quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:58 schreef --Eveliene-- het volgende:
Leuk Tex!
ze hebben nu een nieuwe smaak bij Starbucks... Creme Brulee Latte![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef p_iglet het volgende:
Eveliene!! wil jij ons niet jaloers maken!!!
Starbucks is een van de weinige zaken die dat soort dingen ook met sojamelk ipv koemelk maakt.
In nederland kan ik nergens koffie bestellen, want zwart of alleen met suiker lust ik het niet.
Jaahaa maahaar, het moet dan wel in zo'n beker. Met zo'n slurpdekselquote:
Goed zeg! Verkopen ze daar ook de siroop die ze in de koffie doen?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef livelink het volgende:
Wat ik wel graag wil weten is waarom Moussy voor 80!!mensen boerenkool aan het maken is.
Starbucks koffie wil ik in een Starbucks winkel halen en dan in zo'n beker krijgen met deksel erop enzo. Niet zelf thuis makenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Handige tip voor de volgende keer: aardappelpureezakjes! Lijkt me lekkerder dan ongeschilde aardappels erin![]()
3 kilo spekjes ziet er trouwens onwijs ranzig uit. en de pannen zijn zo groot dat ik op het keukentrapje moet staan om te kunnen spitten roerenquote:
Er sinds 15 november ook een starbucks op schiphol vóór de douane!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Er is er een: achter de douane op Schiphol. Heb je dus gewoon vrij weinig aan, helaas![]()
Ow, ik moet over een paar weken schaap weer naar schiphol brengen, misschien kan ik wel even vlug een lekkere beker bij Starbucks halenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Er sinds 15 november ook een starbucks op schiphol vóór de douane!Wij zijn er afgelopen woensdag geweest, en hij is zéér goed bevallen
Overigens ga ik er niet heen voor de koffie want dat lus ik niet
Maar voor de warme choco. In NL is er niet echt vaak lekkere warme choco te krijgen vind ik. Veelal is het gewoon opgewarmde chocomel van nutricia. Koud vind ik dat wel lekker (drink ik elke ochtend aangezien ik ookal geen melk lus
) maar warm niet...
En geloof dat donderdag een 2e Starbucks is geopend op Schiphol vóór de douane. Hopelijk duurt het dan niet lang meer voor het ook in de grote steden komt!
Het is echt leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef bixister het volgende:
*snip*
BE, medisch centrum west... ik ben geschokt!![]()
![]()
![]()
*snap*
Oh nee dat was ik vergeten te vertellenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, wat zat er in de Pinata? Of heb ik daar overheen gelezen?
Weet je wat dan leuk is om te kijken als je zo'n bui hebt? "Most haunted" op Discoveryquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ben in een tut-bui. Heel moe, maar geen zin om in mijn eentje naar boven te gaan, stinkie is nog niet thuis.
Kan evt. op de bank gaan liggen, maar dat durf ik weer niet ivm evt. inkijk.
Mss moet ik mezelf toch maar even een schop geven en naar boven gaan.
Als ik moe ben, ben ik vaak schrik-achtiger en 'ren' ik ook altijd de trap op, 'bang' voor wat er achter me in het donker zit.![]()
Voor mij was Limburgse Sagen & Legenden lezen al voldoendequote:Op zaterdag 24 november 2007 07:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat dan leuk is om te kijken als je zo'n bui hebt? "Most haunted" op Discovery
Jaaa daar ben ik wel geweest, kon je in de boekenwinkel starbucks gaan drinken. Goede combi voor een boekenverslaafdequote:Op zaterdag 24 november 2007 08:34 schreef E.T. het volgende:
In Edinburg zaten ook overal Starbucks.. Ik ben er niet eens binnen geweest![]()
We gingen meestal ergens anders koffie drinken.. kopjes groter dan soepkommen.. en dan 'gewone, echte' koffie.. (als ik 's morgens koffie wil drinken wil ik gewone koffie en niet allerlei fancy dingetjes, dat is leuk voor als je voor de fun ergens zit ipv om je 'koffietrek' te lessen)
Maar goed, ik ga de gebruiksaanwijzing van mijn gedownloadde leven eens doornemen en er wat mee doen![]()
k heb Paard van Sinterklaas wel opgenomen, maar het duurde maar 34 minuten?quote:Op zondag 25 november 2007 09:57 schreef Vicky het volgende:
goedemorgen!
ik lust ook geen koffie....
Ben gsiter vergeten het paard van Sinterklaas opte nemen.. dom dom dom
Pff we vieren zaterdag Klaas bij mijn schoonouders. Heel gezellig natuurlijk maar volgens Michel heeft zijn moeder surprises gemaakt.. We hebben nu nog 4 dagen om wat inelkaar te flansen.....
Ik meen me te herinneren dat er iid verschillende dagen uitgezonden is.quote:Op zondag 25 november 2007 10:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
k heb Paard van Sinterklaas wel opgenomen, maar het duurde maar 34 minuten?Was het in verschillende afleveringen geknipt ofzow, weet iemand dat?
En ik kan geen quotes meer verbouwen!
edit, ow, quoten werkt gewoon helemaal even niet....
Dan heb ik hem op de verkeerde tijd opgenomen denk ikquote:Op zondag 25 november 2007 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er iid verschillende dagen uitgezonden is.
Maar gister is er op 3 wel een kinderfilm van 1 1/2 uur uitgezonden.
Dan heb ik dus niet goed gekeken, volgens mij had ik om 19 uur geprogrammeerdquote:Op zondag 25 november 2007 10:50 schreef Noli. het volgende:
De hele film begon gister om 17.00 uur op Ned3. Tex.
idd Zaterdag 24 November van 19:00-20:35 op NED3quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef livelink het volgende:
Bij mij begon hij toch echt om 19.00 op Nederland 3![]()
En ik heb hem met de kinderen samen gekeken, bakje pepernoten erbij, het was echt genieten voor de kinderen en voor mij, want ik vond het een hele leuke film.
En wat er dan fout is gegaan bij jou, Texelonia? En hoe het komt dat hij bij jou om 17.00 begon, Noli??
Ik snap er echt niks meer van
Oh nu snap ik er ook niks meer van....quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef livelink het volgende:
Bij mij begon hij toch echt om 19.00 op Nederland 3![]()
En ik heb hem met de kinderen samen gekeken, bakje pepernoten erbij, het was echt genieten voor de kinderen en voor mij, want ik vond het een hele leuke film.
En wat er dan fout is gegaan bij jou, Texelonia? En hoe het komt dat hij bij jou om 17.00 begon, Noli??
Ik snap er echt niks meer van
quote:Op zaterdag 24 november 2007 09:05 schreef Ynske het volgende:
Jaaa daar ben ik wel geweest, kon je in de boekenwinkel starbucks gaan drinken. Goede combi voor een boekenverslaafde
Ik ben van mening dat je als je ergens nog niet voor betaald hebt je het ook nog niet mag gebruiken/nuttigen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad offtopic, maar ik heb mijn kinderen (nu 13 en 15) ook weleens een banaan gegeven in de winkel, terwijl ik het etiketje op mijn arm had zitten. So what? Zijn ze wel rustig, en ik betaal toch gewoon!!
Hahaha! Iris wil alleen nog maar Winkie genoemd worden, wil winkiekleren, wil winkiehaardracht, wil een paard, wil een chinees jasje, eet alles alleen nog maar met stokjes zoals Winkie etc etc.quote:Op zondag 25 november 2007 11:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier gisteren ook het paard van Sinterklaas gekeken. Die was echt leuk! Ik wil ook een Winkie
ergens wel schattigquote:Op zondag 25 november 2007 18:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahaha! Iris wil alleen nog maar Winkie genoemd worden, wil winkiekleren, wil winkiehaardracht, wil een paard, wil een chinees jasje, eet alles alleen nog maar met stokjes zoals Winkie etc etc.
Grappig maar ook doodvermoeiend soms
Snap ikquote:Op zondag 25 november 2007 18:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahaha! Iris wil alleen nog maar Winkie genoemd worden, wil winkiekleren, wil winkiehaardracht, wil een paard, wil een chinees jasje, eet alles alleen nog maar met stokjes zoals Winkie etc etc.
Grappig maar ook doodvermoeiend soms
jah graag kom je t brengen?quote:Op zondag 25 november 2007 19:19 schreef _Bar_ het volgende:
iemand een frietje?
En hoe is het met de stamppotten gegaan moussy?
Ik vind het prima hoorquote:
heb geen friteuse, dan moet ik naar buiten en t regentquote:Op zondag 25 november 2007 19:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor![]()
Maar denk dat het sneller is dat je het zelf bakt....
Je kunt het ook hier komen halenquote:Op zondag 25 november 2007 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb geen friteuse, dan moet ik naar buiten en t regent
mag dat ook in Mei? Dan zit ik in Zeelandquote:
Jahoor, geef maar een seintje tegen die tijdquote:Op zondag 25 november 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag dat ook in Mei? Dan zit ik in Zeeland
goedquote:Op zondag 25 november 2007 19:19 schreef _Bar_ het volgende:
iemand een frietje?
En hoe is het met de stamppotten gegaan moussy?
Zit wat in... Maar toch doe ik het bij Isa ook, een krentebol geven in de winkel af en toe als ze echt honger heeft. Meestal wachten we gewoon tot in de auto overigens...quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je als je ergens nog niet voor betaald hebt je het ook nog niet mag gebruiken/nuttigen.
Je leert je kind toch ook dat speelgoed eerst betaald moet zijn voordat t van t kind is en ermee gespeeld kan worden.
Heb al gezien dat oudere kinderen gewoon dingen uit de winkel aten, want dat mocht altijd. Vind dat gewoon geen fatsoen.
maar goed das mijn mening.
donderdag vroeg ze ook om een broodje, maar moest wel eerst gaan betalenquote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zit wat in... Maar toch doe ik het bij Isa ook, een krentebol geven in de winkel af en toe als ze echt honger heeft. Meestal wachten we gewoon tot in de auto overigens...
You go girlquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef moussy het volgende:
[..]
goedalle 80 hebben ze meegegeten en er was nog een pannetje over wat ze in de vriezer hebben gegooid
En ik ben 2x gebeld hoe lekker het was
Wij ook?quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Jahoor, geef maar een seintje tegen die tijd
dan zal ik zorgen dat er frieten zijn
tssss jij komt een week laterquote:
Lekker is dat he, even genieten met z'n tweetjesquote:Op zondag 25 november 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:Ik ben weer terug uit Zeeland. Wat is dat heerlijk zo'n weekendje samen
Het hotel was super, de sauna was heerlijk en het zwembad ook. Gisteren naar Knokke en Sluis geweest en 's middags een strandwandeling gemaakt. Ik voel me lekker nu
Prachtig stukje zeeland en belgie hequote:Op zondag 25 november 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:Ik ben weer terug uit Zeeland. Wat is dat heerlijk zo'n weekendje samen
Het hotel was super, de sauna was heerlijk en het zwembad ook. Gisteren naar Knokke en Sluis geweest en 's middags een strandwandeling gemaakt. Ik voel me lekker nu
Ja, die doet nooit iemand openquote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Jullie weten de weg tot de voordeur toch al lang
heb je ook pannekoeken gegeten bij de Molen in Sluis?quote:Op zondag 25 november 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:Ik ben weer terug uit Zeeland. Wat is dat heerlijk zo'n weekendje samen
Daar is het toch al lang geen pannekoeken eten meer?quote:Op zondag 25 november 2007 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook pannekoeken gegeten bij de Molen in Sluis?
2 jaar geleden hebben we er nog pannekoeken gegetenquote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Daar is het toch al lang geen pannekoeken eten meer?
Dat is volgens mij omgebouwd tot restaurant of brasserie....
Pannekoeken kun je in Sluis prima eten bij Petrus en Paulus is bij de waterput die buiten staat
Jazeker. We waren niet eens zover bij je vandaan Bar.quote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Prachtig stukje zeeland en belgie he
Zoiets vermoedde ik al toen ik Sluis en Knokke lasquote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jazeker. We waren niet eens zover bij je vandaan Bar.
Wees maar blij dan dat jullie in elk geval nog prima weer gehad hebben,quote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef snoopy het volgende:
We zaten in Cadzand.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef snoopy het volgende:
We zaten in Cadzand.
En dan gaan stappen in groedequote:Op zondag 25 november 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]daar staan wij ook altijd op de camping, in Bad dan
Ladidaquote:Op zondag 25 november 2007 21:48 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
En dan gaan stappen in groede
de ploeg
Sjeen weet daar de weg welquote:Op zondag 25 november 2007 21:48 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
En dan gaan stappen in groede
de ploeg
Tis ook maar een klein plaatsje, en vooral zo buiten de seizoenenquote:Op zondag 25 november 2007 21:48 schreef snoopy het volgende:
Grappig, ik had vorige week nog geen idee waar Cadzand lag
toen was ik niet zo'n stappert, en nu alleen durf ik nietquote:Op zondag 25 november 2007 21:56 schreef _Bar_ het volgende:
ik kwam er ook... ooit lang geleden...
belgie is overgens veel leuker om te stappen hoor Ynske
ik sleur je wel mee als je durtquote:Op zondag 25 november 2007 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
toen was ik niet zo'n stappert, en nu alleen durf ik niet
zit hier in de buurt niet een winkel die wat verkoopt van dat boerenbont dingus? heb ik ook weer tijdsbesteding morgenquote:Op zondag 25 november 2007 22:38 schreef p_iglet het volgende:
Ok help!!!!
Ik moet voor as woensdag woensdagochtend een kadootje voor de vriend van mijn schoonmoeder hebben.
Bedrag 15-20 euro. Hij heeft niet gereageerd op de vraag om een wensenlijstje, en vanuit mijn schoonmoeder kwam niet meer als dat hij vast wel aanvulling op zijn boerenbont servies zou willen. Maar ik kan in de regio den haag nergens vinden waar ze dat verkopen en via internet bestellen kost 8-10 euro verzendkosten. Beetje teveel dus.
euh geef m op voor per seconde wijzerquote:Ander kadootje mag echter ook wel... Man is 65 net gepensioneerd. Dol op lezen en geschiedenis. Zo'n veel kennis, veel boeken figuur. Maar wat moet ik die nu voor sinterklaas kado doen??
lol die klopte idd nietquote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef p_iglet het volgende:
hahaahha Ynske, ik denk dat je link niet klopt
Geen idee of er bij jou in de buurt een winkel zit die dat boerenbont spul verkoopt, zal eens ff googlen.
Probleem met boeken is dat die man een complete bibiliotheek heeft, dus de kans is dan heeeeel groot dat hij het al heeft.
verkoopt domestica op de fred geen boerenbont? succes met verder zoeken.quote:Op zondag 25 november 2007 22:38 schreef p_iglet het volgende:
Ok help!!!!
Ik moet voor as woensdag woensdagochtend een kadootje voor de vriend van mijn schoonmoeder hebben.
Bedrag 15-20 euro. Hij heeft niet gereageerd op de vraag om een wensenlijstje, en vanuit mijn schoonmoeder kwam niet meer als dat hij vast wel aanvulling op zijn boerenbont servies zou willen. Maar ik kan in de regio den haag nergens vinden waar ze dat verkopen en via internet bestellen kost 8-10 euro verzendkosten. Beetje teveel dus.
Ander kadootje mag echter ook wel... Man is 65 net gepensioneerd. Dol op lezen en geschiedenis. Zo'n veel kennis, veel boeken figuur. Maar wat moet ik die nu voor sinterklaas kado doen??
waar ken ik dat van. als ik ochtend heb krijg ik even na binnenkomst een mok thee gebracht, en word me rustig wakker worden gewenst. Dr is dan ook niemand die me van 5.45 tot 7.30 ziet. Ik hang, doe mijn werk en suf.quote:Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Heerlijk toch van die collega's die weten dat ik een ochtendhumeur heb![]()
![]()
En ons maar nieuwsgierig makenquote:Op maandag 26 november 2007 10:34 schreef MeNicole het volgende:
* MeNicole ploft neer en is zo stom en wil er alles over vertellen maar kan niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |