quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:58 schreef --Eveliene-- het volgende:
Leuk Tex!
ze hebben nu een nieuwe smaak bij Starbucks... Creme Brulee Latte![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef p_iglet het volgende:
Eveliene!! wil jij ons niet jaloers maken!!!
Starbucks is een van de weinige zaken die dat soort dingen ook met sojamelk ipv koemelk maakt.
In nederland kan ik nergens koffie bestellen, want zwart of alleen met suiker lust ik het niet.
Jaahaa maahaar, het moet dan wel in zo'n beker. Met zo'n slurpdekselquote:
Goed zeg! Verkopen ze daar ook de siroop die ze in de koffie doen?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef livelink het volgende:
Wat ik wel graag wil weten is waarom Moussy voor 80!!mensen boerenkool aan het maken is.
Starbucks koffie wil ik in een Starbucks winkel halen en dan in zo'n beker krijgen met deksel erop enzo. Niet zelf thuis makenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Handige tip voor de volgende keer: aardappelpureezakjes! Lijkt me lekkerder dan ongeschilde aardappels erin![]()
3 kilo spekjes ziet er trouwens onwijs ranzig uit. en de pannen zijn zo groot dat ik op het keukentrapje moet staan om te kunnen spitten roerenquote:
Er sinds 15 november ook een starbucks op schiphol vóór de douane!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Er is er een: achter de douane op Schiphol. Heb je dus gewoon vrij weinig aan, helaas![]()
Ow, ik moet over een paar weken schaap weer naar schiphol brengen, misschien kan ik wel even vlug een lekkere beker bij Starbucks halenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Er sinds 15 november ook een starbucks op schiphol vóór de douane!Wij zijn er afgelopen woensdag geweest, en hij is zéér goed bevallen
Overigens ga ik er niet heen voor de koffie want dat lus ik niet
Maar voor de warme choco. In NL is er niet echt vaak lekkere warme choco te krijgen vind ik. Veelal is het gewoon opgewarmde chocomel van nutricia. Koud vind ik dat wel lekker (drink ik elke ochtend aangezien ik ookal geen melk lus
) maar warm niet...
En geloof dat donderdag een 2e Starbucks is geopend op Schiphol vóór de douane. Hopelijk duurt het dan niet lang meer voor het ook in de grote steden komt!
Het is echt leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef bixister het volgende:
*snip*
BE, medisch centrum west... ik ben geschokt!![]()
![]()
![]()
*snap*
Oh nee dat was ik vergeten te vertellenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, wat zat er in de Pinata? Of heb ik daar overheen gelezen?
Weet je wat dan leuk is om te kijken als je zo'n bui hebt? "Most haunted" op Discoveryquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ben in een tut-bui. Heel moe, maar geen zin om in mijn eentje naar boven te gaan, stinkie is nog niet thuis.
Kan evt. op de bank gaan liggen, maar dat durf ik weer niet ivm evt. inkijk.
Mss moet ik mezelf toch maar even een schop geven en naar boven gaan.
Als ik moe ben, ben ik vaak schrik-achtiger en 'ren' ik ook altijd de trap op, 'bang' voor wat er achter me in het donker zit.![]()
Voor mij was Limburgse Sagen & Legenden lezen al voldoendequote:Op zaterdag 24 november 2007 07:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat dan leuk is om te kijken als je zo'n bui hebt? "Most haunted" op Discovery
Jaaa daar ben ik wel geweest, kon je in de boekenwinkel starbucks gaan drinken. Goede combi voor een boekenverslaafdequote:Op zaterdag 24 november 2007 08:34 schreef E.T. het volgende:
In Edinburg zaten ook overal Starbucks.. Ik ben er niet eens binnen geweest![]()
We gingen meestal ergens anders koffie drinken.. kopjes groter dan soepkommen.. en dan 'gewone, echte' koffie.. (als ik 's morgens koffie wil drinken wil ik gewone koffie en niet allerlei fancy dingetjes, dat is leuk voor als je voor de fun ergens zit ipv om je 'koffietrek' te lessen)
Maar goed, ik ga de gebruiksaanwijzing van mijn gedownloadde leven eens doornemen en er wat mee doen![]()
k heb Paard van Sinterklaas wel opgenomen, maar het duurde maar 34 minuten?quote:Op zondag 25 november 2007 09:57 schreef Vicky het volgende:
goedemorgen!
ik lust ook geen koffie....
Ben gsiter vergeten het paard van Sinterklaas opte nemen.. dom dom dom
Pff we vieren zaterdag Klaas bij mijn schoonouders. Heel gezellig natuurlijk maar volgens Michel heeft zijn moeder surprises gemaakt.. We hebben nu nog 4 dagen om wat inelkaar te flansen.....
Ik meen me te herinneren dat er iid verschillende dagen uitgezonden is.quote:Op zondag 25 november 2007 10:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
k heb Paard van Sinterklaas wel opgenomen, maar het duurde maar 34 minuten?Was het in verschillende afleveringen geknipt ofzow, weet iemand dat?
En ik kan geen quotes meer verbouwen!
edit, ow, quoten werkt gewoon helemaal even niet....
Dan heb ik hem op de verkeerde tijd opgenomen denk ikquote:Op zondag 25 november 2007 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er iid verschillende dagen uitgezonden is.
Maar gister is er op 3 wel een kinderfilm van 1 1/2 uur uitgezonden.
Dan heb ik dus niet goed gekeken, volgens mij had ik om 19 uur geprogrammeerdquote:Op zondag 25 november 2007 10:50 schreef Noli. het volgende:
De hele film begon gister om 17.00 uur op Ned3. Tex.
idd Zaterdag 24 November van 19:00-20:35 op NED3quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef livelink het volgende:
Bij mij begon hij toch echt om 19.00 op Nederland 3![]()
En ik heb hem met de kinderen samen gekeken, bakje pepernoten erbij, het was echt genieten voor de kinderen en voor mij, want ik vond het een hele leuke film.
En wat er dan fout is gegaan bij jou, Texelonia? En hoe het komt dat hij bij jou om 17.00 begon, Noli??
Ik snap er echt niks meer van
Oh nu snap ik er ook niks meer van....quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef livelink het volgende:
Bij mij begon hij toch echt om 19.00 op Nederland 3![]()
En ik heb hem met de kinderen samen gekeken, bakje pepernoten erbij, het was echt genieten voor de kinderen en voor mij, want ik vond het een hele leuke film.
En wat er dan fout is gegaan bij jou, Texelonia? En hoe het komt dat hij bij jou om 17.00 begon, Noli??
Ik snap er echt niks meer van
quote:Op zaterdag 24 november 2007 09:05 schreef Ynske het volgende:
Jaaa daar ben ik wel geweest, kon je in de boekenwinkel starbucks gaan drinken. Goede combi voor een boekenverslaafde
Ik ben van mening dat je als je ergens nog niet voor betaald hebt je het ook nog niet mag gebruiken/nuttigen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad offtopic, maar ik heb mijn kinderen (nu 13 en 15) ook weleens een banaan gegeven in de winkel, terwijl ik het etiketje op mijn arm had zitten. So what? Zijn ze wel rustig, en ik betaal toch gewoon!!
Hahaha! Iris wil alleen nog maar Winkie genoemd worden, wil winkiekleren, wil winkiehaardracht, wil een paard, wil een chinees jasje, eet alles alleen nog maar met stokjes zoals Winkie etc etc.quote:Op zondag 25 november 2007 11:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier gisteren ook het paard van Sinterklaas gekeken. Die was echt leuk! Ik wil ook een Winkie
ergens wel schattigquote:Op zondag 25 november 2007 18:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahaha! Iris wil alleen nog maar Winkie genoemd worden, wil winkiekleren, wil winkiehaardracht, wil een paard, wil een chinees jasje, eet alles alleen nog maar met stokjes zoals Winkie etc etc.
Grappig maar ook doodvermoeiend soms
Snap ikquote:Op zondag 25 november 2007 18:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahaha! Iris wil alleen nog maar Winkie genoemd worden, wil winkiekleren, wil winkiehaardracht, wil een paard, wil een chinees jasje, eet alles alleen nog maar met stokjes zoals Winkie etc etc.
Grappig maar ook doodvermoeiend soms
jah graag kom je t brengen?quote:Op zondag 25 november 2007 19:19 schreef _Bar_ het volgende:
iemand een frietje?
En hoe is het met de stamppotten gegaan moussy?
Ik vind het prima hoorquote:
heb geen friteuse, dan moet ik naar buiten en t regentquote:Op zondag 25 november 2007 19:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor![]()
Maar denk dat het sneller is dat je het zelf bakt....
Je kunt het ook hier komen halenquote:Op zondag 25 november 2007 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb geen friteuse, dan moet ik naar buiten en t regent
mag dat ook in Mei? Dan zit ik in Zeelandquote:
Jahoor, geef maar een seintje tegen die tijdquote:Op zondag 25 november 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag dat ook in Mei? Dan zit ik in Zeeland
goedquote:Op zondag 25 november 2007 19:19 schreef _Bar_ het volgende:
iemand een frietje?
En hoe is het met de stamppotten gegaan moussy?
Zit wat in... Maar toch doe ik het bij Isa ook, een krentebol geven in de winkel af en toe als ze echt honger heeft. Meestal wachten we gewoon tot in de auto overigens...quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je als je ergens nog niet voor betaald hebt je het ook nog niet mag gebruiken/nuttigen.
Je leert je kind toch ook dat speelgoed eerst betaald moet zijn voordat t van t kind is en ermee gespeeld kan worden.
Heb al gezien dat oudere kinderen gewoon dingen uit de winkel aten, want dat mocht altijd. Vind dat gewoon geen fatsoen.
maar goed das mijn mening.
donderdag vroeg ze ook om een broodje, maar moest wel eerst gaan betalenquote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zit wat in... Maar toch doe ik het bij Isa ook, een krentebol geven in de winkel af en toe als ze echt honger heeft. Meestal wachten we gewoon tot in de auto overigens...
You go girlquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef moussy het volgende:
[..]
goedalle 80 hebben ze meegegeten en er was nog een pannetje over wat ze in de vriezer hebben gegooid
En ik ben 2x gebeld hoe lekker het was
Wij ook?quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Jahoor, geef maar een seintje tegen die tijd
dan zal ik zorgen dat er frieten zijn
tssss jij komt een week laterquote:
Lekker is dat he, even genieten met z'n tweetjesquote:Op zondag 25 november 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:Ik ben weer terug uit Zeeland. Wat is dat heerlijk zo'n weekendje samen
Het hotel was super, de sauna was heerlijk en het zwembad ook. Gisteren naar Knokke en Sluis geweest en 's middags een strandwandeling gemaakt. Ik voel me lekker nu
Prachtig stukje zeeland en belgie hequote:Op zondag 25 november 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:Ik ben weer terug uit Zeeland. Wat is dat heerlijk zo'n weekendje samen
Het hotel was super, de sauna was heerlijk en het zwembad ook. Gisteren naar Knokke en Sluis geweest en 's middags een strandwandeling gemaakt. Ik voel me lekker nu
Ja, die doet nooit iemand openquote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Jullie weten de weg tot de voordeur toch al lang
heb je ook pannekoeken gegeten bij de Molen in Sluis?quote:Op zondag 25 november 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:Ik ben weer terug uit Zeeland. Wat is dat heerlijk zo'n weekendje samen
Daar is het toch al lang geen pannekoeken eten meer?quote:Op zondag 25 november 2007 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook pannekoeken gegeten bij de Molen in Sluis?
2 jaar geleden hebben we er nog pannekoeken gegetenquote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Daar is het toch al lang geen pannekoeken eten meer?
Dat is volgens mij omgebouwd tot restaurant of brasserie....
Pannekoeken kun je in Sluis prima eten bij Petrus en Paulus is bij de waterput die buiten staat
Jazeker. We waren niet eens zover bij je vandaan Bar.quote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Prachtig stukje zeeland en belgie he
Zoiets vermoedde ik al toen ik Sluis en Knokke lasquote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jazeker. We waren niet eens zover bij je vandaan Bar.
Wees maar blij dan dat jullie in elk geval nog prima weer gehad hebben,quote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef snoopy het volgende:
We zaten in Cadzand.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef snoopy het volgende:
We zaten in Cadzand.
En dan gaan stappen in groedequote:Op zondag 25 november 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]daar staan wij ook altijd op de camping, in Bad dan
Ladidaquote:Op zondag 25 november 2007 21:48 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
En dan gaan stappen in groede
de ploeg
Sjeen weet daar de weg welquote:Op zondag 25 november 2007 21:48 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
En dan gaan stappen in groede
de ploeg
Tis ook maar een klein plaatsje, en vooral zo buiten de seizoenenquote:Op zondag 25 november 2007 21:48 schreef snoopy het volgende:
Grappig, ik had vorige week nog geen idee waar Cadzand lag
toen was ik niet zo'n stappert, en nu alleen durf ik nietquote:Op zondag 25 november 2007 21:56 schreef _Bar_ het volgende:
ik kwam er ook... ooit lang geleden...
belgie is overgens veel leuker om te stappen hoor Ynske
ik sleur je wel mee als je durtquote:Op zondag 25 november 2007 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
toen was ik niet zo'n stappert, en nu alleen durf ik niet
zit hier in de buurt niet een winkel die wat verkoopt van dat boerenbont dingus? heb ik ook weer tijdsbesteding morgenquote:Op zondag 25 november 2007 22:38 schreef p_iglet het volgende:
Ok help!!!!
Ik moet voor as woensdag woensdagochtend een kadootje voor de vriend van mijn schoonmoeder hebben.
Bedrag 15-20 euro. Hij heeft niet gereageerd op de vraag om een wensenlijstje, en vanuit mijn schoonmoeder kwam niet meer als dat hij vast wel aanvulling op zijn boerenbont servies zou willen. Maar ik kan in de regio den haag nergens vinden waar ze dat verkopen en via internet bestellen kost 8-10 euro verzendkosten. Beetje teveel dus.
euh geef m op voor per seconde wijzerquote:Ander kadootje mag echter ook wel... Man is 65 net gepensioneerd. Dol op lezen en geschiedenis. Zo'n veel kennis, veel boeken figuur. Maar wat moet ik die nu voor sinterklaas kado doen??
lol die klopte idd nietquote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef p_iglet het volgende:
hahaahha Ynske, ik denk dat je link niet klopt
Geen idee of er bij jou in de buurt een winkel zit die dat boerenbont spul verkoopt, zal eens ff googlen.
Probleem met boeken is dat die man een complete bibiliotheek heeft, dus de kans is dan heeeeel groot dat hij het al heeft.
verkoopt domestica op de fred geen boerenbont? succes met verder zoeken.quote:Op zondag 25 november 2007 22:38 schreef p_iglet het volgende:
Ok help!!!!
Ik moet voor as woensdag woensdagochtend een kadootje voor de vriend van mijn schoonmoeder hebben.
Bedrag 15-20 euro. Hij heeft niet gereageerd op de vraag om een wensenlijstje, en vanuit mijn schoonmoeder kwam niet meer als dat hij vast wel aanvulling op zijn boerenbont servies zou willen. Maar ik kan in de regio den haag nergens vinden waar ze dat verkopen en via internet bestellen kost 8-10 euro verzendkosten. Beetje teveel dus.
Ander kadootje mag echter ook wel... Man is 65 net gepensioneerd. Dol op lezen en geschiedenis. Zo'n veel kennis, veel boeken figuur. Maar wat moet ik die nu voor sinterklaas kado doen??
waar ken ik dat van. als ik ochtend heb krijg ik even na binnenkomst een mok thee gebracht, en word me rustig wakker worden gewenst. Dr is dan ook niemand die me van 5.45 tot 7.30 ziet. Ik hang, doe mijn werk en suf.quote:Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Heerlijk toch van die collega's die weten dat ik een ochtendhumeur heb![]()
![]()
En ons maar nieuwsgierig makenquote:Op maandag 26 november 2007 10:34 schreef MeNicole het volgende:
* MeNicole ploft neer en is zo stom en wil er alles over vertellen maar kan niet![]()
Okay. Ik dacht dat ik me misschien aanstelde. Ik ga straks maar eerst eens kijken of er op homeopathisch gebied nog iets is.... ik heb gehoord dat je daar ook een soort antibiotica hebt.. en verder gewoon rustig thuis blijven. Ik merk nu dat de paracetamol ook niet meer helpt. Straks maar aan de ibuprofen... Als het woensdag/donderdag nog zo'n pijn doet, ga ik de huisarts/assistente weer bellen.quote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef lcicle het volgende:
Oh nee, ik kon echt niet werken! Elke beweging met m'n hoofd, vooral naar beneden hangen om luier te verwisselen bijv. deed zó'n pijnIk had wel vaker een beetje voorhoofd pijn bij verkoudheid, maar dat een echte ontsteking zoveel pijn deed wist ik niet.
Mijn huisarts adviseerde om terug te komen als je koorts erbij krijg, dat duidt op een bacterie ipv virus. Ik zou er niet zo lang (2 weken) mee door blijven lopen. Zonde als je veel pijn hebt en er gewoon een middel tegen is.
Stomen hielp bij mij ook niet, alleen op het moment zelf. Maar ik had in elk geval het gevoel nuttig tegen de ziekte bezig te zijn
p_iglet en Ynske, Boerenbont is te koop bij Dille en Kamille.quote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef p_iglet het volgende:
hahaahha Ynske, ik denk dat je link niet klopt
Geen idee of er bij jou in de buurt een winkel zit die dat boerenbont spul verkoopt, zal eens ff googlen.
Probleem met boeken is dat die man een complete bibiliotheek heeft, dus de kans is dan heeeeel groot dat hij het al heeft.
Nope.quote:
Gewoon doen, topic openen in R&P en ons dan PM-menquote:Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als ik vertel ben ik niet meer welkom hier. Laat ik het daar maar bij houden.
Ik wilde bijna een ander account aan maken om mijn hart te kunnen luchten![]()
Ik ben ook nog altijd welkom hoor, of het komt gewoon omdat ik tóch wel postquote:Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als ik vertel ben ik niet meer welkom hier. Laat ik het daar maar bij houden.
Ik wilde bijna een ander account aan maken om mijn hart te kunnen luchten![]()
Ja maar nu gaan we allemaal hele erge nare en vreemde dingen in ons hoofd halen....quote:Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef MeNicole het volgende:
Nee sorry ik had het beter niet kunnen zeggen. Het is namelijk niet iets om trots op te zijn!!
Had het er ook beter niet neer kunnen zetten.
quote:Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef MeNicole het volgende:
Nee sorry ik had het beter niet kunnen zeggen. Het is namelijk niet iets om trots op te zijn!!
Had het er ook beter niet neer kunnen zetten.
De plexat geen idee of die nog bestaat...quote:Op maandag 26 november 2007 09:53 schreef phluphy het volgende:
Bar, bestaat die leuke kroeg in Oostburg nog: Plexat?
En de visafslag in Breskens, kom je daar ook wel eens? Heerlijke haringen daar!
Nope.quote:Op maandag 26 november 2007 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]je hebt toch niet in bed gefeest met een mede fokker he
Met je date--- van vorige week!quote:Op maandag 26 november 2007 11:23 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha nee niet met een mede fokker nee![]()
Maar het heeft niks met Mikael te maken hoor. Die is me heiligAch en niet meer welkom zijn is ook een groot woord maar denk dat er een heleboel een andere kijk op mij krijgen!!
quote:Op maandag 26 november 2007 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]je hebt toch niet in bed gefeest met een mede fokker he
je hebt weer een relatie met de papa van Mikaelquote:Op maandag 26 november 2007 11:23 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha nee niet met een mede fokker neeTenminste oh mijn god straks fokt
ie wel!!
Maar het heeft niks met Mikael te maken hoor. Die is me heiligAch en niet meer welkom zijn is ook een groot woord maar denk dat er een heleboel een andere kijk op mij krijgen!!
Nope.!quote:Op maandag 26 november 2007 11:25 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Met je date--- van vorige week!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt weer een relatie met de papa van Mikael
jaquote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef --Eveliene-- het volgende:
MeNicole... kom.. doe eens vertellen
Okquote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee was het die maarIk ga je ff pm met een heel verhaal okeej. Want ik kna het hier echt niet neer gaan zetten omdat ik niet weet wie er allemaal mee lezen!
jamaar en wij dan? ons maak je ook zo nieuwsgierigquote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee was het die maarIk ga je ff pm met een heel verhaal okeej. Want ik kna het hier echt niet neer gaan zetten omdat ik niet weet wie er allemaal mee lezen!
Nope.quote:Op maandag 26 november 2007 11:30 schreef lcicle het volgende:
Of je zegt inderdaad gewoon niets
Maarja, dan ook geen aandacht he..
er hangen nog geen sappige details in mijn PMquote:Op maandag 26 november 2007 11:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja ik zei toch al dat ik het beter niet kon zeggen. Maar ja er was al geqoute dus kon het ok niet meer weghalen.
Ach dat heb ik ook joh. "OMG wat schrijf ik nou weer"quote:Op maandag 26 november 2007 11:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja ik zei toch al dat ik het beter niet kon zeggen. Maar ja er was al geqoute dus kon het ok niet meer weghalen.
quote:Op maandag 26 november 2007 11:36 schreef moussy het volgende:
[..]
er hangen nog geen sappige details in mijn PM![]()
Is het echt zo schokkend of erug.....quote:Op maandag 26 november 2007 11:38 schreef MeNicole het volgende:
Weet je hoelang verhaal het is. Wil wel zo duidleijk mogelijk zijn zodat het misschien nog goed te praten valt :p
Viezerd!quote:Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef bixister het volgende:
nou niks met poep hoop ik! (hehheh ik zei 'hoop ik').
quote:Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef bixister het volgende:
Hij is verstuurd. Ja mag hem doorsturen maar dan niet hier erover hebben graag!!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 12:07 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hij is verstuurd. Ja mag hem doorsturen maar dan niet hier erover hebben graag!!
Nope je hebt het helemaal juist, het andere zeeuwsche dorp waar jij het over hebt is Axel daar kennen ze ook groosmansquote:Op maandag 26 november 2007 12:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nog even over Sluis....daar hebben ze toch een heleboel winkels die Groosman heten...Of is dat een ander Zeelands dorp ?
quote:Op maandag 26 november 2007 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden (en een enkele papa), help eens. Ik wil een jasje gaan maken voor mijn kindje.
Het moet een lente/zomer-jasje worden, maar ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten voor een kindje van tegen die tijd een maand of 5. Moet ik dan voor 62 of voor 68 gaan?
68 is natuurlijk wel een stukje veiliger, dan is er een kans dat hij er een tijdje mee toe zou kunnen.
Help?
Oh ja nu jet het zegt.quote:Op maandag 26 november 2007 12:18 schreef bixister het volgende:
hij staat toch wel in je 'sent' box? is zo doorgestuurdnaah serieus, zelf weten hoor.
Hetzelfde verhaal hier. Kom maar op met die sappige pmquote:Op maandag 26 november 2007 12:13 schreef Jambo het volgende:
Ik kan me (van nieuwsgierigheid) niet meer concentreren op m'n werk! Wie o wie pmt me?
quote:Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef bixister het volgende:
Macka, je bent geweldig!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 10:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
p_iglet en Ynske, Boerenbont is te koop bij Dille en Kamille.
meer verkoopadressen
quote:Op maandag 26 november 2007 12:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal hier. Kom maar op met die sappige pm
heb je al eens eerder iets gemaakt en een naald laten zitten>?quote:Op maandag 26 november 2007 12:32 schreef Saffier het volgende:
[..]
BE 68 maken en de mouwtjes met een leuk stofje tegenvoeren zodat je die om kan slaan en je dat tegenstofje ziet zitten. Ik ben met een broek voor Tobias bezig maar hij weigert dat ding pertinent te passen!!
quote:Op maandag 26 november 2007 12:30 schreef --Eveliene-- het volgende:
zo.. als het goed is is iedereen voorzien nu!voor MeNicole, en laten we het maar snel ergens anders over hebben
das toch een kindje hier?quote:Op maandag 26 november 2007 12:32 schreef lcicle het volgende:
Wie is jet?
Done.quote:Op maandag 26 november 2007 12:34 schreef ik80 het volgende:
Ik wil ook wel een pmtje, je maakt me nieuwschierig!
Haha, nee gelukkig niet! Maar ik heb 'm keurig doorgelust en nu zitten er overal stukjes garen, ik denk dat hij dat echt niet mooi vind, zodra ik ernaar wijs loopt hij al wegquote:Op maandag 26 november 2007 12:34 schreef Ynske het volgende:
he
[..]
heb je al eens eerder iets gemaakt en een naald laten zitten>?
Ja mijn vriendje komt naar huis voor Kerstquote:Op maandag 26 november 2007 12:30 schreef --Eveliene-- het volgende:
zo.. als het goed is is iedereen voorzien nu!voor MeNicole, en laten we het maar snel ergens anders over hebben
hij kan toch naar zijn ouders en broer gaan, daar hoef jij toch niet persee mee naar toe te hobbelen?quote:Op maandag 26 november 2007 12:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja mijn vriendje komt naar huis voor KerstIk ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dat nou
of
vind
![]()
Stom he, ik heb me zo ingesteld op alleen tijdens de feestdagen en al half een programma in mijn hoofd (waar geen heen- en weer gereis aan te pas kwam) dat ik nu echt even moet omschakelen nog
Het lijkt me dus wel leuk en fijn, maar vraag me af of het dat ook wordt. Het is zo kort, hij blijft een weekje en wil natuurlijk zijn ouders en broer enzovoorts zien enzo. Ik voorzie stress en daar heb ik geen zin inMuuuuhuuuuutssss.
Oja en ik denk uiteraard alweer een maand dat ik zwanger ben, ondanks tweemaal "ongi"
daar was ik al bang voor, ik had 't daar ook nooit gezien...quote:Op maandag 26 november 2007 12:40 schreef p_iglet het volgende:
Macka.... net even gebeld met dille & kamille. En die verkopen alle versies van Royal Boch, maar dus NIET de boerenbont versie
Jaaaa leukkkkk!! En niet te zuinig met dat beleg dan he, kan je dat mouwtje nog 2 keer omslaan als je dat wilt (oftewel; niet te moeilijk doen, als je stof genoeg hebt gewoon die hele mouw voeren met het dwarsse streepje).quote:Op maandag 26 november 2007 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet, ik heb geen idee over de knippie, ik heb dit patroon uit een Ottobre die ik hier nog had liggen.
Saffier, over dat stofje in de mouwen, dat had ik idd ook al bedacht. Het is een gestreept jeans-stofje en dan doe ik het beleg van de mouwtjes met de streepjes dwars ofzo.
quote:Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef Noli. het volgende:
* Noli. zich ook meld voor PM.
Zo heel ernstig zal het toch niet zijn?
quote:SyrenaMaar wel blijven doen hoor want wij genieten er altijd van.
Bix!
[edit] en er was nog een pagina..![]()
Ik heb hen al die tijd ook niet gezien. Zijn ouders hadden me zelfs voor Kerst willen uitnodigen, toen de planning nog was dat zij hem zouden gaan opzoeken ipv andersom.quote:Op maandag 26 november 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij kan toch naar zijn ouders en broer gaan, daar hoef jij toch niet persee mee naar toe te hobbelen?
Nietusquote:Op maandag 26 november 2007 12:44 schreef E.T. het volgende:
Mijn PM-box is nog leeg
BE, als je net zo'n beer als Tijn krijgt ga je 't met 68 niet redden
Ik zei laatst nog tegen een vriendin dat ze me konden opgeven, toen kwam net de All You Need-commercial voorbij. Probleem was alleen dat ik dat programma echt intens haatquote:Op maandag 26 november 2007 12:43 schreef bixister het volgende:
jee syrena, dat is ook wel wat, zo'n kerst-surprise. robert ten brink ontbreekt er nog maar aan.kan me voorstellen dat het superleuk is maar ook wel erg onrustig.
Tijn was 4 kilo bij geboorte en is nu ruim 11 kilo en maat 86 (11 maanden oud). Het gaat nu eindelijk iets minder hard, maar afgelopen juli (6,5 maand oud) had ie al shirtjes maat 80 aanquote:Op maandag 26 november 2007 12:47 schreef livelink het volgende:
In mijn geheugen was Tijn juist lekker klein.
Kun je bij verzonden berichten het bericht niet nogmaals versturen?quote:Op maandag 26 november 2007 12:15 schreef MeNicole het volgende:
Haha tis aan Evelien wat ze ermee doet. Ga niet het hele verhaal nog een keer typen. Dus kijk der maar lief aan.
Ze praat nu al over een 2de. Zou je niet eerst Nielsquote:Op maandag 26 november 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, dan heb ik me iig leuk vermaakt en bewaren we het jasje gewoon voor nummer 2.![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 13:01 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ze praat nu al over een 2de. Zou je niet eerst Nielsnaar buiten zien te krijgen
Uh? alweer daarmee bezig? Je bent een rappertjequote:
Ikke? Nee ikke niet. Na mijn gedoe van gister? Nee Niels zo noem ik die van BE gewoon!!quote:Op maandag 26 november 2007 13:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Uh? alweer daarmee bezig? Je bent een rappertje
Je woordgrapjes!quote:Op maandag 26 november 2007 12:47 schreef bixister het volgende:
[..]
tisser?![]()
of verwar je me weer met tex.![]()
![]()
Nee!quote:
Dit is ook een lief gesprekje. En dat wilde ik ook even laten lezen. Maar je mist ook een deelquote:Op maandag 26 november 2007 14:07 schreef marit1978 het volgende:
Me_nicole..ik wilde al ongegeneerd gaan vragen om een Starbucks koffie en een PM
het klinkt gewoon als lief gesprekje?
of mis ik nou toch een deel van het verhaal??
Ja je mist een deelquote:Op maandag 26 november 2007 14:07 schreef marit1978 het volgende:
Me_nicole..ik wilde al ongegeneerd gaan vragen om een Starbucks koffie en een PM
het klinkt gewoon als lief gesprekje?
of mis ik nou toch een deel van het verhaal??
Ben je trouwens nog bij de Bomvrije aka Sydney binnen geweest? zit op de nieuwstraatquote:Op maandag 26 november 2007 14:01 schreef Pruk het volgende:
Zo, ook wij hebben Zeeland onveilig gemaakt, maar dan in Terneuzen
En nee, we zijn niet naar Checkpoint geweest en wij hebben niet gezwommen en in de sauna gezeten, want ik was de zwemkleding vergeten in te pakken
Leuk boekje trouwens: Nederlandse Geschiedenis in een Notendop.
Wellicht wat voor de vervelende man die geen lijstje ingeleverd heeft
Niet belangrijk meer!!quote:Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef Syrena het volgende:
En voor een deel geen spijt omdat het ook leuk en spannend enzo wasmaar achteraf gezien woog dat eigenlijk niet op met de ellende die ik mezelf aandeed.
Ja maar de mensen die niet reageren kan ik dus ook niet oordelen hoe ze reageren. Daarom heb ik het ook over de mensen die WEL reageren!!quote:Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
*weg in overleg*
Mijn pm is onderweg. En mijn oordeel: lekker hier blijvenquote:Op maandag 26 november 2007 14:18 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja maar de mensen die niet reageren kan ik dus ook niet oordelen hoe ze reageren. Daarom heb ik het ook over de mensen die WEL reageren!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |