Als er 1 ding is wat ik niet doe is de vorderingen bijhouden van mijn eigen spelers op gebied van training, bijna alle jeugdspelers die goed zijn verhuur ik aan een betere club zodat ze het snelste groeien, de rest van mijn elftal wat op leeftijd is groeit toch niet verschrikkelijk veel meer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:16 schreef Happel het volgende:
Buiten Barzagli zijn er toch genoeg andere opties? Zelfs zonder toppers kan je ver komen in een competitie. Hangt bijna volledig af van de tactiek die je hanteert.
Gewoon scouten op de belangrijke attributen van spelers. Hieronder een overzicht.
[..]
Zelf houd ik het scouten van spelers allemaal bij in een Excel-bestand. Vorderingen van mijn eigen spelers op het gebied van training houd ik ook bij.
Antonio Barragan en Jeremy Menezquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef Zinton het volgende:
En jahoor, zoals in elke game die ik start gaat Barzagli naar Juventus! Sjonge jonge.....
Nu dus niet echt een denderende DC meer, iemand nog een goede tip? Zat zelf te denken aan Marquez van Barca...
EDIT
Thanks voor je hulp sowiesoMaar bij VDBorre is zen concentratie 5 als ik hem aan wil kopen, dus misschien niet de beste opkomende rechtsback voor dit moment
Ik hou het bij Finnan en Riise, ik koop Roman en train hem flink dit jaar en dan in de loop van het jaar kijk ik nog naar een Links opkomende back.
Voor AML heb ik Marveaux op de korrel van Stade Rennes, ook een degelijke AML denk ik
Piatti heb ik al. In de nieuwste patch is onze Finse vriend niet meer zo'n held. Kallon is al naar een andere club. Maar er komen wel voorzetten maar Sharp kan niet koppenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk anders of je Kallon / Aaritalo nog steeds kunt krijgen? .. aanvoer van de vleugels voor onze held billy.
Wat te denken van Piatti ?
Sharp---Targetman---Voetquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Piatti heb ik al. In de nieuwste patch is onze Finse vriend niet meer zo'n held. Kallon is al naar een andere club. Maar er komen wel voorzetten maar Sharp kan niet koppen
Lol bedankt! voor die Marveaux, waar ik nu ben is hij 4 miljoen waard maar het is een leuke stand in voor mn linksbuitenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef Zinton het volgende:
Thanks voor je hulp sowiesoMaar bij VDBorre is zen concentratie 5 als ik hem aan wil kopen, dus misschien niet de beste opkomende rechtsback voor dit moment
Ik hou het bij Finnan en Riise, ik koop Roman en train hem flink dit jaar en dan in de loop van het jaar kijk ik nog naar een Links opkomende back.
Voor AML heb ik Marveaux op de korrel van Stade Rennes, ook een degelijke AML denk ik
Net op het moment dat ik je wou gaan vertellen dat je Barragan voor 700k kan terugkopenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:25 schreef Zinton het volgende:
Motivatie weer 110% verdwenen hier!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit spel een hele lange tijd aan de kant ga zetten.....het zit me gewoon niet in de vingers denk ik![]()
dude, niet opgevenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:25 schreef Zinton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit spel een hele lange tijd aan de kant ga zetten.....het zit me gewoon niet in de vingers denk ik![]()
Niet direct opgeven. Zoek misschien even een leuke tactic op internet. Als je die gevonden hebt en die werkt kun je er veel van leren en verbeterenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:25 schreef Zinton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie echt niet in waarom je met 2 spitsen zou moeten spelen en gerrard als aanvallend en sissoko als verdedigend middenvelder wil laten spelen. En waarom creatieve vrijheid op weinig ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:44 schreef Zinton het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen misschien....Gister was ik best gefrustreerd dus dan houd et ineens op he!
Ik speel met dit team en deze opstelling:
[ afbeelding ]
Met deze teaminstellingen:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet tegen Chelsea en Arsenal maar wel tegen Reading (die ik net trouwens met 4-5 heb gewonnen, 3x kuyt en 2x voronin
). Tegen Arsenal speel ik een stuk verdedigender en misschien zelfs op de counter attack...2 DMC's op de plaats van gerrard en Sissoko en dan met een 4-4-1-1 systeem spelen...
Bij spelerinstellingen heb ik meestal de DC's man marking gegeven en Sissoko/Alonso ook.
De backs komen op en de centrale verdedigers blijven achterin.
Babel en Maveaux alles aanvallend behalve doorsteekballen en long shots
Gerrard heeft alles aangevinkt naar voren en Sissoko alles op mixed.
Torres en Kuyt zijn eigenlijk het vaste duo voorin met Voronin erbij, Lindado mocht weer es niet komen...what else is new?
Ben niet zo weg van Crouch, dus die laat ik verkassen als er een bod op word gedaan....
En ook al geef ik aan dat mijn verdedigers op Van Persie en Drogba bijvoorbeeld hard moeten tackelen, pressie moeten spelen en altijd tight marking moeten doen op die mannen, dan nog lopen ze gewoon vrij....erg frustrerend!!
BTW, gister meteen "options -> exit" gedaan en hij vroeg niet of ik em op wilde slaan dus dacht dat hij het na de wedstrijd had gedaan, niet dus...Moet me nu nog kwalificeren voor de CL en tegen Reading![]()
Ik heb 4-4-1-1 gespeeld maar kwam gewoon niet tot score, daarna tegen de mindere tegenstanders gewoon gespeeld hoe ik hierboven speel en wel gewonnen. Tegen Chelsea, Arsenal, Man.Utd en misschien een Man.city/New.utd die goed presteert, speel ik wel zo, meer verdedigend en heb zowaar met 2-1 gewonnen van Chelsea thuisquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom je met 2 spitsen zou moeten spelen en gerrard als aanvallend en sissoko als verdedigend middenvelder wil laten spelen. En waarom creatieve vrijheid op weinig ?![]()
San Roman van River (Plate) ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die zou ik daarvoor niet gebruiken, tip, kijk bij vanden borre of san roman!! Toppertjes qua rechtsback!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |