abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54841923
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder morele justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.

Marokkanen, nep-Marokkanen, gearabiseerde Marokkanen, maar ook twijfelnichten: wees welkom.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mutant01 op 26-11-2007 09:50:49 ]
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 26 november 2007 @ 09:47:03 #2
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54842079
Wat is dit? Een ode aan het Anne Frankplantsoen?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54842158
quote:
24-11-2007

Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch: ‘Soms hebben Marokkanen een gebrek aan empathie’

Door Margalith Kleijwegt

In de veelbesproken integratienota van minister Ella Vogelaar die vorige week verscheen, dient stadsdeel Slotervaart als illustratie voor de toenemende etnische spanningen. Ahmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter van Slotervaart: ‘Goed dat Vogelaar mensen oproept nader tot elkaar te komen. Maar wat mij betreft mag ze veel verder gaan.’

Ahmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter van Slotervaart, is blij met de integratienota. Maar hij vond het jammer dat minister Ella Vogelaar zich bij de presentatie keihard afzette tegen Rita Verdonk. Marcouch: ‘Dankzij haar is de Wet inburgering ingevoerd. En die duw in de rug om mensen Nederlands te laten leren, was hard nodig.’

Hebt u in Slotervaart iets aan de integratienota?
‘Jazeker. De kern van de boodschap is toch dat nieuwkomers naast rechten ook plichten hebben. Dat ze actief hun best moeten doen om onderdeel van de samenleving te worden.’

Maar dat integratie van twee kanten moet komen, is toch oud nieuws?
‘Nu staat het zwart op wit, dat is belangrijk. Het rapport benadrukt ook de angst van de autochtonen. Hun gevoelens moeten serieus genomen worden en niet worden afgedaan als xenofobie, zoals lang gebeurde. De autochtonen hebben heel wat te verstouwen gehad. Als je al jarenlang in een buurt woont en die verandert dan binnen een paar jaar helemaal, en de mensen die daar komen wonen, zoeken geen contact maar stralen iets uit van: jij hebt mij maar te dulden, dan begrijp ik die autochtoon wel.’

Waarom hebben allochtonen soms die houding?
‘Ze vinden het moeilijk om zich in de ander in te leven, het is gebrek aan empathie. Ik sprak laatst hbo-studenten islamstudies. Ze klaagden dat ze nergens een baan konden krijgen. Ik zei dat ze zich moesten realiseren dat de opkomst van de islam soms moeilijk ligt, juist nu de christelijke kerken leeglopen. Je in een ander kunnen verplaatsen, dát is beschaving.’

We moeten het toch sámen doen?

‘Het is goed dat Ella Vogelaar mensen oproept nader tot elkaar te komen. Maar wat mij betreft mag ze veel verder gaan. Laat mensen over hun angsten vertellen, laat ze zeggen hoe moeilijk het voor ze is dat de kerk door de moskee vervangen wordt en de melkboer inmiddels een islamitische slagerij is. We hoeven niet alleen over elkaars feesten te vertellen, laten we het maar eens hebben over die pijn.’

Iets anders dat je in de nota opvalt?

‘De bureaucratie rond de inburgering wordt aangepakt. Gelukkig. In Slotervaart staan zeshonderd mensen op de wachtlijst voor taalles, een drama. Sommige bewoners staan al een jaar op lijst!’

Wat mis je in het rapport?

‘Integratie is meer dan het leren van taal of het hebben van een baan. Het gaat ook om een mentaliteitsverandering, dat mag wat mij betreft scherp aan de orde worden gesteld.’

Hoe dan?
‘Mentaliteit is de slagader waar het bij integratie allemaal om draait. De term burgerschap stelt alleen iets voor bij mensen die zich ook burger vóélen. En bij veel allochtonen vraag ik me dat af. Integratie begint bij jezelf.’

Wat had Vogelaar over die mentaliteit kunnen zeggen?
‘Allochtonen kunnen fatalistisch zijn, kijk hoe sommigen omgaan met de verzorgingsstaat. Ze hebben geen werk en laten het erbij zitten, dat is een verkeerde mentaliteit. De verzorgingsstaat hospitaliseert. Het niet hebben van een arbeidsethos staat integratie in de weg. Ik zou tegen iedereen willen zeggen: pak je kansen, die zijn er genoeg in dit land! Ik wil de discriminatie op de arbeidsmarkt niet bagatelliseren, maar zet door. Er is genoeg werk. Als je stevige knieën en schouders hebt, kun je aan de slag. Mensen die aan het loket voor een uitkering komen, zouden in plaats van een uitkering een baan moeten krijgen. Dan kunnen we ze feliciteren met het werk dat ze hebben. Zo maken we er een felicitatieloket van.’

En nog even het voorstel van Henk Kamp: hij wil bruiden die naar Nederland komen een DNA-test afnemen. Om zo huwelijken tussen neven en nichten te voorkomen.

‘Het is terecht dat hij hier aandacht voor vraagt. Maar ik zie meer in goede voorlichting. Migranten uit Marokko en Turkije zijn inmiddels trouwens veel beter op de hoogte van de risico’s van dat soort huwelijken. En die kennis werpt z’n vruchten af, er komen bijna geen importbruiden meer naar Nederland. Dat heeft Verdonk met haar strenge immigratie-eisen al geregeld.'
Vrij Nederland
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54842271
Ow, en voor PJORourke:

Allah Al Watan Al Malik
pi_54842600
CU wil seksdating van tv weren

Laat ik het nog maar eens zeggen: het Christendom gaat vooral over seks. Over hoe vies dat wel niet is.
  maandag 26 november 2007 @ 10:20:02 #6
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54842632
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:18 schreef Autodidact het volgende:

Laat ik het nog maar eens zeggen: het Christendom gaat vooral over seks. Over hoe vies dat wel niet is.
Je hebt een punt, maar het is wel heel erg Dan Brown.
  maandag 26 november 2007 @ 10:22:41 #7
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54842674
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:18 schreef Autodidact het volgende:

Eens kijken hoe PvdA en CDA reageren.
Pugna Pro Patria
pi_54842726
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter
pi_54842810
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Eens kijken hoe PvdA en CDA reageren.
Misschien dat Depla even een moraliserend praatje kan houden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 november 2007 @ 10:31:50 #10
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54842838
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:30 schreef Monolith het volgende:

Misschien dat Depla even een moraliserend praatje kan houden.
Daar hebben ze Dijsselbloem voor. Maar Depla zal wel roepen dat het geen date was.
pi_54842994
De TT slaat uiteraard op de vrouwen. Die Marokkaanse gasten zijn zo lelijk dat het voor een Nederlander niet moeilijk is een Marokkaanse te versieren.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54843029
quote:
Vakbonden zijn bang de strijd om de publieke opinie te verliezen

De Franse president Nicolas Sarkozy zal niet wijken voor het verzet tegen zijn sociale en economische hervormingen. Dat zei hij gisteren voor aanvang van een grote staking in het openbaar vervoer. De acties moeten zich vandaag en morgen uitbreiden naar de energiesector.

Ik ga hier mee door tot het doel is bereikt, en ik zal me niet van dat doel af laten leiden, aldus Sarkozy in een toespraak voor het Europees Parlement in Straatsburg. De Fransen hebben hier mee ingestemd. Voor de verkiezingen heb ik ze alles gezegd, nu is het tijd om te handelen.

De vakbonden zijn tegen aantasting van de speciale pensioenregelingen voor 500.000 werknemers bij onder andere de spoorwegen, het gemeentelijke Parijse vervoersbedrijf en de energiebedrijven GDF en EDF. Wie hier werkt gaat veel eerder dan andere werknemers met pensioen, in sommige gevallen al met vijftig jaar, tegen veel gunstiger voorwaarden.

De bonden verdedigen deze régimes spéciaux, omdat zij menen dat deze eerste grote hervorming van Sarkozy de opmaat zal zijn voor een verslechtering van de positie van alle werknemers.

De krachtmeting belooft spannend te worden. Sarkozy's partij, de UMP, treft de voorbereidingen voor een tegendemonstratie van het Frankrijk dat het meer dan zat is. Die unieke manifestatie vóór een regering zou 23 november plaats kunnen vinden op de stoep van het ministerie van sociale zaken in Parijs, om massaal solidariteit te betuigen met minister Xavier Bertrand.

De bonden maken een nerveuzere indruk dan de regering. Sarkozy weet dat de publieke opinie overwegend op zijn hand is. De bonden willen niet gedwongen worden tot nog meer stakingen, waardoor de kritiek op hen verder kan toenemen.

De vakbeweging had na een zeer succesvolle staking op 18 oktober gerekend op concessies, maar die kwamen niet. Vorige week legde de regering nog een oproep tot globale onderhandelingen naast zich neer.
http://www.trouw.nl/hetni(...)_uur_van_de_waarheid

Haahaha. Go Sarko.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  maandag 26 november 2007 @ 10:45:28 #13
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54843089
Terugvindpenis
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54843147
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar hebben ze Dijsselbloem voor. Maar Depla zal wel roepen dat het geen date was.
Helaas wel. Een van de weinige politici waar ik spontaan braakneigingen van krijg.
pi_54843186
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
De TT slaat uiteraard op de vrouwen. Die Marokkaanse gasten zijn zo lelijk dat het voor een Nederlander niet moeilijk is een Marokkaanse te versieren.
Daar heb ik anders nog niet zoveel van gemerkt
pi_54843264
Haal die foto weg, Mutant. Of ik gooi dat schriele lichaampje van je in het hellevuur.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54843289
Welke?
Allah Al Watan Al Malik
pi_54843331
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
Welke?
Die foto in de douche natuurlijk. Pas op, ik heb een hele rei die jou in elkaar wil meppen.
pi_54843378
pi_54843395
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Die foto in de douche natuurlijk. Pas op, ik heb een hele rei die jou in elkaar wil meppen.
Die is speciaal voor PJO! Scroll er maar overheen!
Allah Al Watan Al Malik
pi_54843416
pi_54843418
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Zo'n Rei?
quote:
is een rondedans waarbij de deelnemers elkaar al dan niet bij de hand hebben.

Een rei is van oorsprong een koor in een toneelstuk. De rei geeft aan het einde van een akte uitleg of commentaar op wat er te zien is.

De rei kreeg in de loop van de tijd steeds meer een eigen karaker, tot het een soort entr'acte werd, soms compleet met dans, de reidans.

Het woord "rei" is ook de benaming voor de groep zangers of dansers zelf.
  maandag 26 november 2007 @ 11:03:31 #23
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54843426
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
Die is speciaal voor PJO! Scroll er maar overheen!
Lief van je.
pi_54843430
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zo'n Rei?
[..]
Ja. Een grap voor ingewijden.
pi_54843436
Apropos haalt even een ondertitelfout van Nova aan. Die rij in plaats van rei bedoelde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54843473
Welke achterlijke gladiool heeft dat marineschip Tjerk Hiddes (of wat dan ook) genoemd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54843484
Moet maar weer eens vaker in deze SC reeks komen, getuige die foto in de OP.

Tevens gegroet, Mutant01 en Apropos.
pi_54843494
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Apropos haalt even een ondertitelfout van Nova aan. Die rij in plaats van rei bedoelde.
pi_54843502
Marokkaanse vrouwen .
pi_54843506
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:06 schreef slaapvaak het volgende:

Gegroet.
pi_54843583
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:06 schreef slaapvaak het volgende:

Altijd welkom. Je hebt nog wat leuke bijdrages van dhr pberends gemist in de vorige topics.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54843638
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
Welke achterlijke gladiool heeft dat marineschip Tjerk Hiddes (of wat dan ook) genoemd.
Hoe had het dan moeten heten? Joesef Karamanli?
pi_54843639
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef MrX1982 het volgende:
Marokkaanse vrouwen .
Kijk nog eens goed
pi_54843693
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hoe had het dan moeten heten? Joesef Karamanli?
Dat konden de Amerikanen dan in iedergeval nog goed uitspreken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54843697
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar het is wel heel erg Dan Brown.
Wat heeft het met Dan Brown te maken?
pi_54843737
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Kijk nog eens goed
De twee dames in de OP vind ik nou niet zo bijzonder.
pi_54843741
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat konden de Amerikanen dan in iedergeval nog goed uitspreken.
Ze zullen er inderdaad wel ''Jerk Hitler'' van maken.
pi_54843782
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De twee dames in de OP vind ik nou niet zo bijzonder.
Ook die linker niet?
pi_54843787
Of "Check Herpes".
Allah Al Watan Al Malik
pi_54843805
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ook die linker niet?
Die rechter gaat dan nog wel.
pi_54843827
Die linker heeft nog iets van klasse. Die rechtse is breezer.

Dit kan beter, Mutant.
pi_54843847
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Altijd welkom. Je hebt nog wat leuke bijdrages van dhr pberends gemist in de vorige topics.
Interessante bijdrage inderdaad.

Jammer dat ik op me werk zit.
pi_54843866
Ik heb op Maroceve nog deze foto gevonden:

pi_54843886
“If you have ever been robbed by a black teen-aged male, you know how unbelievably fleet-footed they can be.”

“Opinion polls consistently show that only about 5 percent of blacks have sensible political opinions, i.e. support the free market, individual liberty and the end of welfare and affirmative action.”

“We are constantly told that it is evil to be afraid of black men, it is hardly irrational. Black men commit murders, rapes, robberies, muggings and burglaries all out of proportion to their numbers.”
pi_54843889
Misschien wat foto's van je zussen posten Mutant .
pi_54843902
Marokkaanse vrouwen hebben wel iets gemeen met hockeytrutjes, beide weten zij zich op een goede manier op te maken.
  maandag 26 november 2007 @ 11:27:47 #47
Stranger than fiction
pi_54843933
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ook die linker niet?
De dame links op de foto is ronduit heerlijk.
  maandag 26 november 2007 @ 11:28:40 #48
Stranger than fiction
pi_54843948
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:25 schreef Apropos het volgende:
Ik heb op Maroceve nog deze foto gevonden:

[ afbeelding ]
Ik hoop dat die linker snel weer normaal gaat kijken.
pi_54843985
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef MrX1982 het volgende:
Of van de schoondochter van pberends.
pi_54843995
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef MrX1982 het volgende:
Allah Al Watan Al Malik
pi_54844014
Maroceve bevat dan ook talloze Marokkaanse breezerMint-theesletjes Apropos.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54844018
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:25 schreef Apropos het volgende:
“If you have ever been robbed by a black teen-aged male, you know how unbelievably fleet-footed they can be.”

“Opinion polls consistently show that only about 5 percent of blacks have sensible political opinions, i.e. support the free market, individual liberty and the end of welfare and affirmative action.”

“We are constantly told that it is evil to be afraid of black men, it is hardly irrational. Black men commit murders, rapes, robberies, muggings and burglaries all out of proportion to their numbers.”
pberends, van wie zijn deze uitspraken?
pi_54844021
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
.
pi_54844031
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Maroceve bevat dan ook talloze breezersletjes Apropos.
Ik ken de site alleen van het adres wat onderin de door jou geplaatste foto staat Mutant, .
pi_54844041
Laat de CU deze thread maar niet zien. Het volgende verbod is al in de maak. Verbied B&H.
pi_54844068
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:33 schreef MrX1982 het volgende:
Laat de CU deze thread maar niet zien. Het volgende verbod is al in de maak. Verbied B&H.
Terecht! Instrument van de duivel!
pi_54844075
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik ken de site alleen van het adres wat onderin de door jou geplaatste foto staat Mutant, .
Dat weet ik.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54844111

Hm.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwaardvisch op 26-11-2007 11:44:14 ]
  maandag 26 november 2007 @ 11:38:47 #59
Stranger than fiction
pi_54844112
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Verdorven moslim.
  maandag 26 november 2007 @ 11:39:30 #60
Stranger than fiction
pi_54844126
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]

Hm.
Melkchocolade
pi_54844129
quote:
[ afbeelding ]

Hm.
Ze heeft karakter.
pi_54844177
Fille marocaine. Eerste zoekresultaat:

I'm going to Disney World Agadir.
  maandag 26 november 2007 @ 11:42:51 #63
Stranger than fiction
pi_54844190
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:41 schreef Apropos het volgende:

[ afbeelding ]

Voor dit vormeloze gratenpakhuis?
pi_54844238
quote:

[ afbeelding ]

Deze zou even goed Frans kunnen zijn.
pi_54844258
Misschien is het wel Franse beeldspraak.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54844259
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Laat maar.
pi_54844348
quote:
Het derde zoekresultaat is dan wel weer typerend
pi_54844362
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Rock is een feeder.
pi_54844369
quote:
[ afbeelding ]

Hm.
Te donker
pi_54844391
Franse vrouwen .

pi_54844424
Luister je wel eens naar Oumnia, Mutant?
pi_54844482
Waarom nemen Marokkanen trouwens voornamelijk foto's van mannen
  maandag 26 november 2007 @ 12:16:13 #73
Stranger than fiction
pi_54844783
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
Franse vrouwen .

[ afbeelding ]
Schoteltjes.
pi_54844807
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Schoteltjes.
Flikker toch op, die vrouw is vrijwel volmaakt.
pi_54844851
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:17 schreef Apropos het volgende:

[..]

† In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 12:19:24 #76
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54844855
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:58 schreef Fastmatti het volgende:
Het zijn allemaal homo's!
Carpe Libertatem
  maandag 26 november 2007 @ 12:21:45 #77
Stranger than fiction
pi_54844899
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:17 schreef Apropos het volgende:

[..]

Op de schoteltjes na.
pi_54844959
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Op de schoteltjes na.
Nee, haar kont.
pi_54844970
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:24 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, haar kont.
Die kun je helemaal niet zien
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 12:32:12 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54845131
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Schoteltjes.
Ja, bah.
Carpe Libertatem
  maandag 26 november 2007 @ 12:37:37 #82
Stranger than fiction
pi_54845236
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:25 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Die kun je helemaal niet zien
Het gebrek aan kont is inderdaad het probleem.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 12:43:40 #83
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54845358
De zesde POL-meet

^^
Niet vergeten.
Carpe Libertatem
pi_54845401
Fitnessen
pi_54845560

Van wie zijn deze uitspraken?
pi_54845667
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:58 schreef Fastmatti het volgende:
Omdat vrouwen niet zo graag met breezersletjes geassocieerd willen worden?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 26 november 2007 @ 13:51:26 #88
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54846624
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:16 schreef Autodidact het volgende:
Wat heeft het met Dan Brown te maken?
Die beweert ongeveer hetzelfde.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 14:30:44 #90
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54847387
KLB-meet in Utrecht - Vr 23 Nov, 18:00 @ Boothill Cafe hehe, lekker afspreken om de hele avond te zeuren.
Carpe Libertatem
pi_54847402
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die beweert ongeveer hetzelfde.
Oh? Bij mijn weten gaat zijn werk over geheime afspraakjes op het Consilie van Nicea en zo (ik heb het niet gelezen). Ik heb het daar niet over, ik heb het over Christenen in de 21ste eeuw.
  maandag 26 november 2007 @ 14:41:25 #92
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54847484
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:31 schreef Autodidact het volgende:
Oh? Bij mijn weten gaat zijn werk over geheime afspraakjes op het Consilie van Nicea en zo (ik heb het niet gelezen). Ik heb het daar niet over, ik heb het over Christenen in de 21ste eeuw.
Ja, maar met als onderliggend doel het verbergen van het vrouwelijke en het seksuele. In de islam zie je iets soortgelijks, ze zijn alleen nog niet zo ontwikkeld in het Rouvoetse taalgebruik.
  maandag 26 november 2007 @ 14:46:23 #93
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54847526
http://www.volkskrant.nl/(...)_wederom_uit_de_hand

Vroegah ging je nog gewoon naar de coffeeshop als je geen zin had in nutteloze lesuren.
  maandag 26 november 2007 @ 14:58:48 #94
Stranger than fiction
pi_54847732
Of brommers kieken met een meisje.
pi_54847769
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, maar met als onderliggend doel het verbergen van het vrouwelijke en het seksuele.
Mja, iets met Maria Magdalena toch en allerlei complotten om het te verbergen en zo? Dat bedoel ik niet joh.

Ik heb wel The Da Vinci Cod - Something Fishy's Going On .
pi_54847880
Volgens mij zag ik net een scholier die flink door de ME bewerkt was. Ik gniffelde en glunderde wat af.
pi_54847926
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:08 schreef Apropos het volgende:
Volgens mij zag ik net een scholier die flink door de ME bewerkt was. Ik gniffelde en glunderde wat af.
Was het een meisje dan?
pi_54847936
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Was het een meisje dan?
Hoezo?
pi_54847965
Omdat dat kicken is.
pi_54847981
O, ik dacht dat je dat vroeg omdat ik ''die scholier'' zei.
pi_54848003
Maar nee, het was een irritante Antilliaanse klaploper met dropveterhaar en een vaal snorretje.
pi_54848174
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:08 schreef Apropos het volgende:
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_480x268.wmv

01:08.
pi_54848226
quote:
Nee, gewoon in Leiden.
Maar die imbeciel die op 0:21 aan het verkeerslicht hangt, mogen ze best neerschieten.
pi_54848299
En de imbecielen die bij 1:15 hun opwachting maken ook.
pi_54848340
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:31 schreef Apropos het volgende:
En de imbecielen die bij 1:15 hun opwachting maken ook.
Amsterdam, hooligan!
pi_54848387
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Amsterdam, hooligan!
Het ergste is nog dat GeenStijl er wel een filmpje over zal maken.
pi_54848392
Ik vind het allemaal dieptriest. En dan wordt er nog serieus aandacht aan besteed ook, terwijl iedereen weet dat het die leerlingen niets zal uitmaken of ze 1040 of 960 uur les krijgen, ze merken het verschil niet eens. Lekker een dagje vrij. Maar voor veel jongetjes, met name de allochtone natuurlijk, is het een kans om even de macho guerilla uit te hangen. Er zal straks veel gesproken worden over die en die die echt waar in de waterstraal heeft gestaan.

1040 uur is overigens 26 uur per week, met 40 weken per jaar, en 960, uhm, 24. Maar ja...

Onzin allemaal.
pi_54848394
Hoe noemen ze iemand die liegt over zijn auto, bedrijf, vriendin, huis, belevenissen etcetera en het vervolgens nog heel overtuigend weet te brengen. Zodat vrijwel iedereen het gelooft?
pi_54848438
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:35 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe noemen ze iemand die liegt over zijn auto, bedrijf, vriendin, huis, belevenissen etcetera en het vervolgens nog heel overtuigend weet te brengen. Zodat vrijwel iedereen het gelooft?
Gaat het nog steeds over die vent op dat ernstige forum?
pi_54848504
quote:
Fabultast. Nou, nee, niet echt. Maar toch. Maar jij doelt op de daadwerkelijke psychische aandoening, neem ik aan.
pi_54848507
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:15 schreef Apropos het volgende:
Maar nee, het was een irritante Antilliaanse klaploper met dropveterhaar en een vaal snorretje.
Winston.
pi_54848626
quote:
Ik zou zeggen: een volmaakt acteur.
pi_54848693
Zo, net een Economistje uit het cellofaan gescheurd. Hillary schermt met een seksschandaal rondom Barack Obama. Haha, die Hillary, maar goed, daarvoor lees je de Economist niet. Dus: volgens Economist kan Bush een grote rol spelen in het oplossen van het Palestijns-Israëlische conflict door een sterke toespraak te houden op de conferentie in Annapolis. Bush zou dan breken met het plan om terug te keren naar de grenzen van voor 1967 en pleiten voor zowel een nieuw Palestina als een nieuw Israël.

Wel, natuurlijk gaat Abbas onder druk van Hamas niet akkoord, maar als Bush dan samen met de VN zijn vertrouwen uitspreekt in de PA dan zou alles goed komen, want dan neemt het prestige van Abbas toe, de steun voor Hamas af en de marge voor Abbas weer toe en kan eindelijk met onderhandelen begonnen worden. Onder de bevolking zou immers al grote steun bestaan om de bezette gebieden terug te geven aan de Palestijnen. De Israëlische kolonisten blijken ook vaak maar net over de grens te wonen. Alleen Jeruzalem zou dan nog een heikel punten blijven. Idee.
pi_54848756
Bush gaat niets bereiken in Annapolis. Period.
pi_54848847
Weet niet. Blair wil in de Palestijnse gebieden investeren en Bush zou de Arabische landen nodig hebben voor zijn acties tegen Iran. Hij zal waarschijnlijk afwijken van zijn pro-Israëllijn
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 16:05:55 #116
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54848912
quote:
Dat is vijf minuten van mijn huis vandaan.
pi_54848939
Abbas zal voor de zoveelste keer gesteund worden, met retoriek, maar ook financiëel en met wapens, zoals nu al gebeurt. Met Hamas wordt niet gepraat, Syrië zal heus niets -Golan dus- krijgen, misschien een vage toezegging over mogelijke onderhandelingen, maar dan wel in het licht van Libanon, Israël zal z'n joodse identiteit mogen behouden, oftewel, geen terugkerende Palestijnse vluchtelingen, wat overigens ook niet zou kunnen, en men zal zich bezig houden met destabiliserende elementen in de regio. Zoiets, niet veel meer.

Dat is dus niets. De status quo zal blijven.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 16:10:53 #119
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54848969
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef Apropos het volgende:
Dat is vijf minuten van mijn huis vandaan.
http://www.youtube.com/watch?v=eLS2_YSuQVA

Dat is 50 meter van mijn huis vandaan.
Carpe Libertatem
pi_54849082
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p9A-oxUMAy8

Dat is verder.
Ik zal nooit meer iets onaardigs over jou zeggen.
pi_54849136
Zeg dan iets onaardigs over het infantiele commentaar.
pi_54849184
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:20 schreef Monidique het volgende:
Zeg dan iets onaardigs over het infantiele commentaar.
Dat 'ie maar lang basketbalwedstrijden mag verslaan.
pi_54849196
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:

(...)

De enige conclusie die ik daaruit kan trekken is dat het een primair door christenen gewenst verbod is, want die hebben namelijk niet iets op met dieren, maar meer tegen seks. Als het verbod nou ging om de integriteit van een ander levend wezen, a la, maar daar kan geen sprake van zijn, het gaat dus om de seks. En waarom dan seks? Ik denk dat ze het zien als een aanval op God, zoiets.

(...)
quote:
Volgens de kleinste regeringspartij kan het niet zo zijn dat 's nachts met telewinkelen niks anders aan de man te brengen is dan seks.
ChristenUnie wil seksdating aan banden leggen
pi_54849232
Een van mijn favoriete marokkanen

Nothing to see here, carry on
pi_54849539
quote:
Dubbele moraal. Zeker de meest strenge christenen hebben veel kinderen. Die zijn er ook niet ineens.

Of mag seks alleen functioneel zijn met als doel kinderen en plezier is taboe?
pi_54849581
pi_54849605
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dubbele moraal. Zeker de meest strenge christenen hebben veel kinderen. Die zijn er ook niet ineens.

Of mag seks alleen functioneel zijn met als doel kinderen en plezier is taboe?
Geniet en doe het met mate.
pi_54849643
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Geniet en doe het met mate.
Het aardse lijden gaat toch boven alles?

Seks is lijden. Plezier is voor de duivel .
pi_54849872
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het aardse lijden gaat toch boven alles?
Nou bij mij niet hoor.
quote:
Seks is lijden. Plezier is voor de duivel ~O>.
Seks is alles.
pi_54850257
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:25 schreef RijstNatie het volgende:
Een van mijn favoriete marokkanen

[ afbeelding ]

marokkanen zijn net moorkopjes, lekker en sexy!
pi_54850729
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:21 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

marokkanen zijn net moorkopjes, lekker en sexy!
Lief koppie
  maandag 26 november 2007 @ 17:55:47 #133
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54850876
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Seks is alles.
Moet je eens voorstellen hoe het is als je niet alleen bent.
pi_54851082
quote:
In Exodus staat overigens een verbod op dierenseks...maar ja...daar staat ook dat dood door schuld op je slaaf toegestaan is. Het zal inderdaad gewoon met seks te maken hebben.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 18:25:29 #135
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  maandag 26 november 2007 @ 18:49:45 #136
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54851925
quote:
CDA: GroenLinks stookt scholieren op

GroenLinks zet scholieren aan tot relletjes schoppen en gooit alleen maar olie op het vuur door de jongeren op te roepen te blijven demonstreren.

Dat heeft CDA-Tweede Kamerlid Jan de Vries maandag gezegd. Volgens hem hebben veel actievoerende leerlingen geen benul waar de acties over gaan, maar reageren ze op oproepen van onder meer DWARS, de jongerenorganisatie van GroenLinks.

Lieve acties
De Vries beschuldigt de GroenLinks-jongeren er daarom van de kinderen aan te zetten tot relschoppen. Hoewel DWARS zondag vroeg om 'lieve acties', kwam het maandag op veel plekken in het hele land tot soms ernstige ongeregeldheden en vernielingen door de stakende scholieren.

De Vries vindt dat de rellen die de scholieren veroorzaken 'met kracht de kop in moeten worden gedrukt'.

Hoewel de politie vandaag veelal terughoudend was met optreden, kwam er op het Amsterdamse Museumplein ME en een waterkanon aan te pas om de losgeslagen scholieren te verspreiden.
Pugna Pro Patria
pi_54852182
Ik heb jaren gelee een meisje gekend met hippieouders die zich bij zo'n christengemeente hadden aangesloten. Die gingen in een leren jack en cowboylaarzen naar de kerk. Seks, zuipen, drugs: alles mocht zolang je maar respect had voor de medemens en naar Elly & Rikkert luisterde.
pi_54852242
  maandag 26 november 2007 @ 19:09:52 #139
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54852345
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb jaren gelee een meisje gekend met hippieouders die zich bij zo'n christengemeente hadden aangesloten. Die gingen in een leren jack en cowboylaarzen naar de kerk. Seks, zuipen, drugs: alles mocht zolang je maar respect had voor de medemens en naar Elly & Rikkert luisterde.
Pugna Pro Patria
  maandag 26 november 2007 @ 19:34:01 #140
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54852788
Ik kwam er vandaag achter in wat voor een luxe ik leef, toen ik bij een vriendin thuis kwam. Best een schokkend verschil was dat. Ik was het even vergeten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gabry op 26-11-2007 19:54:50 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  maandag 26 november 2007 @ 19:41:28 #141
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54852937
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Gabry het volgende:
Ik kwam er vandaag achter in wat voor een luxe ik leef, toen ik bij een vriendin thuis kwam. Best een schokkend verschil was dat.
Die vriendin is een bijstandstrekker, wonende in een pauperbuurt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jurgen21 op 26-11-2007 19:54:41 ]
Pugna Pro Patria
  maandag 26 november 2007 @ 19:42:20 #142
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54852954
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
http://home.hetnet.nl/~c.brendel/

Leuke site.
Het verraad van linkSCH?
  maandag 26 november 2007 @ 19:57:23 #143
Stranger than fiction
pi_54853214
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:49 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]
Ik poep op het CDA. De schijnheiligheid en het betweterige is stuitend.
  maandag 26 november 2007 @ 19:58:48 #144
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54853245
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Jouw vriendin is een bijstandstrekker, die woont in een pauperbuurt?
Nou ja, ongeveer. Gescheiden ouders. Het is een blond en net meisje, dus ik zag het niet aankomen. Ze zaten te discussieren over financiele problemen om kerstcadeaus te kunnen betalen. In een mini-woning. En dan kom ik als student zonder bijbaan aanzetten in een verlaagde BMW3 .

Ik had even een moment van inkeer.
pi_54853324

Oké, ze is Iraans, maar je hebt ook mocromeisjes die er zo uitzien.
pi_54853386
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:58 schreef Gabry het volgende:

[..]

Nou ja, ongeveer. Gescheiden ouders. Het is een blond en net meisje, dus ik zag het niet aankomen. Ze zaten te discussieren over financiele problemen om kerstcadeaus te kunnen betalen. In een mini-woning. En dan kom ik als student zonder bijbaan aanzetten in een verlaagde BMW3 .

Ik had even een moment van inkeer.
Heel eventjes, neem ik aan, waarna dat ellendige gevoel van medeleven weer verdween, hoop ik?
  maandag 26 november 2007 @ 20:07:16 #147
Stranger than fiction
pi_54853425
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Heel eventjes, neem ik aan, waarna dat ellendige gevoel van medeleven weer verdween, hoop ik?
Dat hoop ik wel voor m. Het zou tenslotte je humeur kunnen aantasten...
pi_54853433
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 26 november 2007 @ 20:14:31 #149
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54853600
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ben heel begaan met Nederlanders, alleen niet met tuig. Dat heb ik altijd al gevonden.
pi_54853648
dubbel
pi_54853657
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Gabry het volgende:
Ik kwam er vandaag achter in wat voor een luxe ik leef, toen ik bij een vriendin thuis kwam. Best een schokkend verschil was dat. Ik was het even vergeten.
Zo kwam ik er een paar maanden geleden achter waarom het sommige weekenden ineens zo druk is in de stad. Het blijkt dat dan de kinderbijslag is gestort
pi_54853921
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef Fastmatti het volgende:
Zo kwam ik er een paar maanden geleden achter waarom het sommige weekenden ineens zo druk is in de stad. Het blijkt dat dan de kinderbijslag is gestort
En ik maar denken dat de komst van Sinterklaas de reden van de drukte was
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_54853959
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:28 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

En ik maar denken dat de komst van Sinterklaas de reden van de drukte was
  maandag 26 november 2007 @ 20:33:37 #154
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54854027
Als het direct aan mensen in Nederland toekomt. En niet aan één of andere idiote instantie of persoon die mij het leven zuur wil maken van mijn eigen geld of een idioot gemeente of buitenlands project, dan steun ik het van harte. Dan heb ik veel minder moeite met het afstaan van middelen.
  maandag 26 november 2007 @ 20:39:52 #155
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54854209
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hehe
Pugna Pro Patria
pi_54854261
quote:
Op maandag 26 november 2007 @ 15:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
de stakingen zijn jammerlijke uit de hand gelopen.
dat komt wellicht dat ze niet weet hoe moet demosteren.

Dat betekent dat ze niet meer uren moeten leren..

De echte andere grotere probleem is tekort aan bevoegde leraren.

Er is gewoon niet genoeg mensen alle kinderen opleiden en opvoeden.
Toch moeten ze 1040 uren doen terwijl ze in sommige lesuren al niksen.. doordat er geen leraar is die hen helpen of andere werk kan geven. Ook is er niet genoeg computers voor leerlingen zodat ze huiswerk of andere werk verder kan doen.
Dat past niet bij.
En jonge mensen moeten natuurlijk naast school werk ook veel huiswerk..

Naar mijn mening is deze staking wel verdient, ondanks er sommige mensen ervan misbruik van maken.

Leraren zouden dan ook extra werk moeten werken. Als die 1040 echter komen.
ter compressie krijgen leraren gewoon meer betaald.

Je moet hen niet alle over kam heen scheren.. (hoe gaat ie zo, weet ik niet precies..)
alvast excuus voor zinnen gebruik. ben gewoon niet goed in.. dus niet zeiken..
1040 uur is nog veel te weinig
  maandag 26 november 2007 @ 20:43:19 #157
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54854322
Hoeveel uur krijgen ze nu meer les? 20 minuten per dag?
  maandag 26 november 2007 @ 20:43:22 #158
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54854325
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

1040 uur is nog veel te weinig
Voor de bijstandsuitkeringen van dergelijke types moeten wij ons hele leven werken
Pugna Pro Patria
pi_54854534
Ik geloof zelfs dat ze minder les krijgen dan eerst. Scholen hoeven die extra uren niet om te zetten in contacturen en er wordt nog steeds bezuinigd op de middelbare scholen. Die gaan er dus meer goedkopere zelfstudie- en projecturen doorheen rammen.
  maandag 26 november 2007 @ 20:50:58 #160
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54854585
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Voor de bijstandsuitkeringen van dergelijke types moeten wij ons hele leven werken
Huil, huil.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 26 november 2007 @ 20:52:49 #162
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54854638
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik geloof zelfs dat ze minder les krijgen dan eerst. Scholen hoeven die extra uren niet om te zetten in contacturen en er wordt nog steeds bezuinigd op de middelbare scholen. Die gaan er dus meer goedkopere zelfstudie- en projecturen doorheen rammen.
Duh, daar gaan die hele demonstraties over. Bezigheidstherapie heet dat. En dat elke week. Ik werd er gek van.
Er moet gewoon flink wat geld bij.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54854680
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Duh, daar gaan die hele demonstraties over. Bezigheidstherapie heet dat. En dat elke week. Ik werd er gek van.
Er moet gewoon flink wat geld bij.
Je kan toch gewoon huiswerk maken tijdens zulke uren Of mijn favoriet "op de gang werken"
pi_54854721
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon huiswerk maken tijdens zulke uren Of mijn favoriet "op de gang werken"
Thuis ook.
  maandag 26 november 2007 @ 21:01:56 #165
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54854902
quote:

[..]

Het is niet goed te praten maar ik begrijp de frustratie best. Het is gewoon puur cijfertjes neuken van de regering. Met die norm in de hand kan men in Den Haag straks met een OECD rapportje gaan zwaaien en zeggen 'kijk, we geven in vergelijking met andere landen genoeg les!'. Het is een beetje overdreven gezegd maar in feite moeten de leerlingen lijden voor de mooie cijfertjes die de politici in verkiezingscampagnes kunnen gebruiken/misbruiken.

Het is vervelend voor je maar er moet gewoon geld bij. Klaar. Je kunt niet met 2% minder geld (afgezet tegen BNP) evenveel les geven als Zweden, Denemarken, Duitsland en België doen. Punt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 26 november 2007 @ 21:02:37 #166
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54854915
quote:

[..]

Pugna Pro Patria
  maandag 26 november 2007 @ 21:04:04 #167
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54854959
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Huil, huil.
Laat die dombo's beter opletten bij de lessen Nederlands Hoe moeten die dombo's nou ooit een sollicitatiebrief schrijven
Pugna Pro Patria
pi_54854996
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Het is vervelend voor je maar er moet gewoon geld bij. Klaar. Je kunt niet met 2% minder geld (afgezet tegen BNP) evenveel les geven als Zweden, Denemarken, Duitsland en België doen. Punt.
Helaas kan er geen geld bij. Nederland investeert al 30 jaar alleen maar in de uitkeringen.
  maandag 26 november 2007 @ 21:06:08 #169
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54855020
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Laat die dombo's beter opletten bij de lessen Nederlands Hoe moeten die dombo's nou ooit een sollicitatiebrief schrijven
Bedoel je op het VMBO? Bedank daarvoor Maria van der Hoeven met haar Nieuwe Leren (gewoon ordinaire bezuinigingsmaatregel).

Bedoel je Havo/Vwo? Wel, dat kreeg ik al in de 4e klas en in de 6e moest ik het nog eens doen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 26 november 2007 @ 21:09:51 #170
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54855108
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Helaas kan er geen geld bij. Nederland investeert al 30 jaar alleen maar in de uitkeringen.
Heb ik nog eens een mooi college over gevolgd: sociaal-democratische welvaartsstaten kunnen makkelijker de uitkeringen onderhouden en hadden minder moeite hoeven doen om het betaalbaar te houden dan christen-democratische welvaartsstaten. Kwam een keer zo'n man over spreken
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54855136
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heb ik nog eens een mooi college over gevolgd: sociaal-democratische welvaartsstaten kunnen makkelijker de uitkeringen onderhouden en hadden minder moeite hoeven doen om het betaalbaar te houden dan christen-democratische welvaartsstaten. Kwam een keer zo'n man over spreken
Ik ben tegen beiden dus het maakt me niks uit welke 'goedkoper' of eigenlijk minder te duur is.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 21:11:41 #172
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54855165
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, de overheid moet uit het onderwijs, niet nog meer gestolen geld erbij.
Carpe Libertatem
  maandag 26 november 2007 @ 21:14:22 #173
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54855260
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vast een SP-stemmer

Sociaal-democratische welvaartstaten stelen dan ook veel meer geld van de burger dan de christen-democratische.
Pugna Pro Patria
  maandag 26 november 2007 @ 21:14:59 #174
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54855281
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik ben tegen beiden dus het maakt me niks uit welke 'goedkoper' of eigenlijk minder te duur is.
Ideologische blindheid.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 26 november 2007 @ 21:15:38 #175
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54855306
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Vast een SP-stemmer

Sociaal-democratische welvaartstaten stelen dan ook veel meer geld van de burger dan de christen-democratische.
Bron?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54855342
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ideologische blindheid.
Zegt de socialist
  maandag 26 november 2007 @ 21:20:41 #177
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54855476
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, de overheid moet uit het onderwijs, niet nog meer gestolen geld erbij.
Iig minder onderwijspolitiek en brainwashen. Nu worden basisvaardigheden ingeruild tegen politieke correctheid als het kijken naar de agitprop van Al Gore en de maatschappelijke stage. Natuurkunde, wiskunde, scheikunde, zeg ik u!
  maandag 26 november 2007 @ 21:25:01 #178
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54855619
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
Ideologische blindheid.

Na al die jaren weten we wel dat de welvaartstaat ene kapitale blunder is, allen willen de linksjes dat niet accepteren.
pi_54855726
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Iig minder onderwijspolitiek en brainwashen. Nu worden basisvaardigheden ingeruild tegen politieke correctheid als het kijken naar de agitprop van Al Gore en de maatschappelijke stage. Natuurkunde, wiskunde, scheikunde, zeg ik u!
Economie ook, maar dan wel zonder het Keynesiaanse model.
  maandag 26 november 2007 @ 21:34:06 #180
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54855883
Inderdaad, wel met zonder dat beschrijvende model.
  maandag 26 november 2007 @ 21:38:54 #181
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54856015
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:34 schreef Gabry het volgende:
Inderdaad, wel met zonder dat beschrijvende model.
Flauw.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 21:41:18 #182
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54856089
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Jurgen21 het volgende:
Minder stelen maakt je niet minder een dief. Stelen is stelen.
Carpe Libertatem
  maandag 26 november 2007 @ 21:43:14 #183
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54856136
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Minder stelen maakt je niet minder een dief. Stelen is stelen.
Waarom is het eigendom afnemen van anderen dan slecht Boze_Appel? Wat is dat voor Christenfundi onzin?
pi_54856411
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:43 schreef Gabry het volgende:

[..]

Waarom is het eigendom afnemen van anderen dan slecht Boze_Appel? Wat is dat voor Christenfundi onzin?
Omdat er met geweld gedreigd wordt.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 22:05:11 #185
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54856690
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:43 schreef Gabry het volgende:
Je wil toch niet serieus een antwoord waarom stelen slecht is?
Carpe Libertatem
  maandag 26 november 2007 @ 22:08:27 #186
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54856760
Nee, ik vroeg me af waar jij de essentie van jouw moraliteit op ging baseren.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 22:13:02 #187
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54856899
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef Gabry het volgende:
Nee, ik vroeg me af waar jij de essentie van jouw moraliteit op ging baseren.
Die baseer ik op logica en non-agressie.
Carpe Libertatem
pi_54857073
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Die baseer ik op logica en non-agressie.
Non-agressie behalve dan tegen overtreders van je regelset?
pi_54857249
De essentie van je moraliteit ergens op baseren...hmm...
  maandag 26 november 2007 @ 22:27:55 #190
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54857384
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:23 schreef Autodidact het volgende:
Compassie, afgunst en hebzucht doen het meestal goed.
pi_54857527
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 22:32:34 #192
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54857536
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:23 schreef Autodidact het volgende:
Een oordeel baseer je bewust of onbewust altijd ergens op. Moraliteit is niets anders dan een oordeel over gedrag.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 22:33:02 #193
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54857551
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef du_ke het volgende:
Non-agressie behalve dan tegen overtreders van je regelset?
Carpe Libertatem
pi_54857584
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 22:34:58 #195
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54857619
hehe, wat the hell zijn dat voor foto's?
Carpe Libertatem
pi_54857639
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Gabry het volgende:

[..]

Compassie, afgunst en hebzucht doen het meestal goed.
Dat is je moraliteit. Je kunt altijd doorgaan met de vraag: "waar baseer jij die morele regel op?"
pi_54857807
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Oh je private politiemachten mogen geen geweld (wat aanhouden zeker moet zijn als belasting het al is) uitoefenen bij het oppakken van boeven/ verdachten?
En je was toch ook voor vrij vergaande zelfverdediging?
pi_54857867
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
hehe, wat the hell zijn dat voor foto's?
http://edition.cnn.com/20(...)raq.bride/index.html
pi_54857905
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat is je moraliteit. Je kunt altijd doorgaan met de vraag: "waar baseer jij die morele regel op?"
Aangezien er geen natuurrecht bestaat, moet dat wel filosofie zijn. In een of andere vorm die op welke manier dan ook ontstaan is.
  maandag 26 november 2007 @ 22:50:01 #200
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54858216
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:41 schreef Monidique het volgende:
ttp://edition.cnn.com/2007/WORLD/meast/11/26/iraq.bride/index.html
pi_54858230
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:16 schreef du_ke het volgende:
In een communistische staat zou er onder de kostprijs gewoond kunnen worden.
Ooit moest hij een misstap begaan
pi_54858292
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:50 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ooit moest hij een misstap begaan
Het grootschalig voorzien in goedkope huurflats (die erg goedkoop gehuurd konden worden het echte betalen gebeurde wel op een andere manier) was vrij populair in het oostblok. Ik heb er nergens iets positiefs aangehangen ofzo.
pi_54858422
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het grootschalig voorzien in goedkope huurflats (die erg goedkoop gehuurd konden worden het echte betalen gebeurde wel op een andere manier) was vrij populair in het oostblok. Ik heb er nergens iets positiefs aangehangen ofzo.
Niet expliciet, wel impliciet. Jij ziet marktwerking als negatief als je dan met een tegenvoorbeeld is dat automatisch positief.
pi_54858532
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Niet expliciet, wel impliciet. Jij ziet marktwerking als negatief als je dan met een tegenvoorbeeld is dat automatisch positief.
Dat slaat nergens op fastmattie. Ik zeg met die zin enkel dat de Nederlandse woningmarkt weinig met communisme te maken heeft. Daarvoor zijn er teveel partijen die er in bezig zijn.
pi_54858628
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Aangezien er geen natuurrecht bestaat, moet dat wel filosofie zijn. In een of andere vorm die op welke manier dan ook ontstaan is.
Wat zou je antwoord zijn op de vraag waar filosofie dan vandaan komt en op basis waarvan men de "keuze" maakt filosofie x of y aan te hangen? Waar komen de overwegingen vandaan?

Misschien is moraliteit gewoon een product van wat het brein doet...
  maandag 26 november 2007 @ 23:12:05 #206
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54858888
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef Autodidact het volgende:

Haha, wow, fantastische stelling.
pi_54858968
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:02 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat zou je antwoord zijn op de vraag waar filosofie dan vandaan komt en op basis waarvan men de "keuze" maakt filosofie x of y aan te hangen? Waar komen de overwegingen vandaan?

Exact. Filosofie dus.
pi_54859237
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die communistische woningmarkt, da's niet mijn kopje thee dus daar meng ik me niet in. Wel las ik ooit iets over Nowa Huta, die arbeidersstad die naast Krakau werd gebouwd. Daar was een groot aanbod aan goedkope huurwoningen, een laag prijsniveau en een enorme staalfabriek. Om de arbeiders tevreden te houden werd geen accijns over alcohol geheven. Die stad kende het hoogste zelfmoordpercentage van Polen.
pi_54859388
Prypiat was ook een mooie communistische voorbeeldstad. Maar is nu erg rustig (zal wel het hoogste percentage stralingsdoden hebben )
pi_54859615
Ha die Youp van't Hek in P&W .
pi_54859734
Youp van 't Hek is zeer irritant, maar toch even kijken.
pi_54859782
Het is al geweest. Hij vertelde over zijn nieuwe glossy Youp. Persiflage op de Linda's die we tegenwoordig "rijk" zijn.
pi_54859871
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het is al geweest. Hij vertelde over zijn nieuwe glossy Youp. Persiflage op de Linda's die we tegenwoordig "rijk" zijn.
Dat had ik ergens gelezen. Laten we wel wezen, hij heeft zelf ook goed verdiend met al dat geouwehoer waar een nietje doorheen geramd is.
pi_54859918
Marja van Bijsterveldt. Dommer vind je ze niet.
pi_54860140
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat had ik ergens gelezen. Laten we wel wezen, hij heeft zelf ook goed verdiend met al dat geouwehoer waar een nietje doorheen geramd is.
Maar dat is cabaret .
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:05:45 #216
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54860628
Tijd om te slapen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 01:18:11 #217
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54862046
soms ben je dat moment gewoon voorbij, Reya
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54862085
las vandaag dat polen in trek waren
  dinsdag 27 november 2007 @ 01:23:53 #219
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54862110
Wat hebben ze nu weer gedaan ?
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:05:48 #220
Stranger than fiction
pi_54863362
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Marja van Bijsterveldt. Dommer vind je ze niet.

Waar halen ze in de politiek toch al die slissende godvrezers vandaan? Wat een zeldzaam dom en irritant wijf. En dat maken ze dan staatssecretaris van onderwijs....
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 08:23:41 #221
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54863514
Wat nog veel dommer is, is geen bak koffie nemen nu!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:42:51 #222
Stranger than fiction
pi_54863702
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:00:19 #223
Stranger than fiction
pi_54863899
quote:
'Wethouder kan scholierenacties tegenhouden'

Hilversum, 27 nov. Wethouders kunnen op grond van de leerplichtwet tegengaan dat scholieren geen les volgen, maar de straat op gaan om actie te voeren. Dat zei staatssecretaris Marja van Bijsterveldt gisterenavond in het tv-programma Pauw en Witteman.
De CDA-bewindsvrouw zei ook vernomen te hebben dat leraren achter de acties zijn gaan staan en noemde dat ,,schandelijk''

dinsdag 27 november 2007 @ 09:07:25 #224
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54864017
Burgemeesters kunnen dmv een noodverordening ook de acties tegenhouden; lijkt me bijv. voor museumplein en omstreken geen slechte oplossing.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:16:16 #225
Stranger than fiction
pi_54864160
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:07 schreef Reya het volgende:
Burgemeesters kunnen dmv een noodverordening ook de acties tegenhouden; lijkt me bijv. voor museumplein en omstreken geen slechte oplossing.
Slopen is sneu, maar ze mogen wat mij betreft best staken. Als ze nu eens wisten waarvoor ze staken....
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:27:30 #226
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54864328
Bij de middelbare scholen waar ik woon en omstreken bleef iedereen braaf naar school gaan.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:36:54 #227
Stranger than fiction
pi_54864497
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:35:09 #228
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54865660
Wel luisteren naar Markje he. Al sta je op 13 zetels, we legggen het ze nog een keer uit!
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:38:46 #229
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54865720
Rutte maakt zich schuldig aan dezelfde holle retoriek als datgene waarvan hij anderen beschuldigt. Nou ja, niet exact hetzelfde, want zijn retoriek is echt hol.
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:47:17 #230
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54865850
Overigens stel ik voor dat alle stakende scholieren een excursie krijgen naar de Parijse voorsteden. Enkele reis, dat dan wel.
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:47:48 #231
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54865866
Hier staat het hele stuk, trouwens. Of via de VVD site als de link niet werkt.
quote:
Voor het eerst zal op grote schaal worden getest waar kiezers nu eigenlijk de voorkeur aan geven: gelikte presentatie of goeddoortimmerde hervormingsvoorstellen
Nou Rutte, ik kies voor de hervormingsvoorstellen. Doei.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gabry op 27-11-2007 10:55:35 ]
pi_54865923
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Stakende mensen kun je niet tegenhouden
pi_54865940
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:47 schreef Reya het volgende:
Overigens stel ik voor dat alle stakende scholieren een excursie krijgen naar de Parijse voorsteden. Enkele reis, dat dan wel.
Lijkt me niet zo handig. Straks krijgen ze nog handige tips
pi_54866009
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:50 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Gewoon de knoet erover
pi_54866027
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
Andries Knevel van de VVD
pi_54866042
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Gabry het volgende:
Rutte maakt zich schuldig aan dezelfde holle retoriek als datgene waarvan hij anderen beschuldigt. Nou ja, niet exact hetzelfde, want zijn retoriek is echt hol.
Hij is een eerste klas demagoog.
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:59:21 #237
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54866081
Of wat denk je van de uitspraak van Donner. De instroom van Polen valt mee want.... en nu komt het...

de schatting is gelijk aan de voorspelling. !

Geweldig dat de 'schatting' gelijk is aan de 'voorspelling'. Maar blijkbaar heeft hij geen harde cijfers. En als de voorspelling gelijk is aan de schatting, dan hoeft dat niet te betekenen dat het meevalt, aangezien ze de grootste rampen kunnen schatten en voorspellen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Gabry op 27-11-2007 11:14:48 ]
pi_54866156
Zijn er trouwens nog moorkopjes
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:11:49 #239
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54866304
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Gabry het volgende:
Rutte heeft de VVD echt kapot gemaakt. Geen wonder dat Wiegel op oorlogspad is.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:20:23 #240
Stranger than fiction
pi_54866437
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:50 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat is juist het idee van staken. Daarom is de opmerking van die kutmuts ook zo dom.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:21:31 #241
Stranger than fiction
pi_54866454
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef Gabry het volgende:
Of wat denk je van de uitspraak van Donner. De instroom van Polen valt mee want.... en nu komt het...

de schatting is gelijk aan de voorspelling. !

Geweldig dat de 'schatting' gelijk is aan de 'voorspelling'. Maar blijkbaar heeft hij geen harde cijfers. En als de voorspelling gelijk is aan de schatting, dan hoeft dat niet te betekenen dat het meevalt, aangezien ze de grootste rampen kunnen schatten en voorspellen.
Een schatting is een voorspelling. Natuurlijk is de schatting gelijk aan de voorspelling!
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:25:10 #242
Stranger than fiction
pi_54866508
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Rutte heeft de VVD echt kapot gemaakt. Geen wonder dat Wiegel op oorlogspad is.
De hele politiek is om te huilen. Ze verplaatsen voornamelijk hete lucht. De een hangt de demagoog uit de ander doet nutteloze dan wel onmogelijke voorstellen. Dat is verspreid over het hele spectrum.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:26:19 #243
Stranger than fiction
pi_54866520
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:03 schreef Fastmatti het volgende:
Zijn er trouwens nog moorkopjes
Muutje/Apropos doe nog eens een paar mooie exemplaren!
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:26:57 #244
Stranger than fiction
pi_54866532
5 op 1 rij.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:30:13 #245
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54866577
quote:
Rutte valt rechts aan

PVV-leider Geert Wilders en oud-minister Rita Verdonk (Trots op Nederland) verbergen hun gebrek aan inhoud achter een har de populistische toon. Beiden zijn niet in staat de problemen van de burger op te lossen en ze bedriegen hun kiezers. Dat schrijft VVD-leider Mark Rutte vandaag in een opiniestuk in de Volkskrant. Het is voor het eerst dat Rutte zich scherp afzet tegen zijn concurrenten op rechts.
realitysoap
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:37:21 #246
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54866705
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 11:44:11 #247
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54866845
Carpe Libertatem
pi_54866898
quote:

[..]

A.u.b.

dinsdag 27 november 2007 @ 11:50:18 #249
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54866979
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Gratis diploma

edit: oh er een topic over. Overheid maakt DIPLOMA's compleet waardeloos.
Jaja, zo wordt het voor werkgevers makkelijker om training on the job te verzorgen he
pi_54867353
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:30 schreef Aoristus het volgende:

[..]

realitysoap
Nee, het is een gewone soap. Je weet dat elke week exact hetzelfde gaat gebeuren en het gebeurd ook.
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:27:06 #252
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54867595
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:11 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, het is een gewone soap. Je weet dat elke week exact hetzelfde gaat gebeuren en het gebeurd ook.
O ja? Wat gebeurt er volgende week?
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 14:02:22 #253
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54869267
Carpe Libertatem
pi_54870054
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het enige verschil is dat er geen cliffhangers zijn aan het eind van het seizoen. Na een spannende gebeurtenis is het niet weken stil, maar zijn er juist extra afleveringen.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:31:25 #255
Stranger than fiction
pi_54870862
pi_54870985
quote:
Een SP-kamerlid fluistert hoe dit idee bij de SP had post gevat: enkele maanden geleden zou Pieter Broertjes bij de vraag 'wat gaan jullie doen met de SP' grijnzend een snijbeweging lang zijn keel hebben gemaakt.
pi_54871475
http://www.magmypic.com/

Hehe. Nerdenstuff, maar wel grappig.
pi_54871670
quote:

[..]

Die lui die tijdens de betoging met een Marokkaanse vlag stonden te zwaaien, waren helaas verdwenen voor ik het beeld stil kon zetten.
pi_54871977
Dat zijn Nederlanders Apropos.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54872000
pi_54872065
En het nieuwe boek van Pat Buchanan is uit.
pi_54872120
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zijn Nederlanders Apropos.
En die lui op jouw foto's waren Fransen!
pi_54872221
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:36 schreef Apropos het volgende:

[..]

En die lui op jouw foto's waren Fransen!
Nope dat zijn foto's uit MAROKKO, van MAROKKANEN.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54872274
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nope dat zijn foto's uit MAROKKO, van MAROKKANEN.
O.

Ook door MAROKKANEN?
pi_54872325
Ja.

Huilie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54872369
Jij begon met huilen, jongeman.
pi_54872573
Echt niet, jij.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:09:08 #268
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54872579
quote:
COA shopt bij gemeenten voor meer opvang

DOKKUM - Alle Friese gemeenten krijgen het verzoek asielzoekers op te vangen. Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) is aan het shoppen bij alle gemeenten, omdat ze al een tijdje met een tekort aan plekken kampt.

Volgens Koos de Vetten van het COA heeft nog geen enkele gemeente positief gereageerd.
Pugna Pro Patria
pi_54873718
Overigens zie ik nog steeds geen moorkopjes
pi_54873859
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef Fastmatti het volgende:
Overigens zie ik nog steeds geen moorkopjes
Over de Oudezijds liepen vandaag hulppieten.
pi_54873876
quote:
Behandel vreemdelingen die bij jullie wonen als geboren Israëlieten. Heb hen lief als jezelf, want jullie zijn zelf vreemdelingen geweest in Egypte.
Maar nogmaals, Christendom gaat voornamelijk over seks.
pi_54874097
quote:
De Tweede Kamer wil een evaluatie van de anti-terreurmaatregelen die na 11 september 2001 zijn genomen. D66 heeft daar in een motie om gevraagd en wordt gesteund door een kleine meerderheid. Regeringspartij CDA en VVD, PVV, SGP en Verdonk vinden een onderzoek onnodig.
.
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:59:48 #273
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54874418
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

.
Bah
Pugna Pro Patria
pi_54875910
Nog maar wat verboden...
quote:
Kamer wil verbod op gewelddadige games als Manhunt
SGP-Kamerlid Kees van der Staaij [...] kreeg bijval van de SP, PvdA en VVD.
quote:
Kamer wil verbod op pooiers
Een motie van de SGP daarover is met een ruime meerderheid aangenomen [...] de PvdA, stemde in de Kamer tegen, evenals de VVD en D66.
pi_54876160
Een verbod op pooiers. Hoe moet ik dat zien? Mogen ze er niet zijn, mogen ze geen inkomsten hebben, mogen ze geen panden huren? Ik neem aan dat ze nu ook niet ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel.
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:20:01 #276
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54876329
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Een verbod op pooiers. Hoe moet ik dat zien? Mogen ze er niet zijn, mogen ze geen inkomsten hebben, mogen ze geen panden huren? Ik neem aan dat ze nu ook niet ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel.
Moet het vogelaarprojectje "pimp my block" dan ook niet verboden worden?
pi_54876414
Altijd leuk, het waren geeneens Marokkanen die overreden waren in Frankrijk. Het waren niet eens Noord-Afrikanen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54876474
quote:
Vraag ik me ook af. Volgens mij verhuren de meeste pooiers alleen maar kamers en is er geen aantoonbare relatie met de prostituees.

Dit lijkt me weer een typisch geval van dat er een groot verschil is tussen de glazen stolp van Den Haag en de werkelijkheid.
pi_54876538
Een verbod op pooiers .

En welke zoden zet dat aan de dijk? Zonder pooiers geen prostitutie meer?
pi_54876578
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:27 schreef MrX1982 het volgende:
Een verbod op pooiers .

En welke zoden zet dat aan de dijk? Zonder pooiers geen prostitutie meer?
De redenatie is dat de legalisering van de prostitutie niet minder problemen geeft. Deze redenatie kun je trouwens ook omdraaien 'het verbieden van prostitutie geeft niet minder problemen'
pi_54876640
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:29 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De redenatie is dat de legalisering van de prostitutie niet minder problemen geeft. Deze redenatie kun je trouwens ook omdraaien 'het verbieden van prostitutie geeft niet minder problemen'
Lijkt dus eerder weer een staaltje (christelijke) symboliek.
pi_54876680
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Lijkt dus eerder weer een staaltje (christelijke) symboliek.
YabYum wordt ook al met sluiting bedreigd Door die belachelijk bibob-wetgeving.
pi_54876782
Als je gewoon alles verbied zullen er ook geen problemen meer zijn. Dat lijkt de naïeve denkwijze van nogal wat politici .
pi_54876892
Yab Yum was ook echt niks meer hoor. Een vriend van me werkt bij als taxichauffeur. Die moest daar steeds meer Antillianen ophalen en afzetten. Prijzen zullen wel te veel gezakt zijn.
pi_54876995
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Moet het vogelaarprojectje "pimp my block" dan ook niet verboden worden?
Vogelaar wordt versoepeld ontslagen. Ruildeal tussen Balk en Bos. Proleet Tichelaar mag z'n FNV-vriendjes nu op gaan vrijen.
pi_54877160
quote:
Het is een verbod op mensen....beetje vreemd geformuleerd. Je hebt toch ook geen verbod op hardrijders, maar op hardrijden?
pi_54877252
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Yab Yum was ook echt niks meer hoor. Een vriend van me werkt bij als taxichauffeur. Die moest daar steeds meer Antillianen ophalen en afzetten. Prijzen zullen wel te veel gezakt zijn.
Het gaat om het principe. Dat de gemeente zomaar een bedrijf kan sluiten omdat er wat vermoedens zijn is echt te belachelijk voor woorden.
pi_54877354
Maanden vertraging voor wegenprojectenWat een verrassing. Ook deze kabinetsperiode komt er geen milimeter asfalt bij.
pi_54877393
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:13 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat had ons dus nog steeds een hoop geld geschild!!
W-T-F-?... .
pi_54877531
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:58 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het gaat om het principe. Dat de gemeente zomaar een bedrijf kan sluiten omdat er wat vermoedens zijn is echt te belachelijk voor woorden.
Ik ben geen jurist, maar het vermoeden van deelname aan een criminele organisatie is al voldoende. Nu voor nogal wat personeel en ik dacht zelfs de eigenaar dat vermoeden heerste, lijkt het me niet onredelijk om die tent dan te sluiten.
pi_54877566
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:06 schreef kLowJow het volgende:

[..]

W-T-F-?... .
Schil jij dan nooit je geld Pauper
pi_54877725
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:13 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik ben geen jurist, maar het vermoeden van deelname aan een criminele organisatie is al voldoende. Nu voor nogal wat personeel en ik dacht zelfs de eigenaar dat vermoeden heerste, lijkt het me niet onredelijk om die tent dan te sluiten.
Dit is voldoende.
quote:
dat een ernstig gevaar bestaat dat de vergunningen gebruikt zullen worden voor strafbare zaken
Deze wetgeving kan tegen iedereen worden gebruikt tegen wie justitie en vooral de FIOD ( ) geen enkel bewijs heeft, maar die ze wel kostte wat het kost willen pakken.
pi_54877868
Wie heeft JohnDope trouwens ingefluisterd dat ik een rechts-radicale DJ ben? .
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:22:06 #295
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54878309
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:31 schreef kLowJow het volgende:
Wie heeft JohnDope trouwens ingefluisterd dat ik een rechts-radicale DJ ben? .
Realiteit 2.0.
pi_54879032
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:06 schreef kLowJow het volgende:

[..]

W-T-F-?... .
Dialect: Skilt moi niks.
pi_54879288
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:31 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Christendom gaat voornamelijk over seks.
http://christianteens.about.com/od/dating/f/interracialdate.htm
pi_54879672
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:03 schreef Fastmatti het volgende:
Maanden vertraging voor wegenprojectenWat een verrassing. Ook deze kabinetsperiode komt er geen milimeter asfalt bij.
Geen milimeter is overdreven. Maar de tijd van grootschalige snelwegenbouw is grotendeels wel voorbij ja.
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:03:40 #299
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54879706
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Geen milimeter is overdreven. Maar de tijd van grootschalige snelwegenbouw is grotendeels wel voorbij ja.
Akelige milieumaffia
Pugna Pro Patria
pi_54879752
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Al dertig jaar
pi_54879908
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:03 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Akelige milieumaffia
Nimby, jurgen, Nimby. De milieumaffia, , mocht willen dat ze zo'n invloed had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')