Inderdaad. Wie is de mysterieuze donkere dame?quote:Op donderdag 22 november 2007 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb altijd genoeg roddelsMaar laten we het nu even over jou hebben
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:07 schreef MASD het volgende:
AKQ?
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:29 schreef Etcetera het volgende:
RODDELUURTJE MET ETCIE en soemp? en majo? en nem? en de rest?
- met welke donkere schone is Nem gespot?
- waaaar hangt Mik uit tegenwoordig?
- welke rare dingen gebeuren in IARL's darmen?
- wat is er met B.'s afrijddatum aan de hand
- waar is Jeaujeaurtje gebleven?
- hoe loopt het af met Ede Staal?
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
G*dver de g*dver ik heb zin om iets in elkaar te schoppen![]()
Krijg net een email met een uitnodiging voor het afstudeerfeest van mijn ex; opzich al een draak van een mail waar ik naar van werd. Vervolgens spreekt een vriendin me op msn aan of ik ook een uitnodiging heb gehad, en wat ik van die foto van 'ons' vond. Vraag ik haar om die foto door te sturen, blijkt dat mijn ex-lieverd naar iedereen een uitnodiging met een foto van ons zoenend heeft gestuurd![]()
behalve aan mij dus. Lafbek
Salsagirlquote:Op donderdag 22 november 2007 14:52 schreef Soempie het volgende:
Hij mag wel lezen, maar niet posten. Ik wil geen salsagirl en dinges taferelen namelijk.
Dat de een post en je gewoon weet dat de ander binnen een minuut ook zal posten.![]()
Met fouten kan je wel slagen (het is mij ook gelukt) maar het moeten er inderdaad niet al te veel zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik maak nog hele piepkleine foutjes volgens mijn instructeur, maar nog wel te veel om te kunnen slagen
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ah, goede tip, moet ik ook doenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de SC mijn stukje is en dat hij daar niet mag komen.![]()
![]()
echt
Mijn verslaving, wat doe jequote:Op donderdag 22 november 2007 17:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
Ah, goede tip, moet ik ook doen![]()
![]()
Is dit iets voor je? [SC # 475] Waar de echte Sjoerd zich meldt.quote:
Eten/niksen/wat-dan-ook-doen en daarna weer verder gaan is geen optie?quote:
I knowquote:
Dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is dit iets voor je? [SC # 475] Waar de echte Sjoerd zich meldt.
Dan blijf ik daar wel weg
[..]
Eten/niksen/wat-dan-ook-doen en daarna weer verder gaan is geen optie?
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Lukt dat wel in je eentje?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef Yurithemaster het volgende:
ik verveel me de hele dag al de tering![]()
![]()
zoek je een nuttige dagbesteding?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef Yurithemaster het volgende:
ik verveel me de hele dag al de tering![]()
![]()
quote:
Ik weet nog wel een geinig liedje, maar dat ga ik niet zelf voorstellenquote:Wellicht kunnen jullie het in de reacties ook nog eens worden over een tweede en derde plaat. Misschien iets leuks van Britney?
Ik vind het een geweldig plan.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Collegegeld omhoog voor meer geld leraren
"Oh, dus we kunnen ze niet minder geld geven? Hm... Ik heb een briljant idee, we laten ze gewoon meer betalen!"
Honger!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
staan dan burgers te flippen
Precies, dat wil ik. Tekst lezen, beetje nadenken, vragen beantwoorden en klaar. Tweede fase vond ik ook niet echt werken, en bij PGO zit ook van dat softe gedoe dat je van te voren moet aangeven wat je van het vak wil leren. En ik krijg ook iets dat ik in een mapje wat zooi moet bijhouden en als ik dat netjes doe krijg ik er een studiepunt voor (ze noemen het zelfmanagement). Dat vind ik meer bezigheidstherapie dan dat ik er wat aan hebquote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Wat is er mis met gewoon een tekst lezen, vragen beantwoorden en hup klaar.
Trouwens, PGO is iets wat volgens mij in de Tweede Fase werd gebruikt!
quote:
Ha die Soempiequote:
Level 8. You need 30.000 points to continue to the next levelquote:
Slaap lekker meis.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen trouwensVoel me een beetje ziekjes, hoop dat het niet doorzet... Vorig weekend heb ik ook al het hele weekend liggen kotsen, moest er een week van bijkomen
Dus op tijd slapen en een kopje thee en hopelijk is het morgen beter
Ik hoef ook pas om 11 uur op te staan
Level 11 39794 puntenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Test je wereldkennis
Ik heb het net tot level 10 gehaald met 393214 punten
heb het ook gespeeld, maar die kaart is zo tering klein.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Level 11 39794 punten![]()
final score: 433770
final level: 11
travelers IQ: 118
Zekers, en ik geloof dat Tinuviel eerder naar Utrecht komt, dan gaan we samen in Mick's eten en zie ik je dan wel (hopelijk).quote:Op donderdag 22 november 2007 14:59 schreef MaJo het volgende:
Kan ik me voorstellen ja, hij is alles behalve sociaal op het moment
Wat maandag betreft, ik ben eigenlijk bang dat we vol zitten. Aangezien Tinuviel meegaat en een vriendin van me zijn we al met z'n zevenen. Maar als daar verandering in komt hoor je het. En Pulp Fiction date moeten we snel doen ja!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:14 schreef Soempie het volgende:
nouuuhouuu.Ken je dat? Dat je iemand nieuwsgierig probeert te maken, maar dat dat gewoon geen effect heeft.
![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:18 schreef iamredleader het volgende:
ik bedenk me dus net dat Soempie en "soepie?" erg op mekaar lijken! Weet iemand dat nog, die reclame van een of ander soepmerk, waarbij op tv een of andere boyband uit elkaar gaat, dat meisje vreselijk begint te huilen, en haar vriend vanuit de keuken roept "soepie?"
![]()
Jammer, dan niet. Dan ga je toch met iemand anders?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:19 schreef Soempie het volgende:
Ik had een dagje uit bedacht. Probeer ik Sven () daar lekker mee te maken. Is het enige wat 'ie zegt: 'dankje wel.'
![]()
Zo van: dankje dat je iets bedacht hebt, ik zie het vanzelf wel als het zover is.![]()
![]()
irritantquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:19 schreef Soempie het volgende:
Ik had een dagje uit bedacht. Probeer ik Sven () daar lekker mee te maken. Is het enige wat 'ie zegt: 'dankje wel.'
![]()
Zo van: dankje dat je iets bedacht hebt, ik zie het vanzelf wel als het zover is.![]()
![]()
Soemp-zure kipquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:21 schreef Soempie het volgende:
soempkip, soempstengel, cup-a-soempie. Je hebt niet opgelet IARL.![]()
't Is heel tof en leuk en romantisch en niet al te duur. Ga je mee?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:20 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, dan niet. Dan ga je toch met iemand anders?![]()
Oke, je kunt te ver gaan.quote:
chinese tomaten-soempquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is heel tof en leuk en romantisch en niet al te duur. Ga je mee?![]()
Je bent al net zo erg als Sven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
graag!
helaas kan ik erg weinig doen op dit moment, zit namelijk uitgeteld op de bank, geen energie. Sorry
![]()
Waar ga je heen? Wat heb je bedacht? Vertel nouououououou, ik wil het weten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:40 schreef Soempie het volgende:
Je bent al net zo erg als Sven.![]()
Waar blijft het: 'Waar gaan we heen dan? Wat heb je bedacht?? Vertel Nouuuuuuu. Ik wil het weteeeeeen'![]()
![]()
die is wel erg foutquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:35 schreef iamredleader het volgende:
Etceterra vitalis?
niet iedereen is zoals wij zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent al net zo erg als Sven.![]()
Waar blijft het: 'Waar gaan we heen dan? Wat heb je bedacht?? Vertel Nouuuuuuu. Ik wil het weteeeeeen'![]()
![]()
quote:
Mja, ik moet ook alles voorkauwen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Wat heb je bedacht? Vertel nouououououou, ik wil het weten!
zo goed?
Weet je heel zeker dat het er 9 zijn?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:55 schreef Etcetera het volgende:ik heb hier 9 zakjes met kniepertjes naast me staan. ze ruiken waaaaaaanzinnig lekker. maar ze zijn niet voor mij
nu zijn het er nog maar 6quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat het er 9 zijn?![]()
quote:
Ik zie dit nu pas. Sheepquote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Stroopwafelsquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nu zijn het er nog maar 6jan had 3 zakjes bestelt
[..]
ken jij deze overheerlijke lekkernij niet
[ afbeelding ]
te lekker
quote:
Fijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:19 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Oeh, wat is het dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is heel tof en leuk en romantisch en niet al te duur. Ga je mee?![]()
Stroopwafelsquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nu zijn het er nog maar 6jan had 3 zakjes bestelt
[..]
ken jij deze overheerlijke lekkernij niet
[ afbeelding ]
te lekker
Gemeen hequote:
Kijk, de dames snappen het.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef B.ertha het volgende:
Dat zijn gewoon stroopwafels zonder stroop
hell noquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef B.ertha het volgende:
Dat zijn gewoon stroopwafels zonder stroop
Ziet wel lekker uit
Dat was van Uno, de éénmanssnackporties van Unox.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:18 schreef iamredleader het volgende:
ik bedenk me dus net dat Soempie en "soepie?" erg op mekaar lijken! Weet iemand dat nog, die reclame van een of ander soepmerk, waarbij op tv een of andere boyband uit elkaar gaat, dat meisje vreselijk begint te huilen, en haar vriend vanuit de keuken roept "soepie?"
![]()
Okequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hell nodat zijn geen stroopwafels hoor
ze zijn heel dun, hard, breken snel
en lekker zoet
de wafels van stroopwafels zijn dikker en slapper.
maar lekker is het zeker
quote:
valt wel meequote:
quote:De platte versie wordt vooral in Drenthe en Overijssel gegeten, de opgerolde versie (nieuwjaarsrolletjes) meer in Groningen en de Achterhoek.
Doe je Tim de groeten van onsquote:
http://www.onzetaal.nl/advies/ervanuit.php misschien heb je daar wat aan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef B.ertha het volgende:
er vanuit gaan
ervan uitgaan
ervan uit gaan
er van uit gaan
?
De traagheid wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat de hele HD gewoon vol staat en waarschijnlijk al heel lang geen defragje heeft gehad. Daarbij begrijp ik dat Windows opnieuw geinstalleerd is. Er zou best nog wat oud spul over kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:02 schreef iamredleader het volgende:tot nu toe erger ik me aan twee dingen.
1) de computer is nog steeds erg traag
2) m'n legitieme, originele, CD met Civilization III is beschadigd, en wil niet installeren![]()
bittorrent is al wel geinstalleerd
![]()
Op zich is de hardeschijf niet vol, nog niet eens voor de helft.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De traagheid wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat de hele HD gewoon vol staat en waarschijnlijk al heel lang geen defragje heeft gehad. Daarbij begrijp ik dat Windows opnieuw geinstalleerd is. Er zou best nog wat oud spul over kunnen zijn.
Dan kan het ook nog zijn dat de HD gewoon wat oud+gaar is. Of wellicht is er een geheugenreepje niet 100%. En je processor zal ook niet al te nieuw zijn?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Countdown. T-minus 1 day.
Ik moet overigens eerlijk bekennen dat ik Razor al heb liggen na een tip van Yuri.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
The temple of 5 speelt nu lekker
![]()
Ik snap echt niet dat je hem er niet op aanspreekt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn verhaal van gisteren heeft nog een staartje!
Ex heeft het mailtje mét de zoenfoto ook naar mijn vriend gestuurd!!!!!![]()
![]()
![]()
En dan gisteren wel gewoon bij ons aan tafel komen zittenIk heb me gauw bemoeid met degene naast me.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn verhaal van gisteren heeft nog een staartje!
Ex heeft het mailtje mét de zoenfoto ook naar mijn vriend gestuurd!!!!!![]()
![]()
![]()
En dan gisteren wel gewoon bij ons aan tafel komen zittenIk heb me gauw bemoeid met degene naast me.
dat dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je hem er niet op aanspreekt.
Wees een "vent" en vraag waarom hij die foto rondstuurt. En wees een vent en zeg gewoon dat je geen zin in zijn feestje hebt. Daar hoef je echt geen waslijst aan redenen voor neer te zettenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Mja..... ik zit nu te broeden op een mailtje met daarin alle redenen waarom ik niet naar zn feestje wil komen
eigenlijk is dat misschien nog wel het beste besluit denk ik. of je moet hem rechtstreeks aanspreken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Definitief besluit: ik ga die mail schrijven om mezelf een plezier te doen, en ik verstuur m niet. Ik doe hem waarschijnlijk alleen maar een (masochistisch) plezier met aandacht![]()
....en bovendien ga ik dan echt zitten wachten op een bericht dat er iemand van de Martinitoren is gesprongen. Toen ik het net uit had gemaakt was er iemand vanaf gesprongen, toen was ik wel even flink in paniek
En jij bent in dit geval van de afdeling 'masturbatie'quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Definitief besluit: ik ga die mail schrijven om mezelf een plezier te doen, en ik verstuur m niet. Ik doe hem waarschijnlijk alleen maar een (masochistisch) plezier met aandacht![]()
Ah, funnyquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij bent in dit geval van de afdeling 'masturbatie'
quote:
En dat in relatie tot het ook door jou gebruikte woord 'masochisme'...quote:ik ga die mail schrijven om mezelf een plezier te doen
Jawel, dat zijn koekjes die men met name in het oosten van ons land zo noemt...quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Kent hier nou niemand kniepertjes![]()
cultuurbarbaren hequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe noemen ze die dan in het rest van het landquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn koekjes die men met name in het oosten van ons land zo noemt...
In opgerolde vorm ken ik ze o.a. oublies en nieuwjaarrolletjes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
hoe noemen ze die dan in het rest van het land
O ja, zo ken ik ze ook nog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
KniepertjesMaarja, ik ben ook uit het oosten natuurlijk.
De rest van het land kent ze misschien onder de merknaam "Vegter's rolletjes"
That's rightquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, zo ken ik ze ook nog.
In die oranje/rode verpakkingen...
Dat onderscheid kon ik dan weer niet, voor mij zijn het gwoon lekkere oublie-koekjes, in welke vorm dan ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:54 schreef Etcetera het volgende:
nou ja laat ik het anders formulerenwant een rolletje is een operold kniepertje
![]()
het verschil zit dan vooral in de gedachtegang erachter:
kniepertjes eet je in het OUDE jaar, want dat jaar is helemaal uitgerold
rolletjes eet je in het NIEUWE jaar, want dat jaar is nog niet uitgerold en dus onbekend
Leukquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:54 schreef Etcetera het volgende:
nou ja laat ik het anders formulerenwant een rolletje is een operold kniepertje
![]()
het verschil zit dan vooral in de gedachtegang erachter:
rolletjes eet je in het NIEUWE jaar, want dat jaar is nog niet uitgerold en dus onbekend
Tot net onder je oren zou ik niet doenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef MaJo het volgende:
Grrr door een fout van 3voor12 kan nem vanavond niet mee naar Fink
Ik ga zo naar de kapper trouwens, zit alleen nog te twijfelen of ik het heel kort knip (net onder mijn oren) of tot op mijn schouders. Het is nu vrij lang dus vind het een hele stap... En lang haar vind ik eigenlijk wel leuker denk ik, maar aan de andere kant wil ik het ook wel weer anders hebben. Lastig om vrouw te zijn
Nee is te kort he? Op de schouders kan wel?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tot net onder je oren zou ik niet doen
Bitterzoet was nog niet open zeker?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee is te kort he? Op de schouders kan wel?
Okay. Ik verwacht er niet veel van aangezien de site vermeld dat het he-le-maal uitverkocht isquote:Nee nog niet geweest, loop er zo heen als ik richting de kapper ga (half 6), anders loop ik zo heen en weer te sjouwen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Okay. Ik verwacht er niet veel van aangezien de site vermeld dat het he-le-maal uitverkocht is
Kunnen ze me niet gewoon weer op die lijst zetten?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Heel goedquote:
En dan ook nog de boel vernielen en met de politie knokken, stelletje zielige apen, opknopen dat tuigquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel goed
Stakende scholieren![]()
Het moet niet gekker worden.
Doet me denken aan de hippiesquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan ook nog de boel vernielen en met de politie knokken, stelletje zielige apen, opknopen dat tuig![]()
Ik moet ineens aan BwennieBren denkenquote:
Zo ben ik nou eenmaalquote:
Dat klinkt nou niet echt normaalquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
....en bovendien ga ik dan echt zitten wachten op een bericht dat er iemand van de Martinitoren is gesprongen. Toen ik het net uit had gemaakt was er iemand vanaf gesprongen, toen was ik wel even flink in paniek
ahaquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Altijdquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het mogelijk dat ik een netelige kwestie aan jullie voorleg?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat moet ik hiermee?quote:Je hebt geen toegang tot mijn weblogs, omdat:
Je hebt ongewenste reacties achtergelaten;
OF je surfgedrag over mijn weblog is verdacht;
OF je surft al tijden over mijn log zonder bekend te maken wie je bent.
