Liza.. Een zwangerschapstest 6 dagen voor je nod?? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef OooLizaooO het volgende:
Boeh, flauw van "broodtrommeltje"!
Ehm, wat is een kloon nu eigenlijk? Iemand die met een andere naam ook al actief is?
Heeft hier iemand ervaring met de zwangerschapstest van Mat Care? Ze hebben nu een test die "zo gevoelig is dat je hem al vanaf 6 dagen voor je NOD kan gebruiken". Dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk...
Juist, sommige klonen zijn wel gedoogd... Zoals iemand die wel mee wilt posten in Z&G maar nog niet wilt dat iedereen het weet...quote:Op maandag 17 december 2007 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Soms met gegronde redenen, soms om gewoon te klieren.
Oh en als je niet wilt drinken heb je altijd nog de smoes dat je hoofdpijn hebt. (vrouw zijn is zo handig)quote:Op maandag 17 december 2007 16:50 schreef miss_sly het volgende:
Liza, laat je gewoon een wijntje inschenken en doe daar heel erg lang mee. Zo nu en dan een slokje, het glas in je handen nemen, wat ronddraaien en weer wegzetten. Kun je het toch met 1 of 2 wijntjes doen, terwijl 'men' denkt dat je gewoon aan de wijn zit
Of je zegt dat je vandaag even wat geen alcohol hoeft, je bent nog niet helemaal fit van gisteren, toen je net iets te veel hebt gedronkenquote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en als je niet wilt drinken heb je altijd nog de smoes dat je hoofdpijn hebt. (vrouw zijn is zo handig)
Mijn tante goot de wijn trouwens gewoon in de plantenbak...
Ach, een semi-lollig 'mijn vriendin is zwanger maar ik wil het niet zal ik 'r dumpen' verhaal.quote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef Again het volgende:
Nu ben ik weer benieuwd naar broodtrommeltje
Heb je helemaal gelijk in. Probleem daarbij vind ik echter dat je dan alles zo ontzettend in het teken van zwanger worden zet. Zwanger worden kan wwel eens erg lang duren, en als je al die tijd geen wijntje kan drinken of filet kan eten, ben je niet alleen erg met zwanger worden bezig, maar bovendien wordt het moeilijker voor jezelf te houden. Daarbij vind ik persoonlijk dat je ook de leuke dingen moet blijven doen, zij het met mate. Natuurlijk kun je ook plezier hebben zonder alcohol, maar eens een lekker wijntje drinken bij het eten vind ik toch wel fijn.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Leah het volgende:
Men komt daar wel steeds meer op terug, dat 1 of twee wijntjes niet veel kwaad kunnen als je denkt/hoopt zwanger te zijn.
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, of het nu gepromoot wordt om helemaal aan de safe side te zitten, of dat men daar harde bewijzen voor heeft.
Feit is wel dat gyneacologen/verloskundigen zeggen dat je het liefst niet meer moet drinken vanaf het moment dat er een zwangerschapswens is.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar als dat drankje blijkbaar belangrijk genoeg is dat het gelijk opvalt als het een keertje niet doet... tsja, dan moet je toch wat.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Leah het volgende:
Men komt daar wel steeds meer op terug, dat 1 of twee wijntjes niet veel kwaad kunnen als je denkt/hoopt zwanger te zijn.
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, of het nu gepromoot wordt om helemaal aan de safe side te zitten, of dat men daar harde bewijzen voor heeft.
Feit is wel dat gyneacologen/verloskundigen zeggen dat je het liefst niet meer moet drinken vanaf het moment dat er een zwangerschapswens is.
Ik ben nog van vier jaar terugquote:Op maandag 17 december 2007 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Probleem daarbij vind ik echter dat je dan alles zo ontzettend in het teken van zwanger worden zet. Zwanger worden kan wwel eens erg lang duren, en als je al die tijd geen wijntje kan drinken of filet kan eten, ben je niet alleen erg met zwanger worden bezig, maar bovendien wordt het moeilijker voor jezelf te houden. Daarbij vind ik persoonlijk dat je ook de leuke dingen moet blijven doen, zij het met mate. Natuurlijk kun je ook plezier hebben zonder alcohol, maar eens een lekker wijntje drinken bij het eten vind ik toch wel fijn.
Qua alcohol:quote:Voor zover tot op heden bekend is, heeft prednison in de gebruikelijke dosering geen invloed op de vruchtbaarheid van mannen en vrouwen.
bronquote:Alcohol vermindert de vruchtbaarheid, bij vrouwen en mannen. Rond het moment van bevruchting kan alcoholgebruik van de vrouw én de man een hoger risico op een miskraam met zich mee brengen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:01 schreef Rapunzell het volgende:![]()
Het is even beter zo wegens bepaalde omstandigheden.
Ik had het liever gewoon onder mijn eigen naam gepost, maar door verschillende redenen kan het nu even niet zo.
Vind het jammer, want het lijkt wel steeds meer of kloons de nieuwe hype zijn
dat ook jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:07 schreef Ticootje het volgende:
Ach, maar des te leuker als een kloon op een gegeven moment uit de kast komt...
dank je! Ik heb je weblog gelezen en ik duim voor je kerstkadoquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:20 schreef Fruppel het volgende:
Welkom Hellennelleh!
Hoe doe je dat? kun jij die cursus kloonontmaskering niet geven?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef MeNicole het volgende:
Nou ik had bij LVAM een idee en toen ik even ging kijken kwam ik er denk ik achter wie die andere is. Maar ik wacht rustig af
Als deze 2 bekend hebben gemaakt wie ze zijn dat kunnen jullie een curcus krijgen. Want ik ben goeoedquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? kun jij die cursus kloonontmaskering niet geven?
er zit ook een lief, klein envelopje bij mijn naamquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als deze 2 bekend hebben gemaakt wie ze zijn dat kunnen jullie een curcus krijgen. Want ik ben goeoed![]()
Sorry heb beloofd niets te zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
er zit ook een lief, klein envelopje bij mijn naam
Helaas is het geen kerstkadootje voor onsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:35 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
dank je! Ik heb je weblog gelezen en ik duim voor je kerstkado
Ik vind dat idd erg flauw BE.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Zonder heel flauw te willen zijn, maar zullen we de verhalen en hints en opmerkingen over mensen die wel of niet meer posten door meelezende familieleden/kennisen/vrienden/ex-en gewoon stil houden vanaf nu.
Iedereen is volwassen en kiest er zelf voor zijn sores op het web te zetten en tot welke mate van detail. Als je dan herkent wordt en daar IRL mee geconfronteerd wordt is dat heel vervelend, maar hier maar steeds herhalen dat het vervelend is is ook niet echt de bedoeling.
Dit topic is natuurlijk eigenlijk ook wel bedoeld om 2 streepjes te plassen (of nietquote:Op woensdag 19 december 2007 11:33 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Ik vind dat idd erg flauw BE.
Ik geloof niet dat iedereen (en ik dus ook niet) daar met zeer grote regelmaat over post, dit was voor mij de eerste keer! Dus ik vind dit eigenlijk een enorm overtrokken reactie. Waarom zou je dat per se stil moeten houden? Moet het allemaal bloemetjes en bijtjes blijven? Bah.
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef Again het volgende:
Ze is niet dom hoorIk vind het ook wel prettig als er niet meer over gepraat wordt, want zij lezen hier dus mee en met elke opmerking die valt worden ze bozer op mij (denk ik!) want ze vinden dat ik niet eerlijk was hier.. en das ook niet de bedoeling
Zouden jullie het oké vinden als ik weer mee schrijf? Maar ik wil dan niet te diep op dingen ingaan, maar gewoon met jullie meelezen en meegeinen? Ik mis jullie nl wel hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |