abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54922585
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:41 schreef easyrider het volgende:

[..]

wat lul jij, ik heb ook de officiele patch er over heen gegooit voor ik het spel begon.....dat kan je als spelfabrikant toch niet maken dat je zo'n buggy spel uitbrengt.
Gast, als je dan download doe beetje research. Ik heb ook gedownload maar heb de goede versie.
Toch maar kopen dan?

* Rumille prijst zichzelf gelukkig dat hij goede versie heeft.

Trouwens, Siem de Jong is in mijn game een Zwitsers jeugdinternational
pi_54922609
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:43 schreef Rumille het volgende:

Kan, hij is in Zwitserland geboren.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54922616
quote:
Siem de Jong is geboren in Zwitserland.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54922642
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Kan, hij is in Zwitserland geboren.
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:44 schreef Blight het volgende:

[..]

Siem de Jong is geboren in Zwitserland.
Weet ik, maar ik vond het wel leuk om te zien.
Hij is niet eens zo goed .
pi_54922805
quote:

[..]

Gast, als je dan download doe beetje research. Ik heb ook gedownload maar heb de goede versie.
Toch maar kopen dan?

* Rumille prijst zichzelf gelukkig dat hij goede versie heeft.

ooooh ok hehe dan download ik hem wel effe opnieuw, FUCK SIGAMES, FUCK SEGA
pi_54922854
Krent.

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54922946
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Krent.

nerdje
pi_54923004
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:58 schreef easyrider het volgende:

[..]

nerdje
Spank me! Spank me!

Het gaat wel redelijk met Telstar hier, bijna winterstop 2e seizoen. Wel flink achter op Twente, maar nog wel top 5. Periodetitel ook al binnen.
pi_54923067
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:45 schreef Rumille het volgende:

[..]

[..]

Weet ik, maar ik vond het wel leuk om te zien.
Hij is niet eens zo goed .
Bij mij doet hij het goed in Ajax u19, soms MOTM en ook bij Zwitserland speelt hij redelijk.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54923099
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef easyrider het volgende:
Man wat een schijtspel is dit, moet je zien:

http://img162.imageshack.us/my.php?image=euro2008pe6.gif

Alle teams die NIET gekwalificeerd hadden voor euro 2008 zijn dat nu INEENS wel!
Schande dat ze zo'n rotzooi durven uitbrengen....dit spel is nog niet eens in ALPHA stadium laat staan beta......

Belarus en Kazachstan op euro 2008
Was dit niet alleen als je een spel uit de demo voortzette in de hele versie?
pi_54923176
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Was dit niet alleen als je een spel uit de demo voortzette in de hele versie?
Nee, is een opzettelijke fout van SI in een 'gelekte' versie. Zitten wel meer fouten in, die weet ik alleen niet zo 123.
pi_54923304
Ik ga weer verder met mijn Falkrik game
pi_54923384
Heb je een Falkirk game?
pi_54923414
pi_54923955
Het is winterstop in seizoen '08/'09 met mn Telstargame. Enkele screentjes:

Helaas is topscorer Holwijn er net voor 3-4 maanden uit getrapt.
pi_54924037
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is winterstop in seizoen '08/'09 met mn Telstargame. Enkele screentjes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helaas is topscorer Holwijn er net voor 3-4 maanden uit getrapt.
in 22 wedstrijden 29 keer scoren valt wel wat tegen misschien kun je lindado kopen?
Maar opzich heb je wel een leuk elftal!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54925040
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Met Feyenoord heb ik het probleem dat echte toppers niet willen komen, omdat ze "een transfer naar een Nederlandse club een stap in de verkeerde richting vinden". Zo kom ik natuurlijk nooit verder..

1e seizoen: beker en play-offs gewonnen, UEFA-cup 2e ronde RU uitgeschakeld door Palermo (1-1, 2-1) (FM2007)
2e seizoen: kampioen, halve finale beker, 1e ronde RU CL uitgeschakeld door Chelsea (2-6, 3-0 ). Poule met Werder Bremen, Valencia en Lyon overleefd

Nu aan het begin van het 3e seizoen 25 mln transferbudget, maar de echte toppers willen dus niet... Ik heb Joris Mathijsen kunnen halen (topper in FM) en Josmer Altidore voor de neus van AC Milan weg kunnen plukken, maar verder dan dat heb ik geen enkele topper kunnen krijgen, maar moet ik spelers als Ellerey Cairo, Orlando Engelaar en Nigel d Jong halen (die het overigens wel alle 3 goed doen, maar als ik iets leuks in de CL wil bereiken moet ik toch beter). Zojuist was ik met Chelsea rond over Barzagli, ik kon het dubbele van zijn Chelsea salaris bieden, maar dat wil hij dus niet.
Nu dan toch een nieuwe topper aangetrokken. Geen Barzagli, maar Tal Ben Haim. Voor een luttele 14.5mln komt hij de komende 5 jaar in de Kuip voetballen. Nu alleen nog een keeper (ben al in onderhandeling met Isaksson, nadat Diego Barreto Sevilla prefereerde)

Alleen nog ff Smith, Lucius en Tiendalli dumpen en ik ben weer een tevreden man.

[ Bericht 2% gewijzigd door Irritatie100 op 29-11-2007 18:42:55 ]
pi_54925292
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nu dan toch een nieuwe topper aangetrokken. Geen Barzagli, maar Tal Ben Haim. Voor een luttele 14.5mln komt hij de komende 5 jaar in de Kuip voetballen. Nu alleen nog een keeper (ben al in onderhandeling met Isaksson, nadat Diego Barreto Sevilla prefereerde)

Alleen nog ff Smith, Lucius en Tiendalli dumpen en ik ben weer een tevreden man.
Wat te denken van Pletikosa? Ik heb net ff isaksson gescout en ze prefereren toch mn huidige pletikosa
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_54925343
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat te denken van Pletikosa? Ik heb net ff isaksson gescout en ze prefereren toch mn huidige pletikosa
Goeie tip idd, ff kijken wat die moet kosten

EDIT: Pletikosa moet 7mln kosten. Is ie dat waard volgens jou?

[ Bericht 7% gewijzigd door Irritatie100 op 29-11-2007 18:54:55 ]
pi_54925633
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Goeie tip idd, ff kijken wat die moet kosten

EDIT: Pletikosa moet 7mln kosten. Is ie dat waard volgens jou?
hangt er een beetje vanaf hoeveel issakson kost en hoeveel je hebt te betalen, als ze evenveel kosten kies dan voor pletikosa, is pleti 2 maal zo duur kies dan voor de goedkopere isakson.
pi_54925798
En Ochoa of Grohe/Joao Carlos?

Zijn jong en worden groot
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54925896
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
En Ochoa of Grohe/Joao Carlos?

Zijn jong en worden groot
Joa carlos heb ik het 1e seizoen direct gehaald, speel nu in het 3e seizoen en leen hem gewoon elk seizoen uit tot over een jaar of 2 dat ik hem als 1e keeper ga gebruiken
pi_54925927
Of Stenild, Scribe, Jourdren, Degre, Cassio, Akinfeev (al zal die niet super goedkoop zijn), Enyeama, Felipe, Preston Edwards, Schmeichel, Asmir Begovic, Manuel Neuer, Fraga , Sergio Arias.

Om maar een paar keepers op te noemen.
pi_54925929
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Krent.

Prioriteiten stellen.

Koop liever een racefiets van 1500 euro.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54926012
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef sjimz het volgende:
Of Stenild, Scribe, Jourdren, Degre, Cassio, Akinfeev (al zal die niet super goedkoop zijn), Enyeama, Felipe, Preston Edwards, Schmeichel, Asmir Begovic, Manuel Neuer

Om maar een paar keepers op te noemen.
Schmeichel is trouwens een drama keeper en presteert zeer slecht.

Dit is mijn team nu met Sheffield United

zo ziet feyenoord er nu bij mij uit irritatie100
pi_54926016
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Prioriteiten stellen.

Koop liever een racefiets van 1500 euro.
Alsof die 40 euro dan uitmaakt
pi_54926037
Ik heb 13 miljoen te besteden.
Akinfeev is basisspeler bij Bayern Munchen, dus zal niet naar Feyenoord willen. Ochoa is net verhuisd naar AS Roma, Enyeama is net naar de Rangers.

Ik heb verder wel goed nieuws, Lucius en Tiendalli zijn beide weg
pi_54926572
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

in 22 wedstrijden 29 keer scoren valt wel wat tegen misschien kun je lindado kopen?
Maar opzich heb je wel een leuk elftal!
Heb ik toevallig net gedaan. Kwam m toevallig tegen toen ik in u20s zat te kijken, en hij was transfervrij.

Scoren is inderdaad het probleem, maar ik krijg 15-30 schoten per wedstrijd. Het ligt dus echt aan de spitsen.
pi_54927992
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alsof die 40 euro dan uitmaakt
Tuurlijk. Sparen voor een fiets of 40 euro voor een game. Dan liever het laatste.

Maar ja, ontopic agentje.
Elite
Tegen TTIP
pi_54928021
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heb ik toevallig net gedaan. Kwam m toevallig tegen toen ik in u20s zat te kijken, en hij was transfervrij.

Scoren is inderdaad het probleem, maar ik krijg 15-30 schoten per wedstrijd. Het ligt dus echt aan de spitsen.
lindado is een wereldspeler dus dat komt wel in orde, zorg iig dat hij blij blijft en dat je hem nieuwe contracten geeft anders loopt hij vrij easy weg
De speler is top!
pi_54929139
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

lindado is een wereldspeler dus dat komt wel in orde, zorg iig dat hij blij blijft en dat je hem nieuwe contracten geeft anders loopt hij vrij easy weg
De speler is top!
Echt, wat ziet iedereen toch in Lindado? Ik heb 'm na alle lyrische verhalen hier hem blind gekocht in mijn game met 1860 Munchen. Maar wat een drama-speler, maakt echt niets klaar.

Drama physical stats, technisch is hij op z'n best matig
pi_54929974
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:53 schreef TFFKABH het volgende:

[..]

Echt, wat ziet iedereen toch in Lindado? Ik heb 'm na alle lyrische verhalen hier hem blind gekocht in mijn game met 1860 Munchen. Maar wat een drama-speler, maakt echt niets klaar.

Drama physical stats, technisch is hij op z'n best matig
lol, wacht maar, lindado groeit als kool in waarde alle top clubs willen hem en hij scoort als de neter achter elkaar.

Maar niet als je direct van het 1e seizoen af aan begint dude
Hij is nog jong goedkoop en moet nog groeien, dat doet hij dan ook, zo rond eind 2e seizoen begint hij grootse vormen te krijgen.
pi_54930268
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

lol, wacht maar, lindado groeit als kool in waarde alle top clubs willen hem en hij scoort als de neter achter elkaar.

Maar niet als je direct van het 1e seizoen af aan begint dude
Hij is nog jong goedkoop en moet nog groeien, dat doet hij dan ook, zo rond eind 2e seizoen begint hij grootse vormen te krijgen.
mwoah, volgens mijn assistent heeft hij het in zich een "leading second division striker" te worden. Lijkt me ook niet meteen iets om gelijk heel enthousiast van te worden
pi_54930322
Ik weet ook niet of Lindado een random PA heeft of niet.
El Tanque
pi_54930358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:33 schreef TFFKABH het volgende:

[..]

mwoah, volgens mijn assistent heeft hij het in zich een "leading second division striker" te worden. Lijkt me ook niet meteen iets om gelijk heel enthousiast van te worden
Is bij mij ook zo.
pi_54930373
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:34 schreef ismael.urzaiz het volgende:
Ik weet ook niet of Lindado een random PA heeft of niet.
Alsof Urzaiz daar veel van af weet. Die heeft het veel te druk met eh... dingen.
pi_54933318
Hmmmm, bij mijn keuze voor een doelman gaat het dus echt tussen Pletikosa en Isaksson. Isaksson is beter, 3jaar jonger, maar ook 2 keer zo duur. Ik kan beide betalen. Wie zal ik kiezen???
pi_54933662
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmmm, bij mijn keuze voor een doelman gaat het dus echt tussen Pletikosa en Isaksson. Isaksson is beter, 3jaar jonger, maar ook 2 keer zo duur. Ik kan beide betalen. Wie zal ik kiezen???
Shust
pi_54936021
iemand een leuke uitdaging voor een beginneling zoals mij, ben nu wel uitgekeken op manchester united
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54936431
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand een leuke uitdaging voor een beginneling zoals mij, ben nu wel uitgekeken op manchester united
Sheffield United

Goed uitgebalanceerd elftal die op een paar plekken al goed staat, maar op sommige plekken ook verschrikkelijk slecht.
pi_54936753
Iemand een goede site met tips over tactieken enzovoorts?, dan ga ik na het weekend voorzichtig aan de slag met Sheffield.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 30 november 2007 @ 01:31:36 #192
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54936765
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Proeer Parma eens. Veel potentie en talenten, maar altijd lastig het eerste seizoen/seizoenen.
pi_54937647
Gaat het weer even lekker met een andere tactiek bij Liverpool, gaat et 3 wedstrijden later weer drama...thuis 0-1 tegen Reading, uit 0-1 tegen Sunderland.....Dan dit weer en dan dat weer, ik pas me aan de tegenstander aan en shit en nog werkt het gewoon niet, wat een klotezooi!
pi_54937801
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 04:47 schreef Zinton het volgende:
Gaat het weer even lekker met een andere tactiek bij Liverpool, gaat et 3 wedstrijden later weer drama...thuis 0-1 tegen Reading, uit 0-1 tegen Sunderland.....Dan dit weer en dan dat weer, ik pas me aan de tegenstander aan en shit en nog werkt het gewoon niet, wat een klotezooi!
tegen clubs als reading en sunderland moet je je niet aanpassen, speel tegen dat soort clubs altijd frontaal op de aanval en zorg dat je man tegen man speelt tegen dat soort clubbies aswell. Omdat je individuele kwaliteiten bij liverpool vaak veel beter zijn dan bij sunderland bijv.

Bij teams zoals man.u / chelski / arsenal moet je je team toch ff aanpassen
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:08:12 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54938087
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 04:47 schreef Zinton het volgende:
Fout nummer 1: Jij moet de tegenstander jouw wll opleggen en je niet aanpassen aan andere ploegen.
Fout nummer 2: Het constant aanpassen van je tactiek werkt averechts. Je spelers moeten er weer op aanpassen, met gevolg dat je wedstrijden kut zal spelen.

Het enige wat je zou kunnen aanpassen wanneer je iets wijzigt aan je tactiek is tempo, passing en width. Rest laten zoals het is.
Elite
Tegen TTIP
pi_54943164
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Fout nummer 1: Jij moet de tegenstander jouw wll opleggen en je niet aanpassen aan andere ploegen.
Fout nummer 2: Het constant aanpassen van je tactiek werkt averechts. Je spelers moeten er weer op aanpassen, met gevolg dat je wedstrijden kut zal spelen.

Het enige wat je zou kunnen aanpassen wanneer je iets wijzigt aan je tactiek is tempo, passing en width. Rest laten zoals het is.
ik heb mn team 2 tactieken aangeleerd 5 - 3 - 2 ( counter )
en 4-4-2 ( dit switch ik soms in de helft als het bijv. extreem goed gaat of slecht natuurlijk ). Vaak als ik dan win wordt het vaak als tactisch meesterzet blabla genoemd.

Daar komt nog eens bij dat ik als sheffield united man u. niet mijn wil kan opleggen, tegen dat soort clubs speel ik dus 5 - 3 - 2 op de counter, ingegraven, mocht ik na de 1e helft 1-0 of 2-1 voorstaan verwissel ik mn tactiek naar 4-4-2 in de 2e helft om de score te vergroten.
pi_54946834
Dus tegen "kleinere" clubs moet ik blijven spelen en moet ik zelf het spel maken. Nu krijg ik tegen Sunderland dit bericht:

Ik stel dus een paar snelle verdedigers op en speel iets "deeper" met mijn verdedigers dan normaal (punt naar achteren denk ik?). Snelle aanvallers om hun langzamere verdediging aan te pakken. Maar wat doen jullie tegen de rest van die aspecten? Dit geldt trouwens niet alleen voor dit bericht want ik krijg zulke berichten ook tegen grotere clubs namelijk.
pi_54947133
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:56 schreef Zinton het volgende:
Dus tegen "kleinere" clubs moet ik blijven spelen en moet ik zelf het spel maken. Nu krijg ik tegen Sunderland dit bericht:

[ afbeelding ]

Ik stel dus een paar snelle verdedigers op en speel iets "deeper" met mijn verdedigers dan normaal (punt naar achteren denk ik?). Snelle aanvallers om hun langzamere verdediging aan te pakken. Maar wat doen jullie tegen de rest van die aspecten? Dit geldt trouwens niet alleen voor dit bericht want ik krijg zulke berichten ook tegen grotere clubs namelijk.
als ik tegen clubs speel met zulk een laag kaliber, ik bedoel ik weet dat elke speler van mijn elftal individueel beter is dan Sunderland. Speel ik op mijn sterkst en zorg ik dat ik hun beste spelers afstop met hard tackelen/ op verkeerde voet brengen etc. En man op man gaan spelen, mijn spelers zijn toch beter ( let wel op je moreel btw .. )

Zoals in dat bericht met het feit dat het nogal druk is rond de middenstip en dat er hard wordt gewerkt. Ik flikker er dan gewoon 2 beren van verdedigende middenvelders in
pi_54947668
Ik zit in mijn derde seizoen met Feyenoord crasht mijn game in december. Heeft er iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Ik heb geen zin om op nieuw te beginnen en dan te merken dat hij weer in seizoen 3 crasht.
Mark Rutte for President!
pi_54948148
Man op man spelen? Waar kan je dat aanpassen? Ik denk dat je mandekking bedoelt ipv zonedekking?

Man op man kom ik niet echt ergens anders tegen nl..

Ik ben nu bezig met mijn eigen tactiek te voeren en alleen redelijk aan te passen als er echt snelle of kopsterke spelers instaan bij de tegenstander. Alleen in een wedstrijd waar ik niet favoriet ben pas ik me een beetje aan en ga ik wat verdedigender spelen en misschien zelfs op de counter

EDIT

Had ik ook Martin, toen heb ik de game maar origineel gekocht en hopelijk heb ik daar nu geen last meer van, nog niet getest trouwens maargoed, komt ook weleens random voor las ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')