4-4-2 standaard ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op lage niveaus moet je niet te gek gaan doen met je tactiek.
Na de voorronde, na de eerste ronde.quote:Op maandag 3 december 2007 17:56 schreef Ordinair het volgende:
Ik moest mijn spelerslijst voor de UEFA al ver voor de transfer deadline inleveren dus nu staan er een aantal belangrijke aangekochte spelers niet op. Kan ik dit nog veranderen?
Kijk bij "Informatie" in je teamschermquote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb nu in juli een stadionuitbreiding aangevraagd, hoelang duurt het ongeveer voordat ze daadwerkelijk beginnen te bouwen ongeveer?
Kissquote:Op maandag 3 december 2007 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zow ik heb de poging ook maar eens gewagd om FM2008 aan te schaffen, nou heb ik het spel sinds CM3 niet meer gespeeld , iemand die mij een paar tips aan kan reiken om een beetje makkelijk te starten?
Download patch 8.01quote:Op maandag 3 december 2007 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zow ik heb de poging ook maar eens gewagd om FM2008 aan te schaffen, nou heb ik het spel sinds CM3 niet meer gespeeld , iemand die mij een paar tips aan kan reiken om een beetje makkelijk te starten?
Dat zijn hele kromme regels inderdaad, maar dat is in het echt ook zo. Een gelijkspel telt in die situatie als een overwinning. Dat is alleen in de promotie-degradatieplayoffs van de eerste- naar de eredivisie.quote:Op maandag 3 december 2007 15:35 schreef EvertonPride het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo heb ik een beslissingsmatch nodig als ik de 1e away 1-1 maak en thuis 2-1 win?
Ik heb gewoon de laatste officiele patch.
Is dat serieus in het echt ook zo? Ik dacht namelijk ook dat het een bug was, omdat er wel meerdere bugs in de play-offs zitten. Zo had ik met Feyenoord in de CL-playoffs uit bij AZ 2-2 gespeeld en thuis 1-1, maar toen kwam er gewoon verleningquote:Op maandag 3 december 2007 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn hele kromme regels inderdaad, maar dat is in het echt ook zo. Een gelijkspel telt in die situatie als een overwinning. Dat is alleen in de promotie-degradatieplayoffs van de eerste- naar de eredivisie.
Volgens mij is dat echt zo, want ik kan me iets herinneren over een hele vage regel.quote:Op maandag 3 december 2007 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is dat serieus in het echt ook zo? Ik dacht namelijk ook dat het een bug was, omdat er wel meerdere bugs in de play-offs zitten. Zo had ik met Feyenoord in de CL-playoffs uit bij AZ 2-2 gespeeld en thuis 1-1, maar toen kwam er gewoon verlening
Braziliaanse Staatskampioenschappen zeker?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en eentje verloren met een doelsaldo van 13+ , alleen is mn halve selectie geblesseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |