abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54955642
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:16 schreef Happel het volgende:
Buiten Barzagli zijn er toch genoeg andere opties? Zelfs zonder toppers kan je ver komen in een competitie. Hangt bijna volledig af van de tactiek die je hanteert.

Gewoon scouten op de belangrijke attributen van spelers. Hieronder een overzicht.
[..]

Zelf houd ik het scouten van spelers allemaal bij in een Excel-bestand. Vorderingen van mijn eigen spelers op het gebied van training houd ik ook bij.
Als er 1 ding is wat ik niet doe is de vorderingen bijhouden van mijn eigen spelers op gebied van training, bijna alle jeugdspelers die goed zijn verhuur ik aan een betere club zodat ze het snelste groeien, de rest van mijn elftal wat op leeftijd is groeit toch niet verschrikkelijk veel meer.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54955773
Thanks voor je hulp sowieso Maar bij VDBorre is zen concentratie 5 als ik hem aan wil kopen, dus misschien niet de beste opkomende rechtsback voor dit moment

Ik hou het bij Finnan en Riise, ik koop Roman en train hem flink dit jaar en dan in de loop van het jaar kijk ik nog naar een Links opkomende back.

Voor AML heb ik Marveaux op de korrel van Stade Rennes, ook een degelijke AML denk ik
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:26:46 #228
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54955841
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef Zinton het volgende:
En jahoor, zoals in elke game die ik start gaat Barzagli naar Juventus! Sjonge jonge.....

Nu dus niet echt een denderende DC meer, iemand nog een goede tip? Zat zelf te denken aan Marquez van Barca...

EDIT

Thanks voor je hulp sowieso Maar bij VDBorre is zen concentratie 5 als ik hem aan wil kopen, dus misschien niet de beste opkomende rechtsback voor dit moment

Ik hou het bij Finnan en Riise, ik koop Roman en train hem flink dit jaar en dan in de loop van het jaar kijk ik nog naar een Links opkomende back.

Voor AML heb ik Marveaux op de korrel van Stade Rennes, ook een degelijke AML denk ik
Antonio Barragan en Jeremy Menez
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54955901
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk anders of je Kallon / Aaritalo nog steeds kunt krijgen? .. aanvoer van de vleugels voor onze held billy.
Wat te denken van Piatti ?
Piatti heb ik al. In de nieuwste patch is onze Finse vriend niet meer zo'n held. Kallon is al naar een andere club. Maar er komen wel voorzetten maar Sharp kan niet koppen
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:29:43 #230
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54955923
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef andre347 het volgende:

[..]

Piatti heb ik al. In de nieuwste patch is onze Finse vriend niet meer zo'n held. Kallon is al naar een andere club. Maar er komen wel voorzetten maar Sharp kan niet koppen
Sharp---Targetman---Voet
pi_54956040
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef Joe. het volgende:

[..]

Sharp---Targetman---Voet
Ik zal het morgen eens proberen. FM gaat uit voor vandaag
pi_54956129
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef Zinton het volgende:

Lol bedankt! voor die Marveaux, waar ik nu ben is hij 4 miljoen waard maar het is een leuke stand in voor mn linksbuiten

Ohja, ik kreeg het bericht dat mijn bestuur bang was dat ze me kwijt zouden raken aan het eind van het seizoen omdat mn contract dan afloopt

Ze hadden al opvolgers voor mij in de planning mochten de contractbesprekingen met mij niet lukken

Ronald De Boer en Hristo Stoitchkov :p
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_54959573
Maqruez wilde inderdaad niet komen Nu probeer ik Garay nog binnen te halen optijd, van Racing Santander, 20 jarige goede verdediger

Mooi Elfling dat ik jou ook een keer kan helpen
pi_54960177
En haal voor in de toekomst Cahais!
pi_54960811
En dan begin je met goede moed! Uit bij Portsmouth en Reading, 1-1 en 0-0....maargoed, wel veel beter in de wedstrijd dus nog wel een beetje positief, daarna thuis tegen Chelsea 1e helft 3-0 achter tegen Chelsea, Drogba krijgt 3x de bal en legt er 3 goals in.....Torres, Kuyt en Voronin vallen nog redelijk tegen

[ Bericht 0% gewijzigd door Zinton op 01-12-2007 01:01:37 ]
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:52:19 #236
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54960874
Drogba, scoort echt té veel in FM.

Ben ook begonnen met Pool, versterkingen lijken mij niet nodig, dus even een mooit tactiekje in elkaar flansen.

Eerste wedstrijden 0-3 bij Wrexham. Kansverhouding 0-28
pi_54961281
Motivatie weer 110% verdwenen hier!

Ik denk dat ik dit spel een hele lange tijd aan de kant ga zetten.....het zit me gewoon niet in de vingers denk ik
  zaterdag 1 december 2007 @ 01:32:59 #238
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54961367
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 01:25 schreef Zinton het volgende:

[ afbeelding ]

Ik denk dat ik dit spel een hele lange tijd aan de kant ga zetten.....het zit me gewoon niet in de vingers denk ik
Net op het moment dat ik je wou gaan vertellen dat je Barragan voor 700k kan terugkopen

Staat in een of andere clausule:

Financiën--->Transfers
pi_54962117
quote:

[ afbeelding ]

dude, niet opgeven laat die tactiek eens zien ?
pi_54962655
sigh...ik kan echt niet LLM doen ofzo:( ik suck..Havart & Waterlooville in de Conferance south...zouden 1ste moeten worden sta ergens 16e ofzo
you might aswell do the white line
pi_54963152
quote:

[ afbeelding ]

Niet direct opgeven. Zoek misschien even een leuke tactic op internet. Als je die gevonden hebt en die werkt kun je er veel van leren en verbeteren
pi_54965149
Nieuwe dag, nieuwe kansen misschien....Gister was ik best gefrustreerd dus dan houd et ineens op he!

Ik speel met dit team en deze opstelling:

Met deze teaminstellingen:

Natuurlijk niet tegen Chelsea en Arsenal maar wel tegen Reading (die ik net trouwens met 4-5 heb gewonnen , 3x kuyt en 2x voronin ). Tegen Arsenal speel ik een stuk verdedigender en misschien zelfs op de counter attack...2 DMC's op de plaats van gerrard en Sissoko en dan met een 4-4-1-1 systeem spelen...

Bij spelerinstellingen heb ik meestal de DC's man marking gegeven en Sissoko/Alonso ook.
De backs komen op en de centrale verdedigers blijven achterin.
Babel en Maveaux alles aanvallend behalve doorsteekballen en long shots
Gerrard heeft alles aangevinkt naar voren en Sissoko alles op mixed.
Torres en Kuyt zijn eigenlijk het vaste duo voorin met Voronin erbij, Lindado mocht weer es niet komen...what else is new?

Ben niet zo weg van Crouch, dus die laat ik verkassen als er een bod op word gedaan....

En ook al geef ik aan dat mijn verdedigers op Van Persie en Drogba bijvoorbeeld hard moeten tackelen, pressie moeten spelen en altijd tight marking moeten doen op die mannen, dan nog lopen ze gewoon vrij....erg frustrerend!!

BTW, gister meteen "options -> exit" gedaan en hij vroeg niet of ik em op wilde slaan dus dacht dat hij het na de wedstrijd had gedaan, niet dus...Moet me nu nog kwalificeren voor de CL en tegen Reading

[ Bericht 11% gewijzigd door Zinton op 01-12-2007 12:58:35 ]
pi_54965756
Ik heb het gevoel dat je tactiek (niet alleen de opstelling) ietsje te direct en aanvallend is. Probeer stabiliteit in je team te krijgen, je hebt er zeker de spelers voor.
pi_54966224
Ik heb bij mijn team instellingen altijd closing down ver van af het midden staan (bijna geheeld rechts). Misschien kun je bij je middenvelders korte passing toepassen.
pi_54969217
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:44 schreef Zinton het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen misschien....Gister was ik best gefrustreerd dus dan houd et ineens op he!

Ik speel met dit team en deze opstelling:

[ afbeelding ]

Met deze teaminstellingen:

[ afbeelding ]

Natuurlijk niet tegen Chelsea en Arsenal maar wel tegen Reading (die ik net trouwens met 4-5 heb gewonnen , 3x kuyt en 2x voronin ). Tegen Arsenal speel ik een stuk verdedigender en misschien zelfs op de counter attack...2 DMC's op de plaats van gerrard en Sissoko en dan met een 4-4-1-1 systeem spelen...

Bij spelerinstellingen heb ik meestal de DC's man marking gegeven en Sissoko/Alonso ook.
De backs komen op en de centrale verdedigers blijven achterin.
Babel en Maveaux alles aanvallend behalve doorsteekballen en long shots
Gerrard heeft alles aangevinkt naar voren en Sissoko alles op mixed.
Torres en Kuyt zijn eigenlijk het vaste duo voorin met Voronin erbij, Lindado mocht weer es niet komen...what else is new?

Ben niet zo weg van Crouch, dus die laat ik verkassen als er een bod op word gedaan....

En ook al geef ik aan dat mijn verdedigers op Van Persie en Drogba bijvoorbeeld hard moeten tackelen, pressie moeten spelen en altijd tight marking moeten doen op die mannen, dan nog lopen ze gewoon vrij....erg frustrerend!!

BTW, gister meteen "options -> exit" gedaan en hij vroeg niet of ik em op wilde slaan dus dacht dat hij het na de wedstrijd had gedaan, niet dus...Moet me nu nog kwalificeren voor de CL en tegen Reading
Ik zie echt niet in waarom je met 2 spitsen zou moeten spelen en gerrard als aanvallend en sissoko als verdedigend middenvelder wil laten spelen. En waarom creatieve vrijheid op weinig ?
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:33:43 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54970939
Ik zou de mentaliteit op de eerste knop van normaal en counter attack aan zetten. Ik verwacht dat het dan beter zal gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54971861
Seizoen 3 met PSV is weer begonnen. Hoge verwachtingen natuurlijk na de CL-winst. Dus daar is 't transferbudget ook naar.

Ik kreeg zo'n 20 mln ('n schijntje in vergelijking met Feyenoord en Ajax natuurlijk), dus ik kon wat kwaliteitsinjectie doen.

Mijn selectie voor 't seizoen:

De nieuwelingen:
Alcides is na 2 huurperiodes transfervrij overgekomen van Chelsea. Kwam er bij toeval achter dat ie geen contract meer had. Altijd 'n degelijke invaller geweest en nooit klagen, dus maar opgepikt.

Cahais is natuurlijk 'n topper in wording, ik zocht nog 'n linksbenige verdediger aangezien ik (nog) niet helemaal tevreden ben over Esparza en Da Costa. Hopelijk kan hij 'n onneembare vesting met Donk gaan vormen.

Maduro was ontevreden met z'n kansen bij Ajax, ik heb 'm voor 'n "schijntje" over kunnen nemen. Vooral voor de verdedigende taak op 't middenveld samen met Banega mocht dat nodig zijn. Banega komt overigens nog niet uit de verf (staat centraal op 't middenveld met 'n pijl naar achteren, zou dat 't probleem zijn?)

Martens, gratis overgenomen. Niet dat ie zo goed is (in 't spel) maar ik heb 'n zwak voor 'm en kom 'm niet laten verpieteren bij AZ. Misschien bloeit ie nog op bij me

Thiago moet 'n topspits worden. Was vorige seizoenen topscoorder in Brazilië bij Fluminense. Samen met Dembélé en Johnson mag hij gaan strijden voor 't topscoordersklassement.

Nelom en Andrade staan hoog aangeschreven voor de toekomst, ik heb ze daarom ondergebracht bij mijn satellietclub Modena in de Serie B. Nog even rijpen dus

JC Schaal moeizaam gewonnen van Ajax (1-2) en de Supercup tegen Auxerre ook binnengehaald (2-1). In de competitie na 4 wedstrijden nog ongeslagen, alleen thuis 0-0 tegen Ajax gespeeld.

Ik ben benieuwd wat 't nieuwe seizoen gaat brengen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54972008
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zie echt niet in waarom je met 2 spitsen zou moeten spelen en gerrard als aanvallend en sissoko als verdedigend middenvelder wil laten spelen. En waarom creatieve vrijheid op weinig ?
Ik heb 4-4-1-1 gespeeld maar kwam gewoon niet tot score, daarna tegen de mindere tegenstanders gewoon gespeeld hoe ik hierboven speel en wel gewonnen. Tegen Chelsea, Arsenal, Man.Utd en misschien een Man.city/New.utd die goed presteert, speel ik wel zo, meer verdedigend en heb zowaar met 2-1 gewonnen van Chelsea thuis

Zo dus:

Alleen dan de spelers nog wel aangepast natuurlijk naar de positie

En ik geef ze weinig creatieve vrijheid omdat er niemand echt creatief is, alleen Alonso en Lucas een beetje (20 en 17). Misschien is het inderdaad iets te weinig maar daarom was ik daar een beetje huiverig op!

Verder geef je aan dat je niet inziet waarom ik Gerrard naar de AMC laat lopen en Sissoko/Alonso of Lucas richting de DMC laat lopen maar dat zijn juist de spelverdelers in het midden?
pi_54987419
Kat int' bakkie, Ik ga dit seizoen voor de 5klapper ( charity/kampioenschap/FA/LC/champions leauge )
Ndat ik vorig seizoen kampioen ben geworden en de halve finale championsleauge heb gehaald ( ben er uit geknikkerd door real madrid ) had ik afgelopen zomer 61 miljoen te spenderen + kwam nog bij dat ik rafael van de vaart gratis kon oppikken,
En dan te bedenken dat ik het seizoen in de Premier leauge begon tegen

Portsmouth
Sunderland
West Brom Albion
Middlesborough
Birmingham

Alle 5 knetterhard gewonnen moreel uitstekend, volgende wedstrijd tegen chelsea, die wassen we met maar liefst 4-0 af
  zondag 2 december 2007 @ 13:27:23 #250
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54988289
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die zou ik daarvoor niet gebruiken, tip, kijk bij vanden borre of san roman!! Toppertjes qua rechtsback!
.
San Roman van River (Plate) ?

hmm, die is in mijn game niet zo heel bijzonder, ik haal hem wel voor de toekomst maar echt shocking vind ik hem niet (Chelsea)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')