Ehm nou, dan weet ik hem nog flauwer gemaakt... Dan ga ik gewoon heel zeikerig zeggen dat het off-topic is.
Ja, in dit topic gaat het idd over de bloemetjes en de bijtjes.

Wil je andere dingen bespreken dan zijn daar andere topics voor, het speeltuinbankje bijvoorbeeld of een heel nieuw topic in R&P.
Iig vinden wij het niet nodig dat het hier steeds herhaald wordt. Het heeft niets met het topic te maken.
En persoonlijk vind ik dan dat je die personen ook nog eens veel te veel eer en aandacht geeft. Gewoon negeren en lekker door blijven posten zou ik zeggen.
Overigens komt mijn reactie ook een beetje voort uit het feit dat dit punt nu in verschillende topics aangehaald word, bij de 'hoe is het nu met', op het speeltuinbankje, hier. Lijkt ons aardig onnodig, dus vandaar dat ik er nu even wat van zeg.
Ik bedoel niet dat er met de zweep overheen moet,het was ook niet aan iemand rechtsreeks gericht, ik heb ook Ticootje al gezegd dat ze haar reactie niet perse weg had hoeven te halen, maar het lijkt mij gewoon wel zo fijn als we hier gewoon door gaan met kletsen over wel of niet zwanger worden ipv steeds maar te herhalen hoe stom de schoonzus van again wel niet is...