Was jij het niet die onlangs zei dat er zo snel opgezocht werd...quote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef ranja het volgende:
Opgezocht, ken alleen de naam van de band.
Een paar maanden geleden kwam zijn band hier nog voorbij...quote:He was known to be the driving force behind, and for his motormouth and cartoonish stage antics.
During's commercial heyday in the 1980s,
was known for his on-stage charisma, gravelly bluesy voice and suspenders.
Kevin DuBrow doet het niet meer...quote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Berkery het volgende:
Quiet Riot?
Ja maar ik was te nieuwsgierig... overigens had ik deze toch nooit geraden.quote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Was jij het niet die onlangs zei dat er zo snel opgezocht werd...
Mooi!quote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ctrl-Shift doet wonderen...quote:Op maandag 26 november 2007 23:24 schreef bukgeit het volgende:
Kan iemand ranja het punt uitdelen, mijn toetsenbord doet vreemd.
Jay Retard. Zijn vorige band was goed, Lost Sounds.quote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef belsen het volgende:
Ey, bukgeit. Hoe heette die plaat ook al weer van een paar maanden terug van een verwarde man ondergesmeerd in bloed?
Hij werd in de Platomania vergeleken met The Buzzcocks, maar het was net niks.
Nee, heb het zelf ook regelmatig op m'n laptop.quote:Op maandag 26 november 2007 23:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ha, dank. De bukgeitjes hebben achter de pc gezeten.
Is er een Belsen in de zaal?quote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef bukgeit het volgende:
Ik wil graag protocolair vastgelegd hebben dat er geen voorzetten meer worden gegeven bij vragen met oneindig veel mogelijke antwoorden, zoals 'Post tien naakte wijven op albumhoezen'. Het is wat anders als je de Carnavals Top 10 van 1986 moet benoemen, zo'n vraag kun je samen oplossen als je er niet alleen uitkomt.
wat een lol inderdaad...quote:Op maandag 26 november 2007 23:53 schreef MadMaster het volgende:
What Fun
Don't Stop The Music...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Yarborough & Peoples?
Niets over terug te vinden in de archieven van de Top 40, Y&P haalde in ieder geval destijds (1981) de 2e plaats...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:05 schreef ranja het volgende:
Robyn heeft ook een Don't Stop the Music die volgens mij ook net de top 40 heeft gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |