Ik heb Omniworld als satalietclub, maar het lijkt me niet dat ik daar voetballers zonder werkvergunning kan stallen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een satellietclub, kan je gewoon aan het bestuur vragen.
[ link | afbeelding ]
Lol, ADO-NAC op tv terwijl het ook Ajax-Feyenoord is...
Ja dit zou ik ook weleens exact willen weten. Je kan ze wel stallen maar ze komen niet in aanmerking voor een nieuwe werkvergunning. Dus eigenlijk heb je helemaal niks aan ze....quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik heb Omniworld als satalietclub, maar het lijkt me niet dat ik daar voetballers zonder werkvergunning kan stallen?
Ben je Ajax dan?? Ik ging er namelijk vanuit dat je een Engelse club was, maar aangezien Omniworld satellietclub van Ajax is... Met Engelse clubs kan dit namelijk welquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik heb Omniworld als satalietclub, maar het lijkt me niet dat ik daar voetballers zonder werkvergunning kan stallen?
Bestuurskamer--->Vraag extra geld om lonen te financieren (oid)quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:26 schreef Misanthroopia het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met jaarsalarissen? Ik speel met PSV en het lukt me niet spelers een salaris aan te bieden dat hoger is dan 1,4 miljoen. Dit terwijl clubs als Feyenoord en Ajax spelersalarissen aanbieden van in de 4 miljoen. Weet iemand hoe dit is te verhogen?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:28 schreef Joe. het volgende:
[..]
Bestuurskamer--->Vraag extra geld om lonen te financieren (oid)
Als ze dat niet willen doen:
Bestuurskamer--->Budget wijzigen
Heej jij speelt ook met PSV toch? Is het bij jou ook zo dat je spelers geen hoger salaris kan bieden dan 1.5 miljoen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist 'n waardievolle 1-1 uit tegen Real Madrid behaald in de kwartfinale CL. En dan nog teleurgestelde fans
Overigens op 'n andere laptop, aangezien de mijne 't vanmiddag begeven heeft
En met een half oog Liverpool - FC Porto kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Blight het volgende:
Vanavond eindelijk maar weer eens verder met Atletico Madrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |