Online doet het nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 22:05 schreef Henk-B het volgende:
Patch uit voor PES 2008, weet niet ofdat het wat uitmaakt!
AQUILA JUMP IN.quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef ErikN het volgende:
Mensen, ik zoek een leuke rpg voor de xbox360. Probleem: het mag geen fantasy of sci-fi zijn, een beetje realistisch of iig toegankelijk voor mensen zonder interesse in star wars verhalen.
Mass effect lijkt me echt typisch starwars geneuzel. Wat filmpjes gezien maar de sfeer staat me niet echt aan... Zijn er andere LEUKE rpg's?
Inkoppertje!quote:
Heb je Agis Wing?quote:
Bij mij kwam de verveling na een uurtje of 4-5.quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Assassin's Creed zo'n twee uurtjes gespeeld en so far bevalt ie meer dan prima. Graphics om bij te watertanden, het klimmen was nog nooit zo leuk geweest en de drukte die er heerst in de steden is behoorlijk indrukwekkend. Tot dusver nog niks aan te merken
eternal sonata , blue dragon , lost oddesy , last remnant ( laatste 2 komen nog uit )quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er RPGs die niet afspelen in de toekomst of in een fantasy setting?
Heb je Agis Wing?quote:Op maandag 26 november 2007 23:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eternal sonata , blue dragon , lost oddesy , last remnant ( laatste 2 komen nog uit )
en als je een ps2 hebt kan je final fanasy 7 8 9 10 10-2 en het mindere deel 12 spelen
en mocht je ook een ps3 hebben dan heb je folklore nog en over ander half jaar ofzo final fantasy 13
en och op de ps2 heb je er nog wel een stuk of 10
two worlds mag geen eens een rpg genoemd worden , vieze bagger gamequote:
je hebt me nooit gezienquote:Op maandag 26 november 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je Agis Wing?
Zo niet dan wil ik je ff niet meer zien
Ik kan hem niet eens vinden bij de arcade gamesquote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je Agis Wing?
Zo niet dan wil ik je ff niet meer zien
Kun je die niet ff downloaden? hij stond toen gratis op de US marketplace. Alleen weet ik niet of dat nu nog steeds is maar het is wel tof!quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt me nooit gezien![]()
dat is dus een nee![]()
Een XBL Arcade game die een tijdje gratis te downloaden was!quote:
Ben benieuwd of ik daar dan ook hetzelfde over denk.quote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij kwam de verveling na een uurtje of 4-5.
woensdag kan ik mijn 360 pas weer aan zettenquote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je die niet ff downloaden? hij stond toen gratis op de US marketplace. Alleen weet ik niet of dat nu nog steeds is maar het is wel tof!
Daar kan ik niet opquote:Op maandag 26 november 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een XBL Arcade game die een tijdje gratis te downloaden was!
erg vet
@ Exi : Je moet kijken op de US marketplace
US Marketplacequote:
quote:
Fuck it!quote:
en wat mag dat voor uitvinding wezen dat HUD ?quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberia je moet de HUD ff uitzetten in Ass Creed, speelt leuker imo
oh zo'n ding kennen wij hier op het boeren land apeldoorn nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef AQuila360 het volgende:
Head-up Display!
Radar enzo.quote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en wat mag dat voor uitvinding wezen dat HUD ?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en wat mag dat voor uitvinding wezen dat HUD ?
Hmmm dat is dus mogelijk? Goeie tip in ieder gevalquote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberia je moet de HUD ff uitzetten in Ass Creed, speelt leuker imo
Mooie screensquote:Op maandag 26 november 2007 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie CGI-beelden hoor!
Een paar tjappies hier die prezen Two Worlds helemaal de hoogte in en gingen het hypen als een gek.quote:Op maandag 26 november 2007 23:58 schreef ErikN het volgende:
[..]
lol? ik mis wel de grap hier maar leuke review
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een paar tjappies hier die prezen Two Worlds helemaal de hoogte in en gingen het hypen als een gek.
Maar achteraf bleek dat het spel super slecht was![]()
Fable is niet echt fantasy? Wel een beetjequote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er RPGs die niet afspelen in de toekomst of in een fantasy setting?
Fable is imo geen RPG maar een adventure game met een klein beetje RPG elementen erin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Fable is niet echt fantasy? Wel een beetje
Nu al mijn GOTY van 2008, ik hoop alleen dat ze het onthoofden erin laten zitten in de EU versie, dat was met deel 1 niet zo, wel met black, en toen weer niet met Sigma op de PS3quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:07 schreef DJ_ het volgende:
nieuwe ninja gaiden 2 trailer
http://media.xbox360.ign.com/media/686/686645/vid_2209811.html
Kun je in Black wel hoofden afhakken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
Nu al mijn GOTY van 2008, ik hoop alleen dat ze het onthoofden erin laten zitten in de EU versie, dat was met deel 1 niet zo, wel met black, en toen weer niet met Sigma op de PS3
Nietus. Op de Japanse toch?quote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je die niet ff downloaden? hij stond toen gratis op de US marketplace. Alleen weet ik niet of dat nu nog steeds is maar het is wel tof!
Ik had hem van de amerikaansequote:Op dinsdag 27 november 2007 09:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nietus. Op de Japanse toch?
Ik heb in ieder geval ooit een japans account aangemaakt voor een arcade game, en ik heb Aegis Wing, dus dat moet 'm dan zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |