quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:01 schreef Rapunzell het volgende:![]()
Het is even beter zo wegens bepaalde omstandigheden.
Ik had het liever gewoon onder mijn eigen naam gepost, maar door verschillende redenen kan het nu even niet zo.
Vind het jammer, want het lijkt wel steeds meer of kloons de nieuwe hype zijn
dat ook jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:07 schreef Ticootje het volgende:
Ach, maar des te leuker als een kloon op een gegeven moment uit de kast komt...
dank je! Ik heb je weblog gelezen en ik duim voor je kerstkadoquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:20 schreef Fruppel het volgende:
Welkom Hellennelleh!
Hoe doe je dat? kun jij die cursus kloonontmaskering niet geven?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef MeNicole het volgende:
Nou ik had bij LVAM een idee en toen ik even ging kijken kwam ik er denk ik achter wie die andere is. Maar ik wacht rustig af
Als deze 2 bekend hebben gemaakt wie ze zijn dat kunnen jullie een curcus krijgen. Want ik ben goeoedquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? kun jij die cursus kloonontmaskering niet geven?
er zit ook een lief, klein envelopje bij mijn naamquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als deze 2 bekend hebben gemaakt wie ze zijn dat kunnen jullie een curcus krijgen. Want ik ben goeoed![]()
Sorry heb beloofd niets te zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
er zit ook een lief, klein envelopje bij mijn naam
Helaas is het geen kerstkadootje voor onsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:35 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
dank je! Ik heb je weblog gelezen en ik duim voor je kerstkado
Ik vind dat idd erg flauw BE.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Zonder heel flauw te willen zijn, maar zullen we de verhalen en hints en opmerkingen over mensen die wel of niet meer posten door meelezende familieleden/kennisen/vrienden/ex-en gewoon stil houden vanaf nu.
Iedereen is volwassen en kiest er zelf voor zijn sores op het web te zetten en tot welke mate van detail. Als je dan herkent wordt en daar IRL mee geconfronteerd wordt is dat heel vervelend, maar hier maar steeds herhalen dat het vervelend is is ook niet echt de bedoeling.
Dit topic is natuurlijk eigenlijk ook wel bedoeld om 2 streepjes te plassen (of nietquote:Op woensdag 19 december 2007 11:33 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Ik vind dat idd erg flauw BE.
Ik geloof niet dat iedereen (en ik dus ook niet) daar met zeer grote regelmaat over post, dit was voor mij de eerste keer! Dus ik vind dit eigenlijk een enorm overtrokken reactie. Waarom zou je dat per se stil moeten houden? Moet het allemaal bloemetjes en bijtjes blijven? Bah.
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef Again het volgende:
Ze is niet dom hoorIk vind het ook wel prettig als er niet meer over gepraat wordt, want zij lezen hier dus mee en met elke opmerking die valt worden ze bozer op mij (denk ik!) want ze vinden dat ik niet eerlijk was hier.. en das ook niet de bedoeling
Zouden jullie het oké vinden als ik weer mee schrijf? Maar ik wil dan niet te diep op dingen ingaan, maar gewoon met jullie meelezen en meegeinen? Ik mis jullie nl wel hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |