Nee, is een Creative.quote:
Grappig dat er veel bedrijven zijn die ipods maken.... nu ook creative weer...quote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nee, is een Creative.
Voordelen tegenover de iPod Shuffle:
- FM-radio
- Plug & Play UMS device, geen gezeik met software als iTunes.
- Heeft een schermpje
Leuk ding, ik zou alleen liever een stick met flashgeheugen hebben ipv een harde schijf. Heb nog wel eens de neiging die dingen te laten vallen enzoquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:07 schreef MaxiTitan het volgende:
Een Imation USB micro hard-drive van 4GB, bij de MediaMarkt gekocht. Mijn 256MB USB stick werd toch een beetje te klein en deze vond ik er leuk uitzien.
[ afbeelding ]
Zijn bestand tegen 1000G dus kunnen wel wat hebben denk ik zo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk ding, ik zou alleen liever een stick met flashgeheugen hebben ipv een harde schijf. Heb nog wel eens de neiging die dingen te laten vallen enzo
Wat voor type is dat? Ik zoek een soortgelijk iets voor een schappelijke prijsquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Bluetooth speakertje voor in de auto.
[ afbeelding ]
Telkens als ik gebeld werd stond m'n foon op de speaker en niemand kon mij verstaan. Dus dacht dan maar zo'n speakersetje en tot nu toe bevalt hij prima.![]()
Een Anycom HCC-250 Bluetooth Car-Kit heet die volgens de doos. Deze heb ik gekocht bij de mediamarkt voor 50, 60 euro geloof ik.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat voor type is dat? Ik zoek een soortgelijk iets voor een schappelijke prijs
Tweaker alert!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:03 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Een Asus 8800GT![]()
Ligt hier klaar om in te bouwen.
nee ben te luiquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tweaker alert!!!!
Wat heb je trouwens aan zo'n ding als hij niet ingebouwd is? Het is al ruim over elven. Hij ligt dus al een paar uur klaar om ingebouwd te worden.......of zit je liever urenlang met een harde plasser naar te kijken voordat je er ook maar iets mee doet?
MOOOIII!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Little Dot MKIII koptelefoonbuizenversterker![]()
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2007 17:43 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Behringer BCD3000. Wat een kutding
Bevalt heel erg!quote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef L0we het volgende:
[..]
nice, hoe bevalt hij?
Toevallig ook ervaringen tov. windows mobile (6)?
Gebruik je hem prive? Ik heb altijd begrepen dat BB vooral bedoeld is voor de zakelijke markt, en dan is beveiliging wel erg handigquote:Op zondag 2 december 2007 21:49 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Bevalt heel erg!
Met de windows mobile geen ervaring, nee.
Maar de BB is wel fijn, werkt makkelijk en is duidelijk. Ziet er mooi uit, helder scherm, fijne opties, internetten is ook best fijn ermee, alleen van al die verbindingen en beveiliging snap ik nog niet veel
Ja prive jaquote:Op zondag 2 december 2007 21:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Gebruik je hem prive? Ik heb altijd begrepen dat BB vooral bedoeld is voor de zakelijke markt, en dan is beveiliging wel erg handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |