Haal Agis Wing ff oke dankjewelquote:Op woensdag 28 november 2007 09:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
A + Y combo ftw , sloop je het hele spel mee >:)
ja daar heb ik ook lang op gewacht, eindelijk die kutspellen uit je list.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
Beter dat je na die update ook XBLA trails kunt verwijderen uit je ''gespeeld'' lijst!
Ik heb goede hoop dat ik nu ook Barbie's Horseback Adventures kan verwijderen uit die lijst!
Die moet je er juist inlaten man! Gewoon de spellen die je gespeeld hebt en dat zijn ook de volledige arcade games!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook lang op gewacht, eindelijk die kutspellen uit je list.
Kan je dan ook arcade spellen verwijderen waarvan je al wel achievements hebt?
Want die mogen van mij ook uit de list.
Hexic.. leuke puzzelgame.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:00 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo hier ben ik weer.
Ik kwam er laatst achter dat ik ook een arcade game op me xbox had staan. Hexin ofzo?
Dat is toch die blokjes omwisselen? Puzzle Quest is een rpg met als gevechten dat soort puzzels!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:00 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo hier ben ik weer.
Ik kwam er laatst achter dat ik ook een arcade game op me xbox had staan. Hexin ofzo?
ik wil ze er echt uit, ze zijn zo lelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die moet je er juist inlaten man! Gewoon de spellen die je gespeeld hebt en dat zijn ook de volledige arcade games!
True, die black spider ninja's waren altijd goed voor het drainen van je healing items. Maar juist bij andere vijanden, met name die oranje/groene demons (ken die namen verder niet) daar moet je de combo afwachten met blokken alvorens je een tik uitdeelt. Die beesten waren zo irritant met dat gewarp, daar kwam het ook echt aan op welke kant je op bewoog. Kwam regelmatig voor dat ik ze recht in de armen liep, en dan is blokken echt je vriend.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je moet sowieso veel bewegen, blokken word later in de game ook afgestraft.
Bijvoorbeeld door de black spider ninja's, sta je te lang stil dan krijg je een incendary Shuriken in je kont gestoken.
Of je word beet gepakt en ze geven je dan een paar tikken.
Op Noot na danquote:Op woensdag 28 november 2007 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie is dat je gedurende het spel ook echt beter wordt!
ik had echt zo'n hekel aan die spookvissen in Ninja Gaidenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
True, die black spider ninja's waren altijd goed voor het drainen van je healing items. Maar juist bij andere vijanden, met name die oranje/groene demons (ken die namen verder niet) daar moet je de combo afwachten met blokken alvorens je een tik uitdeelt. Die beesten waren zo irritant met dat gewarp, daar kwam het ook echt aan op welke kant je op bewoog. Kwam regelmatig voor dat ik ze recht in de armen liep, en dan is blokken echt je vriend.
IJzersterke game gewoon. Heb me ook weer vermaakt met Sigma op de PS3, alhoewel ik de game nu eigenlijk wel gezien heb.
Nunchuksquote:Op woensdag 28 november 2007 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had echt zo'n hekel aan die spookvissen in Ninja GaidenDaar kwam ik bijna niet door heen steeds...
Je bent een maat van Bigor zekerquote:Op woensdag 28 november 2007 13:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik wil ze er echt uit, ze zijn zo lelijk
werkte ook nietquote:
whehe, ja in het echte leven is dat een kameraad van mijquote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent een maat van Bigor zeker![]()
Ik heb Agis Wing op normal en insane uitgespeeld! Dus niemand hoeft dat spel meer te downloaden want heb jullie toch niet meer nodig
gewoon springen + forward jump en je springt er zo doorheen terwijl je ze allemaal neer hakt met je dragonswordquote:Op woensdag 28 november 2007 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had echt zo'n hekel aan die spookvissen in Ninja GaidenDaar kwam ik bijna niet door heen steeds...
Aanvaalquote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon springen + forward jump en je springt er zo doorheen terwijl je ze allemaal neer hakt met je dragonsword
ze zijn wel iritant maar als je dat eenmaal weet ben je er zo doorheen ( met die aanvaal A+Y kan je gewoon het hele spel uitspelen dat heb ik hier nu al 10 keer gezegt)
je dragonsword moet level 2 zijn en dan kan je die aanvaal doen
Zo moeilijk was die eindbaas toch niet? Die vissen zijn wel even irritant totdat je weet hoe je ze aan moet pakken en dan stellen ze niks meer voor, zoals bij alle vijanden in het spel.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:00 schreef kepler het volgende:
[..]
werkte ook niet
Spel ook nooit uitgespeeld omdat ik bij de eindbazen niet genoeg potions had door die vissen![]()
Dat was ook de aanval die ik bedoelde. Te overpowered voor bijna het hele spel.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon springen + forward jump en je springt er zo doorheen terwijl je ze allemaal neer hakt met je dragonsword
ze zijn wel iritant maar als je dat eenmaal weet ben je er zo doorheen ( met die aanvaal A+Y kan je gewoon het hele spel uitspelen dat heb ik hier nu al 10 keer gezegt)
je dragonsword moet level 2 zijn en dan kan je die aanvaal doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |