abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54948855
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik zit in mijn derde seizoen met Feyenoord crasht mijn game in december. Heeft er iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Ik heb geen zin om op nieuw te beginnen en dan te merken dat hij weer in seizoen 3 crasht.
Nieuwste patch geïnstalleerd? En welke dag in December? 5e?
pi_54948881
Ik heb moeite met een hele nieuwe game opstarten.
Ik had het geprobeerd met Falkirk maar had eigenlijk al snel geen motivatie meer.
Ga toch maar weer verder met mijn Hull City game.
pi_54949310
Ik heb flink wat geleerd sinds ik mijn Liverpool game had opgestart en ik sluit hem net haastig af en vergeet op te slaan, dus moet ik 5 matches opnieuw spelen. Die had ik niet allemaal gewonnen maar dan nog, zulke fouten zijn echt stom en heb echt geen zin om die opnieuw te spelen....

Ik begin opnieuw met Liverpool en ga het nu stap voor stap een stuk beter aanpakken en blijf gewoon bij mijn team
pi_54949762
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:42 schreef Zinton het volgende:
Ik heb flink wat geleerd sinds ik mijn Liverpool game had opgestart en ik sluit hem net haastig af en vergeet op te slaan, dus moet ik 5 matches opnieuw spelen. Die had ik niet allemaal gewonnen maar dan nog, zulke fouten zijn echt stom en heb echt geen zin om die opnieuw te spelen....

Ik begin opnieuw met Liverpool en ga het nu stap voor stap een stuk beter aanpakken en blijf gewoon bij mijn team
laat ff weten hoe je het aanpakt
Vooral welke spelers je koopt in de zomer en wie je de deur uitschopt!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54949787
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef andre347 het volgende:

[..]

Nieuwste patch geïnstalleerd? En welke dag in December? 5e?
Ja, de 5e? En nu?
Mark Rutte for President!
pi_54949827
Ha Ferguson is ontslagen bij Man United hahaha
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_54950331
Laatste update maar geïnstalleerd inderdaad en een nieuw spel begonnen. Ik ga maar eens kijken of ik AZ kampioen kan maken.
Mark Rutte for President!
pi_54950764
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Ha Ferguson is ontslagen bij Man United hahaha
Jij bent al ver in je Sheffield United game. Ik zit nog steeds in het 1e seizoen mede omdat ik bijna geen tijd heb om te spelen, maar ik ga vanavond weer even verder
pi_54950970
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:57 schreef andre347 het volgende:

[..]

Jij bent al ver in je Sheffield United game. Ik zit nog steeds in het 1e seizoen mede omdat ik bijna geen tijd heb om te spelen, maar ik ga vanavond weer even verder
Jij ook sheffield united ?
pi_54951163
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij ook sheffield united ?
pi_54951190
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

laat ff weten hoe je het aanpakt
Vooral welke spelers je koopt in de zomer en wie je de deur uitschopt!
Ik begin met de traditionele opstelling 4-4-2 en dan op deze wijze

Ik ben al bezig met Barzagli los te weken om nog een goede DC binnen te halen, ik heb maar 2 echte centrale verdedigers. Verder heb ik eigenlijk op elke positie een goede invulling.

FC staan Torres en Voronin tegen een langzame verdediging en Kuyt en Crouch zijn kopsterk.
ML staat Kewel als ik echt aanvallend wil spelen en iets verdedigender kan Leto goed uit de voeten.
MR staat Babel als 1e keus maar heb ik ook Pennant en Benayoun als reserves.
(A)MC is Gerrard en daar zou ik eventueel Benayoun en Kewel nog kunnen inzetten
(V)MC is Alonso en heb ik nog 3! goede DMC op de bank zitten of in het 2e elftal, Sissoko, Mascherano en Lucas.
DL staat Riise en daar heb ik Aurelio als goede vervanger.
DR staat Carraghar en heb ik Finnan als goede vervanger.
DC staan dus Agger en Hyypia en daar komt Barzagli straks hopelijk voor bij!

Misschien nog een paar tips voor spelers die ik goed kan gebruiken in dit systeem? Ik heb Lindado ook maar een contract aangeboden, kan altijd alleen maar meevallen denk ik in het volgende of 3e seizoen!

Verder heb ik mijn personeel ontslagen en nieuw en betere coaches aangenomen, nu heb ik overal 6 of 7 sterren.

Ook een nieuwe assistent manager aangesteld!

Moet wel redelijk goedkomen denk!! Ik wil alleen nog een nieuwe scout aanstellen die me op de hoogte houdt van men tegenstanders, waar moet ik dan zeker opletten eigenlijk?
pi_54952728
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef andre347 het volgende:

[..]

hint laat Billy Sharp vanaf dag 1 in de spits staan en laat hem niet verkassen of iets dergelijks
In mn 2e seizoen is hij europees topscoorder geworden. En ook nog eens nummer 2 in beste europeze aanvaller. En uiteraard topscoorder
pi_54952851
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

hint laat Billy Sharp vanaf dag 1 in de spits staan en laat hem niet verkassen of iets dergelijks
In mn 2e seizoen is hij europees topscoorder geworden. En ook nog eens nummer 2 in beste europeze aanvaller. En uiteraard topscoorder
Sharp speelt wel aardig. Maar wil je je tactic eens uploaden die je gebruikt of gebruikte? Want ik ben niet altijd de bovenliggende partij.
pi_54952862
tvp
pi_54953044
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:21 schreef Zinton het volgende:

[..]

Ik begin met de traditionele opstelling 4-4-2 en dan op deze wijze

[ afbeelding ]

Ik ben al bezig met Barzagli los te weken om nog een goede DC binnen te halen, ik heb maar 2 echte centrale verdedigers. Verder heb ik eigenlijk op elke positie een goede invulling.

FC staan Torres en Voronin tegen een langzame verdediging en Kuyt en Crouch zijn kopsterk.
ML staat Kewel als ik echt aanvallend wil spelen en iets verdedigender kan Leto goed uit de voeten.
MR staat Babel als 1e keus maar heb ik ook Pennant en Benayoun als reserves.
(A)MC is Gerrard en daar zou ik eventueel Benayoun en Kewel nog kunnen inzetten
(V)MC is Alonso en heb ik nog 3! goede DMC op de bank zitten of in het 2e elftal, Sissoko, Mascherano en Lucas.
DL staat Riise en daar heb ik Aurelio als goede vervanger.
DR staat Carraghar en heb ik Finnan als goede vervanger.
DC staan dus Agger en Hyypia en daar komt Barzagli straks hopelijk voor bij!

Misschien nog een paar tips voor spelers die ik goed kan gebruiken in dit systeem? Ik heb Lindado ook maar een contract aangeboden, kan altijd alleen maar meevallen denk ik in het volgende of 3e seizoen!

Verder heb ik mijn personeel ontslagen en nieuw en betere coaches aangenomen, nu heb ik overal 6 of 7 sterren.

Ook een nieuwe assistent manager aangesteld!
[ afbeelding ]

Moet wel redelijk goedkomen denk!! Ik wil alleen nog een nieuwe scout aanstellen die me op de hoogte houdt van men tegenstanders, waar moet ik dan zeker opletten eigenlijk?
Daniel Agger heeft als voorkeur lange ballen, verdedigers die dat bij mij als voorkeur heeft flikker ik er direct uit en mogen op de transferlijst. Je speelt met Riise die eigenlijk een opkomende back is, terwijl Carragher een statische rechtsachter is die slecht kan opbouwen. Die zou ik daarvoor niet gebruiken, tip, kijk bij vanden borre of san roman!! Toppertjes qua rechtsback!

Speel of met opkomende backs of statische hangende backs. Ik prefereer het eerste!
Ik heb trouwens Boka als opkomende linksback, en Vanden Borre als opkomende rechtsback.

Ik zou Harry Kewell niet als linksbuiten opstellen, het is een typische spelmaker, iemand voor centraal op het middenveld met alles op aanvallend gevinkt. Maar je hebt Gerrard daar al voor dus ik zou gaan voor een nieuwe echte linksbuiten. Babel is uiteraard voldoende.

Kuyt zou ik als reserve spits gebruiken en voor zijn positie zou ik een speler van het kaliber lulinha halen. Zet die dan achter de spits Fernando Torres en geef hem een vrije rol. En zet dan Steven Gerrard als die verwoestende beer op het middenveld. Lichtelijk aanvallend.

Maarja, dat is wat IK! zou dan als ik coach was van liverpool 1e seizoen
pi_54953456
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef andre347 het volgende:

[..]

Sharp speelt wel aardig. Maar wil je je tactic eens uploaden die je gebruikt of gebruikte? Want ik ben niet altijd de bovenliggende partij.
Ik speelde het hele seizoen met deze

Speelde aanvallend, hard tackelen, snel tempo, veel pressie, mandekking en tegenaanval.

Ik ben trouwens het 1e seizoen 2e geworden, Southampton werd knetter eerste

Mijn belangrijkste aankopen in het 1e jaar waren.

Patrick Mtiliga ( soms centraal, soms aanvallende rechtsback ) ( gratis )
Carlinhos ( als opkomende linksback! ) ( 3 miljoen )
Aaritalo ( als linksbuiten )
Kallon ( rechtsbuiten )
Piatti ( 1 van mn 2 centrale middenvelders, deze had ik als aanvallend staan )
matias almeyda ( reserve voor verdedigende middenvelder )
Max Houttuin ( 1 van mn 2 centrale middenvelders, deze had ik verdedigend staan )

Chris Morgan gebruikte ik soms in de wat lastige wedstrijden omdat dat een beer van een verdedigend middenvelder was.
Michael Tonge is ook een leuke reserve speler afwisselend op het centrale vlak, soms linksbuiten.

Dit waren mijn transfers het 1e seizoen
pi_54953808
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik speelde het hele seizoen met deze
[ afbeelding ]
Speelde aanvallend, hard tackelen, snel tempo, veel pressie, mandekking en tegenaanval.

Ik ben trouwens het 1e seizoen 2e geworden, Southampton werd knetter eerste

Mijn belangrijkste aankopen in het 1e jaar waren.

Patrick Mtiliga ( soms centraal, soms aanvallende rechtsback ) ( gratis )
Carlinhos ( als opkomende linksback! ) ( 3 miljoen )
Aaritalo ( als linksbuiten )
Kallon ( rechtsbuiten )
Piatti ( 1 van mn 2 centrale middenvelders, deze had ik als aanvallend staan )
matias almeyda ( reserve voor verdedigende middenvelder )
Max Houttuin ( 1 van mn 2 centrale middenvelders, deze had ik verdedigend staan )

Chris Morgan gebruikte ik soms in de wat lastige wedstrijden omdat dat een beer van een verdedigend middenvelder was.
Michael Tonge is ook een leuke reserve speler afwisselend op het centrale vlak, soms linksbuiten.

Dit waren mijn transfers het 1e seizoen
[ afbeelding ]
Jammer dat ik net uit de transferwindow ben . Maar wil je je tactic niet uploaden of even mailen want zo kan ik er niet veel mee.
EDIT: Nu even toegepast, tegen Southampten. 2-1 gewonnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door andre347 op 30-11-2007 20:40:02 ]
pi_54953837
Damn, flinke aanpak zie ik!

Ik ben atm opzoek naar een DC (Barzagli) en ga opzoek naar een goede AML dus, daar heb ik nog ongeveer 10 miljoen voor over. Op de DR opkomende back heb ik nog Finnan!

Die vond ik zelf wel geschikt, of niet Elfling? En Lulinha? Die 17-jarige AMC bedoel je? Die is toch niet van het niveau die ik nu heb? En waarom eigenlijk met 1 spits als je Kuyt, Torres, Voronin en Crouch hebt rondlopen? Ik ben zeker bereid om het te proberen maar ben niet zo'n fan van formaties met 1 echte spits

En Elfling, wat bedoelde je eigenlijk met man op man spelen? En gebruik je meestal man of zonedekking? Mandekking is makkelijker natuurlijk maar voor zonedekking heb je echt goede verdedigers nodig volgens mij
Dan nog een vraag , gebruik jij een playmaker of een targetmen? Targetmen is meer voor de aanval geloof ik en playmaker meer voor het gehele veld maar heb niet echt heel veel effect gemerkt van de "targetmen" voorin
pi_54954987
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Zinton het volgende:
Damn, flinke aanpak zie ik!

Ik ben atm opzoek naar een DC (Barzagli) en ga opzoek naar een goede AML dus, daar heb ik nog ongeveer 10 miljoen voor over. Op de DR opkomende back heb ik nog Finnan!

[ afbeelding ]

Die vond ik zelf wel geschikt, of niet Elfling? En Lulinha? Die 17-jarige AMC bedoel je? Die is toch niet van het niveau die ik nu heb? En waarom eigenlijk met 1 spits als je Kuyt, Torres, Voronin en Crouch hebt rondlopen? Ik ben zeker bereid om het te proberen maar ben niet zo'n fan van formaties met 1 echte spits

En Elfling, wat bedoelde je eigenlijk met man op man spelen? En gebruik je meestal man of zonedekking? Mandekking is makkelijker natuurlijk maar voor zonedekking heb je echt goede verdedigers nodig volgens mij
Dan nog een vraag , gebruik jij een playmaker of een targetmen? Targetmen is meer voor de aanval geloof ik en playmaker meer voor het gehele veld maar heb niet echt heel veel effect gemerkt van de "targetmen" voorin
Die speler is redelijk geschikt, als ik naar opkomende backs kijk, kijk ik vaak naar snelheid/concetratie/anticipatie en het feit dat ze een leuke voorzet kunnen geven. Uiteraard een flink uithoudingsvermogen, en als je bij positie van de speler kijkt, en daar nog ziet wat de favo acties zijn van de back, als daar staat loopt graag langs de flanken zit je gebakken Kijk maar eens bij Boka.

Lulinha is bij mij in het 2e seizoen europees middenvelder van het jaar geworden, de kerel heeft in het 3e jaar een waarde van 22.5 miljoen en is zeer zeer tevreden bij mij, ( elk jaar nieuw contract gegeven )
Hij speelt de sterren van de hemel als een soort dribbelaar achter mn spits Billy S. Het is het waard in mijn ogen dan om het uit te proberen.

Ik gebruik geen playmaker and ook geen targetmen.

Met op de man spelen bedoelde ik dat als je de tactieken per Persoon bekijkt, de mandekking per man kunt doen. En dus niet je hele team korte mandekking En als ik dus als bericht krijg dat mn scout een zeer wild gevecht op het middenveld verwacht flikker ik mn 2 beste verdedigende middenvelders als centraal duo met persoonlijke tactiek dat ze op de man moeten dekken. En dan probeer ik op de breedte met snelle backs / vleugelaanvallers er uit te komen.
pi_54955008
En jahoor, zoals in elke game die ik start gaat Barzagli naar Juventus! Sjonge jonge.....

Nu dus niet echt een denderende DC meer, iemand nog een goede tip? Zat zelf te denken aan Marquez van Barca...
pi_54955075
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef andre347 het volgende:

[..]

Jammer dat ik net uit de transferwindow ben . Maar wil je je tactic niet uploaden of even mailen want zo kan ik er niet veel mee.
EDIT: Nu even toegepast, tegen Southampten. 2-1 gewonnen.
Zo heb ik volgens mij het 1e jaar gespeeld.

Maar dit kon bij mij dan ook perfect uit sinds ik 2 snelle backs en vleugelspelers had.

Uiteraard speelde ik zo niet tegen southampton ;P
pi_54955201
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Zinton het volgende:
En jahoor, zoals in elke game die ik start gaat Barzagli naar Juventus! Sjonge jonge.....

Nu dus niet echt een denderende DC meer, iemand nog een goede tip? Zat zelf te denken aan Marquez van Barca...
Marquez is een goede mits hij wil komen, wat dacht je van Sol Campbell?
pi_54955380
Grr.. Billy Sharp wordt niet meer gevonden. Hij lost zo nu en dan wat afstandschoten maar dat is het dan wel.
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:16:04 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54955562
Buiten Barzagli zijn er toch genoeg andere opties? Zelfs zonder toppers kan je ver komen in een competitie. Hangt bijna volledig af van de tactiek die je hanteert.

Gewoon scouten op de belangrijke attributen van spelers. Hieronder een overzicht.
quote:
Keeper

Vital Skills

Positioning, command of area, agility, stamina, jumping, strength, decisions aerial ability, reflexes and handling.

Other

Throwing, pace, concentration, composure, bravery and anticipation

Centre backs

Vital Skills

Positioning, jumping, tackling, marking, aggression, strength, bravery and heading

Other Skills

Stamina, anticipation, determination, pace and acceleration

Fullbacks

Vital

Work rate, stamina, teamwork, decisions, positioning and acceleration

Other Skills

Determination, strength, crossing and dribbling

Defensive Midfielder

Vital Stats

Tackling, strength, aggression, marking, stamina, work rate, teamwork

Others

Pace, passing, acceleration, determination, concentration, creativity

Attacking Mids

Vital Stats

Creativity, passing, off ball, technique, finishing, work rate,

others

Stamina, teamwork, flair, long shots, pace, acceleration.

Wingers

Vital Skills

Crossing, creativity, dribbling, pace, acceleration, tackling, balance, technique, passing

Others

Finishing, long shots, teamwork, work rate, off ball

Forwards

Vital Stats

Creativity, flair, finishing, off ball, dribbling, passing, technique, pace, acceleration

others

Teamwork, flair, balance, long shots, anticipation, crossing

Strikers

Vital Skill

finishing, off ball, jumping, heading, anticipation

other

Pace aggression, acceleration, strength, long shots
Zelf houd ik het scouten van spelers allemaal bij in een Excel-bestand. Vorderingen van mijn eigen spelers op het gebied van training houd ik ook bij.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54955568
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:07 schreef andre347 het volgende:
Grr.. Billy Sharp wordt niet meer gevonden. Hij lost zo nu en dan wat afstandschoten maar dat is het dan wel.

Kijk anders of je Kallon / Aaritalo nog steeds kunt krijgen? .. aanvoer van de vleugels voor onze held billy.
Wat te denken van Piatti ?
pi_54955642
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:16 schreef Happel het volgende:
Buiten Barzagli zijn er toch genoeg andere opties? Zelfs zonder toppers kan je ver komen in een competitie. Hangt bijna volledig af van de tactiek die je hanteert.

Gewoon scouten op de belangrijke attributen van spelers. Hieronder een overzicht.
[..]

Zelf houd ik het scouten van spelers allemaal bij in een Excel-bestand. Vorderingen van mijn eigen spelers op het gebied van training houd ik ook bij.
Als er 1 ding is wat ik niet doe is de vorderingen bijhouden van mijn eigen spelers op gebied van training, bijna alle jeugdspelers die goed zijn verhuur ik aan een betere club zodat ze het snelste groeien, de rest van mijn elftal wat op leeftijd is groeit toch niet verschrikkelijk veel meer.
pi_54955773
Thanks voor je hulp sowieso Maar bij VDBorre is zen concentratie 5 als ik hem aan wil kopen, dus misschien niet de beste opkomende rechtsback voor dit moment

Ik hou het bij Finnan en Riise, ik koop Roman en train hem flink dit jaar en dan in de loop van het jaar kijk ik nog naar een Links opkomende back.

Voor AML heb ik Marveaux op de korrel van Stade Rennes, ook een degelijke AML denk ik
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:26:46 #228
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54955841
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef Zinton het volgende:

EDIT

Thanks voor je hulp sowieso Maar bij VDBorre is zen concentratie 5 als ik hem aan wil kopen, dus misschien niet de beste opkomende rechtsback voor dit moment

Ik hou het bij Finnan en Riise, ik koop Roman en train hem flink dit jaar en dan in de loop van het jaar kijk ik nog naar een Links opkomende back.

Voor AML heb ik Marveaux op de korrel van Stade Rennes, ook een degelijke AML denk ik
Antonio Barragan en Jeremy Menez
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54955901
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk anders of je Kallon / Aaritalo nog steeds kunt krijgen? .. aanvoer van de vleugels voor onze held billy.
Wat te denken van Piatti ?
Piatti heb ik al. In de nieuwste patch is onze Finse vriend niet meer zo'n held. Kallon is al naar een andere club. Maar er komen wel voorzetten maar Sharp kan niet koppen
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:29:43 #230
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54955923
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef andre347 het volgende:

[..]

Piatti heb ik al. In de nieuwste patch is onze Finse vriend niet meer zo'n held. Kallon is al naar een andere club. Maar er komen wel voorzetten maar Sharp kan niet koppen
Sharp---Targetman---Voet
pi_54956040
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef Joe. het volgende:

[..]

Sharp---Targetman---Voet
Ik zal het morgen eens proberen. FM gaat uit voor vandaag
pi_54956129
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef Zinton het volgende:

Lol bedankt! voor die Marveaux, waar ik nu ben is hij 4 miljoen waard maar het is een leuke stand in voor mn linksbuiten

Ohja, ik kreeg het bericht dat mijn bestuur bang was dat ze me kwijt zouden raken aan het eind van het seizoen omdat mn contract dan afloopt

Ze hadden al opvolgers voor mij in de planning mochten de contractbesprekingen met mij niet lukken

Ronald De Boer en Hristo Stoitchkov :p
pi_54959573
Maqruez wilde inderdaad niet komen Nu probeer ik Garay nog binnen te halen optijd, van Racing Santander, 20 jarige goede verdediger

Mooi Elfling dat ik jou ook een keer kan helpen
pi_54960177
En haal voor in de toekomst Cahais!
pi_54960811
En dan begin je met goede moed! Uit bij Portsmouth en Reading, 1-1 en 0-0....maargoed, wel veel beter in de wedstrijd dus nog wel een beetje positief, daarna thuis tegen Chelsea 1e helft 3-0 achter tegen Chelsea, Drogba krijgt 3x de bal en legt er 3 goals in.....Torres, Kuyt en Voronin vallen nog redelijk tegen

[ Bericht 0% gewijzigd door Zinton op 01-12-2007 01:01:37 ]
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:52:19 #236
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54960874
Drogba, scoort echt té veel in FM.

Ben ook begonnen met Pool, versterkingen lijken mij niet nodig, dus even een mooit tactiekje in elkaar flansen.

Eerste wedstrijden 0-3 bij Wrexham. Kansverhouding 0-28
pi_54961281
Motivatie weer 110% verdwenen hier!

Ik denk dat ik dit spel een hele lange tijd aan de kant ga zetten.....het zit me gewoon niet in de vingers denk ik
  zaterdag 1 december 2007 @ 01:32:59 #238
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54961367
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 01:25 schreef Zinton het volgende:

[ afbeelding ]

Ik denk dat ik dit spel een hele lange tijd aan de kant ga zetten.....het zit me gewoon niet in de vingers denk ik
Net op het moment dat ik je wou gaan vertellen dat je Barragan voor 700k kan terugkopen

Staat in een of andere clausule:

Financiën--->Transfers
pi_54962117
quote:

[ afbeelding ]

dude, niet opgeven laat die tactiek eens zien ?
pi_54962655
sigh...ik kan echt niet LLM doen ofzo:( ik suck..Havart & Waterlooville in de Conferance south...zouden 1ste moeten worden sta ergens 16e ofzo
you might aswell do the white line
pi_54963152
quote:

[ afbeelding ]

Niet direct opgeven. Zoek misschien even een leuke tactic op internet. Als je die gevonden hebt en die werkt kun je er veel van leren en verbeteren
pi_54965149
Nieuwe dag, nieuwe kansen misschien....Gister was ik best gefrustreerd dus dan houd et ineens op he!

