abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:20:29 #51
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_54872763
TVP ik wil een game beginnen in 2013 dus ik ga even op vakantie
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_54872855
Nouja, bug bug...het valt me wel erg op dat het altijd is nadat ik een nieuwe game heb gestart. Het gaat gewoon altijd klote, of ik nou net nieuw in een seizoen zit of ik ben al ver in mijn 2e seizoen, je bent de goede vorm gewoon kwijt, bij mij dan iig!

Ik laat Millwall trouwens even voor wat het is, ik had verwacht dat ik het wel leuk zou vinden maar zo laag valt me toch een beetje tegen, ik hou er meer van om in de middenmoot/subtop te spelen van een hoogste divisie, of een 2e divisie die veel potentieel heeft maar een 3e divisie valt me toch een beetje tegen....

Iemand een goede aanrader van het kaliber Everton/Newcastle alleen dan het liefst buiten Engeland want dat is tot nu toe de enige competitie die ik heb gespeeld
Het liefst met wat transferbudget om het zo mogelijk te maken je eigen team een beetje te vormen....

[ Bericht 5% gewijzigd door Zinton op 27-11-2007 17:34:30 ]
pi_54872928
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:19 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Een wat? En hoe kom ik daaraan?
Een satellietclub, kan je gewoon aan het bestuur vragen.

Lol, ADO-NAC op tv terwijl het ook Ajax-Feyenoord is...
pi_54873037
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Een satellietclub, kan je gewoon aan het bestuur vragen.

[ link | afbeelding ]
Lol, ADO-NAC op tv terwijl het ook Ajax-Feyenoord is...
Ik heb Omniworld als satalietclub, maar het lijkt me niet dat ik daar voetballers zonder werkvergunning kan stallen?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54873106
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik heb Omniworld als satalietclub, maar het lijkt me niet dat ik daar voetballers zonder werkvergunning kan stallen?
Ja dit zou ik ook weleens exact willen weten. Je kan ze wel stallen maar ze komen niet in aanmerking voor een nieuwe werkvergunning. Dus eigenlijk heb je helemaal niks aan ze....
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54873109
quote:

[..]

Ben je Ajax dan?? Ik ging er namelijk vanuit dat je een Engelse club was, maar aangezien Omniworld satellietclub van Ajax is... Met Engelse clubs kan dit namelijk wel
pi_54873409
Misschien moet je een buitenlandse sataliet club hebben ofzo. Bij Ajax CT kan ik geen spelers stallen dacht ik.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54873571
In Engeland kun je alleen gebruik maken van Belgische Clubs waar je je spelers wil stallen zodat je ze na een paar jaar weer terug kunt halen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:26:40 #59
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_54873787
Hoe zit dat eigenlijk met jaarsalarissen? Ik speel met PSV en het lukt me niet spelers een salaris aan te bieden dat hoger is dan 1,4 miljoen. Dit terwijl clubs als Feyenoord en Ajax spelersalarissen aanbieden van in de 4 miljoen. Weet iemand hoe dit is te verhogen?
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:28:53 #60
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54873831
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:26 schreef Misanthroopia het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met jaarsalarissen? Ik speel met PSV en het lukt me niet spelers een salaris aan te bieden dat hoger is dan 1,4 miljoen. Dit terwijl clubs als Feyenoord en Ajax spelersalarissen aanbieden van in de 4 miljoen. Weet iemand hoe dit is te verhogen?
Bestuurskamer--->Vraag extra geld om lonen te financieren (oid)

Als ze dat niet willen doen:

Bestuurskamer--->Budget wijzigen
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54873891
Na de patch.. en nu eindelijk met even wat tijd.. ga ik maar eens even een game beginnen met PSV..
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:36:05 #62
41606 Misanthroopia
pi_54873954
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:28 schreef Joe. het volgende:

[..]

Bestuurskamer--->Vraag extra geld om lonen te financieren (oid)

Als ze dat niet willen doen:

Bestuurskamer--->Budget wijzigen

Dude, die twee opties verhogen het totale loonbudget alleen maar. NIet de salary cap van spelers individueel.
pi_54876263
Zojuist 'n waardievolle 1-1 uit tegen Real Madrid behaald in de kwartfinale CL. En dan nog teleurgestelde fans

Overigens op 'n andere laptop, aangezien de mijne 't vanmiddag begeven heeft
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:28:37 #64
41606 Misanthroopia
pi_54876557
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist 'n waardievolle 1-1 uit tegen Real Madrid behaald in de kwartfinale CL. En dan nog teleurgestelde fans

Overigens op 'n andere laptop, aangezien de mijne 't vanmiddag begeven heeft
Heej jij speelt ook met PSV toch? Is het bij jou ook zo dat je spelers geen hoger salaris kan bieden dan 1.5 miljoen?
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:32:51 #65
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54876651
Misschien zit je (bijna) boven je transferbudget.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54876931
Ik kan op dit moment (met weinig transferbudget) 'n topspeler (Gomes in dit geval) max 50.000,- per week aanbieden.

Mijn budget ligt net boven 650.000 en ik betaal nu zo'n 520.000 aan salarissen ..

Mijn doelstelling is dan ook veel jonge talenten aan te trekken. Dus ik heb weinig echte toppers.
pi_54877492
Ignashevich heb ik aan het begin transfer vrij aangetrokken en het is echt een topper, zodra hij gewend was aan de speelstijl werd het mijn beste verderdiger. Ook heb ik nu Kardec aangetrokken omdat Huntelaar weg wil. Manucharyan scoort ondertussen ook aan de lopende band dus dat zal wel samen gaan met Kardec. Nu moet ik nog wel een andere Nederlandse topper aantrekken omdat ik anders vind dat ik teveel buitenlanders heb. Oja, ik heb ook geen goeie aanvallende centrale middenvelder, Piatti is geblesseerd en Suarez bakt er geen kut van. Die gaat dan ook weg in de winterstop. Ik hoop dat ik daarna Seedorf aan kan trekken ofzo.

AFC Ajax - SS Lazio
pi_54877590
Real Madrid thuis op 0-0 gehouden, dus door naar de halve finale

En weer de fans teleurgesteld omdat de spelers hun kansen (die ik ongeveer geen gehad heb ) niet afmaakten ..
pi_54877986
Goddomme de titel verspeeld aan Ajax

Op de laatste speelronde 1 punt achter op ze, ik thuis tegen Willem II (nr 16) en zij uit naar NAC (17e). In de 24e minuut krijgt de Graaff van NAC 'n rode kaart en ik scoor iets daarna de 1-0 in mijn wedstrijd. Nix aan 't handje dus.

NAC houdt Ajax uiteindelijk op 0-0 met tien man en ik krijg in de laaste minuten de 1-1 tegen, omdat ik uit luiheid weigerde wat verdedigender te gaan spelen
pi_54880694
Verdomme, mijn financieen zijn alleen maar erger geworden na die patch terwijl andere clubs maar lekker met geld blijven smijten Sta nu al in november met meer dan 2 miljoen in het rood, wat best veel is voor VVV

Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ooit iemand nog een speler van mij gaat kopen of hoe ik op een andere manier aan geld kan komen?
Patat Friet
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:40:10 #71
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54880761
Play-offs gehaald met Vibonese , in de finale speel ik tegen Cisco Roma , waarvan ik de eerste wedstrijd thuis 1-1 heb gespeeld.
Roberto Escudero (16 jarige held voor ¤ 0,00 gehaald bij Ter Leede) heeft Henk Vos naar de tribune verwezen.
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 28 november 2007 @ 03:37:35 #72
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_54883902
Ajax is in mijn barcelona game doorgestoten tot de finale van de CL Jammer dat dat duffe Real Madrid de finale heeft gewonnen
pi_54884243
tvp
  woensdag 28 november 2007 @ 08:35:52 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54884619
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Blight het volgende:
Vanavond eindelijk maar weer eens verder met Atletico Madrid.
En met een half oog Liverpool - FC Porto kijken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54884844
16de geëindigd in de Jupiler League. Vier plaatsen hoger dan zou moeten, dus ik mag spreken van vooruitgang.

Volgend seizoen wil ik doorstoten naar middenmoot/subtop. Daar moet nog wel wat aan gedaan worden. Salarissen moeten omlaag en club moet weer gezond worden. Alle spelers die ik niet gebruik vliegen eruit en wil me beperken tot een selectie met:

2 keepers
4 vleugelverdedigers
4 centrale verdedigers
2 dmc's
2 amc's
4 vleugelspelers
3 spitsen.

Plus natuurlijk wat talenten in het reserve-elftal.

Benieuwd hoe het zal lopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54885304
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:12 schreef andre347 het volgende:
In Engeland kun je alleen gebruik maken van Belgische Clubs waar je je spelers wil stallen zodat je ze na een paar jaar weer terug kunt halen.
Nee hoor, ook clubs uit Polen en Portugal bijvoorbeeld.
pi_54885324
quote:

[..]

Met Ajax heb je sowieso geen work permit feeder club nodig omdat je geen werkvergunning in Nederland nodig hebt.
pi_54885561
2e ronde CL nu echt bereikt met Villa, won met een veredeld B-elftal uit bij Sevilla met 0-2.

Geloot tegen AS Roma, wordt lastig dus.

League Cup halve finale bereikt door een 2-0 overwinning op Man U, waarna ik voor de competitie met 1-2 van ze verloor..

Sta inmiddels 8e, maar de subtop is erg groot en zit dicht bij elkaar, komt wel goed hoop ik.

En verder zit inmiddels heel Europa achter Gareth Barry aan, hij krijgt wekelijks complimenten van managers van o.a. Lyon, Juve, Lazio en Real Madrid.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54885737
Afgekopen seizoen met Newcastle was een leuk seizoen (14-15) met een vies nasmaakje.
Het seizoen begon heerlijk pakte de leauge cup en was heel lang ongeslagen.
Maar toen begon ik in de competitie veel punten te verspelen samen met Chelsea.
Ik wist 8 wedstrijden van te voren al dat Liverpool de n3 kampioen zou worden terwijl Chelsea en ik een grote voorsprong hadden.
Maar ik geloof als een club ruim boven de rest staat dat de matchengeni ervoor zorgt dat die club op het eind veel punten verspeelt.
Ik kon in de laatste wedstrijd nog kampioen worden maar verloor van Conventry.
Daarna baalde ik zo hard dat de Fa cup niet boeide werd er geeneens blij van dat ik hem won.
CL moest ik in de finale tegen Chelsea die won ik in de extra tijd waar rossi een penelty miste en ik toen direct op de counter scoorde.

Dit seizoen gespeeld met een rotatiesysteem wat is dat fijn met zon topselectie. Gewoon 2 topteams die om en om spelen
pi_54886877
Het is een complot, dat van de matchengine.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54886896
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee hoor, ook clubs uit Polen en Portugal bijvoorbeeld.
Gewoon alle feeders waar je spelers aan kunt uitlenen uit een land waar je geen work permits nodig hebt, toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54887527
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is een complot, dat van de matchengine.
Paar seizoenen geleden toen ik kampioen werd stond liverpool stuk of 15 a 20 punten boven mij en die verspeelden op het eind ook alles.
pi_54887570
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Paar seizoenen geleden toen ik kampioen werd stond liverpool stuk of 15 a 20 punten boven mij en die verspeelden op het eind ook alles.
Kan gebeuren dat de AI je tactiek doorkrijgt.

Of dat de AI de tactiek van de AI doorkrijgt.
pi_54888152
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:13 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Kan gebeuren dat de AI je tactiek doorkrijgt.

Of dat de AI de tactiek van de AI doorkrijgt.
Jah ik weet wel dat de AI je tacktiek kraakt maar het viel me gewoon op.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:06:05 #85
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54888909
Voor het spelen van FM moet je gewoon tijd vrijmaken of je moet het combineren met iets anders, zoiets:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54888945
Heeft ze dr kleding nou uitgetrokken en daarna dr schoenen weer aan?
pi_54890570
Of ze had een rokje aan en heeft die erover uitgetrokken , maar who cares!

Besloten om te gaan proberen om met Liverpool heel Engeland te gaan domineren en de CL te winnen. Eerste wedstrijden meteen Gerrard en Alonso geblesseerd natuurlijk, mijn beste 2 middenvelders!

Bij de trainingen heb ik alles op 7 sterren en 2 op 6 sterren maar zie dat je bij de spelers ook nog de trainers kan kiezen

Houden jullie hier ook nog rekening mee of niet?
pi_54890663
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Gewoon alle feeders waar je spelers aan kunt uitlenen uit een land waar je geen work permits nodig hebt, toch?
In principe wel, maar in Belgie (en blijkbaar ook in Polen en Portugal) duurt het maar 3 jaar voordat je speler die nationaliteit hebben overgenomen en in de rest van de EU 5 jaar.

SI heeft volgens mij wat tegen mij. Ik ben Feyenoord, 1e seizoen de play-offs gewonnen dus CL. Voorronde tegen 1 of andere rare ploeg uit Israel, 2 keer 2-0 gewonnen met een reserve-elftal. De loting voor de poule: Valencia, Werder Bremen en Olympique Lon

Toch door, op onderling resultaat tegen Valencia 2e geworden (we allebei 8 punten, Val-Fey was 0-2 en Fey-Val 1-2). 1e ronde RU loot ik Chelsea.... Nu met de thuiswedstrijd bezig, ik sta bij rust al 0-3 achter

EDIT: 2-6 verloren
Maar ja, bij Chelsea lopen ook Cambiasso, Riquelme, Lampard en Sjevchenko rond en dan kom ik met Ron Vlaar en Andwele Slory (die wel gescoord heeft deze wedstrijd )

[ Bericht 12% gewijzigd door Irritatie100 op 28-11-2007 13:28:19 ]
pi_54891228
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
Voor het spelen van FM moet je gewoon tijd vrijmaken of je moet het combineren met iets anders, zoiets:

[ afbeelding ]
Maakt het spel NOG leuker
pi_54891763
Best jammer af en toe....De ene wedstrijd overloop je Fenerbache en dat nog wel in hun eigen stadion! Maar de wedstrijd ervoor ga je toch aardig kansloos onderuit tegen Birmingham City uit....

Zoiets zie je in het echt ook wel gebeuren, dat weet ik wel maar toch...echt zwaar frustrerend!!

LOL!

Probeer ik nog een AMC/MC op de kop te tikken, 3 verschillende spelers geprobeerd, allemaal vonden ze 15 miljoen te weinig, op de laatste dag nog even VDV geprobeerd, ja hoor...1e bod meteen 15 miljoen omdat ik weinig tijd meer had, en geaccepteerd en meteen binnen! Nog veel beter ook dan die vorige spelers die ik probeerde
pi_54891928
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:13 schreef Zinton het volgende:
Of ze had een rokje aan en heeft die erover uitgetrokken , maar who cares!

Besloten om te gaan proberen om met Liverpool heel Engeland te gaan domineren en de CL te winnen. Eerste wedstrijden meteen Gerrard en Alonso geblesseerd natuurlijk, mijn beste 2 middenvelders!

Bij de trainingen heb ik alles op 7 sterren en 2 op 6 sterren maar zie dat je bij de spelers ook nog de trainers kan kiezen

[ afbeelding ]

Houden jullie hier ook nog rekening mee of niet?
Dat is geen persoonlijke coach, dat is het oordeel van die coach over die speler (z'n trainingsarbeid).
pi_54892825
In m'n 2e seizoen Telstar meteen de 1e periode gepakt. Een veelbelovend begin van het seizoen
pi_54892843
Ah zo, oke, weet ik dat ook weer

En trouwens, als een bepaalde tactiek in het begin van de competitie niet zo lekker loopt, wat doen jullie dan? Blijven jullie bij die tactiek en hopende dat het wel aanslaat na een tijdje? Of gooien jullie de hele tactiek drastisch om, om te kijken of dat wel werkt of proberen jullie de tactiek te finetunen?

Ik ben bezig met een 5-3-2 attacking tactiek, met vleugelspelers. Dit past in mijn inziens perfect bij Liverpool, vooral met die spelers. Voorbereiding ging voortreffelijk, 14 goals in 3 wedstrijden en niks tegen maar in de competitie gaat et erg stroef en heb al 3x op rij verloren. Gaat nergens meer over, ben gewoon niet zo'n goede FM-speler denk :x
pi_54892953
Ik had een kutvoorbereiding, geen een keer gewonnen, heel weinig goals voor, veel tegen. Dan begint de competitie en win je de eerste periode...

Ik tune altijd fijn. Zolang je tactiek behoorlijk in balans is, kan elke tactiek succes opleveren.
pi_54893113
ik zorg gewoon dat ik een goede scout heb die leuk verhaaltje babbelt over hoe ik mn opstelling moet doen, en meestal speel ik altijd zeer aanvallend en let ik op de counter tegen de clubs in de CL en top 5 premier leauge
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54893547
2e ronde van de beker 2-1 gewonnen van Eredivisieploeg Heracles

In de volgende ronde wacht, net als vorig jaar, Feyenoord.
pi_54893645
Sjonge jonge.....een paar aanpassingen gedaan en sta na 30 minuten al achter tegen chelsea uit :s....

Dan toch maar een andere tactiek proberen denk straks, hoewel ik met vorige games al heel erg veel heb geprobeerd en het ook allemaal niet werkt, geen idee hoe het komt maar als ik jullie hoor over hoe het gaat en jullie na 20 wedstrijden al fier bovenaan staan heb ik 1x een lekker seizoen gehad met Arsenal en verder gewoon elk seizoen klote gehad....

Hebben jullie niet iets van cruciale tips ofzo wat je zeker niet moet combineren? Ik heb het boekje ook al doorgelezen bij de attributen enzo maar werkt ook gewoon niet....beetje jammer
pi_54893672
Laat die tactiek nou eens langer zn werk doen dan 30 minuten. Zoek uit wat er fout gaat, etc.
pi_54894020
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:56 schreef Zinton het volgende:
Sjonge jonge.....een paar aanpassingen gedaan en sta na 30 minuten al achter tegen chelsea uit :s....

Dan toch maar een andere tactiek proberen denk straks, hoewel ik met vorige games al heel erg veel heb geprobeerd en het ook allemaal niet werkt, geen idee hoe het komt maar als ik jullie hoor over hoe het gaat en jullie na 20 wedstrijden al fier bovenaan staan heb ik 1x een lekker seizoen gehad met Arsenal en verder gewoon elk seizoen klote gehad....

Hebben jullie niet iets van cruciale tips ofzo wat je zeker niet moet combineren? Ik heb het boekje ook al doorgelezen bij de attributen enzo maar werkt ook gewoon niet....beetje jammer
Kies een tactiek die jij graag wilt spelen, 4-3-3 bijv.
Zet volgens jou de beste spelers op die positie's
En laat dan volgens jou assistent manager de spelers neerzetten,zodat de tactiek hetzelfde is maar de juiste spelers zoals hij denkt dat het goed is.

Dat werkt bij mij vooral als het ff niet goed gaat.
Zorg dat je een scout hebt die je tegenstander analyseert elke keer, gebruik zijn tips hoe je moet spelen, met de punt naar achter bijv. of snelle vleugelverdedigers.

Je moet uiteraard wel een zeer degelijke assistent manager hebben :p
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54895140
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Laat die tactiek nou eens langer zn werk doen dan 30 minuten. Zoek uit wat er fout gaat, etc.
Ja dat weet ik ook wel maarja, ik heb al 8 wedstrijden die tactiek geprobeerd en als ze je gewoon overlopen is het lastig uitzoeken waar het fout gaat, aangezien je echt over hele goede spelers beschikt
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Kies een tactiek die jij graag wilt spelen, 4-3-3 bijv.
Zet volgens jou de beste spelers op die positie's
En laat dan volgens jou assistent manager de spelers neerzetten,zodat de tactiek hetzelfde is maar de juiste spelers zoals hij denkt dat het goed is.

Dat werkt bij mij vooral als het ff niet goed gaat.
Zorg dat je een scout hebt die je tegenstander analyseert elke keer, gebruik zijn tips hoe je moet spelen, met de punt naar achter bijv. of snelle vleugelverdedigers.

Je moet uiteraard wel een zeer degelijke assistent manager hebben :p
Kijk, daar heb ik wat aan, ik moet bekennen dat ik nooit echt keek naar wat de scout me vertelde , waar let je op bij het aanstellen van een goede scout die de wedstrijden in jou competitie voorbereid?

Net trouwens een nieuwe Ass. manager aangesteld, die oude was niet echt veel soeps

En dan dit

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')