Gambolputty +1quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef Gambolputty het volgende:
Ja, zo weet ik 'm wel: Waitresses - I know what boys like.
Welke Belgische band bezong deze dame?quote:Sheryl Crow, I need you so...
Dan zit je er nog het dichtste bij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik noem zonder enige onderbouwing 'De Kreuners'...
quote:Sheryl Crow I need you so
Hoe laat is bij jou
De moed staat in mijn schoenen
En ik heb het kou
Sheryl Crow I need you so
Ik loop hier langs de gracht
De zon komt op de nacht verdwijnt
Wie had dat gedacht
Moet ik nu weg omdat ik lui ben
En de wereld niet begrijp
Moet ik nu weg?
Ow... Die dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef placebeau het volgende:
de mens
Ik heb de man laatst gezien op 7 november in het publiek van een optreden in brussel.quote:
Vind je je reactie zelf ook niet wat overdreven?quote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niks relax, gewoon nee. We hebben je hulp niet nodig.
Dat wordt nog ingewikkeld dan, wat wel en wat niet?quote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef bukgeit het volgende:
Ik wil graag protocolair vastgelegd hebben dat er geen voorzetten meer worden gegeven bij vragen met oneindig veel mogelijke antwoorden, zoals 'Post tien naakte wijven op albumhoezen'. Het is wat anders als je de Carnavals Top 10 van 1986 moet benoemen, zo'n vraag kun je samen oplossen als je er niet alleen uitkomt.
Heb hem nog live gezien begin dit jaarquote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.
Daar moest ik dus steeds aan denken.
Nee, helemaal niet, want je was de zoveelste al in korte tijd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je je reactie zelf ook niet wat overdreven?
Dan wordt er zeker niet geholpen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Maar de 16e december is het wel weer gezellig?
Dan is het goed...quote:
We zullen dan maar zeggen dat de woordkeus wat matig wasquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:02 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, want je was de zoveelste al in korte tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |