Cultquote:Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb bij Hull City een regen die John Bosman heet
Hij is nog spits ook nog!
ey geen probleem, twerktquote:Op woensdag 28 november 2007 15:48 schreef Zinton het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maarja, ik heb al 8 wedstrijden die tactiek geprobeerd en als ze je gewoon overlopen is het lastig uitzoeken waar het fout gaat, aangezien je echt over hele goede spelers beschikt
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan, ik moet bekennen dat ik nooit echt keek naar wat de scout me vertelde, waar let je op bij het aanstellen van een goede scout die de wedstrijden in jou competitie voorbereid?
Net trouwens een nieuwe Ass. manager aangesteld, die oude was niet echt veel soeps![]()
En dan dit![]()
[ afbeelding ]
Mijn assistent geeft zo nu en dan aan wie wie kan begeleiden.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Echt raar, ik liet Joris Mathijsen Timothy Derijck begeleiden omdat ze allebei "Redelijk vastberaden" hadden bij persoonlijkheid, krijg ik na een paar dagen het bericht dat Derijck niet meer samen wilde werken met Mathijsen omdat ze allebei zo'n verschillend karakter hadden. Zelfde met Engelaar die ik Pryor liet begeleiden (allebei "Gebalanceerd")
Hoe kiezen jullie dan wie wie begeleid? Ik deed het namelijk altijd op persoonlijkheid.
Que? AI tacktieken kraken? Dat is een fabeltje dat al lang naar de eeuwige jachtvelden is verzonden hoor. De AI kraakt je tacktieken niet. Het enige wat er gebeurt mocht je een tijd lang boven verwachting of gewoon goed presteren dat de AI anders tegen je gaat spelen, net als in het echt. Je ziet Luxemburg ook niet vol op de aanval gaan tegen Nederland. Of Andorra met 3 verdedigers spelen tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Jah ik weet wel dat de AI je tacktiek kraakt maar het viel me gewoon op.
Het is denk ik meer coach afhankelijk. Als je 1-0 voor staat tegen een topcoach kan hij zn elftal zo omturnen tegen jou zodat hij gaat winnen. Zolang jij niks verandert iig.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:37 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Que? AI tacktieken kraken? Dat is een fabeltje dat al lang naar de eeuwige jachtvelden is verzonden hoor. De AI kraakt je tacktieken niet. Het enige wat er gebeurt mocht je een tijd lang boven verwachting of gewoon goed presteren dat de AI anders tegen je gaat spelen, net als in het echt. Je ziet Luxemburg ook niet vol op de aanval gaan tegen Nederland. Of Andorra met 3 verdedigers spelen tegen Frankrijk.
probeer het zonder dat beetje extra geld, dat maakt het spel veel leuker.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:58 schreef GiM9Y het volgende:
speel nu al 5 seizoenen met anderlecht en dit is me beste team:
heb me in editor wel beetje meer geld gegeven maar dat is ook het enigste..
http://img410.imageshack.us/img410/51/anderlechtfy1.jpg
en heb enkel belgische competitie geselecteerd..
Ineens en uit het niets bieden Internazionale, Barcelona, Real Madrid en Sevilla hem een contract aan. Zelf probeer ik het ook nog maar eens een keer, kan ineens nét iets meer bieden en gelukkig, hij tekent bij. Weliswaar met een mfrc van 21 miljoen euro, maar wellicht kan ik dezelfde truc uithalen als bij Pablo.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef M0NTANA het volgende:
Vierde geëindigd met Atlético Madrid, moest Real Madrid, Barcelona en Sevilla voor mij dulden. De finale van de UEFA Cup verloor ik met 6-4 van Lazio, mijn doelman kreeg overigens een negen voor zijn optreden. Verder verlengde Pablo uiteindelijk in mei zijn contract, weliswaar met een minimum fee release clausule van twaalf miljoen euro. Meteen daarop bood ik hem opnieuw een contract aan met hetzelfde salaris, zonder tekengeld en met een mfrc van vijftig miljoen euro, accepteert hij hem ook! Nu nog proberen het contract van Maxi Rodriguez te verlengen, gelukkig is er geen interesse in hem, heel apart.
OMG.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:58 schreef GiM9Y het volgende:
speel nu al 5 seizoenen met anderlecht en dit is me beste team:
heb me in editor wel beetje meer geld gegeven maar dat is ook het enigste..
http://img410.imageshack.us/img410/51/anderlechtfy1.jpg
en heb enkel belgische competitie geselecteerd..
En inderdaad, hij accepteert het nieuwe contract en heeft nu een mfrc van 85 miljoen euro.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ineens en uit het niets bieden Internazionale, Barcelona, Real Madrid en Sevilla hem een contract aan. Zelf probeer ik het ook nog maar eens een keer, kan ineens nét iets meer bieden en gelukkig, hij tekent bij. Weliswaar met een mfrc van 21 miljoen euro, maar wellicht kan ik dezelfde truc uithalen als bij Pablo.
haha dat soort momenten herken ik, zorg dat je je assistent manager de spelers laat kiezen op de positie, dat helpt vaak! Ohja gooi alles met ene kut moreel er uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Ordinair het volgende:
[..]
OMG.
Ik speelde lekker met Ajax. Voor de winterstop had ik eindelijk PSV ingehaald en sta ik eerste, na de winterstop speel ik tegen PSV en verlies ik, daarna gelijk tegen Dnipro in de UEFA en dan verlies ik godverdomme met 6-0 van Willem II, geen van mijn spelers een voldoende als eind beoordeling!Wat moet ik doen? GVD!
over hoeveel per week hebben we het eigenlijk qua contract ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En inderdaad, hij accepteert het nieuwe contract en heeft nu een mfrc van 85 miljoen euro.
Overigens wel vaag dat Internazionale meteen daarna navraagt wat Maxi Rodriguez moet kosten.
Ik heb nu in de return van mijn UEFA cup match een compleet B-team erin gegooit, klein risicootje, maar het helpt wel! Soort van. En de assistent manager plaatst de spelers op dezelfde plek als ik. Alleen de wissels veranderd hij. Hetzelfde als de andere trainers.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
haha dat soort momenten herken ik, zorg dat je je assistent manager de spelers laat kiezen op de positie, dat helpt vaak! Ohja gooi alles met ene kut moreel er uit.
bij mij iig wel.
Cisco Romaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Enchanter het volgende:
Uiteindelijk de play-offs verloren van Cisco Roma , dus ook dit jaar in de serie C2/C
Volgend seizoen wil echt voor promotie gaan
Cisco!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Enchanter het volgende:
Uiteindelijk de play-offs verloren van Cisco Roma , dus ook dit jaar in de serie C2/C
Volgend seizoen wil echt voor promotie gaan
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik heb nu in de return van mijn UEFA cup match een compleet B-team erin gegooit, klein risicootje, maar het helpt wel! Soort van. En de assistent manager plaatst de spelers op dezelfde plek als ik. Alleen de wissels veranderd hij. Hetzelfde als de andere trainers.
Heb jij hem niet gepatched? Nadat ik de patch geinstalleert heb speelt Jaapie niet meer.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Jaap jongen .. wat doe je nou!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet iemand misschien nog een beer van een verdediger voor mij?
In de 1e jaren van sheffield united gebruikte ik Jaap Stam als robuuste kerel.
Nu gebruik ik Sol Campbell maar die wordt ook ouder.
Engelaar is inderdaad niet een al te beste koop voor je geweest. Ik heb hem contractloos kunnen halen in de zomer na het 2e jaar. Hij is best goed, maar ik gebruik helemaal niet. San Roman is trouwens een topper!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb ik normaal de eerste opstelling had ik deze wedstrijd de 2e, heeft min of meer geholpen. Doudin is een held. In de winterstop heb ik Engelaar gekocht voor 11 miljoen euro omdat ik een Nederlander bij mijn selectie wilde hebben en het liefst een aanvallende middenvelder omdat Piatti langdurig geblesseerd was. Is nu gelukkig genezen zodat ik Orlando in het 2e kan flikkeren, zelfs Holman doet het beter. Ook zijn Kardec en Emanuelson langdurig geblesseerd. Kardec had nog niet zijn draai gevonden maar begon steeds meer op dreef te komen dus dat is wel jammer. Urby stond meestal in de basis maar werd ook veel afgewisseld met Slijngard wat een topper is. Nouja, nu voorin KJH met Manu of Doudin. En San Roman blijft voorlopig in de basis staat! Wat heb ik spijt dat ik Ogararu heb verkocht en in de winterstop Engelaar ipv Zuiverloon gekocht heb.
[..]
Heb jij hem niet gepatched? Nadat ik de patch geinstalleert heb speelt Jaapie niet meer.Of gebruik je gewoon de oude database?
Jaapie hoort er natuurlijk in thuisquote:Heb jij hem niet gepatched? Nadat ik de patch geinstalleert heb speelt Jaapie niet meer.Of gebruik je gewoon de oude database?
Ik ben zo overenthousiast dat ik meteen begonnen ben. Even seizoenstart (alleen eerste VRS wedstrijden) alleen en daarna mijn Ajax game afmaken over daarna weer verder te gaan met Cisco. Ik heb Doudin meteen aangetrokken natuurlijk maar iemand nog wat tips? Ik heb nu nog een transfer budget van 1 miljoen en wil op het middenveld en in de verdediging allebei 3 nieuwe spelers hebben. 2 aanvallende middenvelders (rechts en links) een normale middenvelder en 2 vleugelverdedigers (rechts en links) en een centrale verdediger. Tips?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Cisco Roma
Ik denk dat ik na mijn Ajax game (ik wil daarmee 2 seizoenen spelen) met Cisco Roma iets ga proberen.
lolquote:Op woensdag 28 november 2007 22:00 schreef AirRaid het volgende:
ben aan een avontuur begonnen in de IJslandse compettie, met de ploeg Breidablik. De ploeg stond 6e in de IJslandse eredivisie toen ik het roer overnam. In mijn eerste wedstrijd moest ik aan de bak tegen ploeg uit de eerste divisie, deze werd met 10-0 aan de kant geschoven.
Mohamed de Haas scoorde voor FC Eindhoven tegen mij.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een regen die Jan Alonso heet
Acht miljoen euro per jaar.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
over hoeveel per week hebben we het eigenlijk qua contract ?
fuck me dat is ong 150 000 per weekquote:Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mohamed de Haas scoorde voor FC Eindhoven tegen mij.![]()
[..]
Acht miljoen euro per jaar.
omdat ik voor beide een veel betere speler heb rondlopenquote:Op donderdag 29 november 2007 02:34 schreef GiM9Y het volgende:
andrade en zeefuik zijn niet goed genoeg.. bojan, aguero, nazarith zijn veel betere spitsen.. heb andrade al 40 matchen in totaal laten spelen en maar 15 goals in 40 matchen.. is niet genoeg voor een plaats op de bank of basis hoor
waarom zie ik bij niemand felipe en zapata van udinese? ze zijn allebei goud waard en echt niet duur
quote:Op donderdag 29 november 2007 02:34 schreef GiM9Y het volgende:
andrade en zeefuik zijn niet goed genoeg.. bojan, aguero, nazarith zijn veel betere spitsen.. heb andrade al 40 matchen in totaal laten spelen en maar 15 goals in 40 matchen.. is niet genoeg voor een plaats op de bank of basis hoor
waarom zie ik bij niemand felipe en zapata van udinese? ze zijn allebei goud waard en echt niet duur
Moet ik wel spelers hebben die betere Europese prestaties neer kunnen zettenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als de Europese prestaties beter worden en de coëfficiënten en je eigen reputatie dus omhoog gaan, willen er ook meer toppers komen.
Dat kan je wel hoor, met die spelers.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moet ik wel spelers hebben die betere Europese prestaties neer kunnen zetten
You got owned.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef easyrider het volgende:
Man wat een schijtspel is dit, moet je zien:
[ afbeelding ]
Alle teams die NIET gekwalificeerd hadden voor euro 2008 zijn dat nu INEENS wel!
Schande dat ze zo'n rotzooi durven uitbrengen....dit spel is nog niet eens in ALPHA stadium laat staan beta......
Had je m maar in de winkel moeten kopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef easyrider het volgende:
Man wat een schijtspel is dit, moet je zien:
http://img162.imageshack.us/my.php?image=euro2008pe6.gif
Alle teams die NIET gekwalificeerd hadden voor euro 2008 zijn dat nu INEENS wel!
Schande dat ze zo'n rotzooi durven uitbrengen....dit spel is nog niet eens in ALPHA stadium laat staan beta......
Belarus en Kazachstan op euro 2008![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je m maar in de winkel moeten kopen.
Is een grapje van SI dat ze in de onofficiële download hebben gestopt.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:41 schreef easyrider het volgende:
[..]
wat lul jij, ik heb ook de officiele patch er over heen gegooit voor ik het spel begon.....dat kan je als spelfabrikant toch niet maken dat je zo'n buggy spel uitbrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |