quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:58 schreef --Eveliene-- het volgende:
Leuk Tex!
ze hebben nu een nieuwe smaak bij Starbucks... Creme Brulee Latte![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef p_iglet het volgende:
Eveliene!! wil jij ons niet jaloers maken!!!
Starbucks is een van de weinige zaken die dat soort dingen ook met sojamelk ipv koemelk maakt.
In nederland kan ik nergens koffie bestellen, want zwart of alleen met suiker lust ik het niet.
Jaahaa maahaar, het moet dan wel in zo'n beker. Met zo'n slurpdekselquote:
Goed zeg! Verkopen ze daar ook de siroop die ze in de koffie doen?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef livelink het volgende:
Wat ik wel graag wil weten is waarom Moussy voor 80!!mensen boerenkool aan het maken is.
Starbucks koffie wil ik in een Starbucks winkel halen en dan in zo'n beker krijgen met deksel erop enzo. Niet zelf thuis makenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Handige tip voor de volgende keer: aardappelpureezakjes! Lijkt me lekkerder dan ongeschilde aardappels erin![]()
3 kilo spekjes ziet er trouwens onwijs ranzig uit. en de pannen zijn zo groot dat ik op het keukentrapje moet staan om te kunnen spitten roerenquote:
Er sinds 15 november ook een starbucks op schiphol vóór de douane!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Er is er een: achter de douane op Schiphol. Heb je dus gewoon vrij weinig aan, helaas![]()
Ow, ik moet over een paar weken schaap weer naar schiphol brengen, misschien kan ik wel even vlug een lekkere beker bij Starbucks halenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Er sinds 15 november ook een starbucks op schiphol vóór de douane!Wij zijn er afgelopen woensdag geweest, en hij is zéér goed bevallen
Overigens ga ik er niet heen voor de koffie want dat lus ik niet
Maar voor de warme choco. In NL is er niet echt vaak lekkere warme choco te krijgen vind ik. Veelal is het gewoon opgewarmde chocomel van nutricia. Koud vind ik dat wel lekker (drink ik elke ochtend aangezien ik ookal geen melk lus
) maar warm niet...
En geloof dat donderdag een 2e Starbucks is geopend op Schiphol vóór de douane. Hopelijk duurt het dan niet lang meer voor het ook in de grote steden komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |