Nee, is een Creative.quote:
Grappig dat er veel bedrijven zijn die ipods maken.... nu ook creative weer...quote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nee, is een Creative.
Voordelen tegenover de iPod Shuffle:
- FM-radio
- Plug & Play UMS device, geen gezeik met software als iTunes.
- Heeft een schermpje
Leuk ding, ik zou alleen liever een stick met flashgeheugen hebben ipv een harde schijf. Heb nog wel eens de neiging die dingen te laten vallen enzoquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:07 schreef MaxiTitan het volgende:
Een Imation USB micro hard-drive van 4GB, bij de MediaMarkt gekocht. Mijn 256MB USB stick werd toch een beetje te klein en deze vond ik er leuk uitzien.
[ afbeelding ]
Zijn bestand tegen 1000G dus kunnen wel wat hebben denk ik zo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk ding, ik zou alleen liever een stick met flashgeheugen hebben ipv een harde schijf. Heb nog wel eens de neiging die dingen te laten vallen enzo
Wat voor type is dat? Ik zoek een soortgelijk iets voor een schappelijke prijsquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Bluetooth speakertje voor in de auto.
[ afbeelding ]
Telkens als ik gebeld werd stond m'n foon op de speaker en niemand kon mij verstaan. Dus dacht dan maar zo'n speakersetje en tot nu toe bevalt hij prima.![]()
Een Anycom HCC-250 Bluetooth Car-Kit heet die volgens de doos. Deze heb ik gekocht bij de mediamarkt voor 50, 60 euro geloof ik.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat voor type is dat? Ik zoek een soortgelijk iets voor een schappelijke prijs
Tweaker alert!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:03 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Een Asus 8800GT![]()
Ligt hier klaar om in te bouwen.
nee ben te luiquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tweaker alert!!!!
Wat heb je trouwens aan zo'n ding als hij niet ingebouwd is? Het is al ruim over elven. Hij ligt dus al een paar uur klaar om ingebouwd te worden.......of zit je liever urenlang met een harde plasser naar te kijken voordat je er ook maar iets mee doet?
MOOOIII!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Little Dot MKIII koptelefoonbuizenversterker![]()
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2007 17:43 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Behringer BCD3000. Wat een kutding
Bevalt heel erg!quote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef L0we het volgende:
[..]
nice, hoe bevalt hij?
Toevallig ook ervaringen tov. windows mobile (6)?
Gebruik je hem prive? Ik heb altijd begrepen dat BB vooral bedoeld is voor de zakelijke markt, en dan is beveiliging wel erg handigquote:Op zondag 2 december 2007 21:49 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Bevalt heel erg!
Met de windows mobile geen ervaring, nee.
Maar de BB is wel fijn, werkt makkelijk en is duidelijk. Ziet er mooi uit, helder scherm, fijne opties, internetten is ook best fijn ermee, alleen van al die verbindingen en beveiliging snap ik nog niet veel
Ja prive jaquote:Op zondag 2 december 2007 21:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Gebruik je hem prive? Ik heb altijd begrepen dat BB vooral bedoeld is voor de zakelijke markt, en dan is beveiliging wel erg handig
Das de 350D toch?quote:Op maandag 3 december 2007 17:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe digitale camera:
[ afbeelding ]
Jeps, voor maar 378 euro incl 18-55 kitlens bij Media Markt. (eigenlijk 388 euro, maar cassiere had foutje gemaakt)quote:
Die heb ik vandaag ook gekochtquote:Op donderdag 6 december 2007 22:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Logitech Z-2300![]()
[ afbeelding ]
Leeg gelijk je prullenbakquote:Op woensdag 12 december 2007 23:39 schreef Counterattack het volgende:Kabelzooi wegwerken en de stofzuiger ff aanslingeren kan geen kwaad
neequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Full frontal photo waar jij de laarzen op draagt?![]()
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 20 december 2007 13:59 schreef Little_Angel het volgende:
Classic Tall Uggs in Chestnut.
Plaatje niet nodig lijkt me.
Wat mag dat bovenste ding voorstellen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
kerstkadootje van de baas
Zelf betaald:
Een eenvoudig HP all-in-wannetje
[ afbeelding ]
(en een zak boodschappen, maar dat is erg onboeiend)
Haha nou ik ben verkocht hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
Mijn laatste aankoop, een O'Neill winterjas. Ben er superblij mee
Die is hier juist 2 weken terug overleden...quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Een eenvoudig HP all-in-wannetje
[ afbeelding ]
Jaaaaaa.quote:Op zondag 23 december 2007 21:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor uren vermaeck!
Die heb ik ook!quote:Op maandag 24 december 2007 19:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan de zwarte voor in de DS
Ik gun het je van harte! Hiermee kan je in januari fris aan je Nederlandse talencursus beginnen!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:29 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
de lot van 20 miljoen die hier valt (er staat wel 10 mil op maar geen zin om DÉ LOT van 20 miljoen te tonen)
en van de week al
[ afbeelding ]
Je bent heel blij met het dubbele album van een gele kikkerquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:46 schreef don-diablo het volgende:
Dubbel cd editie van dit album:
[ afbeelding ]
Ik ben er heeeeeeeeel blij mee
quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:26 schreef don-diablo het volgende:
ik zag niet eens dat het een kikker was(wat een n00b ben ik ook soms
)
In mijn ogen zeker weten en helemaal tijdens de wintermaandenquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
welke kikker
Maar goed album dus begrijp ik
Moeilijk dikke schoentjesquote:
OKquote:Op woensdag 26 december 2007 01:58 schreef Counterattack het volgende:
Neuh je hebt alleen dezelfde monitor
Je gaat kamperen?quote:
Sorry, nee.quote:
Geen van beiden.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je hebt een dubieus bijbaantje? Of full time baan?
Lijkt me heel geschikt voor een familievakantie van 6 personen.quote:
Want?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lijkt me heel geschikt voor een familievakantie van 6 personen.
Ik kan beter mijn mond houden denk ikquote:
Begin er dan niet over.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan beter mijn mond houden denk ik![]()
![]()
Sorryquote:
Ik neem aan om toetsenbord mee schoon te maken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef L0we het volgende:
[ afbeelding ]
Klein belachelijk duur bezempje
Dit borsteltje is om stof van de sensor van je fotocamera te halen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ik neem aan om toetsenbord mee schoon te maken?
Kreeg je de brokken kots niet meer uit je oude broek?quote:
Het is inderdaad om de sensor van mijn camera schoon te maken. Werkt erg goed, maar dat mag ook wel voor dat geld (¤70quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ik neem aan om toetsenbord mee schoon te maken?
Is nog vrij weinig voor een sensorreiniger hoor! Ik betwijfel of 'ie het wel goed doet.. Ik had er eentje van 130 euro, en zelfs die deed het niet perfect!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is inderdaad om de sensor van mijn camera schoon te maken. Werkt erg goed, maar dat mag ook wel voor dat geld (¤70).
I know, maar het blijft veel geld voor een voor het oog simpel ding. Ik heb hem nu ene paar keer gebruikt, maar hij doet het perfect!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:37 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Is nog vrij weinig voor een sensorreiniger hoor! Ik betwijfel of 'ie het wel goed doet.. Ik had er eentje van 130 euro, en zelfs die deed het niet perfect!
brrrrr krijg inmiddels nachtmerries van Toshiba...quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:56 schreef Patries86 het volgende:
[ afbeelding ]
Real foto gemaakt van me nieuwste aanwinst
Notebook Toshiba salellite L40 B15
+ Draadloze ligitech muis
Succes ermeequote:
Same here.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
brrrrr krijg inmiddels nachtmerries van Toshiba...
Heeft mn broer ook en bevalt em heel goed. Mijn volgende laptop wordt een Macbook Pro iigquote:
Kijk eens een pagina terugquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heeft mn broer ook en bevalt em heel goed. Mijn volgende laptop wordt een Macbook Pro iig
Slechte ervaringen met Toshiba?quote:
uhu.quote:
quote:
Kan ik ook jouw vriendje worden?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:30 schreef Qwea het volgende:
Naar lang wikken ende wegen toch maar besteld ;
[ afbeelding ]
Zelf heb ik een goeie acer laptop. Maar vriendlief zn mac doet het niet echt geweldig meer, dus heb ik besloten om voor bij hem maar een macbook pro aan te schaffen. Dan kan hij die gebruiken, en kan ik OS X wat meer verkennen.
ooh my fucking godquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Na reparatie weer kapot. Ik kijken en wat blijkt:
[ afbeelding ]
Oeps, ze hebben ergens een schroefje laten slingeren
Er kwam rook uit:quote:
Stickertje uit Duitsland, maar stiekem toch in China gemaaktquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:09 schreef Beach het volgende:
Een burealamp25 euro voor zon kuttding maar hij ziet er wel design uit
![]()
En geen rommel uit China, maar Duitse degenlijkheid.
oeh!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:44 schreef Agiath het volgende:
Externe harde schijf 500 GB. Voorl laptop[ afbeelding ]
USB toetsenbord, ook voor laptop
[ afbeelding ]
microsoft curve of zoiets
My Book Essential 2.0quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
oeh!
die HDD ziet er mooier uit dan diegene die ik nu heb...
ook western digital 500GB, maar die staat vol met muziek, dus nog maar eentje kopen
hoe heet deze?
o en mijn laatste aankopen:
- Muis met veranderende lichtjes
- 2e 19" beeldscherm
- Elektrisch schroevendraaier van ibood
Nice. Full HD?quote:
Ik heb ook een nieuwe zonnebril (op sterkte) gekocht. Van diesel. Voor het autorijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:49 schreef Sylvana het volgende:
2 nieuwe brillen
Een gewone en een zonnebril
Werd wel es tijd na 6 jaar dezelfde bril hebben
OEH! Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:42 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Silvana support largo kussen
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef tvdleur het volgende:
[..]
OEH! Die heb ik ook!Heerlijk kussen
En krast verschrikkelijk snel en de accu is na een paar uur leeg.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef Lucivia het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is zo schattig. En klein. En licht. En handig. En cheap.
.
Ik een tijdje terug ook ( zie paar pagina's trug )quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
De knoop doorgehakt.
Die is idd mooi van jou!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef Ajjardo het volgende:
[..]
Ik een tijdje terug ook ( zie paar pagina's trug )
Beste keuze die ik ooit gemaakt heb op dit gebied
geen air?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
De knoop doorgehakt.
ja, die zag ik staanquote:
Ja idd en die specs zijn ook niet heel denderend. Wel snelle wifi shit enzo, maarja wtf moet je er mee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die zag ik staanbijna 3100 dollar
in geen 3100 jaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd en die specs zijn ook niet heel denderend. Wel snelle wifi shit enzo, maarja wtf moet je er mee.
1,6 ghz core2duo, 2 gb ram, maar 1 usb poort, geen firewire en dat voor maar 3100 dollar.
showenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd en die specs zijn ook niet heel denderend. Wel snelle wifi shit enzo, maarja wtf moet je er mee.
1,6 ghz core2duo, 2 gb ram, maar 1 usb poort, geen firewire en dat voor maar 3100 dollar.
Ja ik zag het ja! Nice!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ha! Ik ook al!
Zie 1 pagina terug
Maar wanneer krijg je hem binnen Nin? Mijne was gisteren binnen
Nee gelukkig niet!quote:
Die is stoer. Die had ik toen in het grijs voor de Jochem actiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Juup© het volgende:
Wielsleutel en een nwe krabpaal voor het gespuis:
[ afbeelding ]
In de aanbieding bij Karwei van ¤75,- naar ¤46,-, zag het toevallig toen ik daar wat rondliep omdat ik mij verveelde.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is stoer. Die had ik toen in het grijs voor de Jochem actie
vrij licht, superdun helemaal aluminium, solid state disk, 2gb ram, passief gekoeld, teringlange batterijduurquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat kun jij er mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:23 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Een lieve kleine Baby Kau (Neen, dit is geen spelfout)
Voor zakenmensen en office applicaties misschien, maar als je hem voor andere doeleinden wil gebruiken hem je er vrij weinig aan imho.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
vrij licht, superdun helemaal aluminium, solid state disk, 2gb ram, passief gekoeld, teringlange batterijduur
ik zie zakenmensen dat ding ECHT wel kopen.
Ik had hem gekregen van kattenplaza voor Jochem. Geloof inc verzenden ook zoiets ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
In de aanbieding bij Karwei van ¤75,- naar ¤46,-, zag het toevallig toen ik daar wat rondliep omdat ik mij verveelde.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:56 schreef Little_Angel het volgende:
Heb de MacBook vandaag ontvangen. Lig er nu lekker in bed mee!
nicequote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:56 schreef Little_Angel het volgende:
Heb de MacBook vandaag ontvangen. Lig er nu lekker in bed mee!
Haha ik kan het niet helpenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:54 schreef Qwea het volgende:
[..]pimpsnol
Met leopard erop I asume...?
Bevalt heeeeel goed! Snap niet dat ik zo lang heb getwijfeld!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
nice![]()
hoef zeker niet te vragen of het bevalt
Haaaaaaaaaa geweldigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:30 schreef Karina het volgende:
Ik was hem kwijt, op Ebay voor een klein prijsje gevonden.
[ afbeelding ]
nice, ook zo,n ortopedische erin?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:32 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Niet echt aangeschaft, maar gewoon geleast.
[ afbeelding ]
Kun je dan niet beter een KVM switch voor je reparaties kopen in plaats van 4 schermen?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien ik best veel reparatie's doe, kwam ik een scherm tekort. Nu heb ik er 4
[ afbeelding ]
Voor den mac book pro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 daarvan
[ afbeelding ]
ja, maar feit is dat ik schermen geil benquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een KVM switch voor je reparaties kopen in plaats van 4 schermen?
Ziet er wel mooi uit overigens.
picsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar feit is dat ik schermen geil ben![]()
Ik heb hier 3 desktop's waarvan 1 in gebruik met 3 schermen, en een laptop met een tftscherm. Dus als ik ze niet voor reparatie gebruik, gebruik ik ze zo. Vet handig overigens.
Gaat niet, mn camera is nach den maker. Je zal dus nog 4 a 5 weken moeten wachtenquote:
.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:11 schreef Rekkie het volgende:
- Hoenyewell Honeywell Chronotherm Vision:
[ afbeelding ]
Ben er wel tevreden meequote:Apacer Card Reader USB2.0 16 in 1 Reader/Writer Black ¤7,46
Arctic Freezer 7 Pro s775 ¤13,96
Kingston KVR800D2N5K2/2G ¤35,51
Corsair ATX 520W 24P 12CMFAN V2.91 CMPSU-520HXEU ¤73,63
Intel Core2 Quad Q6600 2.40GHz s775 FSB1066 8MB 65nm Box BX80562Q6600 ¤185,17
Gigabyte GA-P35-DS3R s775 Intel GA-P35-DS3R ¤81,91
Cooler Master 690 Tower Case,No PSU,Black ¤53,44
Samsung SHS203N black SATA 20x ¤21,58
Samsung Spinpoint T166 7200rpm 500GB S-ATA 3.5 16MB Cache HD501LJ ¤68,50 x2
XFX GeForce 8600 GTS 256MB PCI-e DDR3 Retail PV-T84G-UDF3 ¤112,00
quote:
quote:
Mijn beste niet tastbare aanschaf ooit! Kostte me omgerekend maar ¤13,84.quote:Deze e-mail bevestigt dat u mIRC Co. Ltd. (khaled@mirc.com) $20,00 USD hebt betaald met PayPal.
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,44522USD
Moet nog binnen komenquote:
gaaf ding, heb hem gezien in real life, erg tof.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe MP3 speler van Samsung met 3" touchscreen:
[ afbeelding ]
Komt woensdag binnen.
Ik dacht... heb ik al eerder in dit topic gekeken... Denken en denken.. Neej.... Ik kijken bij "heb je iets nieuws blabla" op tweakers... Aha... Een Fokkende Tweaker.. Of een Tweakende Fokkerquote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe MP3 speler van Samsung met 3" touchscreen:
[ afbeelding ]
Komt woensdag binnen.
Ben bang dat je daar even een reisje voor moet makenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:17 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Waar kan ik haar aanschaffen?
Ik nog niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
gaaf ding, heb hem gezien in real life, erg tof.
We zijn niet de enigen hoor, zie weleens vaker dubbel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik dacht... heb ik al eerder in dit topic gekeken... Denken en denken.. Neej.... Ik kijken bij "heb je iets nieuws blabla" op tweakers... Aha... Een Fokkende Tweaker.. Of een Tweakende Fokker
Ben gelukkig niet de enige hier
Tof.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:24 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
2 dagen terug besteld, vandaag ontvangen.
Als mijn camera had meegewerkt, zeker ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tof.Komt er ook een foto van waar je hem aanhebt in zo'n LIF-topic?
Dat is dan toch je eigen chaos in windows media player, bij mij is alles netjes geordend.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:54 schreef _-_-Nicky_-_- het volgende:
Heb net een i-pod Nano gekocht. Had 1st een soortgelijke van Philips die sycroniseerde met windows media player maar wat een kl*te progamma is dat zeg, Vandaar dat ik overgestapt ben naar i-pod. Dat i-tunes werkt veel fijner en je hebt daardoor veel meer plezier van je mp3 speler en muziek omdat het zo goed georganiseerd is.
Jaaaa tof!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:07 schreef Stinosss het volgende:
Twee coole mario sleutelhangers![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |