ja dat kanquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:53 schreef Reintji het volgende:
@ijsmeis, Heb hier nog wat 48h live gold kaartjes, kun je met een account voor een ander continent arcade games downloaden die dan voor alle profielen beschikbaar zijn?
Kijk ook meteen even of Agis Wing nog gratis te downloadenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:52 schreef Reintji het volgende:
Ha dank, zo maar even een kaartje soldaat maken.
dead or alive was regio vrij , ninja gaiden is ook van team ninja en tecmo dus zal ook wel regio vrij zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu al mijn GOTY van 2008, ik hoop alleen dat ze het onthoofden erin laten zitten in de EU versie, dat was met deel 1 niet zo, wel met black, en toen weer niet met Sigma op de PS3
Zeau, dat eraf hakken van die armen en in 2en choppen van die vijanden ziet er ook supertof uit!
Leuk detail ook als hij zijn 2 zwaarden opbergt, schud hij eerst nog even wat bloed eraf, heerlijk!
Denk ik persoonlijk ook, diepgang van een bierfiltjequote:Op dinsdag 27 november 2007 13:15 schreef Henk-B het volgende:
Nog steeds heb ik bij Ninja Gaiden 2 het idee van een oneindige hack and slash game.
Dus lopen, vijanden verslaan(button smashing), weer verder lopen vijanden verslaan en dat zo de hele tijd door tot de eindbaas.
deel 1 nooit gespeeld neem ik aan ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:15 schreef Henk-B het volgende:
Nog steeds heb ik bij Ninja Gaiden 2 het idee van een oneindige hack and slash game.
Dus lopen, vijanden verslaan(button smashing), weer verder lopen vijanden verslaan en dat zo de hele tijd door tot de eindbaas.
of je kijkt op de frontpage of een pagina hiervoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9583 beeld van ninja 2.
Nee nog steeds niet terwijl ik hem gewoon thuis heb liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
deel 1 nooit gespeeld neem ik aan ?
schaam je ~O>
Hack 'n slashers zijn samen shmups mijn favo games (en RPGs, maar om een andere reden). Niet omdat het een geweldig verhaal kent, maar omdat het voor mij de enige games zijn die mij nog doen denken aan games van vroeger. Patterns onthouden, combo's onthouden, doorhebben waar een vijand goed en slecht in is en eindeloze behendigheid. Dat is de lol van die games, niet het verhaal of diepgang. Daar zijn weer andere games goed in, maar die spreken alles behalve behendigheid aan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:15 schreef Henk-B het volgende:
Niet goed.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gcshop? Ik heb donderdagavond Kane & Lynch besteld en betaald via i-deal volgens de site staat de status ook nog steeds op betaald. Alleen heb ik de game nog niet ontvangen terwijl de levertijd 1 a 2 dagen is... Omdat hij op de site nog steeds als betaald staat en niet als verzonden kan ik dan aannemen dat ik heb morgen dus nog steeds niet binnen heb?
Vet hequote:Op dinsdag 27 november 2007 12:30 schreef Reintji het volgende:
Agis Wings staat er nog op,.. En dat zonder kaart (is ook zo natuurlijk, zilver is voldoende). Grappig spelletje trouwens
Ah niveautje Two Worldsquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah niveautje Two WorldsOok met Teenage Mutant Ninja Turtles geluiden?
War kan ik em downloaden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ga weg manDit is een arcade spelletje en nog gratis ook en met 4 man is het echt tof!
Probeer het aub eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |