden, heen en weer reizen en eten.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weer een lemming? Zou mijn eerste worden
Maar Siebren, als ik tot 23.00 moet begin ik ook niet om 06.00 hoor
Goedemorgenquote:
Wow! Wel 2 hele pagina'squote:Op woensdag 28 november 2007 08:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb maar besloten elke dag een pagina of 2 te schrijven voor verslagen. Ben benieuwd wat er van terecht gaat komen. Gister is me dat gelukt.
2 pagina's is niet veel maar zoiets moet het toch wel worden tot aan begin januari, anders komt het echt niet goed. Of weer weken niks doen en op het laatst helemaal los.... zoals normaalquote:Op woensdag 28 november 2007 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wow! Wel 2 hele pagina's
Nieuwe topic staat al klaar trouwens
Is dat zo??quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef Isdatzo het volgende:
ik word knetterbek van die versloegel
Misschien als ik de naam hoor, maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
26 uur
Alleen kan dat niet in een dag, maar was wel achtereen
Naja, ook wat heen en weer reizen, en wat pauzes ertussen, maar toch. Ene dag om 06.00 beginnen en volgende dag 08.00 klaar.
Dan heerscht gaarheid wel kan ik je vertellen.
Was voor een baas die Siebren waarschijnlijk ook wel kent: ene podiumbouwer uit Sneek.
Wendyquote:
Lekker dan :oquote:Op woensdag 28 november 2007 09:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien als ik de naam hoor, maar ik denk het niet.
Ik werkte ook nog een behoorlijk eind van huis af en al met al werd mijn dag iets van 29 uur lang. De volgende dag (na 4,5 uur slaap) liep ik over straat en kwam ik een vriend tegen, die is maar wat bij me gebleven tot ik weer thuis was want het ging allemaal wat vreemd met mij...
1 |
Zeg dat nou niet anders doe ik weer niks vandaag omdat ik weet dat mij dat ook luktquote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef Isdatzo het volgende:
watjeeuhh
ik heb gister 21 pagina's geschreven![]()
![]()
![]()
Zolang ze maar netto meer dan 10 euro per uur schuiven (exclusief bonussen voor nachturen e.d.) werk ik met liefde 20 + uur op 1 dag.quote:
Een keer een dagje misschien maar niet structureel. Heb nog wel andere dingen te doen dan werken in een weekquote:Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zolang ze maar netto meer dan 10 euro per uur schuiven (exclusief bonussen voor nachturen e.d.) werk ik met liefde 20 + uur op 1 dag.
Structureel valt het tegen meer dan 20 uur in de week te werken, omdat je rust zo in de war geschopt wordt. Maar ik werk me liever een paar dagen naar de tering, dan dat ik de hele maand steeds werk, voor hetzelfde bedrag.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Een keer een dagje misschien maar niet structureel. Heb nog wel andere dingen te doen dan werken in een week
Precies en dan valt sporten en dergelijke ook niet meer mee. Geen optie voor mij dusquote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Structureel valt het tegen meer dan 20 uur in de week te werken, omdat je rust zo in de war geschopt wordt. Maar ik werk me liever een paar dagen naar de tering, dan dat ik de hele maand steeds werk, voor hetzelfde bedrag.
Jup, paar dagen is geen probleem natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad. Dan maar even paar dagen doorbeuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |