abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54865968
Ach, met bijvoorbeeld de VI seizoensgids amateurs (die ook niet helemaal compleet en foutloos is) heb je in ieder geval de selecties grotendeels compleet. De stats zullen grotendeels toch wel random worden, neem ik aan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:59:41 #27
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54866091
vooralsnog wel, het is vaak al lastig om te achterhalen of iemand een linker, centrale, of rechtermiddenvelder is

het gaat ook vooral om de competitiestructuur, de regels, samenwerkingsverbanden etc.etc.
dat gaat een hoop uitzoekwerk en testen opleveren. 2000 spelers toevoegen en 700 staf ofzo, tsja.. ach
(overigens zitten er al wel een lading amateurs in de game)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54866150
Hoeveel amateurklasses zouden er dan eventueel inkomen?
Als alleen de hoofdklasse's erin komen dan is het denk ik wel te doen.
Je kan dan bijvoorbeeld ook een mailtje sturen na de clubs zelf.
(eventueel wil ik je er wel ooit mee helpen als je dat op prijs stelt)
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:16:12 #29
25957 Reddiablo
pi_54866370
in elk geval eerst de Hoofdklasses. Misschien dat de 1e klasse ook nog een optie is, maar daar heb ik eerlijk gezegd zelf nooit zo naar gekeken. Hoofdklasses volg ik nog wel redelijk.....
www.3voor12denhaag.nl
pi_54866958
Vanavond eindelijk maar weer eens verder met Atletico Madrid.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54867040
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Blight het volgende:
Vanavond eindelijk maar weer eens verder met Atletico Madrid. Aston Villa
OFT.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:59:39 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54867136
Nog altijd weigeren Maxi Rodriguez en Pablo hun aflopende contract verlengen, ongeacht het salaris dat ik ze aanbied. Vreemd is wel dat beide niet in de belangstelling staan van andere clubs, terwijl ze uitstekend presteren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:01:54 #33
25957 Reddiablo
pi_54867189
hmm, dan hopen dat je ze een contract kunt aanbieden NADAT hun contract is verlopen

ik heb dat bijvoorbeeld ook met een eerdere pot met Rankovic (ADO) gehad. Hij verdiende 6000 eur per week en wilde 10000 eur per week. No way, jose!

Uiteindelijk nadat z'n contract verlopen was ergens nam hij genoegen met 5000 eur per week, wat ik wel OK vond

Risico is natuurlijk wel dat hij -tot die tijd- gratis naar een ander team kan...
www.3voor12denhaag.nl
pi_54867430
Jullie advies over mijn Feyenoord-game bij FM2007. Mijn doelman is Henk Timmer. Hij staat dit seizoen echt geweldig te keepen. Zijn contract loopt echter af. Ik heb ook nog Ekramy en Smith. Bovendien komt Vorm aan het einde van het seizoen. Ik zit nu hevig te twijfelen of ik Timmer's contract moet verlengen. Aan de ene kant ja, want hij keept echt super. Aan de andere kant nee, want hij is al 35 ofzo dus hij wordt snel slechter en volgend jaar heb ik de beschikking over 3 jonge, talentvolle doelmannen.

Wat zouden jullie doen??
pi_54867490
Mijn ervaring is dat een aantal maanden (3?) voordat het contract echt afloopt ze het contract nog wel willen vernieuwen. Weet niet precies wat daarvoor de vereisten zijn (Goed presteren in de competitie?)..
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_54867556
Irritatie100, ik zou hem een contract aanbieden met een lage status, zoals "in rotatiesysteem" en dan voor een jaar extra strikken, zodat je altijd een ervaren keeper hebt in de cruciale wedstrijden. Rookies zijn best snel onzeker na een slechte periode.
pi_54867587
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:24 schreef Zinton het volgende:
Irritatie100, ik zou hem een contract aanbieden met een lage status, zoals "in rotatiesysteem" en dan voor een jaar extra strikken, zodat je altijd een ervaren keeper hebt in de cruciale wedstrijden. Rookies zijn best snel onzeker na een slechte periode.
Hij heeft geen intresse in een contract met rotatiesysteem, hij wil minimaal eerste elftal
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:29:55 #38
25957 Reddiablo
pi_54867649
Ekramy laten opzouten, en die Smith... welke is dat???

Vorm is een prima keeper.
www.3voor12denhaag.nl
pi_54867658
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:01 schreef Reddiablo het volgende:
hmm, dan hopen dat je ze een contract kunt aanbieden NADAT hun contract is verlopen

ik heb dat bijvoorbeeld ook met een eerdere pot met Rankovic (ADO) gehad. Hij verdiende 6000 eur per week en wilde 10000 eur per week. No way, jose!

Uiteindelijk nadat z'n contract verlopen was ergens nam hij genoegen met 5000 eur per week, wat ik wel OK vond

Risico is natuurlijk wel dat hij -tot die tijd- gratis naar een ander team kan...
Op die manier heb ik ook Ronaldo en Paulo Ferreira gratis kunnen aantrekken naar Atletico Madrid, als breedte aankopen nog wel. .

Toen ze nog onder contract stonden bij AC Milan en Chelsea hadden ze weinig trek in Atletico Madrid, maar toen de contracten van hen aldaar eenmaal afgelopen waren stonden ze opeens te springen om bij me aan de slag te gaan.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54867694
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:29 schreef Reddiablo het volgende:
Ekramy laten opzouten, en die Smith... welke is dat???

Vorm is een prima keeper.
Mark Smith van Sparta
pi_54867744
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij heeft geen intresse in een contract met rotatiesysteem, hij wil minimaal eerste elftal
Keepers kunnen vaak nog best lang mee hoor. Wat zegt je assistent over Timmer als je een verslag uit laat brengen? Vaak is daar ook wel min of meer uit te halen of hij ook al echt aan het aftakelen is ja of de nee.
pi_54867829
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:34 schreef Blight het volgende:

[..]

Keepers kunnen vaak nog best lang mee hoor. Wat zegt je assistent over Timmer als je een verslag uit laat brengen? Vaak is daar ook wel min of meer uit te halen of hij ook al echt aan het aftakelen is ja of de nee.
Volgens mijn assistent is Timmer een nuttige speler wiens ervaring nuttig is binnen de club.
Maar ik ben er trouwens al uit denk ik, ik kijk net hoeveel hij eventueel zou willen bij een contract, wilt hij het 3-voudige van wat hij nu verdient

Ook mooi, ik sta met Feyenoord eerste, ik overwinter in de CL (een poule met Valencia, Olympique Lyon en Werder Bremen overleefd, nu tegen Chelsea). Bied FC Zwolle mij ff een contract aan
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:42:29 #43
25957 Reddiablo
pi_54867867
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mark Smith van Sparta
Ekramy en zeker Smith als de vliegende donder proberen te slijten. Dan heb je Timmer en Vorm als goede keepers.
Ekramy is ook nog wel redelijk..... kijken of je Vorm wat meer speeltijd kan gunnen en zoeken naar een topkeeper...
www.3voor12denhaag.nl
pi_54868148
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 03:56 schreef Joe. het volgende:

[..]

Wat betreft de speler en zijn werkvergunning: Heb je de nieuweste patch geinstalleerd en een nieuwe game begonnen?
Aangezien sommige veranderingen pas van kracht zullen zijn bij een nieuw spel.
Naja, laat die PA dan maar zitten, ik cheat nooit tijdens FM

En wat je heirboven zegt snap ik niet echt, want Cabrera en Lindado krijgen allebei dit:

Geen mogelijkheid om hem toch binnen te halen dus....of zie ik iets over het hoofd?
pi_54868507
Dan moet je eerst een work permit feeder club hebben.
pi_54870713
En wederom is die "restart" bug er nog niet uit...

Ben met Millwall bezig en heb uit de eerste 9 wedstrijden 23 punten, daarna sluit ik em af en start ik em vandaag op. Uit 12 wedstrijden nog maar 7 punten, en eruit in de beker tegen Bradford, die 1 divisie lager spelen......

Dit vraagt toch gewoon om irritatie ofnie? Wat een KUTzooi!!
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:27:24 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54870774
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef Zinton het volgende:

Ben met Millwall bezig en heb uit de eerste 9 wedstrijden 23 punten, daarna sluit ik em af en start ik em vandaag op. Uit 12 wedstrijden nog maar 7 punten, en eruit in de beker tegen Bradford, die 1 divisie lager spelen......

Dat hoeft toch niet per se een bug te zijn, als je die twaalf wedstrijden er meteen achteraan gespeeld had, had je misschien ook slechts zeven punten vergaard? Zelf heb ik er absoluut geen last van.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54870890
Is volgens mij ook geen bug hoor.
pi_54870943
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef Zinton het volgende:

Nogmaals, managers van andere clubs scouten jou ook, en als jij veel succes hebt met een tactiek, zullen ze zich gaan aanpassen, wat vaak betekent dat je zelf ook weer wat (kleine) aanpassingen zal moeten doen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54872737
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:18 schreef sjimz het volgende:
Dan moet je eerst een work permit feeder club hebben.
Een wat? En hoe kom ik daaraan?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')