Hij stelt nog niet veel voor nee, maar die spelers groeien in het spel. Zelfde als lulinha/sharp/altidore etc.quote:Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
San Roman van River (Plate) ?
hmm, die is in mijn game niet zo heel bijzonder, ik haal hem wel voor de toekomst maar echt shocking vind ik hem niet (Chelsea)
52 schoten.quote:Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef dnn- het volgende:
[ afbeelding ]
Soms he heb je twee spitsen met 20 voor afwerken Toni en Klose...
Nou, hierom ben ik nogal huiverig tegenover zulke 'verdedigende' tactieken....quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom je met 2 spitsen zou moeten spelen.....
Ligt aan je eigen tactiek.quote:Op maandag 3 december 2007 00:33 schreef Zinton het volgende:
[..]
Nou, hierom ben ik nogal huiverig tegenover zulke 'verdedigende' tactieken....
[ afbeelding ]
Echt super frustrerend, al die KUTgelijke spelen, tegen Spurs uit, Man. utd thuis gaat et nog wel, maar thuis tegen Birmingham zou ik toch wel graag iets meer van meneer F. Torres willen zien! Welke trouwens erg matig presteert en ik tegenwoordig vaker Kuyt erin heb staan, die scoort echt een stuk vaker!
Ik speel met 1 spitsquote:Op maandag 3 december 2007 00:33 schreef Zinton het volgende:
[..]
Nou, hierom ben ik nogal huiverig tegenover zulke 'verdedigende' tactieken....
[ afbeelding ]
Echt super frustrerend, al die KUTgelijke spelen, tegen Spurs uit, Man. utd thuis gaat et nog wel, maar thuis tegen Birmingham zou ik toch wel graag iets meer van meneer F. Torres willen zien! Welke trouwens erg matig presteert en ik tegenwoordig vaker Kuyt erin heb staan, die scoort echt een stuk vaker!
Kun je misschien een image posten van zn stats?quote:Op maandag 3 december 2007 08:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik speel met 1 spits![]()
[ afbeelding ]
Dit is de kerel die verantwoordelijk is voor mn doelpuntjes
Vorig seizoen heeft hij er niet alleen 30+ in de competitie gemaakt, maar ook nog eens 13 in de beker en 11 in de champions leauge![]()
[ afbeelding ]
Hij is 2 keer achter elkaar europees topscoorder geweest![]()
1 aanvallende middenvelder + 2 buitenspelers zorgen voor de assists
2015/2016quote:Op maandag 3 december 2007 08:05 schreef Rumille het volgende:
Welk seizoen is die screen van Van Gaal Park![]()
Op lage niveaus moet je niet te gek gaan doen met je tactiek.quote:Op maandag 3 december 2007 11:56 schreef kweek89 het volgende:
ik word zo vaak op de counter gepakt...sta ik 1-0 voor, 2 minuten later is het standaard 1-1...
zo kut! en blijven ze scoren
ben dan ook wel conferance southik zou kampioen moeten worden volgens de predition sta bijna laatste
m'n team wordt gewoon van het veld gespeeld.
Zie ajax - nac ????quote:Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Zinton het volgende:
Dan gaat het weer best redelijk, League Cup finale net verloren van Man. utd en dan verlies je ineens kansloos thuis van Wigan met 0-2 :s, waar gaat dit over jongens?![]()
4-4-2 standaard ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op lage niveaus moet je niet te gek gaan doen met je tactiek.
Na de voorronde, na de eerste ronde.quote:Op maandag 3 december 2007 17:56 schreef Ordinair het volgende:
Ik moest mijn spelerslijst voor de UEFA al ver voor de transfer deadline inleveren dus nu staan er een aantal belangrijke aangekochte spelers niet op. Kan ik dit nog veranderen?
Kijk bij "Informatie" in je teamschermquote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb nu in juli een stadionuitbreiding aangevraagd, hoelang duurt het ongeveer voordat ze daadwerkelijk beginnen te bouwen ongeveer?
Kissquote:Op maandag 3 december 2007 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zow ik heb de poging ook maar eens gewagd om FM2008 aan te schaffen, nou heb ik het spel sinds CM3 niet meer gespeeld , iemand die mij een paar tips aan kan reiken om een beetje makkelijk te starten?
Download patch 8.01quote:Op maandag 3 december 2007 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zow ik heb de poging ook maar eens gewagd om FM2008 aan te schaffen, nou heb ik het spel sinds CM3 niet meer gespeeld , iemand die mij een paar tips aan kan reiken om een beetje makkelijk te starten?
Dat zijn hele kromme regels inderdaad, maar dat is in het echt ook zo. Een gelijkspel telt in die situatie als een overwinning. Dat is alleen in de promotie-degradatieplayoffs van de eerste- naar de eredivisie.quote:Op maandag 3 december 2007 15:35 schreef EvertonPride het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo heb ik een beslissingsmatch nodig als ik de 1e away 1-1 maak en thuis 2-1 win?
Ik heb gewoon de laatste officiele patch.
Is dat serieus in het echt ook zo? Ik dacht namelijk ook dat het een bug was, omdat er wel meerdere bugs in de play-offs zitten. Zo had ik met Feyenoord in de CL-playoffs uit bij AZ 2-2 gespeeld en thuis 1-1, maar toen kwam er gewoon verleningquote:Op maandag 3 december 2007 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn hele kromme regels inderdaad, maar dat is in het echt ook zo. Een gelijkspel telt in die situatie als een overwinning. Dat is alleen in de promotie-degradatieplayoffs van de eerste- naar de eredivisie.
Volgens mij is dat echt zo, want ik kan me iets herinneren over een hele vage regel.quote:Op maandag 3 december 2007 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is dat serieus in het echt ook zo? Ik dacht namelijk ook dat het een bug was, omdat er wel meerdere bugs in de play-offs zitten. Zo had ik met Feyenoord in de CL-playoffs uit bij AZ 2-2 gespeeld en thuis 1-1, maar toen kwam er gewoon verlening
Braziliaanse Staatskampioenschappen zeker?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en eentje verloren met een doelsaldo van 13+ , alleen is mn halve selectie geblesseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |