Nog nooit gehad.quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Calibrero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat, en random freezes
Xbox360
woot die had ik laatst ook 1quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Calibrero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat, en random freezes
Xbox360
Dat kan nooit lang meer duren.quote:
Bellen met Microsoft, 360 opsturen, gratis gefixt en terug bezorgd.. happy gamer again.quote:Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang meer duren.
Heb elk uur wel zo'n "Disc unreadable" of ordinaire vastloper..
Ik zou alvast een stevige doos gaan uitzoeken want hij zal waarschijnlijk de geest wel gaan geven vrees ik voor je.quote:Op maandag 26 november 2007 15:29 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang meer duren.
Heb elk uur wel zo'n "Disc unreadable" of ordinaire vastloper..
Ja leuk is dat, hij is net een paar weken terug van reparatie. Dit gaat m'n derde wordenquote:Op maandag 26 november 2007 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bellen met Microsoft, 360 opsturen, gratis gefixt en terug bezorgd.. happy gamer again.
Die ventje in die afbeelding moet je een tekstballonnetje meegeven met FREEZE!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Calibrero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat, en random freezes
Xbox360
Oh.. dat sucked.quote:Op maandag 26 november 2007 15:33 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, hij is net een paar weken terug van reparatie. Dit gaat m'n derde worden
Mij lukt het ook niet.quote:Op maandag 26 november 2007 16:16 schreef Gupje het volgende:
"Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later."
krijg deze melding elke keer als ik Orange Box demo wil downen. Iemand een oplossing?
Een demo zou niet werken zeiden zequote:Op maandag 26 november 2007 17:26 schreef Calibrero het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen demo van Assasin's Creed?
Echt, die snelheid, da's toch puur iets voor PC's, niet consoles.quote:Op maandag 26 november 2007 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
2 ingame filmpjes van UT3Laat deze maar snel komen heb er zin in.
Weer een mooie FPS erbij.
Jij hebt er kijk op.quote:Op maandag 26 november 2007 20:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Echt, die snelheid, da's toch puur iets voor PC's, niet consoles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |