Ik heb Omniworld als satalietclub, maar het lijkt me niet dat ik daar voetballers zonder werkvergunning kan stallen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een satellietclub, kan je gewoon aan het bestuur vragen.
[ link | afbeelding ]
Lol, ADO-NAC op tv terwijl het ook Ajax-Feyenoord is...
Ja dit zou ik ook weleens exact willen weten. Je kan ze wel stallen maar ze komen niet in aanmerking voor een nieuwe werkvergunning. Dus eigenlijk heb je helemaal niks aan ze....quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik heb Omniworld als satalietclub, maar het lijkt me niet dat ik daar voetballers zonder werkvergunning kan stallen?
Ben je Ajax dan?? Ik ging er namelijk vanuit dat je een Engelse club was, maar aangezien Omniworld satellietclub van Ajax is... Met Engelse clubs kan dit namelijk welquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik heb Omniworld als satalietclub, maar het lijkt me niet dat ik daar voetballers zonder werkvergunning kan stallen?
Bestuurskamer--->Vraag extra geld om lonen te financieren (oid)quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:26 schreef Misanthroopia het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met jaarsalarissen? Ik speel met PSV en het lukt me niet spelers een salaris aan te bieden dat hoger is dan 1,4 miljoen. Dit terwijl clubs als Feyenoord en Ajax spelersalarissen aanbieden van in de 4 miljoen. Weet iemand hoe dit is te verhogen?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:28 schreef Joe. het volgende:
[..]
Bestuurskamer--->Vraag extra geld om lonen te financieren (oid)
Als ze dat niet willen doen:
Bestuurskamer--->Budget wijzigen
Heej jij speelt ook met PSV toch? Is het bij jou ook zo dat je spelers geen hoger salaris kan bieden dan 1.5 miljoen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist 'n waardievolle 1-1 uit tegen Real Madrid behaald in de kwartfinale CL. En dan nog teleurgestelde fans
Overigens op 'n andere laptop, aangezien de mijne 't vanmiddag begeven heeft
En met een half oog Liverpool - FC Porto kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Blight het volgende:
Vanavond eindelijk maar weer eens verder met Atletico Madrid.
Nee hoor, ook clubs uit Polen en Portugal bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:12 schreef andre347 het volgende:
In Engeland kun je alleen gebruik maken van Belgische Clubs waar je je spelers wil stallen zodat je ze na een paar jaar weer terug kunt halen.
Met Ajax heb je sowieso geen work permit feeder club nodig omdat je geen werkvergunning in Nederland nodig hebt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Gewoon alle feeders waar je spelers aan kunt uitlenen uit een land waar je geen work permits nodig hebt, toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ook clubs uit Polen en Portugal bijvoorbeeld.
Paar seizoenen geleden toen ik kampioen werd stond liverpool stuk of 15 a 20 punten boven mij en die verspeelden op het eind ook alles.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is een complot, dat van de matchengine.
Kan gebeuren dat de AI je tactiek doorkrijgt.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Paar seizoenen geleden toen ik kampioen werd stond liverpool stuk of 15 a 20 punten boven mij en die verspeelden op het eind ook alles.
Jah ik weet wel dat de AI je tacktiek kraakt maar het viel me gewoon op.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan gebeuren dat de AI je tactiek doorkrijgt.
Of dat de AI de tactiek van de AI doorkrijgt.
In principe wel, maar in Belgie (en blijkbaar ook in Polen en Portugal) duurt het maar 3 jaar voordat je speler die nationaliteit hebben overgenomen en in de rest van de EU 5 jaar.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gewoon alle feeders waar je spelers aan kunt uitlenen uit een land waar je geen work permits nodig hebt, toch?
Maakt het spel NOG leukerquote:Op woensdag 28 november 2007 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
Voor het spelen van FM moet je gewoon tijd vrijmaken of je moet het combineren met iets anders, zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is geen persoonlijke coach, dat is het oordeel van die coach over die speler (z'n trainingsarbeid).quote:Op woensdag 28 november 2007 13:13 schreef Zinton het volgende:
Of ze had een rokje aan en heeft die erover uitgetrokken, maar who cares!
Besloten om te gaan proberen om met Liverpool heel Engeland te gaan domineren en de CL te winnen. Eerste wedstrijden meteen Gerrard en Alonso geblesseerd natuurlijk, mijn beste 2 middenvelders!
Bij de trainingen heb ik alles op 7 sterren en 2 op 6 sterren maar zie dat je bij de spelers ook nog de trainers kan kiezen
[ afbeelding ]
Houden jullie hier ook nog rekening mee of niet?
Kies een tactiek die jij graag wilt spelen, 4-3-3 bijv.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:56 schreef Zinton het volgende:
Sjonge jonge.....een paar aanpassingen gedaan en sta na 30 minuten al achter tegen chelsea uit :s....
Dan toch maar een andere tactiek proberen denk straks, hoewel ik met vorige games al heel erg veel heb geprobeerd en het ook allemaal niet werkt, geen idee hoe het komt maar als ik jullie hoor over hoe het gaat en jullie na 20 wedstrijden al fier bovenaan staan heb ik 1x een lekker seizoen gehad met Arsenal en verder gewoon elk seizoen klote gehad....
Hebben jullie niet iets van cruciale tips ofzo wat je zeker niet moet combineren? Ik heb het boekje ook al doorgelezen bij de attributen enzo maar werkt ook gewoon niet....beetje jammer
Ja dat weet ik ook wel maarja, ik heb al 8 wedstrijden die tactiek geprobeerd en als ze je gewoon overlopen is het lastig uitzoeken waar het fout gaat, aangezien je echt over hele goede spelers beschiktquote:Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Laat die tactiek nou eens langer zn werk doen dan 30 minuten. Zoek uit wat er fout gaat, etc.
Kijk, daar heb ik wat aan, ik moet bekennen dat ik nooit echt keek naar wat de scout me verteldequote:Op woensdag 28 november 2007 15:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kies een tactiek die jij graag wilt spelen, 4-3-3 bijv.
Zet volgens jou de beste spelers op die positie's
En laat dan volgens jou assistent manager de spelers neerzetten,zodat de tactiek hetzelfde is maar de juiste spelers zoals hij denkt dat het goed is.
Dat werkt bij mij vooral als het ff niet goed gaat.
Zorg dat je een scout hebt die je tegenstander analyseert elke keer, gebruik zijn tips hoe je moet spelen, met de punt naar achter bijv. of snelle vleugelverdedigers.
Je moet uiteraard wel een zeer degelijke assistent manager hebben :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |