Duitsers; stelletje nep-Polenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:17 schreef Pheno het volgende:
Duits meisje gestorven door honger en dorst
Ha, weten die Duitsers ook eens wat ze hebben aangericht zo'n 65 jaar geleden [afbeelding]
je kan het!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:23 schreef OA het volgende:
Hé, dat was een fipo, tevens (overbodige) tvp! [afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
DaMart [afbeelding]
Afblijven [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
DaMart [afbeelding]
Afblijven [afbeelding]
Of FQR gebruiken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. geen smilies bij mij [afbeelding]
ere-kiquote:
Maar dat was een noodzakelijke correctie. Een topic ter ere van MPG en M-M. En iedereen weet dat M-M niet van koffie houdtquote:
't was mijn TT nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat was een noodzakelijke correctie. Een topic ter ere van MPG en M-M. En iedereen weet dat M-M niet van koffie houdt.
De mijne welquote:
Mogge!quote:
Ik zie hetquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het was ook een algemene opmerking.
En nee, dit keer was ik het niet.
Buzzer....quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:52 schreef DaMart het volgende:
Maar wel tof dat ik nu mijn eerste KSC-naamtopic heb
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
De mijne wel [afbeelding]
Voortaan een aanvraagformulier invullen en in 3-voud inleveren bij ondergetekende! [afbeelding]
Idd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we elk nieuw topic de titel minimaal 3x veranderen ofzo.
Blijf er godver eens af, begint irritant te worden zo.
Idem.quote:
Werk?quote:
hieroquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Idd. [afbeelding]
En waar is iedereen ineens? [afbeelding]
Nou heb ik er voor deze keer toevallig eens niks mee te maken, maar ik vraag me wel af wat het is dat je zo stoort...quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we elk nieuw topic de titel minimaal 3x veranderen ofzo.
Blijf er godver eens af, begint irritant te worden zo.
Wat ik me afvraag is waarom een mod (ongeacht wie) zonodig telkens een TT moet aanpassen zonder aanleiding.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou heb ik er voor deze keer toevallig eens niks mee te maken, maar ik vraag me wel af wat het is dat je zo stoort...
Mja, dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is waarom een mod (ongeacht wie) zonodig telkens een TT moet aanpassen zonder aanleiding.![]()
Doe je je best om een TT te verzinnen, wat niet eenvoudig is na bijna 600 topics, wordt ie weer gewijzigd![]()
Ik ben net aan het zetten, een ogenblik geduld alsublieft.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef dndiek het volgende:
Aloha [afbeelding]
Een bak verrekte sterke koffie aub!!
They can't handle the POWER!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is waarom een mod (ongeacht wie) zonodig telkens een TT moet aanpassen zonder aanleiding. [afbeelding]
Doe je je best om een TT te verzinnen, wat niet eenvoudig is na bijna 600 topics, wordt ie weer gewijzigd [afbeelding]
S-Fquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mogguh [afbeelding] [afbeelding]
Ik vraag toch om wat drinkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben net aan het zetten, een ogenblik geduld alsublieft.
schenk even wat drinken in en probeer het zo weer enzo...
jo0lzquote:
KSC'ersquote:KSC'ers.
koffiequote:Koffie!.
Ik laat ze doorgaans ook gewoon met rust hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is waarom een mod (ongeacht wie) zonodig telkens een TT moet aanpassen zonder aanleiding.![]()
Doe je je best om een TT te verzinnen, wat niet eenvoudig is na bijna 600 topics, wordt ie weer gewijzigd![]()
de goeie ouwe WiM Sonneveld zei ooit: De humor ligt op straatquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:30 schreef buzzer het volgende:
Ik begin ineens zin te krijgen in een potje topicvoetbalTopicvoetbal, is dat van subforum naar subforum kicken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef dndiek het volgende:
Aloha
Een bak verrekte sterke koffie aub!!
jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Topicvoetbal, is dat van subforum naar subforum kicken?
Goed spel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
6 graag
in een rechtstreek infuus in mijn hersenpan
[..]
ja
tót een of adere halvegare hem het keldertje in schopt
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:30 schreef buzzer het volgende:
Ik begin ineens zin te krijgen in een potje topicvoetbalVerkapte ik wil aandacht postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tevens schopje PUB
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
ga je gangquote:
welneequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
Oh, wordt dat niet gespeeld op onderwerp?
Zo'n goed topic dit, die gaat naar Memory Lanequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:34 schreef dndiek het volgende:
eer-ik, je moet gewoon beginnen!
Da's toch mooiquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:36 schreef Muck het volgende:
is dit dan een soort KSC-wereldtournee?
Zijn er verder nog bepaalde 'spelregels'?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:36 schreef dndiek het volgende:
Doorgekickt
neequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zijn er verder nog bepaalde 'spelregels'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |