Juist, sommige klonen zijn wel gedoogd... Zoals iemand die wel mee wilt posten in Z&G maar nog niet wilt dat iedereen het weet...quote:Op maandag 17 december 2007 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Soms met gegronde redenen, soms om gewoon te klieren.
Oh en als je niet wilt drinken heb je altijd nog de smoes dat je hoofdpijn hebt. (vrouw zijn is zo handig)quote:Op maandag 17 december 2007 16:50 schreef miss_sly het volgende:
Liza, laat je gewoon een wijntje inschenken en doe daar heel erg lang mee. Zo nu en dan een slokje, het glas in je handen nemen, wat ronddraaien en weer wegzetten. Kun je het toch met 1 of 2 wijntjes doen, terwijl 'men' denkt dat je gewoon aan de wijn zit
Of je zegt dat je vandaag even wat geen alcohol hoeft, je bent nog niet helemaal fit van gisteren, toen je net iets te veel hebt gedronkenquote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en als je niet wilt drinken heb je altijd nog de smoes dat je hoofdpijn hebt. (vrouw zijn is zo handig)
Mijn tante goot de wijn trouwens gewoon in de plantenbak...
Ach, een semi-lollig 'mijn vriendin is zwanger maar ik wil het niet zal ik 'r dumpen' verhaal.quote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef Again het volgende:
Nu ben ik weer benieuwd naar broodtrommeltje
Heb je helemaal gelijk in. Probleem daarbij vind ik echter dat je dan alles zo ontzettend in het teken van zwanger worden zet. Zwanger worden kan wwel eens erg lang duren, en als je al die tijd geen wijntje kan drinken of filet kan eten, ben je niet alleen erg met zwanger worden bezig, maar bovendien wordt het moeilijker voor jezelf te houden. Daarbij vind ik persoonlijk dat je ook de leuke dingen moet blijven doen, zij het met mate. Natuurlijk kun je ook plezier hebben zonder alcohol, maar eens een lekker wijntje drinken bij het eten vind ik toch wel fijn.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Leah het volgende:
Men komt daar wel steeds meer op terug, dat 1 of twee wijntjes niet veel kwaad kunnen als je denkt/hoopt zwanger te zijn.
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, of het nu gepromoot wordt om helemaal aan de safe side te zitten, of dat men daar harde bewijzen voor heeft.
Feit is wel dat gyneacologen/verloskundigen zeggen dat je het liefst niet meer moet drinken vanaf het moment dat er een zwangerschapswens is.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar als dat drankje blijkbaar belangrijk genoeg is dat het gelijk opvalt als het een keertje niet doet... tsja, dan moet je toch wat.quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Leah het volgende:
Men komt daar wel steeds meer op terug, dat 1 of twee wijntjes niet veel kwaad kunnen als je denkt/hoopt zwanger te zijn.
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, of het nu gepromoot wordt om helemaal aan de safe side te zitten, of dat men daar harde bewijzen voor heeft.
Feit is wel dat gyneacologen/verloskundigen zeggen dat je het liefst niet meer moet drinken vanaf het moment dat er een zwangerschapswens is.
Ik ben nog van vier jaar terugquote:Op maandag 17 december 2007 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Probleem daarbij vind ik echter dat je dan alles zo ontzettend in het teken van zwanger worden zet. Zwanger worden kan wwel eens erg lang duren, en als je al die tijd geen wijntje kan drinken of filet kan eten, ben je niet alleen erg met zwanger worden bezig, maar bovendien wordt het moeilijker voor jezelf te houden. Daarbij vind ik persoonlijk dat je ook de leuke dingen moet blijven doen, zij het met mate. Natuurlijk kun je ook plezier hebben zonder alcohol, maar eens een lekker wijntje drinken bij het eten vind ik toch wel fijn.
Qua alcohol:quote:Voor zover tot op heden bekend is, heeft prednison in de gebruikelijke dosering geen invloed op de vruchtbaarheid van mannen en vrouwen.
bronquote:Alcohol vermindert de vruchtbaarheid, bij vrouwen en mannen. Rond het moment van bevruchting kan alcoholgebruik van de vrouw én de man een hoger risico op een miskraam met zich mee brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |