Nog nooit gehad.quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Calibrero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat, en random freezes
Xbox360
woot die had ik laatst ook 1quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Calibrero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat, en random freezes
Xbox360
Dat kan nooit lang meer duren.quote:
Bellen met Microsoft, 360 opsturen, gratis gefixt en terug bezorgd.. happy gamer again.quote:Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang meer duren.
Heb elk uur wel zo'n "Disc unreadable" of ordinaire vastloper..
Ik zou alvast een stevige doos gaan uitzoeken want hij zal waarschijnlijk de geest wel gaan geven vrees ik voor je.quote:Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang meer duren.
Heb elk uur wel zo'n "Disc unreadable" of ordinaire vastloper..
Ja leuk is dat, hij is net een paar weken terug van reparatie. Dit gaat m'n derde wordenquote:Op maandag 26 november 2007 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bellen met Microsoft, 360 opsturen, gratis gefixt en terug bezorgd.. happy gamer again.
Die ventje in die afbeelding moet je een tekstballonnetje meegeven met FREEZE!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Calibrero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat, en random freezes
Xbox360
Oh.. dat sucked.quote:Op maandag 26 november 2007 15:33 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, hij is net een paar weken terug van reparatie. Dit gaat m'n derde worden
Mij lukt het ook niet.quote:Op maandag 26 november 2007 16:16 schreef Gupje het volgende:
"Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later."
krijg deze melding elke keer als ik Orange Box demo wil downen. Iemand een oplossing?
Een demo zou niet werken zeiden zequote:Op maandag 26 november 2007 17:26 schreef Calibrero het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen demo van Assasin's Creed?
Echt, die snelheid, da's toch puur iets voor PC's, niet consoles.quote:Op maandag 26 november 2007 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
2 ingame filmpjes van UT3Laat deze maar snel komen heb er zin in.
Weer een mooie FPS erbij.
Jij hebt er kijk op.quote:Op maandag 26 november 2007 20:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Echt, die snelheid, da's toch puur iets voor PC's, niet consoles.
Maar die besturing van het autotjequote:Op maandag 26 november 2007 15:31 schreef Bastard het volgende:
Oh en Mass Effect.. wat een bloedmooi spel zeg
Die heb ik ook gehadquote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Calibrero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat, en random freezes
Xbox360
UC en UC2 grijs gespeeld op de huidige Xbox, werkt goed hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 20:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Echt, die snelheid, da's toch puur iets voor PC's, niet consoles.
Dat zijn aangepaste versies en niet op de PC te krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
UC en UC2 grijs gespeeld op de huidige Xbox, werkt goed hoor.
mijn subwoofer doet het anders prima met mass effect , toen dat grote schip opsteeg op die 1st planeetquote:Op maandag 26 november 2007 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
Klopt het trouwens dat het geluid van Mass effect 5.0 is?
Bij alle films/games doet mijn subwoofer het behalve bij mass effect
Mercenaries was echt tofquote:Op maandag 26 november 2007 20:14 schreef gijsje79 het volgende:
Mercenaries 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij doet hij dus helemaal niks, ik heb al andere games geprobeert en daar doet die subwoofer het wel gewoonquote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn subwoofer doet het anders prima met mass effect , toen dat grote schip opsteeg op die 1st planeet
toen viel mijn schilderij bijna van de muur
Technovikingquote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Lijkt net de Technoviking, die gast van Mercenaries
valt er niet iets te doen met de ingame settings ofzo ?quote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij mij doet hij dus helemaal niks, ik heb al andere games geprobeert en daar doet die subwoofer het wel gewoon
Ik kan het met geen mogelijkheid aanzetten, kan die optie nergens vinden.quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
valt er niet iets te doen met de ingame settings ofzo ?
quote:Na de software-update voor de Xbox van begin december kun je nieuwe vrienden ontmoeten door in de friends-list van andere Xbox LIVE leden te bladeren. Je kunt dan zelf bepalen wie jouw friends-list mogen bekijken: iedereen, alleen vrienden of niemand. Je kunt dan op elk gewenst moment je status checken en de instellingen van je friends-list wijzigen. Dit doe je in het gedeelte Account Management op Marketplace via je Xbox 360 of via Mijn Xbox op Xbox.com.
Welke instellingen standaard gelden, hangt van je leeftijd af:
Volwassenen – Iedereen
Tieners (13-17 jaar) – Alleen vrienden
Kinderen (jonger dan 13 jaar) – Niemand
Online doet het nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 22:05 schreef Henk-B het volgende:
Patch uit voor PES 2008, weet niet ofdat het wat uitmaakt!
AQUILA JUMP IN.quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef ErikN het volgende:
Mensen, ik zoek een leuke rpg voor de xbox360. Probleem: het mag geen fantasy of sci-fi zijn, een beetje realistisch of iig toegankelijk voor mensen zonder interesse in star wars verhalen.
Mass effect lijkt me echt typisch starwars geneuzel. Wat filmpjes gezien maar de sfeer staat me niet echt aan... Zijn er andere LEUKE rpg's?
Inkoppertje!quote:
Heb je Agis Wing?quote:
Bij mij kwam de verveling na een uurtje of 4-5.quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Assassin's Creed zo'n twee uurtjes gespeeld en so far bevalt ie meer dan prima. Graphics om bij te watertanden, het klimmen was nog nooit zo leuk geweest en de drukte die er heerst in de steden is behoorlijk indrukwekkend. Tot dusver nog niks aan te merken
eternal sonata , blue dragon , lost oddesy , last remnant ( laatste 2 komen nog uit )quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er RPGs die niet afspelen in de toekomst of in een fantasy setting?
Heb je Agis Wing?quote:Op maandag 26 november 2007 23:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eternal sonata , blue dragon , lost oddesy , last remnant ( laatste 2 komen nog uit )
en als je een ps2 hebt kan je final fanasy 7 8 9 10 10-2 en het mindere deel 12 spelen
en mocht je ook een ps3 hebben dan heb je folklore nog en over ander half jaar ofzo final fantasy 13
en och op de ps2 heb je er nog wel een stuk of 10
two worlds mag geen eens een rpg genoemd worden , vieze bagger gamequote:
je hebt me nooit gezienquote:Op maandag 26 november 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je Agis Wing?
Zo niet dan wil ik je ff niet meer zien
Ik kan hem niet eens vinden bij de arcade gamesquote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je Agis Wing?
Zo niet dan wil ik je ff niet meer zien
Kun je die niet ff downloaden? hij stond toen gratis op de US marketplace. Alleen weet ik niet of dat nu nog steeds is maar het is wel tof!quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt me nooit gezien![]()
dat is dus een nee![]()
Een XBL Arcade game die een tijdje gratis te downloaden was!quote:
Ben benieuwd of ik daar dan ook hetzelfde over denk.quote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij kwam de verveling na een uurtje of 4-5.
woensdag kan ik mijn 360 pas weer aan zettenquote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je die niet ff downloaden? hij stond toen gratis op de US marketplace. Alleen weet ik niet of dat nu nog steeds is maar het is wel tof!
Daar kan ik niet opquote:Op maandag 26 november 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een XBL Arcade game die een tijdje gratis te downloaden was!
erg vet
@ Exi : Je moet kijken op de US marketplace
US Marketplacequote:
quote:
Fuck it!quote:
en wat mag dat voor uitvinding wezen dat HUD ?quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberia je moet de HUD ff uitzetten in Ass Creed, speelt leuker imo
oh zo'n ding kennen wij hier op het boeren land apeldoorn nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef AQuila360 het volgende:
Head-up Display!
Radar enzo.quote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en wat mag dat voor uitvinding wezen dat HUD ?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en wat mag dat voor uitvinding wezen dat HUD ?
Hmmm dat is dus mogelijk? Goeie tip in ieder gevalquote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberia je moet de HUD ff uitzetten in Ass Creed, speelt leuker imo
Mooie screensquote:Op maandag 26 november 2007 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie CGI-beelden hoor!
Een paar tjappies hier die prezen Two Worlds helemaal de hoogte in en gingen het hypen als een gek.quote:Op maandag 26 november 2007 23:58 schreef ErikN het volgende:
[..]
lol? ik mis wel de grap hier maar leuke review
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een paar tjappies hier die prezen Two Worlds helemaal de hoogte in en gingen het hypen als een gek.
Maar achteraf bleek dat het spel super slecht was![]()
Fable is niet echt fantasy? Wel een beetjequote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er RPGs die niet afspelen in de toekomst of in een fantasy setting?
Fable is imo geen RPG maar een adventure game met een klein beetje RPG elementen erin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Fable is niet echt fantasy? Wel een beetje
Nu al mijn GOTY van 2008, ik hoop alleen dat ze het onthoofden erin laten zitten in de EU versie, dat was met deel 1 niet zo, wel met black, en toen weer niet met Sigma op de PS3quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:07 schreef DJ_ het volgende:
nieuwe ninja gaiden 2 trailer
http://media.xbox360.ign.com/media/686/686645/vid_2209811.html
Kun je in Black wel hoofden afhakken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
Nu al mijn GOTY van 2008, ik hoop alleen dat ze het onthoofden erin laten zitten in de EU versie, dat was met deel 1 niet zo, wel met black, en toen weer niet met Sigma op de PS3
Nietus. Op de Japanse toch?quote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je die niet ff downloaden? hij stond toen gratis op de US marketplace. Alleen weet ik niet of dat nu nog steeds is maar het is wel tof!
Ik had hem van de amerikaansequote:Op dinsdag 27 november 2007 09:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nietus. Op de Japanse toch?
Ik heb in ieder geval ooit een japans account aangemaakt voor een arcade game, en ik heb Aegis Wing, dus dat moet 'm dan zijn geweest.
ja dat kanquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:53 schreef Reintji het volgende:
@ijsmeis, Heb hier nog wat 48h live gold kaartjes, kun je met een account voor een ander continent arcade games downloaden die dan voor alle profielen beschikbaar zijn?
Kijk ook meteen even of Agis Wing nog gratis te downloadenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:52 schreef Reintji het volgende:
Ha dank, zo maar even een kaartje soldaat maken.
dead or alive was regio vrij , ninja gaiden is ook van team ninja en tecmo dus zal ook wel regio vrij zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu al mijn GOTY van 2008, ik hoop alleen dat ze het onthoofden erin laten zitten in de EU versie, dat was met deel 1 niet zo, wel met black, en toen weer niet met Sigma op de PS3
Zeau, dat eraf hakken van die armen en in 2en choppen van die vijanden ziet er ook supertof uit!
Leuk detail ook als hij zijn 2 zwaarden opbergt, schud hij eerst nog even wat bloed eraf, heerlijk!
Denk ik persoonlijk ook, diepgang van een bierfiltjequote:Op dinsdag 27 november 2007 13:15 schreef Henk-B het volgende:
Nog steeds heb ik bij Ninja Gaiden 2 het idee van een oneindige hack and slash game.
Dus lopen, vijanden verslaan(button smashing), weer verder lopen vijanden verslaan en dat zo de hele tijd door tot de eindbaas.
deel 1 nooit gespeeld neem ik aan ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:15 schreef Henk-B het volgende:
Nog steeds heb ik bij Ninja Gaiden 2 het idee van een oneindige hack and slash game.
Dus lopen, vijanden verslaan(button smashing), weer verder lopen vijanden verslaan en dat zo de hele tijd door tot de eindbaas.
of je kijkt op de frontpage of een pagina hiervoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9583 beeld van ninja 2.
Nee nog steeds niet terwijl ik hem gewoon thuis heb liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
deel 1 nooit gespeeld neem ik aan ?
schaam je ~O>
Hack 'n slashers zijn samen shmups mijn favo games (en RPGs, maar om een andere reden). Niet omdat het een geweldig verhaal kent, maar omdat het voor mij de enige games zijn die mij nog doen denken aan games van vroeger. Patterns onthouden, combo's onthouden, doorhebben waar een vijand goed en slecht in is en eindeloze behendigheid. Dat is de lol van die games, niet het verhaal of diepgang. Daar zijn weer andere games goed in, maar die spreken alles behalve behendigheid aan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:15 schreef Henk-B het volgende:
Niet goed.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gcshop? Ik heb donderdagavond Kane & Lynch besteld en betaald via i-deal volgens de site staat de status ook nog steeds op betaald. Alleen heb ik de game nog niet ontvangen terwijl de levertijd 1 a 2 dagen is... Omdat hij op de site nog steeds als betaald staat en niet als verzonden kan ik dan aannemen dat ik heb morgen dus nog steeds niet binnen heb?
Vet hequote:Op dinsdag 27 november 2007 12:30 schreef Reintji het volgende:
Agis Wings staat er nog op,.. En dat zonder kaart (is ook zo natuurlijk, zilver is voldoende). Grappig spelletje trouwens
Ah niveautje Two Worldsquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah niveautje Two WorldsOok met Teenage Mutant Ninja Turtles geluiden?
War kan ik em downloaden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ga weg manDit is een arcade spelletje en nog gratis ook en met 4 man is het echt tof!
Probeer het aub eerst
Niet als er noemenswaardige XBLA-titels zijn jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef Wessiej het volgende:
Ja want dan is het niet normaal dat je wat anders speelt natuurlijk.
Zooooveel onzin ga ik niet doorspittenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
of je kijkt op de frontpage of een pagina hiervoor
mensen oordelen op games die ze leuk vinden om te spelenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Arcade games spelen terwijl AC, Mass Effect & CoD 4 o.a. in de winkels liggen
Eigenwijze aapquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet als er noemenswaardige XBLA-titels zijn ja
Volgens mij ben ik niet de enige die AC, Mass Effect & CoD 4 leuk vindquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef kepler het volgende:
[..]
mensen oordelen op games die ze leuk vinden om te spelenhet begint nu wel een beetje irritant te worden. Laat mensen gewoon spelen wat ze leuk vinden, in plaats van mensen proberen te dwingen games te gaan spelen die jij leuk vindt (want zo komt het steeds op mij over). Prima als je enthousiast bent over een game, maar daarvoor hoef je niet steeds andere games af te kraken
Hij meent het niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef kepler het volgende:
[..]
mensen oordelen op games die ze leuk vinden om te spelenhet begint nu wel een beetje irritant te worden. Laat mensen gewoon spelen wat ze leuk vinden, in plaats van mensen proberen te dwingen games te gaan spelen die jij leuk vindt (want zo komt het steeds op mij over). Prima als je enthousiast bent over een game, maar daarvoor hoef je niet steeds andere games af te kraken
,................... nuff said!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Je herhaalt het alleen 80.000 keer net als een irritante reclameboodschap, en vergeet er gemakshalve even bij dat er ook mensen zijn met een andere smaak.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige die AC, Mass Effect & CoD 4 leuk vindEn nergens dwing ik hier mensen. Die woorden leg jij in m'n mond.
Ik zal eens wat in je mond leggen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige die AC, Mass Effect & CoD 4 leuk vindEn nergens dwing ik hier mensen. Die woorden leg jij in m'n mond.
Nou....quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je herhaalt het alleen 80.000 keer net als een irritante reclameboodschap, en vergeet er gemakshalve even bij dat er ook mensen zijn met een andere smaak.
Jou smaak is niet de almachtige smaak, jeweets.
het gaat me niet eens over die ene post. Ik zeg ook niet dat je mensen dwingt met het mes op de keel, maar de manier waarop je op sommige post reageerd komt wel zo over. Alleen games die jij leuk vind mogen andere mensen leuk vinden (ik noem een CoD4 bv), terwijl je andere games zoals Halo 3 elke keer weer opnieuw afkraakt. Laat mensen gewoon genieten van een game zonder ze gelijk een mening op te leggen. En als het CoD4 verhaal als grapje bedoelt is, dan ben je hier duidelijk te ver mee gegaanquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zoals je tien keer moet benadrukken dat Halo 3 jouw GOTY is wanneer het maar één keer gaat over CoD 4? Wie de bal kaatst....quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je herhaalt het alleen 80.000 keer net als een irritante reclameboodschap, en vergeet er gemakshalve even bij dat er ook mensen zijn met een andere smaak.
Jou smaak is niet de almachtige smaak, jeweets.
Dat ze eerste staan kan Feyenooit niks aan doen neequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Val Cyb niet zo aan! Hij bedoelt het goed, die jongen kan er ook niks aan doen dat hij voor Ajax is
Ja, dat is het nou, gast. Jij bent echt de enige die het non-stop doet. Natuurlijk zeg ik of Bastard dat Halo 3 GOTY is, en? Een enkele keer kan wel. Maar in elk topic moeten benadrukken hoe vet CoD4 is, altijd vlak na een post over Halo 3, begint een beetje vermoeiend te worden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zoals je tien keer moet benadrukken dat Halo 3 jouw GOTY is wanneer het maar één keer gaat over CoD 4? Wie de bal kaatst....
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat ze eerste staan kan Feyenooit niks aan doen nee
Als je problemen met me hebt PM je me maar. Heb geen zin om uitgerekend jouw geblaat HIER aan te horen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:43 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja, dat is het nou, gast. Jij bent echt de enige die het non-stop doet. Natuurlijk zeg ik of Bastard dat Halo 3 GOTY is, en? Een enkele keer kan wel. Maar in elk topic moeten benadrukken hoe vet CoD4 is, altijd vlak na een post over Halo 3, begint een beetje vermoeiend te worden.
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, begin me er echt wild aan te ergeren!
Pardon? Nu doe je zelf precies hetzelfde....quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:46 schreef Bastard het volgende:
En dan nog.. ik geef vaak aan dat het een persoonlijke mening is.. "naar mijn mening is.. blabla" en dat toont denk ik anders als dat je zegt "Mensen die CoD4 spelen"
Maar goed.. discusseren met opgeschoten kutpubers zonder zelfreflextie, daar kan ik beter niet mijn energie aan verspillen.
Game on..
Huidige profiel uitloggen, nieuw profiel aanmaken, Amerika als thuisland invoeren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:49 schreef linebear het volgende:
[noob]hoe maak ik een US account aan ? [/noob]
Geef maar uitleg middels PM of in het FB topic als je wilt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Pardon? Nu doe je zelf precies hetzelfde....
Neuh geen zin in maar iedereen een kutpuber noemen zonder zelfreflectie is net zo kinderachtig, dat snap jij ook wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef maar uitleg middels PM of in het FB topic als je wilt.
Wie de schoen past...quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh geen zin in maar iedereen een kutpuber noemen zonder zelfreflectie is net zo kinderachtig, dat snap jij ook wel.
Of in ''[Xbox 360 #289] Waar we elkaars games en levens-fases afzeiken''quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:06 schreef paarse_paashaas het volgende:Kan iemand de TT veranderen in "[Xbox 360 #289] Jankzakken United" ?
.
Ja, en leg er dan gelijk een hoop stront van mij overheen, want ik schijt op dit soort gejank.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of in ''[Xbox 360 #289] Waar we elkaars games en levens-fases afzeiken''
En dan het liefst met een rits emo smileys erbij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naruto is al uit, dat weet je wel toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef Rossdale het volgende:
Kunnen we het weer over xbox360 gerelateerde zaken hebben a.u.b.?
Welke game zitten jullie nu eigenlijk nog op te wachten behalve naruto dan? Ik weet zo even niet meer wat voor leuks er nog uitkomt voor FY2008
De "stalker/hyve" functiequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:57 schreef kepler het volgende:
ik zit nu vooral te wachten op de herfst-update
Eigenlijk niet, heb de laatste paar topics niet zo gevolgd en heb nogal wat andere dingen aan mijn hoofd gehad de laatste tijd. Ik ben er een beetje uit...quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Naruto is al uit, dat weet je wel toch?
Shoot 'm ups oftewel shooters. Net als race 'm ups en beat 'm ups.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:37 schreef Haijo het volgende:
Wat zijn shmups in godsnaam?!
Ik heb deel 1 nog voor mequote:Op dinsdag 27 november 2007 19:23 schreef Un4 het volgende:
En alvast hypen voor Mass Effect 2 natuurlijk.!
Ach ik zit er middenin. Ben al 20 uur bezig en na The Citadel nog geen main story quest aangeraakt.quote:
Ik had verwacht dat je Army of Two of Left 4 Dead zou zeggen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
Dit deel van het Xbox360 centraal topic komt in mijn top 5![]()
Waar ik nog op wacht is denk Alan Wake wel. Maar er is voor 2008 toch niet zo veel triple A spul aangekondigd
Mij dus ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Wessiej het volgende:
En wat is er mis met Army of Two?
Lijkt mij een top game.
Zeg toch ook niet dat er iets mis mee is? Aquila speelt alleen toptitels, dus vandaar had ik het verwacht.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Wessiej het volgende:
En wat is er mis met Army of Two?
Lijkt mij een top game.
Yep in black kon het wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je in Black wel hoofden afhakken?
Lichaamsdelen afhakken is nu een essentieel onderdeel van de gameplay. No way dat dat eruit kan. Benen en armen afhakken is ok, maar hoofden kan niet. Verwacht alleen niet dat je deze game in Deutschland kunt kopen.
[ afbeelding ]
Als die game regio vrij is dan importeer ik em zeker als die in de EU censor er overheen krijgt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dead or alive was regio vrij , ninja gaiden is ook van team ninja en tecmo dus zal ook wel regio vrij zijn
als de EU versie gecesuurd is dan kan je gewoon de US versie kopen
maar voor mij maakt het niks uitik kan de amerikaanse zowiezo afspelen
Succes met Button Bashen met Ninja gaiden 2, ik hoop voor je dat je level 1 haalt, veel verder zal je niet komen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:15 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat er iets mis mee is? Aquila speelt alleen toptitels, dus vandaar had ik het verwacht.
Shooters is wel erg ruim. Het gaat dan echt om de top-down shooter. Shooter kan je ook opvatten als FPS, of zelfs als third person shooter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Shoot 'm ups oftewel shooters. Net als race 'm ups en beat 'm ups.
You have much to learn young padawan.
Jawel, we moeten toch ergens over kunnen zeiken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ontwikkelaar Reality Pump meldt dat het werkt aan een uitbreiding voor Two Worlds.
Doe maar niet Reality Pump
Nee, bij dat laatste hebben ze ingebouwd:quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
Beter dat je na die update ook XBLA trails kunt verwijderen uit je ''gespeeld'' lijst!
Ik heb goede hoop dat ik nu ook Barbie's Horseback Adventures kan verwijderen uit die lijst!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, bij dat laatste hebben ze ingebouwd:
if (xbox360.Player == "Aquila360" && xbox360.Game == "Barbie's Horseback Adventures" && action == "Delete")
{
throw new Exception("Not allowed to delete game!");
}
kutquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, bij dat laatste hebben ze ingebouwd:
if (xbox360.Player == "Aquila360" && xbox360.Game == "Barbie's Horseback Adventures" && action == "Delete")
{
throw new Exception("Not allowed to delete game!");
}
De een vind het geweldig, de ander weer niet. Doch,.. de reviews liegen er niet om,... vond het spel zelf geniaal,... een van de beste games op Xbox! Zoveel diepgang en gameplay!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Succes met Button Bashen met Ninja gaiden 2, ik hoop voor je dat je level 1 haalt, veel verder zal je niet komen.
dus als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:40 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat me niet eens over die ene post. Ik zeg ook niet dat je mensen dwingt met het mes op de keel, maar de manier waarop je op sommige post reageerd komt wel zo over. Alleen games die jij leuk vind mogen andere mensen leuk vinden (ik noem een CoD4 bv), terwijl je andere games zoals Halo 3 elke keer weer opnieuw afkraakt. Laat mensen gewoon genieten van een game zonder ze gelijk een mening op te leggen. En als het CoD4 verhaal als grapje bedoelt is, dan ben je hier duidelijk te ver mee gegaan
tja, als halo3 jou GOTY is, fijn voor je! dat is jou mening.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:43 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja, dat is het nou, gast. Jij bent echt de enige die het non-stop doet. Natuurlijk zeg ik of Bastard dat Halo 3 GOTY is, en? Een enkele keer kan wel. Maar in elk topic moeten benadrukken hoe vet CoD4 is, altijd vlak na een post over Halo 3, begint een beetje vermoeiend te worden.
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, begin me er echt wild aan te ergeren!
Wat dacht je? Ik slinger het weer even aanquote:Op woensdag 28 november 2007 02:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp.
erger jij je eigen aan iemand anders ze mening dus? (hier had nog een opmerking kunnen staan, die laat ik maar schieten op dit moment)
en wtf is dit : "Laat mensen gewoon genieten van een game zonder ze gelijk een mening op te leggen"
Cyb geeft ze mening, en dat is dus zijn mening. niemand hoeft die mening te delen lijkt me..
[..]
tja, als halo3 jou GOTY is, fijn voor je! dat is jou mening.
en je wilt dus met andere woorden zeggen, als iemand iets post over halo3, moet ik 2 posts wachten om te zeggen hoe vet CoD4 wel niet is.
als jij je eigen er zo aan stoort, is dat toch jou probleem?
Ligt het nu aan mij of hebben jullie beide CoD4 niet gekocht?
ow en sorry dat ik toch reageer, heb ik daar alvast een excuus voor
Veel mensen zijn in de veronderstelling dat Ninja Gaiden een simpele button basher is, maar dat klopt simpelweg niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De een vind het geweldig, de ander weer niet. Doch,.. de reviews liegen er niet om,... vond het spel zelf geniaal,... een van de beste games op Xbox! Zoveel diepgang en gameplay!!
Nou ja, het spel kent ook de zwakkere momenten. Veel vijanden hebben het niet zo op wall jumps, en anders is er ook 1 combo met je 2 zwaarden die 90% kans van slagen heeft.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Veel mensen zijn in de veronderstelling dat Ninja Gaiden een simpele button basher is, maar dat klopt simpelweg niet.
Dat is ook precies de reden waarom zoveel mensen zijn afgehaakt bij de Murai, de eerste eindbaas.
Als ze daar niet afhaakte dan was het wel bij chapter 4, omdat de check points wat verder uit elkaar lagen.
Die mensen hebben gewoon geprobeerd te button bashen maar daar word je in ninja gaiden keihard voor gestraft.
Je moet combo's leren en weten hoe je vijand in elkaar steekt, dan vlieg je het spel door met 2 vingers in je neus.
Ninja Gaiden is 1 van de weinige games waarbij als je dood gaat het door je eigen onkunde komt, niet door de game zelf.
Je moet sowieso veel bewegen, blokken word later in de game ook afgestraft.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, het spel kent ook de zwakkere momenten. Veel vijanden hebben het niet zo op wall jumps, en anders is er ook 1 combo met je 2 zwaarden die 90% kans van slagen heeft.
Je hoeft vrij weinig te blokken als je vorotudrend in beweging blijft, dat heb ik altijd minder gevonden.
Precies, Ninja Gaiden is geen God of War. Zelf "gewone" vijanden kunnen je in een paar slagen doden als je niet weet wat je doet.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:52 schreef Gamedemon het volgende:
Veel mensen zijn in de veronderstelling dat Ninja Gaiden een simpele button basher is, maar dat klopt simpelweg niet.
Dat is ook precies de reden waarom zoveel mensen zijn afgehaakt bij de Murai, de eerste eindbaas.
Als ze daar niet afhaakte dan was het wel bij chapter 4, omdat de check points wat verder uit elkaar lagen.
Die mensen hebben gewoon geprobeerd te button bashen maar daar word je in ninja gaiden keihard voor gestraft.
Je moet combo's leren en weten hoe je vijand in elkaar steekt, dan vlieg je het spel door met 2 vingers in je neus.
Ninja Gaiden is 1 van de weinige games waarbij als je dood gaat het door je eigen onkunde komt, niet door de game zelf.
A + Y combo ftw , sloop je het hele spel meequote:Op woensdag 28 november 2007 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, Ninja Gaiden is geen God of War. Zelf "gewone" vijanden kunnen je in een paar slagen doden als je niet weet wat je doet.
Mooie is dat je gedurende het spel ook echt beter wordt!
Haal Agis Wing ff oke dankjewelquote:Op woensdag 28 november 2007 09:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
A + Y combo ftw , sloop je het hele spel mee >:)
ja daar heb ik ook lang op gewacht, eindelijk die kutspellen uit je list.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
Beter dat je na die update ook XBLA trails kunt verwijderen uit je ''gespeeld'' lijst!
Ik heb goede hoop dat ik nu ook Barbie's Horseback Adventures kan verwijderen uit die lijst!
Die moet je er juist inlaten man! Gewoon de spellen die je gespeeld hebt en dat zijn ook de volledige arcade games!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook lang op gewacht, eindelijk die kutspellen uit je list.
Kan je dan ook arcade spellen verwijderen waarvan je al wel achievements hebt?
Want die mogen van mij ook uit de list.
Hexic.. leuke puzzelgame.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:00 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo hier ben ik weer.
Ik kwam er laatst achter dat ik ook een arcade game op me xbox had staan. Hexin ofzo?
Dat is toch die blokjes omwisselen? Puzzle Quest is een rpg met als gevechten dat soort puzzels!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:00 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo hier ben ik weer.
Ik kwam er laatst achter dat ik ook een arcade game op me xbox had staan. Hexin ofzo?
ik wil ze er echt uit, ze zijn zo lelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die moet je er juist inlaten man! Gewoon de spellen die je gespeeld hebt en dat zijn ook de volledige arcade games!
True, die black spider ninja's waren altijd goed voor het drainen van je healing items. Maar juist bij andere vijanden, met name die oranje/groene demons (ken die namen verder niet) daar moet je de combo afwachten met blokken alvorens je een tik uitdeelt. Die beesten waren zo irritant met dat gewarp, daar kwam het ook echt aan op welke kant je op bewoog. Kwam regelmatig voor dat ik ze recht in de armen liep, en dan is blokken echt je vriend.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je moet sowieso veel bewegen, blokken word later in de game ook afgestraft.
Bijvoorbeeld door de black spider ninja's, sta je te lang stil dan krijg je een incendary Shuriken in je kont gestoken.
Of je word beet gepakt en ze geven je dan een paar tikken.
Op Noot na danquote:Op woensdag 28 november 2007 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie is dat je gedurende het spel ook echt beter wordt!
ik had echt zo'n hekel aan die spookvissen in Ninja Gaidenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
True, die black spider ninja's waren altijd goed voor het drainen van je healing items. Maar juist bij andere vijanden, met name die oranje/groene demons (ken die namen verder niet) daar moet je de combo afwachten met blokken alvorens je een tik uitdeelt. Die beesten waren zo irritant met dat gewarp, daar kwam het ook echt aan op welke kant je op bewoog. Kwam regelmatig voor dat ik ze recht in de armen liep, en dan is blokken echt je vriend.
IJzersterke game gewoon. Heb me ook weer vermaakt met Sigma op de PS3, alhoewel ik de game nu eigenlijk wel gezien heb.
Nunchuksquote:Op woensdag 28 november 2007 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had echt zo'n hekel aan die spookvissen in Ninja GaidenDaar kwam ik bijna niet door heen steeds...
Je bent een maat van Bigor zekerquote:Op woensdag 28 november 2007 13:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik wil ze er echt uit, ze zijn zo lelijk
werkte ook nietquote:
whehe, ja in het echte leven is dat een kameraad van mijquote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent een maat van Bigor zeker![]()
Ik heb Agis Wing op normal en insane uitgespeeld! Dus niemand hoeft dat spel meer te downloaden want heb jullie toch niet meer nodig
gewoon springen + forward jump en je springt er zo doorheen terwijl je ze allemaal neer hakt met je dragonswordquote:Op woensdag 28 november 2007 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had echt zo'n hekel aan die spookvissen in Ninja GaidenDaar kwam ik bijna niet door heen steeds...
Aanvaalquote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon springen + forward jump en je springt er zo doorheen terwijl je ze allemaal neer hakt met je dragonsword
ze zijn wel iritant maar als je dat eenmaal weet ben je er zo doorheen ( met die aanvaal A+Y kan je gewoon het hele spel uitspelen dat heb ik hier nu al 10 keer gezegt)
je dragonsword moet level 2 zijn en dan kan je die aanvaal doen
Zo moeilijk was die eindbaas toch niet? Die vissen zijn wel even irritant totdat je weet hoe je ze aan moet pakken en dan stellen ze niks meer voor, zoals bij alle vijanden in het spel.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:00 schreef kepler het volgende:
[..]
werkte ook niet
Spel ook nooit uitgespeeld omdat ik bij de eindbazen niet genoeg potions had door die vissen![]()
Dat was ook de aanval die ik bedoelde. Te overpowered voor bijna het hele spel.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon springen + forward jump en je springt er zo doorheen terwijl je ze allemaal neer hakt met je dragonsword
ze zijn wel iritant maar als je dat eenmaal weet ben je er zo doorheen ( met die aanvaal A+Y kan je gewoon het hele spel uitspelen dat heb ik hier nu al 10 keer gezegt)
je dragonsword moet level 2 zijn en dan kan je die aanvaal doen
Grotendeels. vanwege nieuwe koeling (extra ribben enzo)quote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Omdat de bronnen elkaar enigszins tegenspreken hoop ik dat hier iemand me kan helpen, zijn de oververhittingsproblemen (Red Ring of Death) nou verholpen in de Xbox 360 Elite?
Je kunt ook Konami even bellen. Wie weet krijg je wel een nieuwe game voor een paar euroquote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Frasier het volgende:
Aaarrgggg! Valt er iets te doen tegen die mooie ronde krassen op de DVD?Er is net hier iemand zo handig geweest om de Xbox om te gooien terwijl hij draaide. En nog wel tijdens het spelen van PES2008
Dat is opzich wel 't proberen waardquote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt ook Konami even bellen. Wie weet krijg je wel een nieuwe game voor een paar euro.
0900-2040404
Op welk nummer kunnen we jouw bereiken?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt ook Konami even bellen. Wie weet krijg je wel een nieuwe game voor een paar euro.
0900-2040404
Tandpasta (quote:Op woensdag 28 november 2007 23:01 schreef Rossdale het volgende:
Er zijn trucjes met tandpasta en bananen geloof ik, moet je even googlen.
Jawel. Voor GTA gelden andere regels, deze games staan boven allesquote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
De boxart hoeft echt geen 3 keer hoor![]()
Zelf bij GTA niet!
Heerlijke packshotquote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk 1 dag voor mn verjaardag
[ afbeelding ]
Ik weet een nog betere...quote:Op donderdag 29 november 2007 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Vind het zeker een goede boxart, al is die van SA ook erg goed..
[ afbeelding ]
en jeweets mmarsu is altijd down met die gangsta shizle
1 jaar en niet zeikenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Aanvaal![]()
Hoe lang ben je in amerika geweest
ik wi ldie RRod best hebben maar niet voor 51 pondquote:Op woensdag 28 november 2007 17:54 schreef Rossdale het volgende:
Unieke Xbox 360-knuffels te koop
Voor de echte fanboys onder ons
jep , heb dat al tig keer vermeldt hier maar niemand kent die aanval waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 17:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was ook de aanval die ik bedoelde. Te overpowered voor bijna het hele spel.
tandpasta werkt wel! Gewoon klein beetje er op doen en dan met een tissue uitsmeren zodat het meeste er weer af isquote:Op woensdag 28 november 2007 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tandpasta () net geprobeerd. Helaas
Me too. Op 19 Juli 2007 heb ik de S.E. bij Dynabyte besteld voor ¤ 82,99!quote:Op donderdag 29 november 2007 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Was helemaal vergeten dat ik de Special Edition al had besteld
0800 023 3894quote:Op woensdag 28 november 2007 23:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Op welk nummer kunnen we jouw bereiken?
182 Gulden, kan je beter zo knikken:quote:Op donderdag 29 november 2007 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me too. Op 19 Juli 2007 heb ik de S.E. bij Dynabyte besteld voor ¤ 82,99!
dan is het goedquote:Op donderdag 29 november 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is 't geld voor GTA meer dan waard
ach ieder zijn meningquote:Op donderdag 29 november 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is 't geld voor GTA meer dan waard
Zelfde als sommige SNES titels 10 jaar geledenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:03 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
182 Gulden, kan je beter zo knikken:
Ik betaalde 200 gulden voor FF III op de SNES.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:52 schreef Bastard het volgende:
Ik vind 120 gulden voor een game wel erg voldoende eigenlijk.
ik betaalde 10 euro voor Band of Bugsquote:Op donderdag 29 november 2007 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik betaalde 1149 gulden voor een PS2 met 1 controller.
Of 300 gulden voor Super Baseball Stars Professional op de Neo Geo, maar dat is wel heel lang geleden.
ik 750 voor de ps2 , en 900 voor een dreamcastquote:Op donderdag 29 november 2007 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik betaalde 1149 gulden voor een PS2 met 1 controller.
Of 300 gulden voor Super Baseball Stars Professional op de Neo Geo, maar dat is wel heel lang geleden.
Tjek!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Duurste wat ik me kan herinneren was Salamander op de MSX voor 129 gulden, puur voor de soundchip die erop zat en je met je niet zo legale spellen gewoon kon aanspreken.
ja 900 gulden jaquote:Op donderdag 29 november 2007 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
900 voor een dreamcast? Flikker op die was echt niet zo duur anders had ik em niet bij de launch kunnen halen,...
Die heerlijke prehistorie....En dan klaagt men nu nog over hoge prijzen. Echt, iedereen die ooit games voor de SNES heeft gekocht zou zich nu in z'n handjes moeten wrijven.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik betaalde 200 gulden voor FF III op de SNES.
Nou over 10 dagen is mij een goed werkende beloofd.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Bastard het volgende:
Nou als ie kapot is dan krijg je er een stuk minder voor.
verdomme ja het is echt koud , nu maar weer terug naar mijn werkquote:Op donderdag 29 november 2007 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
Verdomme wat is het koud! Nu weer verder met NFS Carbon!
fixedquote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef MMaRsu het volgende:
NFS carbon, wat een Aquillagame is dat
219 euro.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:02 schreef Bastard het volgende:
geen idee wat de Gamecube kostte, dik 500 ik meen zelfs
Een verbeterd combat-systeem?quote:Two Worlds uitbreiding The Tempation aangekondigd
Zuxxez Entertainment heeft vandaag de eerste uitbreiding voor de game Two Worlds aangekondigd, getiteld The Temptation. Deze nieuwe uitbreiding zal een aantal nieuwe omgevingen toevoegen aan het originele spel, evenals nieuwe monsters en een verbeterd combat-systeem. De uitbreiding zal zowel op de PC als op de Xbox 360 uitkomen.
Naast deze details heeft Zuxxez vertelt dat de uitbreiding ergens in de lente van 2008 gaat verschijnen. Of deze uitbreiding in de winkels verschijnt of via Xbox Live gereleased wordt is nog niet duidelijk. De eerste drie beelden kun je in ieder geval hieronder bekijken.
[Fok mode on]quote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef MMaRsu het volgende:
NFS carbon, wat een schijtgame is dat
Van de PS2 had je ook geen iedee.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:02 schreef Bastard het volgende:
1200 gulden voor de PS2, geen idee wat de Gamecube kostte, dik 500 ik meen zelfs 600 euro lichter toen ik met de 360 thuis kwam, HD tv aangeschaft om te gamen.. 50 euro per spel..
Lekkere hobby
Ow okquote:Op donderdag 29 november 2007 19:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Van de PS2 had je ook geen iedee.
We betaalde er toen 1600,- gulden voor.
Echt niet!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef MMaRsu het volgende:
NFS carbon, wat een schijtgame is dat
Dat is niet duur zeg, waar koop je dat?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik betaalde 0.0 cent om even vriendelijk te vragen om wat meer over de xbox te lullen dan over prijzen die je 10 jaar geleden neer hebt getikt voor een kutgame.
Ik heb jarenlang over NFS heengekotstquote:Op donderdag 29 november 2007 19:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Echt niet!
Lekker Downhill driften!
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang over NFS heengekotstMaar toen ff Most Wanted geprobeerd en was erg vet! Vooral het geluid is zo vet van die wagen dat mis ik in de andere racegames altijd!
Zijn toch wel toffe spellen opzich
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nix mis met NFS Pro street![]()
Alhoewel ik een half jaar geleden NFS nog diep haate![]()
Dan klopt het toch wat ik zeg?quote:
Maar nu is Most Wanted opeens weer tof?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan klopt het toch wat ik zeg?![]()
Tot voor een half jaar terug vond ik NFS de SBS6 van de games![]()
Maar nu vind ik het tof
Ik wou het eerst niet spelen maar toen even Most Wanted geprobeerd en die was tof! En nu Carbon en die is ook tofquote:Op donderdag 29 november 2007 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar nu is Most Wanted opeens weer tof?Beetje tegenstrijdig niet
scc van Konami.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Duurste wat ik me kan herinneren was Salamander op de MSX voor 129 gulden, puur voor de soundchip die erop zat en je met je niet zo legale spellen gewoon kon aanspreken.
Ik vind het geen TOPspel maar wel redelijk leukquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef peristilius het volgende:
Nee, ze zijn niet tof, je houdt gewoon van kutgames.
Oké......quote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou het eerst niet spelen maar toen even Most Wanted geprobeerd en die was tof! En nu Carbon en die is ook tof
Ik heb most wanted ook pas half jaar terug gespeeld ofzo niet toen die uitkwam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |