Was jij het niet die onlangs zei dat er zo snel opgezocht werd...quote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef ranja het volgende:
Opgezocht, ken alleen de naam van de band.
Een paar maanden geleden kwam zijn band hier nog voorbij...quote:He was known to be the driving force behind, and for his motormouth and cartoonish stage antics.
During's commercial heyday in the 1980s,
was known for his on-stage charisma, gravelly bluesy voice and suspenders.
Kevin DuBrow doet het niet meer...quote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Berkery het volgende:
Quiet Riot?
Ja maar ik was te nieuwsgierig... overigens had ik deze toch nooit geraden.quote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Was jij het niet die onlangs zei dat er zo snel opgezocht werd...
Mooi!quote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ctrl-Shift doet wonderen...quote:Op maandag 26 november 2007 23:24 schreef bukgeit het volgende:
Kan iemand ranja het punt uitdelen, mijn toetsenbord doet vreemd.
Jay Retard. Zijn vorige band was goed, Lost Sounds.quote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef belsen het volgende:
Ey, bukgeit. Hoe heette die plaat ook al weer van een paar maanden terug van een verwarde man ondergesmeerd in bloed?
Hij werd in de Platomania vergeleken met The Buzzcocks, maar het was net niks.
Nee, heb het zelf ook regelmatig op m'n laptop.quote:Op maandag 26 november 2007 23:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ha, dank. De bukgeitjes hebben achter de pc gezeten.
Is er een Belsen in de zaal?quote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef bukgeit het volgende:
Ik wil graag protocolair vastgelegd hebben dat er geen voorzetten meer worden gegeven bij vragen met oneindig veel mogelijke antwoorden, zoals 'Post tien naakte wijven op albumhoezen'. Het is wat anders als je de Carnavals Top 10 van 1986 moet benoemen, zo'n vraag kun je samen oplossen als je er niet alleen uitkomt.
wat een lol inderdaad...quote:Op maandag 26 november 2007 23:53 schreef MadMaster het volgende:
What Fun
Don't Stop The Music...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Yarborough & Peoples?
Niets over terug te vinden in de archieven van de Top 40, Y&P haalde in ieder geval destijds (1981) de 2e plaats...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:05 schreef ranja het volgende:
Robyn heeft ook een Don't Stop the Music die volgens mij ook net de top 40 heeft gehaald
Ach, nee, het was de opvolger van "Keep this Fire Burning" en die haalde het net wel maar deze dus niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:08 schreef MadMaster het volgende:
Niets over terug te vinden in de archieven van de Top 40
Ja. Hillsong United.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:05 schreef ranja het volgende:
Ah, is dat die band die uit de top 2000 geschopt wordt
bukgeit +1quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef bukgeit het volgende:
Jackson Five, met Michael.
En dat is 10:quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:30 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Das Ich
Das Pop
Die Toten Hosen
Die Artze
Die Krupps
Auf der Mauer
Die Fantastischen Vier
Die Prinzen
Die Roten Rosen
Das 9
ik wist er 4....quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef bukgeit het volgende:
Whoo, moeilijk! Weet je ze zelf uit het hoofd op te noemen?
Ik had nog Die Cheerleader... weliswaar op z'n engels uitgesproken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:29 schreef bukgeit het volgende:
Ok, we doen het voor zeven -in 1 post-
quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:15 schreef ranja het volgende:
2005 dus nog... Franz Ferdinand - Take Me Out?
quote:They get so angry
Like pouty children
Denied their candy
I laugh right at them
uit 1980.quote:I see your sad now (I will let you)
Sorry I teased you (I will let you)
This time I mean it (I will let you)
Anything you want (You can trust me)
I really want to (You can trust me)
How would you like it? (You can trust me)
SUCKER!
Hmmm... MadMaster is second-best.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Reken niet op mij.
Kom net uit een oeverloos overleg van 4 uur lang en mijn hoofd staat nu even niet naar songteksten als deze...quote:
Sorry I teased you (I will let you)quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom net uit een oeverloos overleg van 4 uur lang en mijn hoofd staat nu even niet naar songteksten als deze...
I see your sad now (I will let you)quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom net uit een oeverloos overleg van 4 uur lang en mijn hoofd staat nu even niet naar songteksten als deze...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:06 schreef MadMaster het volgende:
quote:Nah nah nah nah nah, nah nah nah nah nah,
nah nah nah nah nah, nah nah nah nah nah,
nah nah nah nah nah, nah nah nah nah nah
quote:
I know what guys want
I've got what boys like
I make them want me
I like to tease them
they want to touch me
I never let them
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef ranja het volgende:
Nah nah nah nah nah, nah nah nah nah nah,
nah nah nah nah nah, nah nah nah nah nah,
nah nah nah nah nah, nah nah nah nah nah
Gambolputty +1quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef Gambolputty het volgende:
Ja, zo weet ik 'm wel: Waitresses - I know what boys like.
Welke Belgische band bezong deze dame?quote:Sheryl Crow, I need you so...
Dan zit je er nog het dichtste bij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik noem zonder enige onderbouwing 'De Kreuners'...
quote:Sheryl Crow I need you so
Hoe laat is bij jou
De moed staat in mijn schoenen
En ik heb het kou
Sheryl Crow I need you so
Ik loop hier langs de gracht
De zon komt op de nacht verdwijnt
Wie had dat gedacht
Moet ik nu weg omdat ik lui ben
En de wereld niet begrijp
Moet ik nu weg?
Ow... Die dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef placebeau het volgende:
de mens
Ik heb de man laatst gezien op 7 november in het publiek van een optreden in brussel.quote:
Vind je je reactie zelf ook niet wat overdreven?quote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niks relax, gewoon nee. We hebben je hulp niet nodig.
Dat wordt nog ingewikkeld dan, wat wel en wat niet?quote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef bukgeit het volgende:
Ik wil graag protocolair vastgelegd hebben dat er geen voorzetten meer worden gegeven bij vragen met oneindig veel mogelijke antwoorden, zoals 'Post tien naakte wijven op albumhoezen'. Het is wat anders als je de Carnavals Top 10 van 1986 moet benoemen, zo'n vraag kun je samen oplossen als je er niet alleen uitkomt.
Heb hem nog live gezien begin dit jaarquote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.
Daar moest ik dus steeds aan denken.
Nee, helemaal niet, want je was de zoveelste al in korte tijd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je je reactie zelf ook niet wat overdreven?
Dan wordt er zeker niet geholpen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Maar de 16e december is het wel weer gezellig?
Dan is het goed...quote:
We zullen dan maar zeggen dat de woordkeus wat matig wasquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:02 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, want je was de zoveelste al in korte tijd.
Ik heb t gehoord afgelopen weekend.. Overigens deden wij dit weekend nog het 'herken de hits' spel en dat won ik glansrijk van Brother_52quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het goed...
Team 10 'New Release' komt zaterdag overigens in Amsterdam bij elkaar voor taktiek-bespreking. >:)
Tja. Ik ben liever duidelijk in wat ik zeg, en als ik boos ben krijg je er gewoon van langs.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zullen dan maar zeggen dat de woordkeus wat matig was
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zullen dan maar zeggen dat de woordkeus wat matig was
Brother is niet ingehuurd voor de hits (die doe ik zelf wel), hij moet het alternatievere en ruigere werk voor zijn rekening nemen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb t gehoord afgelopen weekend.. Overigens deden wij dit weekend nog het 'herken de hits' spel en dat won ik glansrijk van Brother_52
Tja en ik zeg het als ik dat overdreven vind, zo hebben we allemaal onze gebrekenquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tja. Ik ben liever duidelijk in wat ik zeg, en als ik boos ben krijg je er gewoon van langs.
Dat was ook onderdeel van onze taktiekquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb t gehoord afgelopen weekend.. Overigens deden wij dit weekend nog het 'herken de hits' spel en dat won ik glansrijk van Brother_52
tactiek dan toch!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was ook onderdeel van onze taktiek
Zelfs het bewust verkeerd spellen van sommige woorden is er onderdeel van.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs het bewust verkeerd spellen van sommige woorden is er onderdeel van.
Dat helpt me niet verder...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:43 schreef placebeau het volgende:
Een amerikaanse band!
Da's goed volgens Google...quote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef bigshadow het volgende:
Wilco?
Jij denkt dat ik me verveel of zoquote:Op woensdag 28 november 2007 09:59 schreef bigshadow het volgende:
Mag ik 150 bands met een dubbele O erin?
Nee.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:59 schreef bigshadow het volgende:
Mag ik 150 bands met een dubbele O erin?
Dank voor het uitdelen van het punt.quote:
Die Heesters figuur die afgelopen week in het nieuws was (lijkt mij dan).quote:Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef bukgeit het volgende:
Een omstreden krasse knar van 104 jaar oud.
Tico Torres ofzo, maar die is nog geen 104quote:Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef MadMaster het volgende:
De drummer van Bon Jovi?
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Tico Torres ofzo, maar die is nog geen 104
biggie +1quote:Op woensdag 28 november 2007 11:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Die Heesters figuur die afgelopen week in het nieuws was (lijkt mij dan).
quote:are one of the more influential bands to arise from the Hamburger Schule (i.e., Hamburg school) of German rock. Like most of their peers, they're hard to pin down stylistically, as they draw from post-punk, new wave, and funk as well as contemporary indie sounds (primarily pop, rock, and electronica). They're perhaps best differentiated by their attitude, which is upbeat and quirky, with an inclination toward colorful expression. There's also a funky and slightly danceable undertow to the band's style of rock music that makes it especially inviting.
Alsof het in de sterren stond geschreven, Bukgeit +1quote:Op woensdag 28 november 2007 12:29 schreef bukgeit het volgende:
Die Sterne
jaquote:Op woensdag 28 november 2007 13:23 schreef bigshadow het volgende:
Heeft iemand een voorzetje?
Niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:54 schreef ranja het volgende:
Geen bezwaar, rails is rails of er nou een trein, tram of iets anders op rijdt
(bij de eerste 3 van bukgeit kun je ook niet zien waar de rails voor bedoeld is)
quote:Swedish death metal bandoriginally formed in 1988 under the name Scum; by the time the new moniker was adopted four years later, the line-up consisted of vocalist Johan Hegg, guitarists Olli Mikkonen and Anders Hansson, bassist Ted Lundstrom and drummer Niko Kaukinen.
ik denk gelijk Entombedquote:Swedish death metal band
quote:is a viking-themed melodic death metal band from Tumba, Sweden founded in 1992[1]. It is named after a location in J. R. R. Tolkien's Middle-earth. The name means "Mount Doom" in Sindarin, one of Tolkien's Elvish languages.
D^ul is het niet he?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:37 schreef bartrid het volgende:
Amon is goed ja. Nu het tweede woord nog.
ben niet zo'n fanboy, maar LOTR staat gewoon in de kast hier. Ik ga 'm niet pakken uiteraard. Weet het niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:11 schreef bartrid het volgende:
Nee, Duul niet. Begint ook met een A.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:57 schreef bartrid het volgende:
Knars has left the building?
Geen vraag stellen, maar wel de makkies inkoppen?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:06 schreef knars het volgende:
benne dat de sisters?
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[off-topic]De Nationale Popquizzers met last.fm account kunnen hier alvast hun concurrentie in de gaten houden en kenbaar maken dat U eraan komt![/off-topic]
quote:Captain pierce was a fireman
Richmond engine #3
Ill be a wealthy man when I get
A dime for all the things that
Man taught to me
quote:Hi kids! Do you like violence?
Wanna see me stick Nine Inch Nails through each one of my eyelids?
Wanna copy me and do exactly like I did?
Try cid and get fucked up worse that my life is?
My brains dead weight, Im tryin to get my head straight
but I cant figure out which Spice Girl I wanna impregnate
newbiedoobiedoo + 1quote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Godley & Creme
Oftewel Andrew Gold en Graham Gouldmanquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef ranja het volgende:
Wax
quote:Want het komt als je het niet verwacht
En er is niets tegen te doen
Het komt als je het niet verwacht
En dat is nu
En ik ben
Mijn gifje doet raar daar...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[off-topic]De Nationale Popquizzers met last.fm account kunnen hier alvast hun concurrentie in de gaten houden en kenbaar maken dat U eraan komt![/off-topic]
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:09 schreef knars het volgende:
Hint?
quote:Dit is niet echt mijn gewoonte
Maar wat zijn gewoontes waard
In een nacht als deze is alles toegestaan
Want deze nacht is veel te mooi
Om nog naar bed te gaan
Buurvrouw +1quote:Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Dit komt me heel bekend voor.... ik gok even op Trockener Kecks - Danig in de war
quote:Why is the bedroom so cold
Turned away on your side?
Is my timing that flawed,
Our respect run so dry?
Ja, van ......uhhh......Paul Young toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef bartrid het volgende:
love will tear us apart toch?
Euh ja tuurlijk....quote:Op donderdag 29 november 2007 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, van ......uhhh......Paul Young toch?
quote:I'm back in Liverpool,
And everything seems the same,
But I worked something out last night,
That changed this little boys brain,
A small piece of advice,
That took twenty-two years in the make,
And I will break it for you now,
Please learn from my mistakes,
Please learn from my mistakes.
Is dat een mislukte Transmission-cover?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef ranja het volgende:
gokje op Wombats - Dance to Joy Division
Da's 'Joy Division oven gloves' van Half man half biscuit. Tenminste, daar zit een stukje 'Dance, dance, dance' in.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat een mislukte Transmission-cover?
en dat is een goed gokje.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef ranja het volgende:
gokje op Wombats - Dance to Joy Division
Als Elvis dat geschreven heeft, dan heeft 'ie zich lelijk vergist met maar 1 dochter als nazaat...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef lubje25 het volgende:
my boy?
hij schreef het voor wacko jackoquote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Elvis dat geschreven heeft, dan heeft 'ie zich lelijk vergist met maar 1 dochter als nazaat...
Is al genoemd door de Buurvrouw...quote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef knars het volgende:
love me tender?
Captain Redbeard +1quote:Op donderdag 29 november 2007 21:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Rene Froger toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |