abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55380625
Jammer
"Rapunzel, Rapunzel, let down your hair."
pi_55380950
Ik heb geen flauw idee wie de klonen zijn

Verdomme Fruppel nee!! Ik lag net in bed: HEE HET IS DE 19e!! Fruppels dag! Kom ik hier lees je dit :|
Nou meis sterkte maar weer lieverd!
pi_55381058
Wat is er met MeNicole dan Eveliene
Ik mis ook alles
pi_55381766
.

[ Bericht 51% gewijzigd door --Eveliene-- op 19-12-2007 12:22:48 ]
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55381811
Mij ontgaat echt iets hier!!

Mensen die niet meer posten omdat er vervelende opmerkingen zijn geplaatst??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 19 december 2007 @ 10:45:28 #281
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55381983
Ahh Again wat lief dat je aan me dacht in je bedje!

[ Bericht 72% gewijzigd door Fruppel op 19-12-2007 11:03:18 ]
  woensdag 19 december 2007 @ 10:57:01 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55382245
Zonder heel flauw te willen zijn, maar zullen we de verhalen en hints en opmerkingen over mensen die wel of niet meer posten door meelezende familieleden/kennisen/vrienden/ex-en gewoon stil houden vanaf nu.
Iedereen is volwassen en kiest er zelf voor zijn sores op het web te zetten en tot welke mate van detail. Als je dan herkent wordt en daar IRL mee geconfronteerd wordt is dat heel vervelend, maar hier maar steeds herhalen dat het vervelend is is ook niet echt de bedoeling.

Fruppel, ik ga je datum even aanpassen in het lijstje.
pi_55382260
-edit-

Laat maar, Sorry BE
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 19 december 2007 @ 11:00:12 #284
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55382320
Fruppel spijtig van je ongi's, dikke knuffel

Ik vond het juist leuk dat ik ergens kon klagen, zagen en zo over onze kinderwens... en als we weer ongesteld waren geworden.. het was een echte steun hier voor mij... Vond het dus ook niet erg als ik van iemand hoorde dat ik er te open in was...

Rapunzell zou ik je moeten kennen??? ben nu ook nieuwsgierig

en wie is dan de 2e kloon.. of ben ik nu zo lomp (haha)
pi_55382438
Wat jammer Fruppel
pi_55383079
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Zonder heel flauw te willen zijn, maar zullen we de verhalen en hints en opmerkingen over mensen die wel of niet meer posten door meelezende familieleden/kennisen/vrienden/ex-en gewoon stil houden vanaf nu.
Iedereen is volwassen en kiest er zelf voor zijn sores op het web te zetten en tot welke mate van detail. Als je dan herkent wordt en daar IRL mee geconfronteerd wordt is dat heel vervelend, maar hier maar steeds herhalen dat het vervelend is is ook niet echt de bedoeling.
Ik vind dat idd erg flauw BE.
Ik geloof niet dat iedereen (en ik dus ook niet) daar met zeer grote regelmaat over post, dit was voor mij de eerste keer! Dus ik vind dit eigenlijk een enorm overtrokken reactie. Waarom zou je dat per se stil moeten houden? Moet het allemaal bloemetjes en bijtjes blijven? Bah.
  woensdag 19 december 2007 @ 11:43:24 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55383306

Ehm nou, dan weet ik hem nog flauwer gemaakt... Dan ga ik gewoon heel zeikerig zeggen dat het off-topic is.
Ja, in dit topic gaat het idd over de bloemetjes en de bijtjes.
Wil je andere dingen bespreken dan zijn daar andere topics voor, het speeltuinbankje bijvoorbeeld of een heel nieuw topic in R&P.

Iig vinden wij het niet nodig dat het hier steeds herhaald wordt. Het heeft niets met het topic te maken.

En persoonlijk vind ik dan dat je die personen ook nog eens veel te veel eer en aandacht geeft. Gewoon negeren en lekker door blijven posten zou ik zeggen.

Overigens komt mijn reactie ook een beetje voort uit het feit dat dit punt nu in verschillende topics aangehaald word, bij de 'hoe is het nu met', op het speeltuinbankje, hier. Lijkt ons aardig onnodig, dus vandaar dat ik er nu even wat van zeg.

Ik bedoel niet dat er met de zweep overheen moet,het was ook niet aan iemand rechtsreeks gericht, ik heb ook Ticootje al gezegd dat ze haar reactie niet perse weg had hoeven te halen, maar het lijkt mij gewoon wel zo fijn als we hier gewoon door gaan met kletsen over wel of niet zwanger worden ipv steeds maar te herhalen hoe stom de schoonzus van again wel niet is...
pi_55383448
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:33 schreef --Eveliene-- het volgende:

[..]

Ik vind dat idd erg flauw BE.
Ik geloof niet dat iedereen (en ik dus ook niet) daar met zeer grote regelmaat over post, dit was voor mij de eerste keer! Dus ik vind dit eigenlijk een enorm overtrokken reactie. Waarom zou je dat per se stil moeten houden? Moet het allemaal bloemetjes en bijtjes blijven? Bah.
Dit topic is natuurlijk eigenlijk ook wel bedoeld om 2 streepjes te plassen (of niet ) dus ons gekakel hoort hier niet.
Ik neem hem daarom even mee naar euh... moederstopic!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55383451
Ze is niet dom hoor Ik vind het ook wel prettig als er niet meer over gepraat wordt, want zij lezen hier dus mee en met elke opmerking die valt worden ze bozer op mij (denk ik!) want ze vinden dat ik niet eerlijk was hier.. en das ook niet de bedoeling

Zouden jullie het oké vinden als ik weer mee schrijf? Maar ik wil dan niet te diep op dingen ingaan, maar gewoon met jullie meelezen en meegeinen? Ik mis jullie nl wel hoor
pi_55384283
Ik voel me heel erg aangevallen, en ik vind het heel erg flauw. Maar goed dat is natuurlijk offtopic, dom van me.

Fruppel balen meid.
  woensdag 19 december 2007 @ 12:28:22 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55384370
Again, gewoon doen hoor!
pi_55384599
Mag mijn NOD dan op 27 dec?
pi_55385411
Hey Agian, doe maar lekker weer mee! Samen onze NOD trouwens!
Fruppel wat stom! Dikke knuffel! Hopelijk is 2008 jouw jaar! Ik wens het je alleszinds van harte toe!
  woensdag 19 december 2007 @ 13:15:18 #294
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55385730
Joepie! Ik vind het leuk hoor Again als je hier blijft!

Liza bedankt voor je wensen! Ik hoop ook dat 2008 ons jaar word!
pi_55385994
Ja Fruppel, jij en Again verdienen het echt wel snel hoor! Ik duim voor jullie!
(niet dat andere mensen het niet snel verdienen, maar jullie zijn de enige twee die ik hier op het forum al een beetje ken :-))
pi_55386500
En we zijn er ook al een behoorlijke tijd helaas. Zucht..
Spannend he Liza de 27e
pi_55387335
Jaaaaaaaaaaaaaaaah! En voor mij is het dan nog maar de eerste keer *schaam*. Ik heb echt heel veel respect voor jullie! Toch al even bezig en nog altijd met zoveel moed er tegen aan! Ik heb nu mijn eerste zwangerschapstestjes besteld. Via internet (ze zijn zo duur!). Ik tel alleszinds heel erg af naar die bewuste 27ste! Jij ook heel veel succes hé! Als je niet ongesteld bent, ga je dan 27ste zelf testen of wacht je tot even na je NOD?
pi_55388638
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef Again het volgende:
Ze is niet dom hoor Ik vind het ook wel prettig als er niet meer over gepraat wordt, want zij lezen hier dus mee en met elke opmerking die valt worden ze bozer op mij (denk ik!) want ze vinden dat ik niet eerlijk was hier.. en das ook niet de bedoeling

Zouden jullie het oké vinden als ik weer mee schrijf? Maar ik wil dan niet te diep op dingen ingaan, maar gewoon met jullie meelezen en meegeinen? Ik mis jullie nl wel hoor

Dom ben ik niet dat klopt, en bozer wordt ik niet gezien ik er verder niet mee bezig ben, mij zit niets dwars.
Verder wilde ik iedereen 1 malig laten weten dat ik hier nooit stiekum heb meegelezen maar door again zelf naar dit topic verwezen ben om te kijken, daarnaast schreef ik al op Fok onder een andere naam.

Alle ladies succes met zwanger worden en voor die die het al zijn geniet er heel erg van.
Het is het mooiste wat je kan overkomen!!!
pi_55391665
Liza, heb je stiekem die testjes besteld die je vanaf 6 dagen voor je NOD kon doen? Dat was jij toch die daar over schreef?
pi_55394493
edit: laat maar het is de moeite niet eens waard.. Negeer het maar..

Meiden zie dat deel 100 over 1 berichtje dicht gaat! Geen tweede streepjes in dit deel! Toch wel jammer he...

[ Bericht 41% gewijzigd door Again op 19-12-2007 19:02:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')