abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54905655
Jaap jongen .. wat doe je nou!!

Weet iemand misschien nog een beer van een verdediger voor mij?
In de 1e jaren van sheffield united gebruikte ik Jaap Stam als robuuste kerel.
Nu gebruik ik Sol Campbell maar die wordt ook ouder.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54905657
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik heb nu in de return van mijn UEFA cup match een compleet B-team erin gegooit, klein risicootje, maar het helpt wel! Soort van. En de assistent manager plaatst de spelers op dezelfde plek als ik. Alleen de wissels veranderd hij. Hetzelfde als de andere trainers.

Heb ik normaal de eerste opstelling had ik deze wedstrijd de 2e, heeft min of meer geholpen. Doudin is een held. In de winterstop heb ik Engelaar gekocht voor 11 miljoen euro omdat ik een Nederlander bij mijn selectie wilde hebben en het liefst een aanvallende middenvelder omdat Piatti langdurig geblesseerd was. Is nu gelukkig genezen zodat ik Orlando in het 2e kan flikkeren, zelfs Holman doet het beter. Ook zijn Kardec en Emanuelson langdurig geblesseerd. Kardec had nog niet zijn draai gevonden maar begon steeds meer op dreef te komen dus dat is wel jammer. Urby stond meestal in de basis maar werd ook veel afgewisseld met Slijngard wat een topper is. Nouja, nu voorin KJH met Manu of Doudin. En San Roman blijft voorlopig in de basis staat! Wat heb ik spijt dat ik Ogararu heb verkocht en in de winterstop Engelaar ipv Zuiverloon gekocht heb.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Jaap jongen .. wat doe je nou!!

[ afbeelding ]

Weet iemand misschien nog een beer van een verdediger voor mij?
In de 1e jaren van sheffield united gebruikte ik Jaap Stam als robuuste kerel.
Nu gebruik ik Sol Campbell maar die wordt ook ouder.
Heb jij hem niet gepatched? Nadat ik de patch geinstalleert heb speelt Jaapie niet meer. Of gebruik je gewoon de oude database?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54905813
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:54 schreef Ordinair het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Heb ik normaal de eerste opstelling had ik deze wedstrijd de 2e, heeft min of meer geholpen. Doudin is een held. In de winterstop heb ik Engelaar gekocht voor 11 miljoen euro omdat ik een Nederlander bij mijn selectie wilde hebben en het liefst een aanvallende middenvelder omdat Piatti langdurig geblesseerd was. Is nu gelukkig genezen zodat ik Orlando in het 2e kan flikkeren, zelfs Holman doet het beter. Ook zijn Kardec en Emanuelson langdurig geblesseerd. Kardec had nog niet zijn draai gevonden maar begon steeds meer op dreef te komen dus dat is wel jammer. Urby stond meestal in de basis maar werd ook veel afgewisseld met Slijngard wat een topper is. Nouja, nu voorin KJH met Manu of Doudin. En San Roman blijft voorlopig in de basis staat! Wat heb ik spijt dat ik Ogararu heb verkocht en in de winterstop Engelaar ipv Zuiverloon gekocht heb.
[..]

Heb jij hem niet gepatched? Nadat ik de patch geinstalleert heb speelt Jaapie niet meer. Of gebruik je gewoon de oude database?
Engelaar is inderdaad niet een al te beste koop voor je geweest. Ik heb hem contractloos kunnen halen in de zomer na het 2e jaar. Hij is best goed, maar ik gebruik helemaal niet. San Roman is trouwens een topper!
quote:
Jaapie hoort er natuurlijk in thuis ,maar ik was al lang bezig met sheffield united voordat de patch uitkwam, heb de patch er nog niet over heen geflikkert, zag er ook nog niet echt noodzaak toe. En nu ik net hoor dat japie er uit gaat bij de patch ben ik blij dat ik nog ff gewacht heb!

[ Bericht 16% gewijzigd door sitting_elfling op 28-11-2007 22:27:06 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_54905870
ben aan een avontuur begonnen in de IJslandse compettie, met de ploeg Breidablik. De ploeg stond 6e in de IJslandse eredivisie toen ik het roer overnam. In mijn eerste wedstrijd moest ik aan de bak tegen ploeg uit de eerste divisie, deze werd met 10-0 aan de kant geschoven.
pi_54907305
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:42 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Cisco Roma

Ik denk dat ik na mijn Ajax game (ik wil daarmee 2 seizoenen spelen) met Cisco Roma iets ga proberen.
Ik ben zo overenthousiast dat ik meteen begonnen ben. Even seizoenstart (alleen eerste VRS wedstrijden) alleen en daarna mijn Ajax game afmaken over daarna weer verder te gaan met Cisco. Ik heb Doudin meteen aangetrokken natuurlijk maar iemand nog wat tips? Ik heb nu nog een transfer budget van 1 miljoen en wil op het middenveld en in de verdediging allebei 3 nieuwe spelers hebben. 2 aanvallende middenvelders (rechts en links) een normale middenvelder en 2 vleugelverdedigers (rechts en links) en een centrale verdediger. Tips?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54907312
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:00 schreef AirRaid het volgende:
ben aan een avontuur begonnen in de IJslandse compettie, met de ploeg Breidablik. De ploeg stond 6e in de IJslandse eredivisie toen ik het roer overnam. In mijn eerste wedstrijd moest ik aan de bak tegen ploeg uit de eerste divisie, deze werd met 10-0 aan de kant geschoven.
lol
pi_54907366

Zojuist gewoon de CL gewonnen van Man U 'n Ultra-defensieve opstelling met 4 verdedigers (Borre, Donk, Alcides, Esparza) , 2 hakkelaars ervoor (Simons, Banega), 'n dynamisch middenveld (Afellay en Farfan, Aaritalo) en 'n eenzame spits (Dembélé).

De hele wedstrijd tegen de eigen goal gedrukt maar niet echt kansen weggegeven, anders stond Gomes er wel Paar keer gevaarlijk uit kunnen komen, maar zonder resultaat.

Uiteindelijk de 0-0 gehouden dus we gaan naar pingels. Gomes stopt er gewoon 3 en Simons, Afellay en Dembélé maken ze Vooral die van Dembélé ging er nogal knullig in maar 't was de beslissende

De treble in seizoen 2 is dus binnen
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 28 november 2007 @ 23:18:59 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54908553
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een regen die Jan Alonso heet
Mohamed de Haas scoorde voor FC Eindhoven tegen mij.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

over hoeveel per week hebben we het eigenlijk qua contract ?
Acht miljoen euro per jaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54911011
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mohamed de Haas scoorde voor FC Eindhoven tegen mij.
[..]

Acht miljoen euro per jaar.
fuck me dat is ong 150 000 per week
mn hoogste speler verdient 90 000 per week
pi_54911211
Straks maar weer eens een game beginnen. Borussia Dortmund lijkt me wel lachen
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54911728
andrade en zeefuik zijn niet goed genoeg.. bojan, aguero, nazarith zijn veel betere spitsen.. heb andrade al 40 matchen in totaal laten spelen en maar 15 goals in 40 matchen.. is niet genoeg voor een plaats op de bank of basis hoor

waarom zie ik bij niemand felipe en zapata van udinese? ze zijn allebei goud waard en echt niet duur

[ Bericht 20% gewijzigd door GiM9Y op 29-11-2007 02:39:22 ]
pi_54913866
quote:
Op donderdag 29 november 2007 02:34 schreef GiM9Y het volgende:
andrade en zeefuik zijn niet goed genoeg.. bojan, aguero, nazarith zijn veel betere spitsen.. heb andrade al 40 matchen in totaal laten spelen en maar 15 goals in 40 matchen.. is niet genoeg voor een plaats op de bank of basis hoor

waarom zie ik bij niemand felipe en zapata van udinese? ze zijn allebei goud waard en echt niet duur
omdat ik voor beide een veel betere speler heb rondlopen
pi_54915860
quote:
Op donderdag 29 november 2007 02:34 schreef GiM9Y het volgende:

Niet als je je transferfunds edit iig.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_54917118
In mijn 2de seizoen met St. Pauli had ik laatst 10 eigen spelers in het elftal van de week. Verder Orlando Engelaar voor een tonnetje kunnen oppikken, nu al 1.5 miljoen waard. Heb wel moeite om m'n budget op te maken aan dure spelers. Heb nog bijna 7 miljoen over.
pi_54918390
Met Feyenoord heb ik het probleem dat echte toppers niet willen komen, omdat ze "een transfer naar een Nederlandse club een stap in de verkeerde richting vinden". Zo kom ik natuurlijk nooit verder..

1e seizoen: beker en play-offs gewonnen, UEFA-cup 2e ronde RU uitgeschakeld door Palermo (1-1, 2-1) (FM2007)
2e seizoen: kampioen, halve finale beker, 1e ronde RU CL uitgeschakeld door Chelsea (2-6, 3-0 ). Poule met Werder Bremen, Valencia en Lyon overleefd

Nu aan het begin van het 3e seizoen 25 mln transferbudget, maar de echte toppers willen dus niet... Ik heb Joris Mathijsen kunnen halen (topper in FM) en Josmer Altidore voor de neus van AC Milan weg kunnen plukken, maar verder dan dat heb ik geen enkele topper kunnen krijgen, maar moet ik spelers als Ellerey Cairo, Orlando Engelaar en Nigel d Jong halen (die het overigens wel alle 3 goed doen, maar als ik iets leuks in de CL wil bereiken moet ik toch beter). Zojuist was ik met Chelsea rond over Barzagli, ik kon het dubbele van zijn Chelsea salaris bieden, maar dat wil hij dus niet.
  donderdag 29 november 2007 @ 13:30:16 #141
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54918429
Wat een ongelovelijk kutspel . Elke wedstrijd iets van drie keer one on one met de keeper en altijd maar naast schieten. Elke wedstrijd 30 schoten waarvan een stuk of 15 op doel en dan nogsteeds niet scoren.

Ongelofelijk.
pi_54918470
Als de Europese prestaties beter worden en de coëfficiënten en je eigen reputatie dus omhoog gaan, willen er ook meer toppers komen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54918565
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als de Europese prestaties beter worden en de coëfficiënten en je eigen reputatie dus omhoog gaan, willen er ook meer toppers komen.
Moet ik wel spelers hebben die betere Europese prestaties neer kunnen zetten
pi_54919455
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Moet ik wel spelers hebben die betere Europese prestaties neer kunnen zetten
Dat kan je wel hoor, met die spelers.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54920733
Door m'n successen wordt m'n naam genoemd bij Real Madrid, Schuster zou daar weg willen. Ik ben benieuwd of ik 'n aanbod krijg
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54922336
Man wat een schijtspel is dit, moet je zien:

http://img162.imageshack.us/my.php?image=euro2008pe6.gif

Alle teams die NIET gekwalificeerd hadden voor euro 2008 zijn dat nu INEENS wel!
Schande dat ze zo'n rotzooi durven uitbrengen....dit spel is nog niet eens in ALPHA stadium laat staan beta......

Belarus en Kazachstan op euro 2008
pi_54922358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef easyrider het volgende:

[ afbeelding ]

Alle teams die NIET gekwalificeerd hadden voor euro 2008 zijn dat nu INEENS wel!
Schande dat ze zo'n rotzooi durven uitbrengen....dit spel is nog niet eens in ALPHA stadium laat staan beta......
You got owned. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54922448
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef easyrider het volgende:

http://img162.imageshack.us/my.php?image=euro2008pe6.gif

Belarus en Kazachstan op euro 2008
Had je m maar in de winkel moeten kopen.
pi_54922529
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Had je m maar in de winkel moeten kopen.

wat lul jij, ik heb ook de officiele patch er over heen gegooit voor ik het spel begon.....dat kan je als spelfabrikant toch niet maken dat je zo'n buggy spel uitbrengt.
pi_54922553
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:41 schreef easyrider het volgende:

[..]

wat lul jij, ik heb ook de officiele patch er over heen gegooit voor ik het spel begon.....dat kan je als spelfabrikant toch niet maken dat je zo'n buggy spel uitbrengt.
Is een grapje van SI dat ze in de onofficiële download hebben gestopt.

Zitten wel meer van die geintjes in.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')