Ik speel met dit team en deze opstelling:

Met deze teaminstellingen:

Natuurlijk niet tegen Chelsea en Arsenal maar wel tegen Reading (die ik net trouwens met 4-5 heb gewonnen , 3x kuyt en 2x voronin ). Tegen Arsenal speel ik een stuk verdedigender en misschien zelfs op de counter attack...2 DMC's op de plaats van gerrard en Sissoko en dan met een 4-4-1-1 systeem spelen...

Bij spelerinstellingen heb ik meestal de DC's man marking gegeven en Sissoko/Alonso ook.
De backs komen op en de centrale verdedigers blijven achterin.
Babel en Maveaux alles aanvallend behalve doorsteekballen en long shots
Gerrard heeft alles aangevinkt naar voren en Sissoko alles op mixed.
Torres en Kuyt zijn eigenlijk het vaste duo voorin met Voronin erbij, Lindado mocht weer es niet komen...what else is new?

Ben niet zo weg van Crouch, dus die laat ik verkassen als er een bod op word gedaan....

En ook al geef ik aan dat mijn verdedigers op Van Persie en Drogba bijvoorbeeld hard moeten tackelen, pressie moeten spelen en altijd tight marking moeten doen op die mannen, dan nog lopen ze gewoon vrij....erg frustrerend!!

BTW, gister meteen "options -> exit" gedaan en hij vroeg niet of ik em op wilde slaan dus dacht dat hij het na de wedstrijd had gedaan, niet dus...Moet me nu nog kwalificeren voor de CL en tegen Reading

[ Bericht 11% gewijzigd door Zinton op 01-12-2007 12:58:35 ]
pi_54965756
Ik heb het gevoel dat je tactiek (niet alleen de opstelling) ietsje te direct en aanvallend is. Probeer stabiliteit in je team te krijgen, je hebt er zeker de spelers voor.
pi_54966224
Ik heb bij mijn team instellingen altijd closing down ver van af het midden staan (bijna geheeld rechts). Misschien kun je bij je middenvelders korte passing toepassen.
pi_54969217
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:44 schreef Zinton het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen misschien....Gister was ik best gefrustreerd dus dan houd et ineens op he!

Ik speel met dit team en deze opstelling:

[ afbeelding ]

Met deze teaminstellingen:

[ afbeelding ]

Natuurlijk niet tegen Chelsea en Arsenal maar wel tegen Reading (die ik net trouwens met 4-5 heb gewonnen , 3x kuyt en 2x voronin ). Tegen Arsenal speel ik een stuk verdedigender en misschien zelfs op de counter attack...2 DMC's op de plaats van gerrard en Sissoko en dan met een 4-4-1-1 systeem spelen...

Bij spelerinstellingen heb ik meestal de DC's man marking gegeven en Sissoko/Alonso ook.
De backs komen op en de centrale verdedigers blijven achterin.
Babel en Maveaux alles aanvallend behalve doorsteekballen en long shots
Gerrard heeft alles aangevinkt naar voren en Sissoko alles op mixed.
Torres en Kuyt zijn eigenlijk het vaste duo voorin met Voronin erbij, Lindado mocht weer es niet komen...what else is new?

Ben niet zo weg van Crouch, dus die laat ik verkassen als er een bod op word gedaan....

En ook al geef ik aan dat mijn verdedigers op Van Persie en Drogba bijvoorbeeld hard moeten tackelen, pressie moeten spelen en altijd tight marking moeten doen op die mannen, dan nog lopen ze gewoon vrij....erg frustrerend!!

BTW, gister meteen "options -> exit" gedaan en hij vroeg niet of ik em op wilde slaan dus dacht dat hij het na de wedstrijd had gedaan, niet dus...Moet me nu nog kwalificeren voor de CL en tegen Reading
Ik zie echt niet in waarom je met 2 spitsen zou moeten spelen en gerrard als aanvallend en sissoko als verdedigend middenvelder wil laten spelen. En waarom creatieve vrijheid op weinig ?
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:33:43 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54970939
Ik zou de mentaliteit op de eerste knop van normaal en counter attack aan zetten. Ik verwacht dat het dan beter zal gaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_54971861
Seizoen 3 met PSV is weer begonnen. Hoge verwachtingen natuurlijk na de CL-winst. Dus daar is 't transferbudget ook naar.

Ik kreeg zo'n 20 mln ('n schijntje in vergelijking met Feyenoord en Ajax natuurlijk), dus ik kon wat kwaliteitsinjectie doen.

Mijn selectie voor 't seizoen:

De nieuwelingen:
Alcides is na 2 huurperiodes transfervrij overgekomen van Chelsea. Kwam er bij toeval achter dat ie geen contract meer had. Altijd 'n degelijke invaller geweest en nooit klagen, dus maar opgepikt.

Cahais is natuurlijk 'n topper in wording, ik zocht nog 'n linksbenige verdediger aangezien ik (nog) niet helemaal tevreden ben over Esparza en Da Costa. Hopelijk kan hij 'n onneembare vesting met Donk gaan vormen.

Maduro was ontevreden met z'n kansen bij Ajax, ik heb 'm voor 'n "schijntje" over kunnen nemen. Vooral voor de verdedigende taak op 't middenveld samen met Banega mocht dat nodig zijn. Banega komt overigens nog niet uit de verf (staat centraal op 't middenveld met 'n pijl naar achteren, zou dat 't probleem zijn?)

Martens, gratis overgenomen. Niet dat ie zo goed is (in 't spel) maar ik heb 'n zwak voor 'm en kom 'm niet laten verpieteren bij AZ. Misschien bloeit ie nog op bij me

Thiago moet 'n topspits worden. Was vorige seizoenen topscoorder in Brazilië bij Fluminense. Samen met Dembélé en Johnson mag hij gaan strijden voor 't topscoordersklassement.

Nelom en Andrade staan hoog aangeschreven voor de toekomst, ik heb ze daarom ondergebracht bij mijn satellietclub Modena in de Serie B. Nog even rijpen dus

JC Schaal moeizaam gewonnen van Ajax (1-2) en de Supercup tegen Auxerre ook binnengehaald (2-1). In de competitie na 4 wedstrijden nog ongeslagen, alleen thuis 0-0 tegen Ajax gespeeld.

Ik ben benieuwd wat 't nieuwe seizoen gaat brengen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54972008
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zie echt niet in waarom je met 2 spitsen zou moeten spelen en gerrard als aanvallend en sissoko als verdedigend middenvelder wil laten spelen. En waarom creatieve vrijheid op weinig ?
Ik heb 4-4-1-1 gespeeld maar kwam gewoon niet tot score, daarna tegen de mindere tegenstanders gewoon gespeeld hoe ik hierboven speel en wel gewonnen. Tegen Chelsea, Arsenal, Man.Utd en misschien een Man.city/New.utd die goed presteert, speel ik wel zo, meer verdedigend en heb zowaar met 2-1 gewonnen van Chelsea thuis

Zo dus:

Alleen dan de spelers nog wel aangepast natuurlijk naar de positie

En ik geef ze weinig creatieve vrijheid omdat er niemand echt creatief is, alleen Alonso en Lucas een beetje (20 en 17). Misschien is het inderdaad iets te weinig maar daarom was ik daar een beetje huiverig op!

Verder geef je aan dat je niet inziet waarom ik Gerrard naar de AMC laat lopen en Sissoko/Alonso of Lucas richting de DMC laat lopen maar dat zijn juist de spelverdelers in het midden?
pi_54987419
Kat int' bakkie, Ik ga dit seizoen voor de 5klapper ( charity/kampioenschap/FA/LC/champions leauge )
Ndat ik vorig seizoen kampioen ben geworden en de halve finale championsleauge heb gehaald ( ben er uit geknikkerd door real madrid ) had ik afgelopen zomer 61 miljoen te spenderen + kwam nog bij dat ik rafael van de vaart gratis kon oppikken,
En dan te bedenken dat ik het seizoen in de Premier leauge begon tegen

Portsmouth
Sunderland
West Brom Albion
Middlesborough
Birmingham

Alle 5 knetterhard gewonnen moreel uitstekend, volgende wedstrijd tegen chelsea, die wassen we met maar liefst 4-0 af
  zondag 2 december 2007 @ 13:27:23 #250
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54988289
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die zou ik daarvoor niet gebruiken, tip, kijk bij vanden borre of san roman!! Toppertjes qua rechtsback!
.
San Roman van River (Plate) ?

hmm, die is in mijn game niet zo heel bijzonder, ik haal hem wel voor de toekomst maar echt shocking vind ik hem niet (Chelsea)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 2 december 2007 @ 13:36:24 #251
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_54988519

Soms he heb je twee spitsen met 20 voor afwerken Toni en Klose...
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_54989637
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

San Roman van River (Plate) ?

hmm, die is in mijn game niet zo heel bijzonder, ik haal hem wel voor de toekomst maar echt shocking vind ik hem niet (Chelsea)
Hij stelt nog niet veel voor nee, maar die spelers groeien in het spel. Zelfde als lulinha/sharp/altidore etc.
  zondag 2 december 2007 @ 18:10:15 #253
25957 Reddiablo
pi_54995205
we zien het wel, ik leen hem eerst maar eens uit aan een van mijn feeder clubs, Hearts

edit: hm, daar krijgt 'ie geen WP... dan maar naar PSV

WTF
John Terry heeft in 33 wedstrijden bij mij nu 11 keer gescoord

[ Bericht 11% gewijzigd door Reddiablo op 02-12-2007 18:27:28 ]
www.3voor12denhaag.nl
pi_54995305
Ik kom nu bij RKC 'n speler tegen: Ori Shitrit
  zondag 2 december 2007 @ 18:33:45 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54995659
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef dnn- het volgende:

[ afbeelding ]

Soms he heb je twee spitsen met 20 voor afwerken Toni en Klose...
52 schoten.

Ben al blij als ik er 20 in een wedstrijd heb.
Elite
Tegen TTIP
pi_54995853

Weer zo'n fijne vertaling, ik sta gewoon 2e met 'n puntje achterstand op nummer 1 Groningen
pi_54995969
Is geen slechte vertaling hoor, want in het Engels krijg je ook een soortgelijk bericht.
pi_54996175
Dan raakt 't bericht kant nog wal

Of 't komt door m'n schorsing na 't de hoeveelheid kritiek die ik op de scheidsrechters heb gehad
pi_55005488
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zie echt niet in waarom je met 2 spitsen zou moeten spelen.....
Nou, hierom ben ik nogal huiverig tegenover zulke 'verdedigende' tactieken....

Echt super frustrerend, al die KUTgelijke spelen, tegen Spurs uit, Man. utd thuis gaat et nog wel, maar thuis tegen Birmingham zou ik toch wel graag iets meer van meneer F. Torres willen zien! Welke trouwens erg matig presteert en ik tegenwoordig vaker Kuyt erin heb staan, die scoort echt een stuk vaker!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zinton op 03-12-2007 00:47:20 ]
pi_55005726

Van Gaal Park
  maandag 3 december 2007 @ 00:54:45 #261
25957 Reddiablo
pi_55005793

Terry
www.3voor12denhaag.nl
pi_55006868
Godskolere, dat zijn me toch eens wat statistieken.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 3 december 2007 @ 08:03:09 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55007250
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:33 schreef Zinton het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Echt super frustrerend, al die KUTgelijke spelen, tegen Spurs uit, Man. utd thuis gaat et nog wel, maar thuis tegen Birmingham zou ik toch wel graag iets meer van meneer F. Torres willen zien! Welke trouwens erg matig presteert en ik tegenwoordig vaker Kuyt erin heb staan, die scoort echt een stuk vaker!
Ligt aan je eigen tactiek.
Elite
Tegen TTIP
pi_55007252
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:33 schreef Zinton het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik speel met 1 spits

Dit is de kerel die verantwoordelijk is voor mn doelpuntjes
Vorig seizoen heeft hij er niet alleen 30+ in de competitie gemaakt, maar ook nog eens 13 in de beker en 11 in de champions leauge

Hij is 2 keer achter elkaar europees topscoorder geweest
1 aanvallende middenvelder + 2 buitenspelers zorgen voor de assists
pi_55007263
Welk seizoen is die screen van Van Gaal Park
  maandag 3 december 2007 @ 11:04:26 #266
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_55009361
Ik ben zojuist in mijn 6de seizoen met Leicester kampioen geworden. Heb de idiale tactiek gevonden:

-----------Fc-Fc----------
-------- ^ ^ ^ ------
---------Mc-Mc-Mc-------
-- ^ --------------- ^ -
--Wbl----------------Wbr-
----------------------------
-------Dc-Dc-Dc---------
----------------------------
-----------Gk--------------

Bij elke uittrap van je keeper heb je 5 spelers rond het strafschop gebied van je tegenstander. Werkt echt supergoed.
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_55009393
Moet je wel een keeper hebben met een goede trap en kopsterke spelers voorin.

Wordt je niet enorm vaak geklopt op de counter?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55010241
ik word zo vaak op de counter gepakt...sta ik 1-0 voor, 2 minuten later is het standaard 1-1...
zo kut! en blijven ze scoren
ben dan ook wel conferance south ik zou kampioen moeten worden volgens de predition sta bijna laatste
m'n team wordt gewoon van het veld gespeeld.
pi_55010975
quote:
Op maandag 3 december 2007 08:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik speel met 1 spits
[ afbeelding ]

Dit is de kerel die verantwoordelijk is voor mn doelpuntjes
Vorig seizoen heeft hij er niet alleen 30+ in de competitie gemaakt, maar ook nog eens 13 in de beker en 11 in de champions leauge
[ afbeelding ]
Hij is 2 keer achter elkaar europees topscoorder geweest
1 aanvallende middenvelder + 2 buitenspelers zorgen voor de assists
Kun je misschien een image posten van zn stats?
heb hem gescout met mn Man City game, maar volgens mn scouts is/wordt het niks
pi_55011110
quote:
Op maandag 3 december 2007 08:05 schreef Rumille het volgende:
Welk seizoen is die screen van Van Gaal Park
2015/2016
pi_55011427
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:56 schreef kweek89 het volgende:
ik word zo vaak op de counter gepakt...sta ik 1-0 voor, 2 minuten later is het standaard 1-1...
zo kut! en blijven ze scoren
ben dan ook wel conferance south ik zou kampioen moeten worden volgens de predition sta bijna laatste
m'n team wordt gewoon van het veld gespeeld.
Op lage niveaus moet je niet te gek gaan doen met je tactiek.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55012193
Dan gaat het weer best redelijk, League Cup finale net verloren van Man. utd en dan verlies je ineens kansloos thuis van Wigan met 0-2 :s, waar gaat dit over jongens?
pi_55012349
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Zinton het volgende:
Dan gaat het weer best redelijk, League Cup finale net verloren van Man. utd en dan verlies je ineens kansloos thuis van Wigan met 0-2 :s, waar gaat dit over jongens?
Zie ajax - nac ????

besides, als ik 1-0 of 0-1 achter kom te staan verander ik mn tactiek direct.
pi_55012990
Naja hier mijn spits die ik vanaf het begin gebruikt heb.
De naam is billy

De stats dat hij 54 goals heeft gemaakt, is afgelopen seizoen
De 2 afgelopen seizoenen is hij Europees Topscoorder geweest.

Uiteraard is hij 2 keer achter elkaar topscoorder van de Premier leauge geweest.
Hij is 2 keer achter elkaar op de 2e plek ge-eindigd als beste europese aanvaller.
Hij was de 2e beste speler in de CL, en 2e plek als topscoorder in CL ( alleen hadden nummer 1 , 2 , 3 evenveel goals gemaakt )
Uiteraard ook nog 2 maal top 3 engels voetballer van het jaar :p

Het is een statische spits. Beweeglijke creatieve sluiperige spitsen heb ik niks aan. Ik moet er gewoon 1tje hebben die ze er achter elkaar in jazzzt. Normaliter spendeer ik miljoenen om een goede spits te zoeken, dit keer was dat niet nodig
  maandag 3 december 2007 @ 15:35:45 #275
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_55014248

Hoezo heb ik een beslissingsmatch nodig als ik de 1e away 1-1 maak en thuis 2-1 win?
Ik heb gewoon de laatste officiele patch.
pi_55014299
Everton, ik had dat ook, maar dan in de playoffs van de eerste divisie. Toen speelde ik de 3e wedstrijd weer gelijk en verloor ik na pingels. Maar geen idee wat die regel is dat dat zo gaat.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55014630
Elfling, in welke mate verander jij je tactiek dan als de score veranderd?

En zo je jou teaminstellingen kunnen posten? Met je 4-4-1-1 systeem?

Gaat echt weer slecht nu, moreel van de mannen schiet ook weer es drastisch omlaag. Bijna eerste seizoen met Liverpool gehad, zal binnenkort ff wat screens posten!
pi_55014923
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Op lage niveaus moet je niet te gek gaan doen met je tactiek.
4-4-2 standaard ?
pi_55015189
goed iemand een goeie tactiek voor LLM? heb een goeie spits, redelijke flank middenvelders, matige verdediging...
pi_55015567

In mijn 2e seizoen heb ik ineens een heel elftal met spelers die ik alleen een contract kan aanbieden maar verder niks. Wat is dit? :S

Natuurlijk heb ik al mijn andere spelers ook nog.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55015661
De rest van mij team is op vakantie nog zie ik net? Is dit van Tempo-team?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55015694
Nog 1 wedstrijd te gaan en kan nog 4e worden!

Ik weet eigenlijk niet wat nou eigenlijk precies de indeling is in Engeland? Top 4 CL ofniet?

Newcastle moet uit naar Everton en Man. City moet uit naar Portsmouth, ik naar Derby toe!
pi_55015928
Dankzij dat tempo-team verlies ik even met 0-6 van Galatasaray. Leuk voor de supporters.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55017046
Ik moest mijn spelerslijst voor de UEFA al ver voor de transfer deadline inleveren dus nu staan er een aantal belangrijke aangekochte spelers niet op. Kan ik dit nog veranderen?
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 3 december 2007 @ 17:58:28 #285
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55017078
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:56 schreef Ordinair het volgende:
Ik moest mijn spelerslijst voor de UEFA al ver voor de transfer deadline inleveren dus nu staan er een aantal belangrijke aangekochte spelers niet op. Kan ik dit nog veranderen?
Na de voorronde, na de eerste ronde.
pi_55017200
Ik heb nu in juli een stadionuitbreiding aangevraagd, hoelang duurt het ongeveer voordat ze daadwerkelijk beginnen te bouwen ongeveer?
Patat Friet
  maandag 3 december 2007 @ 18:10:29 #287
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55017286
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb nu in juli een stadionuitbreiding aangevraagd, hoelang duurt het ongeveer voordat ze daadwerkelijk beginnen te bouwen ongeveer?
Kijk bij "Informatie" in je teamscherm
  maandag 3 december 2007 @ 18:17:23 #288
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_55017424
zow ik heb de poging ook maar eens gewagd om FM2008 aan te schaffen, nou heb ik het spel sinds CM3 niet meer gespeeld , iemand die mij een paar tips aan kan reiken om een beetje makkelijk te starten?
  maandag 3 december 2007 @ 18:18:32 #289
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55017449
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zow ik heb de poging ook maar eens gewagd om FM2008 aan te schaffen, nou heb ik het spel sinds CM3 niet meer gespeeld , iemand die mij een paar tips aan kan reiken om een beetje makkelijk te starten?
Kiss

Keep It Simple Stupid
pi_55018258
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Download patch 8.01
pi_55018824
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:02 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Download patch 8.01
haha qft! zonder 8.01 is het zon flutspel(ookal vind ik 08 geen flikker aan)
pi_55020524
Genie Scout 2008
FM Genie Scout heeft een tijd geleden de eerste beta gereleased. Deze bevat echter nog wel flink wat bugs. Meer informatie is hier te lezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door JantjeW op 03-12-2007 21:10:44 ]
  maandag 3 december 2007 @ 21:03:38 #293
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55020680
Zo , in het 2e zeizoen met Vibonese gepromoveerd naar de serie C1/B.
Halverwege mn 3e seizoen sta ik 4e , met 10 punten achterstand op de nr. 1 (Messina)
Eind van het seizoen aan er gelukkig wat overbodige spelers weg die ik aan de straatstenen niet kwijt kon , dus dat scheelt iig weer wat in de loonkosten , want die liggen een beetje te hoog
Ik ben inmiddels overleden
pi_55021547
Ik kan hem niet openen omdat ik mn game ben gestart met 8.0.0

Heb btw nu van 29 landen kits (heeeeel wat competitie) en van de nationale teams ook de kits van afrika, heel amerika en europa .
  maandag 3 december 2007 @ 22:27:03 #295
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_55022500
ben begonnen met vitoria aan de braziliaanse eerste divisie , heb mn eerste wedstrijd gewonnen , alhoewel er qua score meer ingezeten had.
pi_55022597
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:35 schreef EvertonPride het volgende:
[ afbeelding ]

Hoezo heb ik een beslissingsmatch nodig als ik de 1e away 1-1 maak en thuis 2-1 win?
Ik heb gewoon de laatste officiele patch.
Dat zijn hele kromme regels inderdaad, maar dat is in het echt ook zo. Een gelijkspel telt in die situatie als een overwinning. Dat is alleen in de promotie-degradatieplayoffs van de eerste- naar de eredivisie.
pi_55023952
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat zijn hele kromme regels inderdaad, maar dat is in het echt ook zo. Een gelijkspel telt in die situatie als een overwinning. Dat is alleen in de promotie-degradatieplayoffs van de eerste- naar de eredivisie.
Is dat serieus in het echt ook zo? Ik dacht namelijk ook dat het een bug was, omdat er wel meerdere bugs in de play-offs zitten. Zo had ik met Feyenoord in de CL-playoffs uit bij AZ 2-2 gespeeld en thuis 1-1, maar toen kwam er gewoon verlening
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:15:38 #298
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_55024894
8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en eentje verloren met een doelsaldo van 13+ , alleen is mn halve selectie geblesseerd
pi_55028749
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is dat serieus in het echt ook zo? Ik dacht namelijk ook dat het een bug was, omdat er wel meerdere bugs in de play-offs zitten. Zo had ik met Feyenoord in de CL-playoffs uit bij AZ 2-2 gespeeld en thuis 1-1, maar toen kwam er gewoon verlening
Volgens mij is dat echt zo, want ik kan me iets herinneren over een hele vage regel.

Maar ik zou t even moeten opzoeken om het zeker te weten.
pi_55028755
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en eentje verloren met een doelsaldo van 13+ , alleen is mn halve selectie geblesseerd
Braziliaanse Staatskampioenschappen zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')