Herken je je in een van de reden van blokkering, maak dan bekend wie je bent door een mail naar tes@helderlog.nl te sturen vanaf de computer waar je nu achter zit.
neequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef RoofingBurner het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou, bij ons op de zaak komt af en toe een dame die me helpt bij VCA kwesties, veiligheidsgeneuzel. Bij toeval kwam ik erachter dat ze een heel aardig weblogje bijhoudt, dus sindsdien lees ik 's ochtends (ze doet om ca. 6.00 uur een update!) standaard haar weblog. Verder niks, ook geen reacties. Ze weet dus niet dat ik haar log lees. Ze schreef laatst dat ze wil weten wie haar log allemaal lezen en of iedereen die zonder reactie leest zich bekend wil maken. Omdat ik dat niet van plan ben heb ik dat uiteraard niet gedaan. Helaas heeft ze deze week mijn IP adressen geblokkeerd en krijg ik onderstaande mededeling.
[..]
Wat moet ik hiermee?
Misschien heeft ze het boek 'hoe help ik mijn weblog om zeep in 10 stappen' gelezen.
zoiets als in je fobo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:39 schreef MaJo het volgende:Ik heb een nieuw kapsel
Netjes tot op de schouders, mijn kapster vond mijn haar te mooi om er te veel af te knippen
Nu zit ik in de UB een beetje de tijd te doden, concert begint pas om 10 uurZo wat eten met mijn broer en na het concert ook nog stappen in Utrecht. Drukke dag nog
Hehe jaquote:
Jeuk Kelder noem ik 'm meestalquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef MaJo het volgende:
Jort Kelder is cool. Neemt totaal geen blad voor de mond en is heel eerlijk over iedereenMaar als persoon is ie wel extreem kansloos ja
Iedere dag om 6:00 uur en deze tekst op haar weblog komen toch een beetje vaag over:quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou, bij ons op de zaak komt af en toe een dame die me helpt bij VCA kwesties, veiligheidsgeneuzel. Bij toeval kwam ik erachter dat ze een heel aardig weblogje bijhoudt, dus sindsdien lees ik 's ochtends (ze doet om ca. 6.00 uur een update!) standaard haar weblog. Verder niks, ook geen reacties. Ze weet dus niet dat ik haar log lees. Ze schreef laatst dat ze wil weten wie haar log allemaal lezen en of iedereen die zonder reactie leest zich bekend wil maken. Omdat ik dat niet van plan ben heb ik dat uiteraard niet gedaan. Helaas heeft ze deze week mijn IP adressen geblokkeerd en krijg ik onderstaande mededeling.
[..]
Wat moet ik hiermee?
Misschien heeft ze het boek 'hoe help ik mijn weblog om zeep in 10 stappen' gelezen.
wtf?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee?
Nee, ik heb besloten dat ik het laat voor wat het is. Misschien kan ik iets verzinnen om tegen haar te zeggen als ik haar weer zie. Zonder te laten weten dat ik haar log las natuurlijk, dat gaat haar geen kut aan. Het lijkt me trouwens dat als je je hele hebben en houwen op internet kwakt (kijk maar goed, inclusief agenda!) dat een ieder en kan- en mag lezen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet ik een paar screenshots voor je maken? Dan kan je het nog lezen
Leuke dingen:quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het lijkt me trouwens dat als je je hele hebben en houwen op internet kwakt (kijk maar goed, inclusief agenda!) dat een ieder en kan- en mag lezen.
Zoiets moet je gewoon op Retecool zettenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik het laat voor wat het is. Misschien kan ik iets verzinnen om tegen haar te zeggen als ik haar weer zie. Zonder te laten weten dat ik haar log las natuurlijk, dat gaat haar geen kut aan. Het lijkt me trouwens dat als je je hele hebben en houwen op internet kwakt (kijk maar goed, inclusief agenda!) dat een ieder en kan- en mag lezen.
Bedankt Nem, dat je deze moeite voor me wilde nemen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets moet je gewoon op Retecool zetten
http://goldmember.retecool.com/post/opdonderen
Daar ofzo
Niet iedereen is een Goldmember op Retecool en alleen Goldmembers kunnen direct artikelen online gooienquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bedankt Nem, dat je deze moeite voor me wil nemen.Ik waardeer dit echt ontzettend.
Hoe groot is de kans dat ze reacties krijgt? Ik wist niet eens dat dit kon op Retecool. Nogmaals bedankt, dit is precies wat ik in mijn geachten had.
Kusje op je bolletje.
![]()
Post dat dan even bij de reacties onder je eigen naamquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Tes is trouwens een monster van zo'n 150 kilo met een hangbuik van hier tot Tokio. Echt een verschrikkelijke fatso.
Ik kijk wel beter uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Post dat dan even bij de reacties onder je eigen naam
Wat goed isquote:
Niets denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:13 schreef RoofingBurner het volgende:
We kunnen de tekst van Retecool ook gebruiken om een topic op Fok aan te maken, kijken wat er dan gebeurt.
De Retecoolverbasting van "LOL"quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Nem, wat is olo?
okquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Retecoolverbasting van "LOL"
Er stond een tijdje een zogeheten Bluesfilter ingesteld zodat alle "LOL" werd veranderd in "OLO".
Sindsdien typ ik maar gewoon olo
Ik heb geen reacties gezien op haar site. Maar blijkbaar zat ze wel op dat moment onderhoud te plegen en haar referers te checken. Dus ze heeft in ieder geval het artikeltje op Retecool gelezenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Heeft ze dit gedaan omdat ze te veel reacties kreeg? Heb je reacties gezien op haar site?
Ja...ze kan zien van waar er naar haar site wordt gelinked/klikt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan ze dat zien dan?
quote:Iemand nog exploits voor Appie 2.0.53 misschien?
Het is serieus debiel dat iemand mensen verbiedt hun OPENBARE WEBLOG te lezen. Als ze dat niet wil, dan moet ze er een wachtwoord opzetten. Het gaat tegen ieder basaal internetprincipe in om iets "privé" te houden met een weblog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Uh oh, als ze maar niet door heeft dat ik er iets mee te maken heb, terwijl ik het wél belachelijk vind om me te weren voor het onschuldig lezen van haar log. Als ik nou vervelende opmerkingen zou maken.
Apache webserver software versie 2.0.53.quote:
Dang..die moet ik nog steeds kopenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ik doe het nog even met mandarijntjes.
Ik heb zelden last van een uitgedroogde kont of slechte mandarijnen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb altijd pech met Mandarijnen.
Of ze zijn zo droog als Sinterklaas zijn kont of ze zijn binnen 2 dagen bedorven
Daar heb ik wel wat aan. Ik vind ze namelijk retegoor als ze zo los in de schil zitten en uitgedroogd zijn...quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef wyccie het volgende:
De lading die ik eerder had waren perfect. Het netje van nu is wat vaster en minder zoet.
Daar heb je niet zoveel aan, hč?
Die zijn voor de buurvrouwquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar volgens het principe van osmose drogen die dan uit, en zijn dus niet meer te eten
Ah, heb je me daarom gebeld?quote:
Yep, 5 heerlijke (en vermoeiende) dagen gehad.quote:Op zaterdag 24 november 2007 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He goedemorgen.
Terug uit Schotland ?
quote:Op zaterdag 24 november 2007 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mag volgende week ook voor de baas aan het werk in het buitenland. Weekje Indonesie. Dat wordt weer afzien
Dan tot morgen denk ik? FOK! zou vanaf 0900 er uit liggen voor onderhoud.quote:Op zaterdag 24 november 2007 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ff boodschappen doen. Ben er over een half uurtje weer
Als ik aan dat heerlijke eten denk loopt het water al uit mijn mond. mmmmquote:Op zaterdag 24 november 2007 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DAt was zeker het idee. Je zult me daar niet vinden bij de Mc Donalds
En dat na een dag zonder FOK! ??quote:
Beter!quote:Op zondag 25 november 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
en een nacht in de kroeghet was half 6 ofzo toen we thuis kwamen
Dan nu even ontbijten en meteen de kroeg weer in, want voor dat je het weet is het al weer maandag.quote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:we hadden een feestje van 3 personen tegelijk gisteren. 1 van de gasten sliep bij ons, en moest vroeg weer naar huis vandaag, en dan vind ik het wel zo netjes om ook van bed af te gaan
quote:Op zondag 25 november 2007 12:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoorde net op Nickelodeon "Aarde! Vuur! Water!" en toen dacht ik "oh help, gaan ze Captain Planet weer utizenden?"
Het blijkt Avatar te zijn
ik weet altijd wel mensen die een biertje willenquote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed bezig Etc
Alhoewel Grosch herfstbok niet echt mijn favoriete bokbier is.
Maar een gegeven biertje....
quote:Op zondag 25 november 2007 13:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
The beer you've been practising for all your life
Maar het smaakt andersquote:
Veel lekkerder dan cola!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |